Hij zegt er nog iets achteraan he?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Mick Schumacher zegt dat hij het hier misschien wel goed doet omdat de fans zo geweldig zijn. Godver, zet hem aub niet in een goede auto in de F1.
Greatest fansquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Mick Schumacher zegt dat hij het hier misschien wel goed doet omdat de fans zo geweldig zijn. Godver, zet hem aub niet in een goede auto in de F1.
Moet-ie eerst Shwartzman zien te verslaanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Hij zei er achteraan: "zelfs nu ze hier niet mogen zijn juichen ze nog voor me".quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet-ie eerst Shwartzman zien te verslaan
Lukas is een echte doener.quote:
Hij heeft er slechts een FEW.quote:
Timmy Hansen heeft zijn rallycross setup even geleendquote:Op zondag 19 juli 2020 09:52 schreef Zorro het volgende:
Hauger is ook niet een beetje sneller dan de rest
Ik kan me niet herinneren jou hier eerder gezien te hebben, welkomquote:
Zo, dat zal de FIA/raceleiders leren. Een flinke veeg in mijn verslag.quote:Voor Viscaal kwam er al snel slecht nieuws: hij kreeg een ongelukkige tijdstraf van vijf seconden, doordat hij in de buurt reed van Igor Fraga, die na een eigen fout spinde.
quote:Op zondag 19 juli 2020 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo, dat zal de FIA/raceleiders leren. Een flinke veeg in mijn verslag.
Jezus, dat is lang geledenquote:Op zondag 19 juli 2020 10:13 schreef Sabata het volgende:
Haha, allons a Lafayette. Viscaal driving angry
Viscaal gaat dan ook als een cajun aaaaaaIieee!quote:
JA DAT ZEI IK DUSquote:Op zondag 19 juli 2020 10:15 schreef H.Vviv het volgende:
Als er geen SC meer komt gaat Viscaal de race winnen met tijdstraf.
Nog een nieuwe tijdstraf incoming.quote:
FIA, Haugermaffiaquote:Op zondag 19 juli 2020 10:18 schreef Zorro het volgende:
WEdstrijdleiding dacht "Die hebben we"
Nou gaat ie als een speer en denken ze "kut, we moeten nog een straf verzinne!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |