Dat vind ik echt wel tof!quote:Op zondag 19 juli 2020 00:08 schreef sportfreak het volgende:
Alle artiesten op het podium bij de reprise, dat was ook niet gebruikelijk toch?
quote:
Wel mee eens ook. Sluit gewoon met het winnende nummer afquote:Op zondag 19 juli 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Mams net: 'Als je net gewonnen hebt, wil je toch alleen je eigen nummer zingen?'
dit ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel mee eens ook. Sluit gewoon met het winnende nummer af
Ja, hij had de Spaanse zangeres wijsgemaakt dat dat echt haar outfit was.quote:
Ja was weer gezelligquote:Op zondag 19 juli 2020 00:14 schreef Sableheart het volgende:
maar goed, hartelijk bedankt weer voor jullie gezelschap, en tot volgende week, als we 1985 kijken!
Dat had hij vast leuk ingevuldquote:Op zondag 19 juli 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
Moet je je voorstellen dat Duncan vorig jaar won en daarna nog Hallelujah moest zingen
Dat wel, maar je wilt dan toch dat het eindigt met Arcadequote:
Zo, Tjeerd, rustig jongen.quote:Op zondag 19 juli 2020 00:18 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)as-dronken~b92f1b22/
Het gehele artikel helaas achter een betaalmuur
Bedankt voor het delen tochquote:Op zondag 19 juli 2020 00:18 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)as-dronken~b92f1b22/
Het gehele artikel helaas achter een betaalmuur
Snap de uitslag wel redelijk. Had alleen Estland wat hoger verwachtquote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, Tjeerd, rustig jongen.![]()
Ze hadden geen flauw idee hoe blij we moesten zijn met dit resultaat.
quote:Op zondag 19 juli 2020 00:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En de voorbeschouwing uit de Volkskrant van 3 dagen eerder."Zoet zwart jongetje" hoef je nu als je je baantje niet kwijt wil niet meer te schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 19 juli 2020 00:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]Als je ooit een reconstructie wil maken hoe het in de 00’s zo fout kon gaan, is dit wel een mooi startpunt. One Good Reason was niet slecht, maar zo’n soort radionummer zou nooit in aanmerking komen voor de absolute top in de uitslag. Het had best 1 of 2 plaatsen hoger kunnen eindigen, maar 8e is toch geen rare uitslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen gingen we nog jaren door met het sturen van veilige rommel, die door niemand echt gewaardeerd werd.De Sahara is zonder meer erg droog.
Vanaf 2009 stuurde we minder radionummerachtig, zoals de toppers en sienekequote:Op zondag 19 juli 2020 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je ooit een reconstructie wil maken hoe het in de 00’s zo fout kon gaan, is dit wel een mooi startpunt. One Good Reason was niet slecht, maar zo’n soort radionummer zou nooit in aanmerking komen voor de absolute top in de uitslag. Het had best 1 of 2 plaatsen hoger kunnen eindigen, maar 8e is toch geen rare uitslag?
Alleen gingen we nog jaren door met het sturen van veilige rommel, die door niemand echt gewaardeerd werd.
Leuk. Ik ben erbijquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:16 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt! dan post ik hier een herinnering voor degenen die er de vorige weken bij waren en (nog) geen reactie hebben gegeven
@:miss_dynastie
@:Fred_B
@:Koen66
@:sportfreak
@:Momo
@:usagi414
@:Meke
@:Fascination
@:Cee
@:Guanabana
@:koffieleuk
Ik ben nu nog sociaal aan het doen, misschien dat ik later aanschuif.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:16 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt! dan post ik hier een herinnering voor degenen die er de vorige weken bij waren en (nog) geen reactie hebben gegeven
Ja, ik heb er wel zin in!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:53 schreef Sableheart het volgende:
Over 2 uur zet ik 1985 op.
Wie gaan er zijn vanavond?
Bedankt voor de reminder! Ik schuif aanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:16 schreef Sableheart het volgende:
Forum Opties | |