Daarnaast zijn er nog diverse andere regionale en nationale Formule 3 klassen, in zowel Europa, America en Azië. De belangrijkse daarvan zijn de Formula Regional European Championship, waar onder andere het Nederlandse team Van Amersfoort Racing aan mee doet, Euroformula Open (met onder andere de klassieker op Pau op de kalender), Formule Renault Eurocup, dat tegenwoordig ook volgens de Formule 3 specs rijdt en de W-Series, een Formule 3 klasse alleen voor vrouwen in het voorprogramma van de DTM.quote:ART Grand Prix: #1 David Beckman, #2 Max Fewtrell, #3 Christian Lundgaard
MP Motorsport: #4 Liam Lawson, #5 Simo Laaksonen, #6 Richard Verschoor
Sauber Junior Team by Charouz: #7 Lirim Zendeli, #8 Fabio Scherer, #9 Raoul Hyman
HWA Racelab: #10 Bent Viscaal, #11 Jake Hughes, #12 Keyvan Andres
Jenzer Motorsport: #14 Yuki Tsunoda, #15 Artem Petrov, #16 TBA
Trident: #17 Devlin DeFrancesco, #18 Pedro Piquet, #19 Niko Kari
Hitech Grand Prix: #20 Leonardo Pulcini, #21 Jüri Vips, #22 Yifei Ye
Campos Racing: #23 Alex Peroni, #24 Alessio Deledda, #25 Sebastián Fernández
Prema Racing: #26 Marcus Armstrong, #27 Jehan Daruvala, #28 Robert Shwarzman
Carlin Buzz Racing: #29 Teppei Natori, #30 Felipe Drugovich, #31 Logan Sargeant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Meer dan 12 sec weggeredenquote:
Die zal niet blij zijn neequote:
Ik snapte het hoorquote:
Niet geweldig. 15e.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:44 schreef VacaLoca het volgende:
Betwijfelde het evenMaar Bent z'n goed recht. Hoe presteerde die eigenlijk vorig jaar?
Leuk voor hem! Wel nog zuurder voor Verschoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
Viscaal toch nog op het podium dus
2022 met de nieuwe reglementen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:51 schreef vosss het volgende:
Die grote velgen toch wel gaaf om te zien. Wanneer komen die naar de F1?
Daar kon die niet veel aan doenquote:
Die snijdt hem wel afquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Lundgaard legt de schuld volledig bij Ghiotto
Niet 100% onterecht, maar kom op.
Van je lijn afgaan om te verdedigen mag.quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wel eens auto's soepeler weg zien rijden dan die van Gelael.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat is Armstrong, Ronald. Onder meer te herkennen aan het ARMSTRONG op zijn auto.
No further actionquote:
De kipnuggets waren gaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
GEL weer binnen. Ziet er niet goed uit.
Ik mis hier een verwijzing denk ikquote:
Zijn vader is de grote baas van de Indonesische tak van KFCquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis hier een verwijzing denk ik
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn vader is de grote baas van de Indonesische tak van KFC
Hij zegt er nog iets achteraan he?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Mick Schumacher zegt dat hij het hier misschien wel goed doet omdat de fans zo geweldig zijn. Godver, zet hem aub niet in een goede auto in de F1.
Greatest fansquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Mick Schumacher zegt dat hij het hier misschien wel goed doet omdat de fans zo geweldig zijn. Godver, zet hem aub niet in een goede auto in de F1.
Moet-ie eerst Shwartzman zien te verslaanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Hij zei er achteraan: "zelfs nu ze hier niet mogen zijn juichen ze nog voor me".quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet-ie eerst Shwartzman zien te verslaan
Lukas is een echte doener.quote:
Hij heeft er slechts een FEW.quote:
Timmy Hansen heeft zijn rallycross setup even geleendquote:Op zondag 19 juli 2020 09:52 schreef Zorro het volgende:
Hauger is ook niet een beetje sneller dan de rest
Ik kan me niet herinneren jou hier eerder gezien te hebben, welkomquote:
Zo, dat zal de FIA/raceleiders leren. Een flinke veeg in mijn verslag.quote:Voor Viscaal kwam er al snel slecht nieuws: hij kreeg een ongelukkige tijdstraf van vijf seconden, doordat hij in de buurt reed van Igor Fraga, die na een eigen fout spinde.
quote:Op zondag 19 juli 2020 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo, dat zal de FIA/raceleiders leren. Een flinke veeg in mijn verslag.
Jezus, dat is lang geledenquote:Op zondag 19 juli 2020 10:13 schreef Sabata het volgende:
Haha, allons a Lafayette. Viscaal driving angry
Viscaal gaat dan ook als een cajun aaaaaaIieee!quote:
JA DAT ZEI IK DUSquote:Op zondag 19 juli 2020 10:15 schreef H.Vviv het volgende:
Als er geen SC meer komt gaat Viscaal de race winnen met tijdstraf.
Nog een nieuwe tijdstraf incoming.quote:
FIA, Haugermaffiaquote:Op zondag 19 juli 2020 10:18 schreef Zorro het volgende:
WEdstrijdleiding dacht "Die hebben we"
Nou gaat ie als een speer en denken ze "kut, we moeten nog een straf verzinne!"
Zou hij degene zijn die het aan commentator Ronald van Dam vertelde?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou hij degene zijn die het aan commentator Ronald van Dam vertelde?
quote:Op zondag 19 juli 2020 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou hij degene zijn die het aan commentator Ronald van Dam vertelde?
Vorig jaar.quote:
Max?quote:
Maar ja, dan naai je je team ook, dus doe maar nietquote:Op zondag 19 juli 2020 10:26 schreef Zorro het volgende:
En een SC, i kzei het al.
Stop er maar mee. Ik zou het serieus overwegen.
Hoe dan? Je valt toch buiten alle puntenquote:Op zondag 19 juli 2020 10:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, dan naai je je team ook, dus doe maar niet
Dit is ander typisch iets hoe Hamilton zou kunnen winnen. Die heeft ook altijd die meeval.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop dat dit geen indicatie is van hoe de rest vd dag gaat verlopen..![]()
Nee, niet tegen een tijdstraf of DT.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Absolute joke!
En meteen naar de FIA voor een protest.
Maar kan dat?
Ok, thanks.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, niet tegen een tijdstraf of DT.
Tamelijk bizar.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, niet tegen een tijdstraf of DT.
Ze lopen een beetje achter met de under investigations dus misschien komt dat nog. Gisteren ook vrij laat met Sargeantquote:Op zondag 19 juli 2020 10:35 schreef Zorro het volgende:
Alles en iedereen under investigation, maar Beckmann mag Hauger aan de kant tikken.
Niet echt. Want hoe wil je dat rechtzetten als je tijdens de race die tijdstraf ondergaat of DT doet?quote:
DT is niet te doen, maar een tijdstraf die na de race erbij opgeteld wordt wel (dus anders dan een bij een pitstop gepakte straf).quote:Op zondag 19 juli 2020 10:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet echt. Want hoe wil je dat rechtzetten als je tijdens de race die tijdstraf ondergaat of DT doet?
Iemand?quote:Op zondag 19 juli 2020 10:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, thanks.
Waartegen dan wel eigenlijk? Een niet opgelegde straf of niet ingestelde under investigation?
Dat zou ook oneerlijk zijn omdat je dan afhankelijk bent of je een pitsstop moet maken of niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DT is niet te doen, maar een tijdstraf die na de race erbij opgeteld wordt wel (dus anders dan een bij een pitstop gepakte straf).
volgens mij kun je wel tegen zaken protesteren die niet onder de loep zijn genomen. Dus ook tegen acties op de baan die buiten het zichtveld van de stewards zijn gebleven.quote:
Ah, dus wat ik zei/vroeg eigenlijk? Een niet opgelegde straf of een niet-ingestelde under investigation?quote:Op zondag 19 juli 2020 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij kun je wel tegen zaken protesteren die niet onder de loep zijn genomen. Dus ook tegen acties op de baan die buiten het zichtveld van de stewards zijn gebleven.
Opgelost, slotje.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou ook oneerlijk zijn omdat je dan afhankelijk bent of je een pitsstop moet maken of niet.
Dan zouden alle tijdstraffen pas na de race moeten worden geteld, dan is protest mogelijk en voor iedereen gelijk.
dat laatste zou je kunnen proberen. Niet opgelegd wordt een heel stuk lastiger, zo niet onmogelijkquote:Op zondag 19 juli 2020 10:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dus wat ik zei/vroeg eigenlijk? Een niet opgelegde straf of een niet-ingestelde under investigation?
Of je moet met extra informatie komen, zoals RBR deed in Oostenrijk met de gele vlag van Hamilton tijdens de kwalificatie.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat laatste zou je kunnen proberen. Niet opgelegd wordt een heel stuk lastiger, zo niet onmogelijk
Dat was niet eens een officieel protest, maar het de stewards op de hoogte stellen van een filmpje.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of je moet met extra informatie komen, zoals RBR deed in Oostenrijk met de gele vlag van Hamilton tijdens de kwalificatie.
Hoezo? Als je kunt aantonen dat er iets strafwaardigs is gebeurd wat niet is opgemerkt door de wedstrijdleiding?quote:Op zondag 19 juli 2020 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat laatste zou je kunnen proberen. Niet opgelegd wordt een heel stuk lastiger, zo niet onmogelijk
Maar die was dus al wel under investigation geweest.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of je moet met extra informatie komen, zoals RBR deed in Oostenrijk met de gele vlag van Hamilton tijdens de kwalificatie.
Klopt, maar ik dacht dat je bedoelde dat er wel een under investigation was, maar geen straf opgelegd. Dat valt dus nog aan te vechten.quote:Op zondag 19 juli 2020 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was niet eens een officieel protest, maar het de stewards op de hoogte stellen van een filmpje.
Tegen tijdstraffen kan geen beroep aangetekend worden.
Dat bedoelde ik iig welquote:Op zondag 19 juli 2020 11:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat je bedoelde dat er wel een under investigation was, maar geen straf opgelegd. Dat valt dus nog aan te vechten.
quote:Op zondag 19 juli 2020 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik iig wel
- niet ingestelde investigation;
- niet opgelegde straf (na een wel ingestelde investigation).
Maar beide kunnen dus inderdaad wél?
Thanks!quote:
En slicks. Ik ben benieuwd.quote:
Mensen die letterlijk en figuurlijk/spreekwoordelijk niet snappen zijn zó irritantquote:Op zondag 19 juli 2020 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
"als sneeuw voor de spreekwoordelijke zon verdween"
Wat is er zo spreekwoordelijke aan de zon Ronald?
En hij doet het nog een keer (mes - boter)quote:Op zondag 19 juli 2020 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die letterlijk en figuurlijk/spreekwoordelijk niet snappen zijn zó irritant
Ik erger me er bijna letterlijk dood aan.
Letterlijk?quote:
Blijkbaar gaat dat ook in de Ziggo appquote:Op zondag 19 juli 2020 11:16 schreef Starflyer het volgende:
Gelukkig doet het Engelse commentaar het vandaag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |