Ik vond het absoluut geen saaie race.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:26 schreef bianconeri het volgende:
Was wel saaie race voor de verandering, nu ook niets spannends in het middenveld.
Enige boeiende was een rookie blunder van Max en een unsafe release met spin van Latifi.
Jammer dat Bottas zijn top run allemaal net niet gelukt is, gek gegaan. Die had gewoon P2 moeten hebben.
Jammer dat Vettel een fout maakt waardoor Albon hem kon inhalen. Ferrari zat er met de soft voor Leclerc ook weer naast.
Mclaren en Renault ook onverwacht bagger vandaag.
Albon zoals altijd weer veel te traag, gekke acties. Eindelijk ontslag?
Makkelijke keus om te doen?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
De beslissing van Mercedes en Hamilton om 23 van de 27 seconden voorsprong op te geven om een kans te hebben op 1 extra WK-punt is in mijn ogen heroïsch maar het zegt natuurlijk ook alles over de krachtsverhouding met de rest van het veld.
En is dus weinig heroïschquote:Op zondag 19 juli 2020 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
De beslissing van Mercedes en Hamilton om 23 van de 27 seconden voorsprong op te geven om een kans te hebben op 1 extra WK-punt is in mijn ogen heroïsch maar het zegt natuurlijk ook alles over de krachtsverhouding met de rest van het veld.
Jij kan wel doen dat je er verstand van hebt maar Doornbos heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:27 schreef Middelpunt het volgende:
Die Doornbos zou er toch ook wel verstand van moeten hebben? Die bleef maar volhouden, zelfzs een minuut voordat ze begonnen, dat Max vanuit de pits zou moeten starten.
Ze gingen toch niet voor niks de auto repareren op de grid, zodat je daar ook kunt blijven staan voor de start?
Irriteer me daar wel aan. Ik heb er niet enorm veel verstand dus zou het fijn zijn als je nog wat kunt 'leren' van het commentaar op tv. Maar ze zeggen zo vaak die niet blijken te kloppen.
Wat was er niet saai aan dan? Behalve de blunder van Max en de acties van Latifi.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het absoluut geen saaie race.
Er waren zát midfield gevechten.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat was er niet saai aan dan? Behalve de blunder van Max en de acties van Latifi.
Er waren dit keer weinig midfield gevechten. Ook achterin was er geen bal aan de hand.
Enige wat op het eind nog boeiend was met Bottas die in 20 laps 20 seconden moest dichtrijden.
Wat hij ook doet maar net niet kon inhalen.
Doornbos had geen gelijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij kan wel doen dat je er verstand van hebt maar Doornbos heeft gewoon gelijk.
Ze hebben gewoon heel veel mazzel gehad dat het reuze meeviel.
Heb jij niet per ongeluk Oostenrijk terug gekeken?quote:
Bekers vind ik niet fraai overigens.quote:
daar nemen ze wel een groot risico mee , mede omdat alles heet is , en zo als ook gebeurde de pitsstop ging nog bijna fout door die krikquote:Op zondag 19 juli 2020 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
De beslissing van Mercedes en Hamilton om 23 van de 27 seconden voorsprong op te geven om een kans te hebben op 1 extra WK-punt is in mijn ogen heroïsch, maar het zegt natuurlijk ook alles over de krachtsverhouding met de rest van het veld.
Nope. Gewoon Hongarije gekekenquote:Op zondag 19 juli 2020 18:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb jij niet per ongeluk Oostenrijk terug gekeken?
Vandaag was Hongarije. Die heb je misschien nog niet gekeken.
Spoiler: Er zaten telkens overal secondes tussen. Bijna nooit een gevecht en als die er zelden al was dan was het in no-time voorbij.
Thanks!quote:Op zondag 19 juli 2020 18:34 schreef franklop het volgende:
Oh-oh. Both Haas drivers in trouble for using driver aids during the formation lap - team have to report to the stewards
Benson op Twitter
Eens. Voor de verandering juist een boeiende race op dit circuit.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het absoluut geen saaie race.
Heeft men al eens laten zien welke beker op Zandvoort zal worden uitgereikt als het zover is?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bekers vind ik niet fraai overigens.
ach hoe hij er ook uit ziet , welke beker in de F1 ook ... zou ze graag hier op een plak hebben staan , lelijk of nietquote:Op zondag 19 juli 2020 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bekers vind ik niet fraai overigens.
Er waren nu ook weinig wisselingen. Iedereen zat op secondes van elkaar.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Eens. Voor de verandering juist een boeiende race op dit circuit.
Normaal gesproken zie je hier verdomd weinig positie veranderingen.
Oh jij mag het wel boeiend vinden hoor, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Gewoon Hongarije gekeken
Maar van mij mag jij het een saaie race vinden hoor
Ik vind dat echter niet.
Snap ikquote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach hoe hij er ook uit ziet , welke beker in de F1 ook ... zou ze graag hier op een plak hebben staan , lelijk of niet
hoef er maar 3 te hebben (indy 500 , Le mans 24 H en Monaco F1
Met een beetje pech een pils-ster. Gezien de hoofdsponsor.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft men al eens laten zien welke beker op Zandvoort zal worden uitgereikt als het zover is?
Ik vond niet dat er weinig gevechten waren. We zijn het gewoon totaal oneens. Dat kanquote:Op zondag 19 juli 2020 18:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er waren nu ook weinig wisselingen. Iedereen zat op secondes van elkaar.
[..]
Oh jij mag het wel boeiend vinden hoor, dat is het probleem niet.
Er waren alleen heel weinig gevechten. Dan kan het alsnog wel boeiend zijn, daar niet van.
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach hoe hij er ook uit ziet , welke beker in de F1 ook ... zou ze graag hier op een plak hebben staan , lelijk of niet
hoef er maar 3 te hebben van de eerste plek (indy 500 , Le mans 24 H en Monaco F1
Die is van het epilepsie-circuitquote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Makkelijke keus om te doen?
Dus heroisch absoluut niet. Maar Hamilton absoluut driver of the day. Ongelofelijk wat die voor elkaar kreeg.
Sowieso natuurlijk Mercedes. Als je ziet hoe ongelofelijk snel Bottas naar Max toe kan knallen.
Het had makkelijk mis kunnen gaan in de pits maar er heerst zoveel professionaliteit in het gehele team dat het gezien werd als een rekenkundige beslissing.quote:
Alonso dacht daar ook zo over.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoef er maar 3 te hebben van de eerste plek (indy 500 , Le mans 24 H en Monaco F1
Nee daar nemen ze echt 0,0 risico mee. Was bijna 6 seconden speling die ze hadden.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar nemen ze wel een groot risico mee , mede omdat alles heet is , en zo als ook gebeurde de pitsstop ging nog bijna fout door die krik
als je met z'n pitsstop de overwinning weg gooit is dat echt zonde maar er zijn er zat voor je geweest die dachten 100% save te gaan .. 100% save kan je nooit gaan
Jawel, in normaal geval was het nooit in zo'n korte periode gelukt en was hij gewoon vanuit de pit gestart. Voordat je bijdehand gaat doen: Krijgt een gridstraf maar zou dan altijd naar pit gegaan zijn.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doornbos had geen gelijk.
En hij (?) doet helemaal niet alsof hij er verstand van heeft. In tegendeel.
Hij zegt slechts dat het fijn zou zijn als ze er bij Ziggo wél verstand van hadden.
Uhm dat is niet iets waar je het over oneens kunt zijnquote:Op zondag 19 juli 2020 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond niet dat er weinig gevechten waren. We zijn het gewoon totaal oneens. Dat kan
Volgens mij wist bijna niemand wat er nou eigenlijk zou gebeuren. Zeldzame situatie ook natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:27 schreef Middelpunt het volgende:
Die Doornbos zou er toch ook wel verstand van moeten hebben? Die bleef maar volhouden, zelfzs een minuut voordat ze begonnen, dat Max vanuit de pits zou moeten starten.
Ze gingen toch niet voor niks de auto repareren op de grid, zodat je daar ook kunt blijven staan voor de start?
Irriteer me daar wel aan. Ik heb er niet enorm veel verstand dus zou het fijn zijn als je nog wat kunt 'leren' van het commentaar op tv. Maar ze zeggen zo vaak die niet blijken te kloppen.
Het ging ook mis. Maar niet heel erg mis. Vind het eerder greedy dan heroïsch.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Het had makkelijk mis kunnen gaan in de pits maar er heerst zoveel professionaliteit in het gehele team dat het gezien werd als een rekenkundige beslissing.
Ik ben er van overtuigd dat alle andere teams inclusief Horner de beslissing hadden genomen om de punten veilig binnen te rijden.
noemde het altijd het Pac Man Circuitquote:
Die denkt dat nog steeds hoorquote:
In theorie ja, maar elke bandenwissel is een risico. Hete motor koude banden afslaan.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:40 schreef bianconeri het volgende:
Nee daar nemen ze echt 0,0 risico mee. Was bijna 6 seconden speling die ze hadden.
Je kunt Lewis nog even een kopje koffie geven en hij bleef nog voor Max.
Dat kan kennelijk wel. Want er waren zat gevechten. Al schijn jij daar anders over te denken.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm dat is niet iets waar je het over oneens kunt zijn
Er zijn veel of weinig gevechten. Dat is een feit xD.
En dit keer zat er constant veel seconden tussen. Dus logischerwijs ook weinig gevechten.
Heel anders dan het in Oostenrijk was waar je constant ergens mee bezig was.
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
noemde het altijd het Pac Man Circuit
[ afbeelding ]
Greedy zijn en nog geen kans op een punt weggeven aan alle manke achtervolgers is juist wat ik zo aan Mercedes bewonder en waardeer.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging ook mis. Maar niet heel erg mis. Vind het eerder greedy dan heroïsch.
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Renault dient opnieuw protest in tegen RP https://racingnews365.nl/(...)racing-point-bolides
Weer tegen de brake ducts. Ik had nu wel wat anders verwacht.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Renault dient opnieuw protest in tegen RP https://racingnews365.nl/(...)racing-point-bolides
Om formele redenen. Was verwacht en logisch.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
dit was toch al uitgelegd door Szafnauer, waarom het zou mogen, zag ik bij interview in Formule 1 Cafe.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
elke week een andere onderdeel aan kaarten , ze zullen echt wel een keer wat vindenquote:Op zondag 19 juli 2020 18:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Weer tegen de brake ducts. Ik had nu wel wat anders verwacht.
Ik ook.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Weer tegen de brake ducts. Ik had nu wel wat anders verwacht.
Dan is het nog steeds de vraag of de FIA die uitleg accepteert.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dit was toch al uitgelegd door Szafnauer, waarom het zou mogen, zag ik bij interview in Formule 1 Cafe.
Klopt. Maar de FIA heeft er nog geen uitspraak over gedaan.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dit was toch al uitgelegd door Szafnauer, waarom het zou mogen, zag ik bij interview in Formule 1 Cafe.
haha ja ik snap dat meneer Szafnauer dat niet bepaalt, maar meer de gedachte erachterquote:Op zondag 19 juli 2020 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds de vraag of de FIA die uitleg accepteert.
is die Flavio nog ergens in dienst van de FIA of zit die ergens gewoon iedereen uit te lachen met zijn vette bankrekening en denk :-) ik vermaak me primaquote:Op zondag 19 juli 2020 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha ja ik snap dat meneer Szafnauer dat niet bepaalt, maar meer de gedachte erachter
Szafnauer praat uiteraard ook vanuit zijn eigen straatjequote:Op zondag 19 juli 2020 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha ja ik snap dat meneer Szafnauer dat niet bepaalt, maar meer de gedachte erachter
Nog niks over gehoord. Misschien ff op de site vd FIA kijken?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:55 schreef Lionheaad het volgende:
Heeft Albon al een straf gekregen voor het föhnen van de startplek?
Onzin... Ocon was zijn haar weer aam het föhnen en blies per ongeluk Albon's startplek droogquote:Op zondag 19 juli 2020 18:55 schreef Lionheaad het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)jdens-formatieronde/quote:Aan de race komt mogelijk nog een staartje. Haas moet zich bij de stewards verantwoorden omdat het artikel 27.1 van de sportieve reglementen zou hebben overtreden, dat rijders en teams verbiedt om tijdens de formatieronde elektronische hulpmiddelen te gebruiken. Mogelijk spelen Magnussen en Haas hun punten voor de negende plaats nog kwijt.
Haar föhnen vind ik eerder iets voor LECquote:Op zondag 19 juli 2020 18:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin... Ocon was zijn haar weer aam het föhnen en blies per ongeluk Albon's startplek droog
ja maar het klonk logisch. Je koopt en gebruikt iets wat is toegstaan in te kopen bij een ander ipv zelf ontwerpen...dan verandert de status van dat onderdeel naar alleen zelf ontwerpen...dan kan je niet opeens je opgedane kennis van hoe dat item is wissen uit je gedachten/kennis. Tenminste, als ik het zo goed begrepen hadquote:Op zondag 19 juli 2020 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Szafnsuer praat uiteraard ook vanuit zijn eigen straatje
Neeeeejquote:Op zondag 19 juli 2020 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar föhnen vind ik eerder iets voor LEC
Horner zei iig bij Sky dat hij het onzin vond (surprise), dat de plek er nog gewoon nat uitzag en ze slechts de auto koeldenquote:Op zondag 19 juli 2020 18:55 schreef Lionheaad het volgende:
Ja echt he?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:53 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit nog eens terug te kijken: mol zegt een aantal een keer wij in nederland weten wat er met max is gebeurd/wij in nederland hebben de beelden gezien.
Denkt hij echt dat de rest niks heeft gezien??
ach volgende keer maar een paar Burn outs draaien/ trekken op je startplek met "beruikte banden " dat mag want je mag ze alleen droog maken met je wielen die startplek .... zo staat het in de regels van de FIAquote:Op zondag 19 juli 2020 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Horner zei iig bij Sky dat hij het onzin vond (surprise), dat de plek er nog gewoon nat uitzag en ze slechts de auto koelden
Nee Karel is een strijder. Zie virtuele beelden. Ocon is de gelukkig onzichtbare mooiboyquote:
hele race voorop toeren dankzij je snelle auto, met niemand in de buurt is wel genoeg voor DOTD wil je zeggenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja echt he?
Echt weer zo'n Olav moment.
Sinds wanneer bepalen de fanboys van Ziggo wat wij te zien krijgen? (gelukkig niet zeg)
Dat is de hele wereld rondgegaan. En wss ook de enige reden waarom Max DOTD is geworden, niet vanwege goed rijden (daarom slaat DOTD ook nergens op, fans en laten stemmen zucht).
RBRquote:Op zondag 19 juli 2020 18:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Horner zei iig bij Sky dat hij het onzin vond (surprise), dat de plek er nog gewoon nat uitzag en ze slechts de auto koelden
Bij momenten die voor de race zijn gebeurd kan de zender natuurlijk zelf bepalen maar dit was zo een momentje dat ik er vanuit ga dat ze er allemaal aandacht aan hebben besteed.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja echt he?
Echt weer zo'n Olav moment.
Sinds wanneer bepalen de fanboys van Ziggo wat wij te zien krijgen? (gelukkig niet zeg)
Dat is de hele wereld rondgegaan. En wss ook de enige reden waarom Max DOTD is geworden, niet vanwege goed rijden (daarom slaat DOTD ook nergens op, fans en laten stemmen zucht).
Ik zie het andersom. En moet ze beide nietquote:Op zondag 19 juli 2020 19:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee Karel is een strijder. Zie virtuele beelden. Ocon is de gelukkig onzichtbare mooiboy
Het enige wat Max heeft laten zien is tijdens de formation lap zijn auto in de muur laten crashen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hele race voorop toeren dankzij je snelle auto, met niemand in de buurt is wel genoeg voor DOTD wil je zeggen
Ziggo kan nooit de beelden bepalen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bij momenten die voor de race zijn gebeurd kan de zender natuurlijk zelf bepalen maar dit was zo een momentje dat ik er vanuit ga dat ze er allemaal aandacht aan hebben besteed.
Het grootste gedeelte van de stemmen komt toch uit de benelux??quote:Op zondag 19 juli 2020 19:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het enige wat Max heeft laten zien is tijdens de formation lap zijn auto in de muur laten crashen.
Alsof Max zo veel heeft laten zien?
Daar stemmen mensen alleen maar op omdat hij zijn auto in de muur geramd heeft en daarna toch op podium gekomen is. Niet om hoe hij gereden heeft.
DOTD gaat over de (hoe raad je het) beste rijder van de dag. Dat is zonder enig twijfel Hamilton.
Die steeg ver en ver boven de rest uit. Reed het perfect. Reed zo veel sneller dan de rest.
Kon een gratis pitstop maken t.o.v. van de nummer 2 om nog even de snelste lap te pakken.
Dan ben je toch echt DOTD.
welkom in de echte wereldquote:Op zondag 19 juli 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
RBR
Wanneer ze iets verdenken bij andere teams dan is de wereld te klein. Maar nu neeeuhhh wij zijn heilig.
Zou wel grappig zijn wanneer calimero RBR voor zoiets een straf zouden krijgen.
Zoals ik al zei kan elke zender zelf bepalen of ze er aandacht aan besteden.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ziggo kan nooit de beelden bepalen.
Ziggo kan alleen bepalen tijdens de voorbeschouwing wanneer ze inschakelen naar de beelden.
Dit was tijdens de formation lap. Dan zullen de tv stations wel al over zijn naar het circuits of net als Ziggo in no-time er zijn en het volledig volgen.
Vorig jaar dacht ik dat je vooral een Ferrari fanboy was. Nu doen ze het even wat minder en je blijkt vooral gewoon een aversie tegen RBR te hebben. Helemaal prima maar je act is lichtelijk irritant.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
RBR
Wanneer ze iets verdenken bij andere teams dan is de wereld te klein. Maar nu neeeuhhh wij zijn heilig.
Zou wel grappig zijn wanneer calimero RBR voor zoiets een straf zouden krijgen.
Naar Mol luisterenquote:Op zondag 19 juli 2020 18:53 schreef TjjWester het volgende:
Ik zit nog eens terug te kijken: mol zegt een aantal een keer wij in nederland weten wat er met max is gebeurd/wij in nederland hebben de beelden gezien.
Denkt hij echt dat de rest niks heeft gezien??
Ach kom, je ziet waar de Mercedessen staan ten opzichte van de rest van het veld in de Q. Die auto is dusdanig superieur dat zelfs Bottas nog bijna tweede wordt ondanks een dramatische start en veel verloren tijd doordat hij niet heel vastberaden inhaalt. Hamilton rijdt uiteraard een foutloze race hoor, maar die auto maakt het ook wel mogelijk natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het enige wat Max heeft laten zien is tijdens de formation lap zijn auto in de muur laten crashen.
Daar stemmen mensen alleen maar op omdat hij zijn auto in de muur geramd heeft en daarna toch op podium gekomen is. Niet om hoe hij gereden heeft.
DOTD gaat over de (hoe raad je het) beste rijder van de dag. Dat is zonder enig twijfel Hamilton.
Die steeg ver en ver boven de rest uit. Reed het perfect. Reed zo veel sneller dan de rest.
Kon een gratis pitstop maken t.o.v. van de nummer 2 om nog even de snelste lap te pakken.
Nee, hij zit gewoon in een auto op rails waardoor je nauwelijks moeite moet doen om een rondje te rijden. Iedere fatsoenlijke coureur kan wat Hamilton doet.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, hij heeft een goede stem, doet zijn best en tja zijn holle zinnen/open deuren dat heeft elke commentator.quote:
kijk, goed teken dat Vettel die keuze zelf maakt. Leclerc had die ballen vandaag niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Seb maakte zelf de call om naar Mediums te gaan.
En zoals ik al zei: Dit was zo kort voor de start, daar zal een zender er gewoon bij zijn.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kan elke zender zelf bepalen of ze er aandacht aan besteden.
Geen idee, maar ik denk dat elke stem die uit BENE komt in elk geval naar Max gaat.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de stemmen komt toch uit de benelux??
Volgens mij gebruiken ze gewoon die live timing net zoals je die tthuis ook kan bekijken. Vorige week ook met Albon, die stond stil in de Driver Tracker maar dat was een bug want die reed gewoon, maar Jack was alweer paniek aan het zaaienquote:Op zondag 19 juli 2020 19:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, hij heeft een goede stem, doet zijn best en tja zijn holle zinnen/open deuren dat heeft elke commentator.
Ik vraag me trouwens af hoe actueel de gegevens op de computer is, hij was er vandaag flink mee aan het prutsen.
15 min is vanaf nu dan het nieuwe normaal. Gewoon werken voor je 2kgeld!quote:Op zondag 19 juli 2020 19:15 schreef RAVW het volgende:
Horner: "Reparaties bij Verstappen kosten normaal anderhalf uur"
https://www.gpupdate.net/(...)rmaal-anderhalf-uur/
nu gewoon in 15 min
Als Max goed rijdt is het een stuk minder. Zelfs in andere subfora moeten de voetbal stumperds zich laten horenquote:
Dus jarenlang hebben die monteurs lopen treuzelen. Stelletje luiwammesen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:15 schreef RAVW het volgende:
nu gewoon in 15 min
Stoer. TR meegepakt.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als Max goed rijdt is het een stuk minder. Zelfs in andere subfora moeten de voetbal stumperds zich laten horen
Het viel me op bij de bandenwissel van haas. Dat de computer gewoon een halve ronden de verkeerde informatie geeft, als je daar niet oplet en gewoon voorleest dan krijg je de internethelden achter je aan.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt ze gewoon die live timing net zoals je die tthuis ook kan bekijken. Vorige week ook met Albon, die stond stil in de Driver Tracker maar dat was een bug want die reed gewoon, maar Jack was alweer paniek aan het zaaien
dat niet alleen, de monteurs werkte zeer kalm onder een enorme druk. Geen vorm van paniek te bekennen. Terwijl er een helikopter boven ze hing.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:15 schreef RAVW het volgende:
nu gewoon in 15 min
Als ze nou altijd zo hard werken, hoeven ze ook niet 's nachts te werkenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:15 schreef RAVW het volgende:
nu gewoon in 15 min
Gewoon waarquote:
Hoewel ik absoluut geen Maxfan ben, ben ik het hier wel mee eens. Prima optreden van deze knul.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Max is dik verdiend driver to the day, ondanks dat hij een mindere auto heeft sleept hij er een tweede plaats uit met een solide optreden.
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als ze nou altijd zo hard werken, hoeven ze ook niet 's nachts te werken
Erg goed, dank voor de interesse.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon waar![]()
Maar hoe is het met de kleine?
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed, dank voor de interesse.
Ik heb managers gehad die goed werk ook altijd met dat soort reacties "beloonden".quote:Op zondag 19 juli 2020 19:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als ze nou altijd zo hard werken, hoeven ze ook niet 's nachts te werken
Ik ben geen fanboy van Ferrari. Maar elke F1 fan zal altijd wat met Ferrari hebben.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht ik dat je vooral een Ferrari fanboy was. Nu doen ze het even wat minder en je blijkt vooral gewoon een aversie tegen RBR te hebben. Helemaal prima maar je act is lichtelijk irritant.
Bijna hele veld zo'n beetje op een ronde rijden. Gratis pitstop. Gigantische voorsprong opbouwen, vele malen sneller zijn dan de rest.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, je ziet waar de Mercedessen staan ten opzichte van de rest van het veld in de Q. Die auto is dusdanig superieur dat zelfs Bottas nog bijna tweede wordt ondanks een dramatische start en veel verloren tijd doordat hij niet heel vastberaden inhaalt. Hamilton rijdt uiteraard een foutloze race hoor, maar die auto maakt het ook wel mogelijk natuurlijk.
Misschien eens terug kijken naar wat ik over Max vaak genoeg gezegd hebquote:Op zondag 19 juli 2020 19:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, hij zit gewoon in een auto op rails waardoor je nauwelijks moeite moet doen om een rondje te rijden. Iedere fatsoenlijke coureur kan wat Hamilton doet.
Max haalt iets uit de auto wat er eigenlijk niet in zit, maar goed ke wil dat toch niet zien.
en dan 25 sec over hebben voor dat ze weg moesten zijn dus een bak koffie had er net bij gekuntquote:Op zondag 19 juli 2020 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat niet alleen, de monteurs werkte zeer kalm onder een enorme druk. Geen vorm van paniek te bekennen. Terwijl er een helikopter boven ze hing.
oke de motoren draaide nog niet maar de werkomgeving moet allesbehalve rustig geweest zijn.
groot compliment waard.
Trollen hou je altijd. Zeker nu Max het goed doet,dan hou je dat.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als Max goed rijdt is het een stuk minder. Zelfs in andere subfora moeten de voetbal stumperds zich laten horen
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Zeg ik als max fan.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trollen hou je altijd. Zeker nu Max het goed doet,dan hou je dat.
Bottas moest die extra pitstop sowieso maken door de keuze voor medium, beetje raar om dat te noemen..quote:Op zondag 19 juli 2020 19:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy van Ferrari. Maar elke F1 fan zal altijd wat met Ferrari hebben.
Dat jij een fanboy van RBR bent en dus er niet tegen kan dat RBR weer achterlijk doet dat heeft niet met een mogelijke aversie te maken.
Dat gedrag van RBR begint lichtelijk irritant te worden bedoel je.
[..]
Bijna hele veld zo'n beetje op een ronde rijden. Gratis pitstop. Gigantische voorsprong opbouwen, vele malen sneller zijn dan de rest.
[..]
Misschien eens terug kijken naar wat ik over Max vaak genoeg gezegd heb
Max haalt veel meer uit de RBR dan wat die auto kan. Dat heb ik al zo vaak gezegd.
De RBR is niets beter dan een Ferrari, Racing Point, Renault of Mclaren. Het is Max die er meer uit weet te halen.
Maar we hebben het nu over DOTD, niet over wat hij uit de auto kan halen.
Natuurlijk heeft Hamilton een geweldige auto, maar het is ongelofelijk wat hij altijd doet.
Deze race was ook gewoon weer uitzonderlijk. Foutloos.
Max ook gewoon prima, maar voor de race wel een blunder. Verder gewoon oke gereden. Mazzel dat Bottas extra pitstop moest maken, anders was die daar ook 20 seconden achter gekomen.
Ik weet niks over een kleine.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed, dank voor de interesse.
die keuze was denk ik een bewuste van Benz, omdat het gat met Max dicht moest.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bottas moest die extra pitstop sowieso maken door de keuze voor medium, beetje raar om dat te noemen..
Spiegel gevonden?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trollen hou je altijd. Zeker nu Max het goed doet,dan hou je dat.
Oh zeker, maar dan weet je dat er ook nog een extra stop na gaat komen..quote:Op zondag 19 juli 2020 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die keuze was denk ik een bewuste van Benz, omdat het gat met Max dicht moest.
uhuh. Voor mij was dat iig duidelijk toen ze voor mediums kozen en Bottas direct begon te stampen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dan weet je dat er ook nog een extra stop na gaat komen..
Altijd de lat hoog leggen. Wolff heeft het begrepen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wolffhttps://racingnews365.nl/(...)pet-hebben-afgenomen
Ok, afgezien vh laatste dan
Kijk eens naar post #86...quote:Op zondag 19 juli 2020 19:33 schreef Landgeld het volgende:
Hoe complex was die reparatie aan de auto van Verstappen?
Kan iemand dat uitleggen. Verstappen gaf namelijk een groot compliment aan zijn monteurs.
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:15 schreef RAVW het volgende:
nu gewoon in 15 min
Je kunt wel domweg je geblaat herhalen, maar er is feitelijk maar één iemand die een vergelijkbare auto heeft. Die verprutste zijn start en kwam door het verkeer en ijsbaan inhalen uiteindelijk op 7 seconden plus een gratis pitstop van Hamilton. Bottas maakte bovendien nog evenveel stops ook.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bijna hele veld zo'n beetje op een ronde rijden. Gratis pitstop. Gigantische voorsprong opbouwen, vele malen sneller zijn dan de rest.
Blijkbaar niet complex want in een kwartier was het gefixt. Dan is het alsnog netjes om die monteurs te bedanken want hij heeft ze onnodig laten zweten.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:33 schreef Landgeld het volgende:
Hoe complex was die reparatie aan de auto van Verstappen?
Kan iemand dat uitleggen. Verstappen gaf namelijk een groot compliment aan zijn monteurs.
Dat klopt niet...quote:
En dat ook niet. Dit wil je echt niet ff op de startgrid doen in heel korte tijdquote:Op zondag 19 juli 2020 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar niet complex want in een kwartier was het gefixt. Dan is het alsnog netjes om die monteurs te bedanken want hij heeft ze onnodig laten zweten.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat ook niet. Dit wil je echt niet ff op de startgrid doen in heel korte tijd
Racepace van de RBR van Max viel nóg mee na rest vh weekend.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Racepace van de Bull viel mee. 2e van het veld na de Benzen. Alleen de Racing point kwam iets in de buurt.
Probleem is wel dat ze geen idee hebben waarom de racepace vandaag beter was dan verwacht en waarom het in de rest van het weekend totaal niet ging.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Racepace van de Bull viel mee. 2e van het veld na de Benzen. Alleen de Racing point kwam iets in de buurt.
Albon kwam ook als 5e binnen. Voor de Ferrari’s en hield Perez achter zich. Dus de racing point is te pakken.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Racepace van de RBR van Max viel nóg mee na rest vh weekend.
Fixed
Nee idd. Bizarquote:Op zondag 19 juli 2020 19:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ze geen idee hebben waarom de racepace vandaag beter was dan verwacht en waarom het in de rest van het weekend totaal niet ging.
Reken maar dat RBR een team is dat blij is met een week tussen Hongarije en Silverstone.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ze geen idee hebben waarom de racepace vandaag beter was dan verwacht en waarom het in de rest van het weekend totaal niet ging.
quote:Op zondag 19 juli 2020 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAAS-coureurs 10 sec straf en weg punten https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_campaign=OneSig
Interessant, verwachtte dat hij meteen naar de pits zou rijden na die crash, GP in eerste instantie dus ook.quote:
GP?quote:Op zondag 19 juli 2020 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Interessant, verwachtte dat hij meteen naar de pits zou rijden na die crash, GP in eerste instantie dus ook.
RB zag op de tv-beelden dat ze een kans hadden om het op de grid te kunnen repareren. Hierdoor kon hij vanaf P7 starten, anders had hij het vanuit de pits moeten doen.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Interessant, verwachtte dat hij meteen naar de pits zou rijden na die crash, GP in eerste instantie dus ook.
Wie anders?quote:
Wie de uiteindelijke beslissing gaf moet nog blijken.quote:Wie stuurde hem naar de grid dan? Horner?
Ah.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RB zag op de tv-beelden dat ze een kans hadden om het op de grid te kunnen repareren. Hierdoor kon hij vanaf P7 starten, anders had hij het vanuit de pits moeten doen.
Jezus, wat een kutregel ook weerquote:Op zondag 19 juli 2020 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAAS-coureurs 10 sec straf en weg punten https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_campaign=OneSig
Dat had je niet meegekregen?quote:
Nee.quote:
haha we hebben het over F1 kijken niet alleen over maxquote:
Wat voor elkaar gekregen? In een auto die dik een seconden per ronde sneller is na 70 ronden 8 seconden voorsprong opbouwen?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar Hamilton absoluut driver of the day. Ongelofelijk wat die voor elkaar kreeg.
Jammer want anders had jij echt voorspellende gavenquote:Op zondag 19 juli 2020 20:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha we hebben het over F1 kijken niet alleen over max
Hele vreemde beslissing dit. En hoe kan HAAS niet weten dat communicatie tijdens de formation-lap verboden isquote:
dus je mag geen contakt hebben met het team tijdens die ronde ??quote:
Zie https://www.fia.com/documents/season/season-2020-1059quote:Op zondag 19 juli 2020 20:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
dus je mag geen contakt hebben met het team tijdens die ronde ??
de andere teams deden dat toch ook allemaal ..
Artikel daarover heb ik hier gepostquote:Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef RAVW het volgende:
dit vind ik dan ook wel weer mooi
https://www.gpblog.com/nl(...)nt&camplink=onderaan
Al 2 keer zelfs! Maar altijd goed als het nogmaals wordt gepost.quote:
Ah joh, sommige users posten dezelfde onzin 5 keer. Dan liever ditquote:
ik vind het een hele flauwe uitleg van de regel. Imo zou de regel moeten gaan om de startprocedure zelf, niet zoals in dit geval een briljante strategie.quote:
Sinds wanneer mag dat niet??quote:
heb vandaag het topic niet zo bijgehouden, nog veel andere sporten vandaag.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Ah joh, sommige users posten dezelfde onzin 5 keer. Dan liever dit
Het gaat ook niet zo zeer om de startprocedure zelf naar mijn idee, meer om het rijden van de auto. Maar waarom is die radio-communicatie tijdens de race niet verboden en tijdens formation welquote:Op zondag 19 juli 2020 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vind het een hele flauwe uitleg van de regel. Imo zou de regel moeten gaan om de startprocedure zelf, niet zoals in dit geval een briljante strategie.
Is niet verboden. Tenminste niet alle communicatie. Lees de FIA-beslissingen. Heb de link gepost.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zo zeer om de startprocedure zelf naar mijn idee, meer om het rijden van de auto. Maar waarom is die radio-communicatie tijdens de race niet verboden en tijdens formation wel
Wel nog steeds 1 punt, denk dat ze er alsnog blij mee zijn.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hebt gelijk. 1 van beide is alsnog 10equote:Op zondag 19 juli 2020 20:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel nog steeds 1 punt, denk dat ze er alsnog blij mee zijn.
The Stewards heard from the team representative and reviewed video and audioquote:Op zondag 19 juli 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is niet verboden. Tenminste niet alle communicatie. Lees de FIA-beslissingen. Heb de link gepost.
Geen vd uitzonderingen van toepassing.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
The Stewards heard from the team representative and reviewed video and audio
evidence.
Having considered the matter extensively, the Stewards determined that the team
instructed the driver to pit. The team could not prove that one of the exemptions made
under paragraph A. 2. a) to g) of the Technical Directive 011-17 was applicable.
Therefore, the Stewards consider there is breach of Art. 27.1 of the Sporting
Regulations, that the driver must drive the car alone and unaided.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Article 10.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
Huh, lees nog eens een keer m'n post. Ik zeg juist dat ik er niet veel verstand van heb. Maar dat ik het daarom apart vind dat Doornbos (die er toch wel behoorlijk verstand van heeft?) De hele tijd heel stellig wist te vertellen dat Max vanuit de pit zou moeten starten. Zelfs toen een van de anderen nog eens benadrukte dat ze al op de grid stonden vertelde hij dat ze zo alsnog naar de pits zouden gaan om daarvandan te starten.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij kan wel doen dat je er verstand van hebt maar Doornbos heeft gewoon gelijk.
Ze hebben gewoon heel veel mazzel gehad dat het reuze meeviel.
Wat dacht je van Norris die te horen kreeg wanneer hij hoelang zn batterij moest gebruikenquote:Op zondag 19 juli 2020 21:02 schreef Marcoss het volgende:
Coureur moet zelf de auto besturen, maar tijdens de race krijgen coureurs regelmatig de instructie om een bepaalde modus op het stuur te kiezen, zoals Hamilton vandaag met een modus die hij niet eens kende.. het is ook wel wat krom soms
Huh, waar gaat dit nou weer overquote:Op zondag 19 juli 2020 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
The Stewards heard from the team representative and reviewed video and audio
evidence.
Having considered the matter extensively, the Stewards determined that the team
instructed the driver to pit. The team could not prove that one of the exemptions made
under paragraph A. 2. a) to g) of the Technical Directive 011-17 was applicable.
Therefore, the Stewards consider there is breach of Art. 27.1 of the Sporting
Regulations, that the driver must drive the car alone and unaided.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the
Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and
Article 10.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
over de motivatie/onderbouwing voor de straf, je mag het alleen doen als het past in de uitzonderingen.quote:
Dat snap ik nog wel maar die Technical Directive 011-17 vond ik nogal vaag. Lijkt ook niet openbaar te staan gek genoeg.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
over de motivatie/onderbouwing voor de straf, je mag het alleen doen als het past in de uitzonderingen.
Ik zag het ook inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2020 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
de lach van Kampues is nog altijd oud zeer lijkt wel.
Kamphues heeft ooit een tv-programma willen maken en daarbij ontstond een ruzie met Jos Verstappen. Sindsdien is er een afspraak dat Jos Verstappen nooit (direct) met Rob Kamphues praat.
ik kan mij niet voorstellen dat je zo gaat lachen uit leedvermaak, als Max Verstappen een fout maakt.
Neem aan dat Kamphues gewoon niet kon geloven wat er gebeurde en als 1e reactie begint te lachen..quote:Op zondag 19 juli 2020 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kamphues heeft ooit een tv-programma willen maken en daarbij ontstond een ruzie met Jos Verstappen. Sindsdien is er een afspraak dat Jos Verstappen nooit (direct) met Rob Kamphues praat.
ik kan mij niet voorstellen dat je zo gaat lachen uit leedvermaak, als Max Verstappen een fout maakt.
Dat staan Technical Directives sowieso niet. Dat zijn aanvullingen op de gewone regels die door de FIA zijn uitgevaardigd.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel maar die Technical Directive 011-17 vond ik nogal vaag. Lijkt ook niet openbaar te staan gek genoeg.
dat heb toen gezien, hij wilde een schilderij aan Jos overhandigen, maar Huub wilde dat Jos ervoor betaald kreeg om in zijn programma te verschijnen.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Allicht.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neem aan dat Kamphues gewoon niet kon geloven wat er gebeurde en als 1e reactie begint te lachen..
Blijkbaar. Wel jammer natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat staan Technical Directives sowieso niet. Dat zijn aanvullingen op de gewone regels die door de FIA zijn uitgevaardigd.
Dat waren bijvoorbeeld vorig jaar de extra bepalingen om de (Ferrari) motor in te perken ook.
Als het Grosjean overkomt, liggen ze met z’n allen 5 minuten in een deukquote:Op zondag 19 juli 2020 21:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
laat ik 't er maar op houden dat ie moet lachen omdat 'ie zelf ook een keer een auto total loss had gereden in een opwarmronde. dat beweerde hij even later zelf.
Fraai is het niet. over heel de wereld is het commentaar van verslaggeving meelevend alleen behalve bij Ziggo sport, daar staat de presentator te lachen.
Als het Hamilton was overkomen, was er ook meer begrip voor Hamilton geweest dan toen bij Grosjeanquote:Op zondag 19 juli 2020 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als het Grosjean overkomt, liggen ze met z’n allen 5 minuten in een deuk
Als je er geluid bij hoort valt het mee. Het klinkt meer als een lach uit ongeloof.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is jouw mening. Het hele fragment is echt niet 1 van leedvermaak.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
laat ik 't er maar op houden dat ie moet lachen omdat 'ie zelf ook een keer een auto total loss had gereden in een opwarmronde. dat beweerde hij even later zelf.
Fraai is het niet. over heel de wereld is het commentaar van verslaggeving meelevend alleen behalve bij Ziggo sport, daar staat de presentator te lachen.
In de studio wel hier helaas niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het Hamilton was overkomen, was er ook meer begrip voor Hamilton geweest dan toen bij Grosjean
Op 5 rondjes gereden.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
galgenhumor.
Dat je Nicholas Latifi vraagt om commentaar in zijn eigen taal, dat is wel grappig.
[ twitter ]
Mja, crashen in de opwarmronde.. heel veel begrip is er dan niet meteen natuurlijkquote:
Dan stond ie nog steeds achter Hamilton hoor.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
Het is idd een kwestie van 'Als m'n moeder een snor had..' en het is eerder genoemd hier. Maar Max had Austria 1 ook zomaar kunnen winnen gezien race verloop en dan stond ie nu eerste in kampioenschap. Maar dat zou dan nog niet echt verbloemen dat kampioenschap voor Mercedes gereserveerd is uiteindelijk.
Wel de vraag of Oostenrijk 1 hetzelfde was verlopen met Max er nog bij. Dan was Mercedes (of 1 van de 2) mogelijk wel gestopt als Max dat had gedaan, denk dat ze er nu vanuit gingen dat het wel goed ging komen op die oude banden tegen Perez en Albon.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
Het is idd een kwestie van 'Als m'n moeder een snor had..' en het is eerder genoemd hier. Maar Max had Austria 1 ook zomaar kunnen winnen gezien race verloop en dan stond ie nu eerste in kampioenschap. Maar dat zou dan nog niet echt verbloemen dat kampioenschap voor Mercedes gereserveerd is uiteindelijk.
Bij Max en Hamilton zeggen ze dat ze de grens opzoeken. De rest van het veld hadden ze een pannenkoek genoemd.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, crashen in de opwarmronde.. heel veel begrip is er dan niet meteen natuurlijk
Al overdreef Coronel het wel flink daarna, Doornbos was wat realistischer.
Lewis was dan ook 4de geworden inderdaad; dan had hij er alsnog voor gestaanquote:Op zondag 19 juli 2020 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan stond ie nog steeds achter Hamilton hoor.
Dat weet je niet. Je weet niet of hij dan contact had gemaakt met Albon.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lewis was dan ook 4de geworden inderdaad; dan had hij er alsnog voor gestaan
Dat komt omdat je Max ook de grip ziet zoeken op andere lijnen.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij Max en Hamilton zeggen ze dat ze de grens opzoeken. De rest van het veld hadden ze een pannenkoek genoemd.
Ze maakten Latifi af vanwege "een gebrek aan concentratie" voor een momentje tijdens de race. Tsja..quote:Op zondag 19 juli 2020 21:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij Max en Hamilton zeggen ze dat ze de grens opzoeken. De rest van het veld hadden ze een pannenkoek genoemd.
Albon had hem vandaag terug kunnen pakkenquote:Op zondag 19 juli 2020 21:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Je weet niet of hij dan contact had gemaakt met Albon.
Dat is toch ook heel wat andersquote:Op zondag 19 juli 2020 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze maakten Latifi af vanwege "een gebrek aan concentratie" voor een momentje tijdens de race. Tsja..
Dan nog is dat gewoon een risico dat je heel berekend moet nemen. Als je er vanaf vliegt in een verkennende ronde ongeacht of je nou de alternatieve lijnen zoekt of niet, dan ben je toch gewoon een pannenkoek?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Max ook de grip ziet zoeken op andere lijnen.
Iemand als Latifi die remt in het gras is inderdaad heel wat anders. Maar dat zien veel Fok Experts idd niet.
Er vanuit gaande dat Max en Albon er dan voorbij waren gegaan en Bottas en Lewis 3 en 4 zouden worden.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Je weet niet of hij dan contact had gemaakt met Albon.
Ook Max had moeten weten dat er geen grip is op de racelijn als het nat is.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Max ook de grip ziet zoeken op andere lijnen.
Iemand als Latifi die remt in het gras is inderdaad heel wat anders. Maar dat zien veel Fok Experts idd niet.
Als ie vervolgens als P18 over de lijn komt wel ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan nog is dat gewoon een risico dat je heel berekend moet nemen. Als je er vanaf vliegt in een verkennende ronde ongeacht of je nou de alternatieve lijnen zoekt of niet, dan ben je toch gewoon een pannenkoek?
Daarom zat ie er naast.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ook Max had moeten weten dat er geen grip is op de racelijn als het nat is.
Moet elke keer weer lachen om die reacties van Kamphues, Doornbos en Coronelquote:Op zondag 19 juli 2020 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Vakmannen Olav en Jack....Raap me op.
[ twitter ]
Die zitten vast niet in dezelfde bubbel!quote:Op zondag 19 juli 2020 21:50 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Max met Daniel in het vliegtuig terug naar Monaco
Mja, nu ook wel.. en dan is het toch ook vooral “geluk” dat de schade meevalt en zijn team het in enorm korte tijd kan repareren.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ie vervolgens als P18 over de lijn komt wel ja.
Nee. Champagne bubbel is al een tijdje geleden voor Danny Ricquote:Op zondag 19 juli 2020 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zitten vast niet in dezelfde bubbel!
Zeker als het al 2 maal eerder bijna mis ging. Dit was roekeloos. Gelukkig viel de schade mee.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan nog is dat gewoon een risico dat je heel berekend moet nemen. Als je er vanaf vliegt in een verkennende ronde ongeacht of je nou de alternatieve lijnen zoekt of niet, dan ben je toch gewoon een pannenkoek?
Klopt.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, nu ook wel.. en dan is het toch ook vooral “geluk” dat de schade meevalt en zijn team het in enorm korte tijd kan repareren.
Charme offensief om Ric terug te krijgen bij Red Bull (Silly Season)quote:Op zondag 19 juli 2020 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zitten vast niet in dezelfde bubbel!
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? We beoordelen de actie an sich.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ie vervolgens als P18 over de lijn komt wel ja.
Omdat bijv Grosjean gewoon een middelmatige rijder is, die met een domme actie een muur in stuurt.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? We beoordelen de actie an sich.
Dat de monteurs van Red Bull een klein wonder hebben verricht en Verstappen daarna een uitstekende race rijdt doet daar niets aan af.
Het is toch niet erg als en topper een keer zich als een pannenkoek gedraagt? Het zijn gewoon mensen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat bijv Grosjean gewoon een middelmatige rijder is, die met een domme actie een muur in stuurt.
Max laat meestal wat meer zien dan Grosjean, en bij het zoeken naar alternatieve lijnen voor grip ging er wat mis. Grosjean rijdt tegen de rest van de laatste 10 voor een puntje, Max neemt het op tegen 2 Mercedessen. Nee het is geen goede of slimme actie, maar er is wel een verschil tussen bovenstaande 2. En als hij niet de maximale grip op zoekt is ie bij voorbaat al kansloos.
Nu heeft ie iig Bottas nog achter zich gelaten.
Misschien verstaan we wat anders onder "als een pannekoek gedragen". Dat is wat anders dan een foutje m.i.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is toch niet erg als en topper een keer zich als een pannenkoek gedraagt? Het zijn gewoon mensen.
Kijk wat je hier doet is het wegrationaliseren van een domme fout. Max is een goede coureur en Max strijdt met de Mercedes en moet daarom in een verkennende ronde heel veel risico nemen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat bijv Grosjean gewoon een middelmatige rijder is, die met een domme actie een muur in stuurt.
Max laat meestal wat meer zien dan Grosjean, en bij het zoeken naar alternatieve lijnen voor grip ging er wat mis. Grosjean rijdt tegen de rest van de laatste 10 voor een puntje, Max neemt het op tegen 2 Mercedessen. Nee het is geen goede of slimme actie, maar er is wel een verschil tussen bovenstaande 2. En als hij niet de maximale grip op zoekt is ie bij voorbaat al kansloos.
Nu heeft ie iig Bottas nog achter zich gelaten.
Er was hem gezegd dat Verstappen was uitgevallen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lewis was verrast: https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_campaign=OneSig
(Flimpje kijken, artikel negeren)
Sommige mensen zijn nou eenmaal zulke ongelofelijke fanboys dat ze totaal niet objectief naar situaties kunnen kijken.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijk wat je hier doet is het wegrationaliseren van een domme fout. Max is een goede coureur en Max strijdt met de Mercedes en moet daarom in een verkennende ronde heel veel risico nemen.
We hadden het initieel over het maken van domme fouten en de selectiviteit in de beoordeling van die fouten. Max maakt gewoon een domme fout. Het is een verkennende ronde, dit had gewoon 0 punten kunnen zijn. Nu komt het gelukkig nog goed.
Ik betwijfel of dat verkennende rondje nou echt zoveel heeft opgeleverd. Het was een goede start en vervolgens even optimaal profiteren van iedereen die vroeg naar binnen ging.
Kijk, er is best een reden dat hij dit doet, maar je mag nooit een dusdanig risico nemen in een verkennende ronde. Dat is gewoon een domme fout, hoeveel verzachtende omstandigheden je ook wil aandragen.
Dat hoor ik jaquote:Op zondag 19 juli 2020 22:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er was hem gezegd dat Verstappen was uitgevallen.
Red Bull, hele weekend al bagger, start in P7, en toch is het uitvallen belangrijk voor Hamiltonquote:Op zondag 19 juli 2020 22:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er was hem gezegd dat Verstappen was uitgevallen.
Nee, jij eindelijk een keer? Met altijd nutteloze posts en nooit inhoudelijk.quote:
Wat is je punt?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt wel domweg je geblaat herhalen, maar er is feitelijk maar één iemand die een vergelijkbare auto heeft. Die verprutste zijn start en kwam door het verkeer en ijsbaan inhalen uiteindelijk op 7 seconden plus een gratis pitstop van Hamilton. Bottas maakte bovendien nog evenveel stops ook.
Heeft Bottas gewoon een normale start en rijdt hij achter Lewis aan, dan komt hij hoogstwaarschijnlijk op een seconde of 5-10 achterstand binnen.
Prestatie is auto + coureur. Lewis doet niets fout, maar heeft ook een idioot superieure auto.
Gewoon onzin. Was voor mijn gevoel niet eens 15 min en als je dat in 15 min kan doen stelde het geen bal voor.quote:
Onzin.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat ook niet. Dit wil je echt niet ff op de startgrid doen in heel korte tijd
Prachtfotoquote:Op zondag 19 juli 2020 21:51 schreef VacaLoca het volgende:
https://twitter.com/eliseakerboom/status/1284920398363140097?s=20
[ afbeelding ]
Hulde, nomineer 'm voor sportfoto van het jaar.
Eens.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gewoon onzin. Was voor mijn gevoel niet eens 15 min en als je dat in 15 min kan doen stelde het geen bal voor.
[..]
Onzin.
Nee natuurlijk wil je het niet op de startgrid doen. Maar dat doet er niets aan af dat het blijkbaar een relatief eenvoudige reparatie was.
Ongeacht hoe goed je crew is, in 15 min kun je praktisch niets doen als het echt mis is.
quote:That has never happened before. In my opinion there shouldn't be any lights going out/flashing when staring at the starting lights. Nevertheless the screen is there in front of my eyes. My race was done at that point.
quote:Yesterday I would've had a chance at the pole. I had too much fuel in the car for the qualifying for some reason. That of course had an effect today too
Normaal gesproken was dat ook het geval geweest.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:02 schreef Middelpunt het volgende:
Maar dat ik het daarom apart vind dat Doornbos (die er toch wel behoorlijk verstand van heeft?) De hele tijd heel stellig wist te vertellen dat Max vanuit de pit zou moeten starten. Zelfs toen een van de anderen nog eens benadrukte dat ze al op de grid stonden vertelde hij dat ze zo alsnog naar de pits zouden gaan om daarvandan te starten.
Maar goed, dit gebeurd natuurlijk ook niet vaak dus op zich ook weer niet heel gek dat hij er een keer naast zat.
Heb je de race gekeken want in die formatieronde was Verstappen continu aan het glijden.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal zulke ongelofelijke fanboys dat ze totaal niet objectief naar situaties kunnen kijken.
Elk ander persoon ziet in dat dit een domme grote fout was,wat ie vervolgens knap herstelt in de race
Je kletst zelf onzin.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gewoon onzin. Was voor mijn gevoel niet eens 15 min en als je dat in 15 min kan doen stelde het geen bal voor.
[..]
Onzin.
Nee natuurlijk wil je het niet op de startgrid doen. Maar dat doet er niets aan af dat het blijkbaar een relatief eenvoudige reparatie was.
Ongeacht hoe goed je crew is, in 15 min kun je praktisch niets doen als het echt mis is.
Voor ons natuurlijk alsnog moeilijk oordelen. Ik denk dat je dat het beste aan de monteurs zou kunnen vragen. Feit blijft dat er met man en macht aan is gewerkt en dat ze niet opgaven, dat is heel mooi.quote:
Wel benieuwd waar Bottas dat dan zag, op geen enkele van de beelden is daar iets van te zien..quote:Op zondag 19 juli 2020 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
https://mtvgo.fi/l/pnEFAWtEn (via Reddit)
Commentaar van Bottas op zijn start en kwalificatie.
[..]
[..]
Het was juist wel de stuurstang. Als het een wishbone was geweest dan hadden ze dat niet kunnen repareren.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Normaal gesproken was dat ook het geval geweest.
Hij sprak over problemen met de stuurstang. Dat bleek het echter niet te zijn (lieten ze na de race ook zien in de nabespreking). Als ze dat hadden moeten fixen dan waren ze niet op tijd geweest en hadden ze een gridstraf gekregen en waren ze normaal gesproken vanuit de pit gestart.
Ik ga er vanuit dat vanwege de, zoals het leek, aard van de reparatie dat Doornbos hier vanuit gegaan is. Dan had hij wel even erbij kunnen zeggen dat de pit start niet zo zeer de straf is, maar dat iedereen dat wel altijd doet.
Gewoon negeren.quote:
Het punt leek me vrij simpel, maar ik wil het best nog even voorkauwen hoor.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, jij eindelijk een keer? Met altijd nutteloze posts en nooit inhoudelijk.
[..]
Wat is je punt?
En dan noem je dat van mij geblaat?
Blijft geweldig wat Lewis heeft gedaan, ongeacht hoe goed die auto is.
Ging heel netjes.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:51 schreef VacaLoca het volgende:
https://twitter.com/eliseakerboom/status/1284920398363140097?s=20
[ afbeelding ]
Hulde, nomineer 'm voor sportfoto van het jaar.
Serieus ja? De onboardbeelden van zijn start staan mij niet meer bij, maar dan begint Bottas toch wel steeds meer een whiner te worden.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd waar Bottas dat dan zag, op geen enkele van de beelden is daar iets van te zien..
quote:Op zondag 19 juli 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ging heel netjes.
Bij Ferrari had dat er ongeveer zo uit gezien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juli 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ging heel netjes.
[ afbeelding ]
Had als veldvulling een Haas chassis in de manager, dat was nog bijna de grootste puntenpakker na een paar ronden. Maar natuurlijk konden ze later in de race geen stand houden + de tijdstraf hielp ook niet echt mee.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:48 schreef F1gamer het volgende:
Monteurs van Red Bull hebben echt goed werk geleverd in die 15 minuten.
De Racing Points vielen tegen na de kwalificatie.
Zonde van Haas dat ze maar 1 puntje krijgen, maar wel ballen om voor de start de pits in te rijden en te wisselen voor slicks.
Heel veel leuke midfield gevechten.
Bij Mercedes vorig jaar in Duitsland ookquote:Op zondag 19 juli 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ging heel netjes.
[ afbeelding ]
Klopt. Horner noemt dat ook in het interview met Sky en zei dat ze 25 seconden voor het vijf minuten signaal de banden er op hadden zitten.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het was juist wel de stuurstang. Als het een wishbone was geweest dan hadden ze dat niet kunnen repareren.
Normaal gesproken, wanneer je een stuurstang wilt vervangen, moet je de hele hub verwijderen, inclusief remmen en luchthappers. Alles bij elkaar duurt dat zo'n anderhalf uur.
Nu, vanwege de tijdsdruk, hebben ze de rest laten zitten. Dat is wat meer priegelwerk, en iets meer risico dat je het niet helemaal lekker vastzet, maar ze hadden geen keus en het pakte allemaal goed uit.
Dat kan je niet weten, niemand weet überhaupt (behalve misschien de teams) waarom die straf aan Haas is uitgedeeld.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:56 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom krijgt Haas een straf voor communicatie met hun coureurs in de formatieronde en Kvyat niet? Omdat het bij Kvyat bij hemzelf vandaan kwam?
Misschien wat oud zeer nadat RP vorig jaar Renault aanklaagde wegens die brake-bias.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:57 schreef F1gamer het volgende:
Ik denk dat ze bij Red Bull de komende 2 weken gaan uitzoeken wat er aan de hand is met de auto als zowel Max als Albon erover klagen. Ze zullen denk ik aan Honda vragen of Silverstone mogelijk meer power kunnen gebruiken.
Ik ben benieuwd naar protest tegen Racing Point. Is Renault gewoon bezig om bij elke GP een aanklacht in te dienen totdat er een uitspraak is.
Als jij denkt dat ze een serieus probleem bij een F1 wagen kunnen fixen binnen 15 minuten dan klets jij onzin....quote:
Omdat het team bij Kvyat niet reageerde.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:56 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom krijgt Haas een straf voor communicatie met hun coureurs in de formatieronde en Kvyat niet? Omdat het bij Kvyat bij hemzelf vandaan kwam?
Dat laatste iddquote:Op zondag 19 juli 2020 22:57 schreef F1gamer het volgende:
Ik denk dat ze bij Red Bull de komende 2 weken gaan uitzoeken wat er aan de hand is met de auto als zowel Max als Albon erover klagen. Ze zullen denk ik aan Honda vragen of Silverstone mogelijk meer power kunnen gebruiken.
Ik ben benieuwd naar protest tegen Racing Point. Is Renault gewoon bezig om bij elke GP een aanklacht in te dienen totdat er een uitspraak is.
Gast... Ik ben er met opzet niet op ingegaan. Maar lees posts TagForce en Starflyer..quote:Op zondag 19 juli 2020 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ze een serieus probleem bij een F1 wagen kunnen fixen binnen 15 minuten dan klets jij onzin....
Dat vorige protest ging over de race in Oostenrijk. Nu hebben ze er weer een ingediend over de race in Hongarije.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:57 schreef F1gamer het volgende:
Is het je doel om met iedereen in dit topic minimaal één keer een conflict te hebben?quote:Op zondag 19 juli 2020 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ze een serieus probleem bij een F1 wagen kunnen fixen binnen 15 minuten dan klets jij onzin....
Lees alle anderen.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast...
Lees TagForce, lees Starflyer..
Haha Whiskers negeren bedoel je? Die brengt nooit wat inhoudelijks. Een F1 auto is geen speelgoedauto waar je even simpel wat afhaalt en dat zo even vervangt.quote:
Ah thanks.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:59 schreef TagForce het volgende:
[..]
Omdat het team bij Kvyat niet reageerde.
Kan.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het was juist wel de stuurstang. Als het een wishbone was geweest dan hadden ze dat niet kunnen repareren.
Normaal gesproken, wanneer je een stuurstang wilt vervangen, moet je de hele hub verwijderen, inclusief remmen en luchthappers. Alles bij elkaar duurt dat zo'n anderhalf uur.
Nu, vanwege de tijdsdruk, hebben ze de rest laten zitten. Dat is wat meer priegelwerk, en iets meer risico dat je het niet helemaal lekker vastzet, maar ze hadden geen keus en het pakte allemaal goed uit.
Fijne avond.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lees alle anderen.
Een serieus probleem fix je niet in 15 minuten....
[..]
Haha Whiskers negeren bedoel je? Die brengt nooit wat inhoudelijks. Een F1 auto is geen speelgoedauto waar je even simpel wat afhaalt en dat zo even vervangt.
Verstappen heeft ook radio contact gehad, alleen hij had een ongeluk gehad dus dan is het toegestaan. En ik denk een knappe call om hem niet naar de pit te leiden.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah thanks.
Dacht dat ze de reactie gewoon niet uitgezonden hadden.
Ze reageert in ieder geval niet zo trollerig als wat jij constant doet.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lees alle anderen.
Een serieus probleem fix je niet in 15 minuten....
[..]
Haha Whiskers negeren bedoel je? Die brengt nooit wat inhoudelijks. Een F1 auto is geen speelgoedauto waar je even simpel wat afhaalt en dat zo even vervangt.
Ondertussen bij McLaren vanmiddag na de race:quote:Op zondag 19 juli 2020 21:50 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Max met Daniel in het vliegtuig terug naar Monaco
was de pitstraat niet dicht?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen heeft ook radio contact gehad, alleen hij had een ongeluk gehad dus dan is het toegestaan. En ik denk een knappe call om hem niet naar de pit te leiden.
Onbegrijpelijk dat Tauri en Haas voor de opwarmronde niet met de coureurs besproken hebben dar zij bepalen of ze op het laatste moment nog van banden willen wisselen.
Een kapotte stuurstang vervangen geen serieus probleemquote:Op zondag 19 juli 2020 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan.
Ging er in elk geval om dat het geen serieus probleem geweest is waardoor het snel gedaan kon worden en niet alles overhoop moest. Daardoor konden ze het snel doen en dat is de redding geweest.
Als het een serieus probleem was geweest dan kon het niet binnen 15 minuten.
Dat was niet tijdens de formatieronde. Pas nadat het groene licht is gegeven voor de formatieronde geldt 27.1.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen heeft ook radio contact gehad, alleen hij had een ongeluk gehad dus dan is het toegestaan. En ik denk een knappe call om hem niet naar de pit te leiden.
Pitstraat is nooit dicht. Je mag er alleen niet uit...quote:
ik was nog aan het eten dus zat nog wat veraf maar dacht dat ze dat zeidenquote:Op zondag 19 juli 2020 23:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
Pitstraat is nooit dicht. Je mag er alleen niet uit... Daarbij was dat radiocontact niet tijdens de formatieronde. En dan geldt 27.1 nog niet.
Pitstraat dicht betekent dat het licht aan het eind op rood staat... Dat betekent dus automatisch vanuit de pits starten. Vandaar de poging op de grid te fixen.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was nog aan het eten dus zat nog wat veraf maar dacht dat ze dat zeiden
Nee, ze dachten het op de grid te kunnen fixen. En dat kloptequote:Op zondag 19 juli 2020 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was nog aan het eten dus zat nog wat veraf maar dacht dat ze dat zeiden
Het moet vanaf 2022 (wanneer de eerste budgetlimieten in werking treden) met minder mensen dus dan moeten de coureurs ook mee sleutelen natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:08 schreef Newone82 het volgende:
Ga toch steeds meer fan worden van dit ventje.
Norris helpt gewoon met de auto mee afbouwen en schroeft zelf mee. Wat een teamplayer!
https://twitter.com/timbampton/status/1284954634117931008?s=21
ja knap hoor, al met al een leuke racequote:Op zondag 19 juli 2020 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze dachten het op de grid te kunnen fixen. En dat klopte![]()
Dan had het gewoon een DNS geworden ook. Volgens mij is het installeren van dat soort onderdelen een veel lastiger proces met allerlei calibratie erin (neem ik aan).quote:Op zondag 19 juli 2020 23:14 schreef Lionheaad het volgende:
Het was de stuurstang en spoorstang.
En ze hadden ongeveer 20 minuten.
In alle rust doen ze daar volgens Horner ongeveer 1,5 uur over.
Als het een wishbone was geweest had Max volgens mij sowieso uit de pitstraat moeten starten. Vanwege de parc-ferme regels.
Budgetlimiet is volgend jaar al.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het moet vanaf 2022 (wanneer de eerste budgetlimieten in werking treden) met minder mensen dus dan moeten de coureurs ook mee sleutelen natuurlijk.![]()
Hij baalde behoorlijk van zijn resultaat blijkbaar:
[ twitter ]
dan doen alleen teams die niet winnen, wanneer heeft Merc een klacht ingediend over een ander team?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat vorige protest ging over de race in Oostenrijk. Nu hebben ze er weer een ingediend over de race in Hongarije.
Dus een nieuw protest bij elke race.
Illegaal = illegaal he? En als je dat vermoedt is een protest indienen je volste recht.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan doen alleen teams die niet winnen, wanneer heeft Merc een klacht ingediend over een ander team?
wat maakt dat uit?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan doen alleen teams die niet winnen, wanneer heeft Merc een klacht ingediend over een ander team?
is 1 keer niet genoeg, maar gewoon elke race weer?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Illegaal = illegaal he? En als je dat vermoedt is een protest indienen je volste recht.
Ja. Gewoon voor de procedure.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is 1 keer niet genoeg, maar gewoon elke race weer?
Nee. Als er nu geen protest ingediend zou worden kan de uitslag van deze wedstrijd niet geschrapt worden als blijkt dat die auto daadwerkelijk illegaal is. Is gewoon een proceduredingetje.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is 1 keer niet genoeg, maar gewoon elke race weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |