SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Pfff...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter moest van de week duiken en de badmeester dook mee![]()
suiker zoet plaatjequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:15 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik kan geen blauwe vinden
Bijzondere man, en dat is positief bedoeld!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:17 schreef brother52 het volgende:
Ik ben The nog een paar keer tegengekomen bij de toko waar we altijd oefenden met de band.
The was een zeer innemende figuur, maar wel vrij toegankelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:17 schreef brother52 het volgende:
Ik ben The nog een paar keer tegengekomen bij de toko waar we altijd oefenden met de band.
OMG, wordt dit nummer verkracht door Pascal Jacobs?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Als ik Pascal Jacobs dit hoor zingen, dan draai ik me symbolisch om in mijn graf, zodat Thé Lau het niet hoeft te doen...
Pascal en z'n band coveren alles van The Scene, vooral vanaf het moment dat bekend werd dat Thé ongeneeslijk ziek was...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, wordt dit nummer verkracht door Pascal Jacobs?
ik zeg voor nu maar even nietsquote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Bijzondere man, en dat is positief bedoeld!
Heel erg toegankelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The was een zeer innemende figuur, maar wel vrij toegankelijk.
Heb hem een paar keer gesproken en was gek op zijn stemgeluid...
Ben je aan het doordraaien?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
Vinden jullie het erg als ik nog even doordraai?
Het wordt hoog tijd dat Pascal zijn gitaren aan de wilgen hangt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pascal en z'n band coveren alles van The Scene, vooral vanaf het moment dat bekend werd dat Thé ongeneeslijk ziek was...
dan kun jij toch nog 'n drankje nemenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat Pascal zijn gitaren aan de wilgen hangt.
Het lieft dan een beetje hier in de buurt, dan haal ik ze er wel uit
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lieft dan een beetje hier in de buurt, dan haal ik ze er wel uit
Vandaag geen biertjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik vind het prima als je doordraait. Biertje nog niet op of gewoon omdat je er zin in hebt?
Hij had die gitaren nooit uit de wilgen moeten halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het liefst dan een beetje hier in de buurt, dan haal ik ze er wel uit
Lijkt me een prima reden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag geen biertjes.
Dus gewoon omdat ik er zin in heb.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Cindy Lauper - Girls just wanna have fun.
Ik zit me nu af te vragen of er ooit gitaren van wilgenhout gemaakt zijn maar volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had die gitaren nooit uit de wilgen moeten halen.
gaat het goed met het niet roken ?quote:
Waar ik zei Winwood, bedoelde ik Miller. Stop!quote:
Ja, daar gaat het prima mee. Hoe goed Melting zijn best ook doet, ik heb nog steeds niet gerookt.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar ik zei Winwood, bedoelde ik Miller. Stop!
Het is maar goed dat Melting niet in de buurt woont dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het prima mee. Hoe goed Melting zijn best ook doet, ik heb nog steeds niet gerookt.
Ben alleen wat sneller geïrriteerd maar dat trekt wel weer bij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het prima mee. Hoe goed Melting zijn best ook doet, ik heb nog steeds niet gerookt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was even een rondje lopen, ik kak in.quote:
Fijne avond.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even een rondje lopen, ik kak in.
Ga daarom even wat anders doen.
Dank Melting voor de muzieken...
Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
Ze hadden er niet bij hoeven te zetten dat het Little Peggy March was.quote:
Jij herkende haar toch wel van de foto?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hadden er niet bij hoeven te zetten dat het Little Peggy March was.
Ik zag wel dat ze nog klein was.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij herkende haar toch wel van de foto?
Mijn ferry-radar ging niet af. Dat is een goed teken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ferry-radar ging niet af. Dat is een goed teken.
Ja, ik kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
Zo, de klassiekers vliegen nu in hoog tempo voorbij
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:51 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:51 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Altijd gedacht dat het Engelsen waren die Frans probeerden te zingen en dat het daarom klonk als Soleyquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het Engelsen waren die Frans probeerden te zingen en dat het daarom klonk als Soley![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:00 schreef brother52 het volgende:
Het begin van dit nummer zou ik hier kunnen naspelen. Heb dan alleen nog een helicopter nodig.
die denken we er wel bijquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:00 schreef brother52 het volgende:
Het begin van dit nummer zou ik hier kunnen naspelen. Heb dan alleen nog een helicopter nodig.
Het vliegveld hier om de hoekquote:
Nu nog zuiver leren spelen en zingen.quote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:00 schreef brother52 het volgende:
Ik doe het achtergrondkoor wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nu nog zuiver leren spelen en zingen.
Was dat vandaag?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:04 schreef just me het volgende:
we all go down together.... MH17 vandaag alweer jaren geleden
Ja....quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:04 schreef just me het volgende:
we all go down together.... MH17 vandaag alweer jaren geleden
Het materiaal heb ik, alleen het talent niet.quote:
Jep, sterfdag van mijn vader, verjaardag kabouter en MH17 waar een jongen van school in zatquote:
Rare dag dan voor jou. Kabouter maakt hopelijk veel goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, sterfdag van mijn vader, verjaardag kabouter en MH17 waar een jongen van school in zat
Pfff..... sterfdag van je vader en verjaardag van kabouter.... ook een apart gevoel dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, sterfdag van mijn vader, verjaardag kabouter en MH17 waar een jongen van school in zat
jep, leven en dood liggen nu eenmaal dicht bij elkaar, maar de verjaardag overheerst wel hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff..... sterfdag van je vader en verjaardag van kabouter.... ook een apart gevoel dan.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
jep, leven en dood liggen nu eenmaal dicht bij elkaar, maar de verjaardag overheerst wel hoor
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik weet weer niet wie dit ook alweer zong.
quote:
soms moet je je niet proberen iets te begrijpenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom dit een hit is geweest.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
soms moet je je niet proberen iets te begrijpen
Je bent vanavond de enige met een punt volgens mij.quote:
#metooquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom dit een hit is geweest.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent vanavond de enige met een punt volgens mij.
Want hoeveel livelink en brother52 er ook goed hebben, ze hebben nog steeds 0 punten.
dan ga ik door voor die gevulde koelkast.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent vanavond de enige met een punt volgens mij.
Want hoeveel livelink en brother52 er ook goed hebben, ze hebben nog steeds 0 punten.
De gevulde nog wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga ik door voor die gevulde koelkast
als ik dan toch ga winnen ga ik voor het allerbestequote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
De gevulde nog wel.
Is een gewone koelkast tegenwoordig niet goed genoeg meer?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
als ik dan toch ga winnen ga ik voor het allerbeste
die woont bij mij in de straatquote:
Just me is living next door to Alice?quote:
niet next door maar wel in de straatquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Just me is living next door to Alice?
Living in the street where Alice also lives.quote:
punt voor jouquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Living in the street where Alice also lives.
Snap ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:30 schreef just me het volgende:
Ik ga zo afsluiten Melting, morgen weer bijtijds op
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Slaap lekker alvast.
Na dit nummer nog 7 nummers en dan stop ik ook.
Welterusten just mequote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:32 schreef just me het volgende:
[..]dank je wel voor de muziekjes en nog een fijne avond
Welterustenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:32 schreef just me het volgende:
[..]dank je wel voor de muziekjes en nog een fijne avond
Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:34 schreef livelink het volgende:
Toch knap dat hij zo'n culthit heeft geschreven.
Ja, maar dat was toch anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Meerdere zelfs.
Una paloma blanca niet te vergeten.
Ik waardeer al de hele tijdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:48 schreef Melting het volgende:
Hierna eentje die livelink wel kan waarderen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
Al word ik 100, dan onthou ik die naam van deze band nog niet.
quote:
Dat denk ik ook wel.quote:
Brother52 waardeert de vis ookquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Maar ik dacht vanwege de vis.
Brother52 is zelfs een liedje van die visquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Maar ik dacht vanwege de vis.
Dat is het volgende nummer op Misplaced Childhood.quote:
Op de elpee van Marillion lopen Kayleigh en Lavender in elkaar over.quote:
Alles op dat album loopt in elkaar over.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de elpee van Marillion lopen Kayleigh en Lavender in elkaar over.
Dank je wel voor de klassiekers, Melting. Ik weet nu een beetje hoe MadMaster zich voelt als je gewoon muziek hoort en het ook herkentquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren.
En nu duik ik mijn bed in.
Fijne avond/welterusten.
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alles op dat album loopt in elkaar over.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel voor de klassiekers, Melting. Ik weet nu een beetje hoe MadMaster zich voelt als je gewoon muziek hoort en het ook herkent
Goed plan! Welterustenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
We doen dit nog wel eens over.
Maar dan met andere nummers uiteraard.
Het buurhuis is weer bewoond. Gisterenavond laat kwam het " buurmeisje" met haar 2 kinderen aan uit Griekenland.quote:
Kijk.... dat is fijn. Hoef jij niet meer voor oppas te spelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het buurhuis is weer bewoond. Gisterenavond laat kwam het " buurmeisje" met haar 2 kinderen aan uit Griekenland.
Ze blijft 6 weken dus voorlopig geen poezen en kippen meer te eten gevenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is fijn. Hoef jij niet meer voor oppas te spelen.
Heb je het systeem al ontlucht? Dat wil vaak wel helpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:09 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand iets tegen "tikkend"geluid uit de verwarmingsbuizen?
Sinds 2 dagen tikken die (met pauze) constant. Ik slaap slecht buurvrouw ook, maar ook elders in de flat wordt het gehoord. Ik douw die oordopjes die MM een keer aangegeven had in mijn oren en dat werkt, maar ik slaap liever zonder.
Zo eerst maar proberen te maffen, maar *tik* *tik* *tik* *tik* *tik* *tik* is irritant.
daar dacht ik ook aan maar als meer mensen er last van hebben zal toch de woningbouw moeten kijken ?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je het systeem al ontlucht? Dat wil vaak wel helpen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je het systeem al ontlucht? Dat wil vaak wel helpen.
Dat dus, het is niet de radiator zelf. Maar wel heel irritantjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan maar als meer mensen er last van hebben zal toch de woningbouw moeten kijken ?
Ja begrijp ik, maandag maar even bellen dan!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, het is niet de radiator zelf. Maar wel heel irritantjes.
De buurvrouw zit gewoon allemaal tegen de leiding aan te tikken als schreeuw om aandacht.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Vroeger kwamen ze een kopje suiker lenenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
De buurvrouw zit gewoon allemaal tegen de leiding aan te tikken als schreeuw om aandacht.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
Vroeger kwamen ze een kopje suiker lenen
Loszittende beugel kan ook of het komt door snel opwarmen of afkoelen van de buizen maar dat laatste lijkt me niet echt logisch in de zomer.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Dat was vroeger bij ons thuis het teken dat we moesten etenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
De buurvrouw zit gewoon allemaal tegen de leiding aan te tikken als schreeuw om aandacht.
dan kwam de hele buurt meteenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij ons thuis het teken dat we moesten eten
We hadden geen stadsverwarming hoorquote:
Dus misschien is het een uitnodiging van de buurvrouw om te komen eten?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij ons thuis het teken dat we moesten eten
Zo extreem anders dan bij een andere Melting's Classics show was het aanbod toch niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel voor de klassiekers, Melting. Ik weet nu een beetje hoe MadMaster zich voelt als je gewoon muziek hoort en het ook herkent
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo extreem anders dan bij een andere Melting's Classics show was het aanbod toch niet?
'Morgen!
Nou, ik wist nu echt beduidend veel meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo extreem anders dan bij een andere Melting's Classics show was het aanbod toch niet?
'Morgen!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik wist nu echt beduidend veel meer.
Goedemorgen.quote:
Ik ben al wel een uurtje op, maar inderdaad toch wel uitgeslapen. Goedemorgen!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
En nog uitgeslapen ook.
Ik wist er zelfs 2quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik wist nu echt beduidend veel meer.
Jij weigerde zelfs nummers te wetenquote:
Die wist ik echt nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij weigerde zelfs nummers te weten
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 09:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij weigerde zelfs nummers te weten
quote:Maandag 20-7, 19:00 - 22:00: Brother52 heeft ook een lijstje gemaakt
quote:
Goedemorgen.quote:
Dat lijstje kun je nog blijven veranderen tot 21.55 maandag avond ongeveer.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:05 schreef brother52 het volgende:
Meteen maar even vastleggen, anders blijf ik veranderen...
[..]
Goed punt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijstje kun je nog blijven veranderen tot 21.55 maandag avond ongeveer.
Besmettelijk, die lijstjesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:05 schreef brother52 het volgende:
Meteen maar even vastleggen, anders blijf ik veranderen...
[..]
Nope, ga je gangquote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:36 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Is het tijdslot van 19-21 uur al geclaimd?
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:53 schreef brother52 het volgende:
Straks eens kijken of ik radio49 hier ook op kan ontvangen
[ afbeelding ]
Is van een collega geweest die vorig jaar plotseling is overleden.
Was even een paar keer slikken toen ik hem kreeg...
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Solid Before Melting
21:00 tot z'n bier op is: DJ Melting - Golden Oldies
Welkomquote:
Een oud nummer dat opnieuw gemixt is?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat al eens eerder geremixt werd en toen een grote hit was; nu is er een nieuwe remix.
Goedenavond en welkomquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik was al ingetuned, maar moest eerst nog eten. Goedenavond
Met volle mond luisteren!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik was al ingetuned, maar moest eerst nog eten. Goedenavond
Ik las demonenversiequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Zoals waarschijnlijk wel bekend is dit door de Pet Shop Boys geproduceerd. Hun eigen demoversie hebben ze in 1991 als b-kant uitgebracht. Ik zal die t.z.t. ook eens draaien.
Hallo MadMaster. Ben je er vandaag nog op uit geweest?quote:
Hallo LL!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hallo MadMaster. Ben je er vandaag nog op uit geweest?
Met een sample van Kiss - Hotter Than Hell (We're Gonna Get This Place)...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Novelty-hitje van rond de eeuwwisseling, met allerlei stukjes uit andere nummers erin:Hysteric Ego - Time To Get Back (Shorthairedloverfromessex mix)
Ook DJ Supreme zit erin. En een knipoog naar Song 2quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een sample van Kiss - Hotter Than Hell (We're Gonna Get This Place)...
Lekker gevuld dagje. Jammer van de honkbalwedstrijd. Doet mevrouw MM mee aan de alternatieve vierdaagse?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo LL!
Ik ben vanochtend naar Haarlem geweest aangezien mw. MM nieuwe wandelschoenen moest hebben voor haar vierdaagse komende week, heb vervolgens boodschappen gedaan en heb me tenslotte doodgeirriteerd aan een bar slechte honkbalwedstrijd waarbij we 'ingemaakt' zijn (12-1 verlies)...
Vwb dat laatste, ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker gevuld dagje. Jammer van de honkbalwedstrijd. Doet mevrouw MM mee aan de alternatieve vierdaagse?
Herkenbaar wel. Maar was zelf niet op Yello gekomen.quote:
Ja, ik kwam in mijn verzamelmap nog iets anders van ze tegen, dat erg veel op jouw "geluid" leek. Maar ik had uiteindelijk meer zin in deze.quote:
Moet ze de nieuwe schoenen niet eerst inlopen omdat je anders flink last van je voeten kan hebben?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vwb dat laatste, ja.
Met 2 vriendinnen lopen ze elke dag ergens anders (Amsterdam, Leiden, Landsmeer en Putten).
Dat is dan weer het voordeel van deze situatie...
Uit Tutti Ragazzi komt 'mijn' sirene.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam in mijn verzamelmap nog iets anders van ze tegen, dat erg veel op jouw "geluid" leek. Maar ik had uiteindelijk meer zin in deze.The Nits - In The Dutch Mountains
Helaas heb ik die uitzending gemistquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit Tutti Ragazzi komt 'mijn' sirene.
Afgelopen week sloot ik af met dat nummer...
Ze heeft niet van die logge klompdingen aangeschaft, maar juist soepele schoenen met luchtzolen en zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ze de nieuwe schoenen niet eerst inlopen omdat je anders flink last van je voeten kan hebben?
Ah... .dat scheelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft niet van die logge klompdingen aangeschaft, maar juist soepele schoenen met luchtzolen en zo.
Het oogt als hardloopschoenen...
Je gooide hem ook even in de mix hoorde ik?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Qua feel lijkt dit nummer veel op de vorige (of omgekeerd)Billy Joel - The Downeaster 'Alexa'
Wat is de abnormale manier dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor alleen maar ruis, ben maar op de normale manier ingeschakeld
Is het nog een buizenradio?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor alleen maar ruis, ben maar op de normale manier ingeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |