Dat nummer heb ik zelfs.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jelly omdat ik Fax zijn nummer heb en jij niet?
Heb haar meteen geblockt.quote:
Ik heb liever je twee tetten.quote:
Helaas. Ik ben onsletbaar.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wordt er hier trouwens nog wat af geslet of valt dat tegen?
Fax lekker bezig?
De katten gisteren vonden dat maar moeilijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Elk poesje groot of klein moet bij faxie zijn. (Ben alvast aan het oefenen voor secret santa)
Kon hij zijn handen weer niet thuis houden?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De katten gisteren vonden dat maar moeilijk.
Weer? Wat weet jij?quote:Op zondag 19 juli 2020 20:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kon hij zijn handen weer niet thuis houden?
De katten werden lastig gevallen door allemaal kleine meisjes.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kon hij zijn handen weer niet thuis houden?
Ftfyquote:Op zondag 19 juli 2020 21:11 schreef Californium het volgende:
Paar uur geleden heeft mijn slet op zijn Grieks wat bij mij naar binnen gewerkt.
Nu hardlopen om het weer kwijt te raken. Daarna alleen slapen
Is hij Grieks?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:11 schreef Californium het volgende:
Paar uur geleden met mijn slet wat Grieks naar binnen gewerkt.
Nu hardlopen om het weer kwijt te raken. Daarna alleen slapen
Jaquote:Op zondag 19 juli 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik sta al een half uur vast op de weg naar huis. Had beter bij Cali kunnen blijven.
Ik hoop het ookquote:Op zondag 19 juli 2020 23:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed met je gaat.
Dank je welquote:Op zondag 19 juli 2020 23:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je branden.
Dat laatste geldt ook zonder file.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik sta al een half uur vast op de weg naar huis. Had beter bij Cali kunnen blijven.
Snelweg was afgesloten door een ongeluk. Ruim een uur stil gestaan.quote:Op maandag 20 juli 2020 07:49 schreef gcjoel het volgende:
File op zondagavond ? Moet niet gekker worden.
Gelukkig is het weer maandag.
behalve op zondag!!!quote:Op maandag 20 juli 2020 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals De Here God het bedoeld heeft! Werken tot je er bij neer valt!!
Werken is goed voor je.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:33 schreef FrauMilena het volgende:
Sinds kerst geen weekje vrij meer gehad.Had ik deze week maar vrij genomen, ben er aan toe.
Hopelijk kan ik volgende week nog inschieten.
Nou meid tochquote:Op maandag 20 juli 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit er over te denken om vrijdag vrij te nemen.
Er zit niet voor niks het woordje vrij in inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:42 schreef FrauMilena het volgende:
Werken op vrijdagen moet je sowieso niet aan beginnen.
niet te wild he!quote:Op maandag 20 juli 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit er over te denken om vrijdag vrij te nemen.
Lekker leven op kosten van een rijke man.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik anders moet doen
Heeft jouw kerel nog interesse in een bijvrouw?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker leven op kosten van een rijke man.
Beetje reizen op je jacht en in je prive jet. Heel corona proof!
Die heeft dat allemaal niet hoor. We gaan niet voor niks kamperenquote:Op maandag 20 juli 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft jouw kerel nog interesse in een bijvrouw?
Misschien doet hij die andere dingen alleen met zijn bijvrouw.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heeft dat allemaal niet hoor. We gaan niet voor niks kamperen![]()
pauperleven
Godsamme CLquote:Op maandag 20 juli 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien doet hij die andere dingen alleen met zijn bijvrouw.
Dat denken jullie hier altijd maar uiteindelijk is iedereen enthousiast over je knappe kop.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Net sollicitatie gesprek gehad.
I think I fucked up.![]()
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
O ja, iets smakelijks: ik had gisteren na tig maanden m'n oorgaatjes maar weer eens doorgeprikt en nu komt er allemaal van dat lekkere prut uit.
Que?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denken jullie hier altijd maar uiteindelijk is iedereen enthousiast over je knappe kop.
Ah zo.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lot was laatst er ook van overtuigd dat ze het verkloot had.
Was de pitch van Lot succesvol?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lastig gesprek? Lastige vragen?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah zo.
Mja. Heb niet echt het gevoel dat het goed ging nu.
O dat zuigt. Dat gevoel ken ik maar al te goedquote:Op maandag 20 juli 2020 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Je weet toch wel waar je jezelf over 5 jaar ziet.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:31 schreef Barbusse het volgende:
In quarantaine als "jullie" zo doorgaan.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je jezelf over 5 jaar ziet.
Ik heb ook zo’n verhaal maar durf het niet te delen :’)quote:Op maandag 20 juli 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
O ja, iets smakelijks: ik had gisteren na tig maanden m'n oorgaatjes maar weer eens doorgeprikt en nu komt er allemaal van dat lekkere prut uit.
Had ik ookquote:Op maandag 20 juli 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awwwquote:Op maandag 20 juli 2020 10:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Had ik ookgeen baan en geen vervolggesprek
Kom nou. Als ik het kan.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo’n verhaal maar durf het niet te delen :’)
Rentenierend met een dikke auto en een vakantie villa in een of ander warm vakantieland met een pool en een poolboyquote:Op maandag 20 juli 2020 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee deze is echt tmi voorbij bonkjes en sliertjes
2 bijna cliche stiff upper lip brits. En hun vragen waren ok. Maar heb gewoon het idee dat ze niet echt tevreden waren met m'n werkervaring aangezien ze een department op gaan zetten vanaf 0.quote:
Die vraag stellen normale mensen niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Had ik ookgeen baan en geen vervolggesprek
Dit is ook niet goed genoeg voor een bijvrouw, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 20 juli 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig maar 1.
En gisteren de laatste Airbnb's geboekt
quote:Op maandag 20 juli 2020 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |