SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
17.00; Een huis vol NPO1
20.30; Ewout in de ghetto RTL5
20.30; We want more SBS6
21.30; Team Parate Eenheid RTL5
Kijktip; 21.20 Louis Theroux NPO3 https://www.tvgids.nl/uit(...)ntoerekeningsvatbaar
Filmtip; 21.25 Rosemary's baby Canvas https://www.tvgids.nl/tv/rosemary-s-baby/91851711
Lieve groet, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
17.00; Een huis vol NPO1
20.30; We want more SBS6
Kijktip; 21.20 Louis Theroux NPO3 https://www.tvgids.nl/uit(...)ntoerekeningsvatbaar
Filmtip; 21.25 Rosemary's baby Canvas https://www.tvgids.nl/tv/rosemary-s-baby/91851711
En zoveel vragen hopelijk gaat het allemaal goed met onze Kreequote:
@kree tochquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
En zoveel vragen hopelijk gaat het allemaal goed met onze Kree
Ik heb vanmiddag uitgebreid geluncht met vriendinnen dus ik heb een boterham met een gebakken ei gemaakt. Loempia verschoven naar maandag. Wat eet jij Tasje?quote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag uitgebreid geluncht met vriendinnen dus ik heb een boterham met een gebakken ei gemaakt. Loempia verschoven naar maandag. Wat eet jij Tasje?
Kappaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag uitgebreid geluncht met vriendinnen dus ik heb een boterham met een gebakken ei gemaakt. Loempia verschoven naar maandag. Wat eet jij Tasje?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:15 schreef praadje het volgende:
Moeten jullie ook steeds op F5 drukken om je bericht te plaatsen
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:15 schreef praadje het volgende:
Moeten jullie ook steeds op F5 drukken om je bericht te plaatsen
Ja, heb ik ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:17 schreef WcPot het volgende:
[..]Anders blijft mijn laatst geplaatste post op Bezig... staan in het invoerscherm
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:21 schreef praadje het volgende:
Ben benieuwd wanneer @:Kree ons gedag komt zeggen.
@kree is eerst al zijn getagde berichten aan het terug lezenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:21 schreef praadje het volgende:
Ben benieuwd wanneer @:Kree ons gedag komt zeggen.
Dan zien we @kree vast volgende week wel eens verschijnenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
@:kree is eerst al zijn getagde berichten aan het terug lezen
Ik verwacht wel op elke @kree een reactie terugquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan zien we @:Kree vast volgende week wel eens verschijnen
Uiteraard, uiteraardquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik verwacht wel op elke @:kree een reactie terug
Voor je het weet zitten wij in topic 2801quote:
Als ik een streepje krijg,krijg ik dan ook getagde berichtenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
@:kree is eerst al zijn getagde berichten aan het terug lezen
Ik spam je helemaal volquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als ik een streepje krijg,krijg ik dan ook getagde berichten
Probeer het eensquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als ik een streepje krijg,krijg ik dan ook getagde berichten
Pan macaroni gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Pan macaroni gemaakt![]()
![]()
![]()
Avond schatjes![]()
quote:
Bedankt. Ben maar The Hangover gaan bingwatchen vanaf vanmiddagquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
17.00; Een huis vol NPO1
20.30; We want more SBS6
Goedenavond lieve Stephan. Werk ze de komende dagenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt. Ben maar The Hangover gaan bingwatchen vanaf vanmiddagGoedenavond
![]()
Ben morgen en zondagavond werken, dus geen tv dan voor mij
Dankjewel. Geniet lekker van het weekendquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond lieve Stephan. Werk ze de komende dagen
Thanksquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dankjewel. Geniet lekker van het weekend
Niets bijzonders.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Tas. Nog leuke plannen voor vandaag?
Heb jij nog plannen vandaagquote:Op zaterdag 18 juli 2020 11:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook lekker. Geen verplichtingen en lekker aan lummelen
Is de TV gids voor vanavond al klaarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Neuhh, ook niets bijzonders. Beetje werken, vanmiddag een dutje en dat was het wel.
Yep, first thing in the morningquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:17 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Is de TV gids voor vanavond al klaar
Ditquote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jezus, net op het moment dat je, je Williams onderdelen dumpt.
Nope, het is bar en boos op de tv.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:54 schreef potjecreme het volgende:
Weer niks op tv. Heb gister genoten van the Godfather.
Misschien weet hij zelf nog niet dat hij terug isquote:
oh nee, toch nietquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:01 schreef potjecreme het volgende:
Gister wilde ik mijn haar blonderen. Zo gezegd zo gedaan....ipv blond ben ik nu rood
Pics or..quote:
Hahaquote:
Auquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:06 schreef Ole het volgende:
Oef.. vanmorgen 6.30 wekker. Komende 3 dagen ook
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:06 schreef Ole het volgende:
Oef.. vanmorgen 6.30 wekker. Komende 3 dagen ook
Je liet mij schrikken ik dacht zal toch niet dat het binnen een dag alweer mis was gegaanquote:
Het was ook mis. Ole is blauw...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je liet mij schrikken ik dacht zal toch niet dat het binnen een dag alweer mis was gegaan
Brood. Heb geen zin om te koken en om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Bij gebrek aan @:Tassendief , wat eten jullie?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Brood. Heb geen zin om te koken en om naar buiten te gaan
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]Hier het bekende zaterdagmaaltje. Biefstukje met aardappelkroketjes.
Ja was geen goede dag voor rbr. Dit hele weekend is bagger. Hopelijk vinden ze wat het is voor Silverstone.quote:
altijd lekker!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]Hier het bekende zaterdagmaaltje. Biefstukje met aardappelkroketjes.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je liet mij schrikken ik dacht zal toch niet dat het binnen een dag alweer mis was gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:21 schreef Ole het volgende:
[..]Potje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WcPot staat nog ver voorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:13 schreef potjecreme het volgende:
@:tassendief je hebt bij de kwalificatie de meeste punten gehaald. Of beter gezegd meer dan pot en meer dan mij. Volgens mij staat Steph zijn profiel op gesloten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:21 schreef Ole het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg hehe lol okequote:26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Hehe ik ga er niet teveel op in beetje off topicquote:
BBQquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Bij gebrek aan @:Tassendief , wat eten jullie?
Haha nouja vrienden ben. Ik eindelijk weer. Deze ban was wel erg lang dat ik fok! Al bijna vergetenwas ;Pquote:
Kreequote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nouja vrienden ben. Ik eindelijk weer. Deze ban was wel erg lang dat ik fok! Al bijna vergetenwas ;P
Weer terug
KreeGod en gedraag je hequote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nouja vrienden ben. Ik eindelijk weer. Deze ban was wel erg lang dat ik fok! Al bijna vergetenwas ;P
Weer terug
Kreetje, welkom terug. En nu niet meer van die rare fratsen doen hoor. Als we zeggen stoppen dan stoppen oke? Want we bedoelen het goed hoor. Fijn je weer te horen, alles goed met je?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Weer terug
Min of meer het was nogal een lijst namelijk die ik in 1 keer kreeg.quote:
Daar ben ik nog het meest bang voor ja. Niet dat ik vindt dat ik me onwijs heb misdragen ofzo. Maargoed we zien welquote:
Ik weet het maar ik laat me snel erin meeslepen ook vaak en dan bedoel ik het ook niet kwaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Kreetje, welkom terug. En nu niet meer van die rare fratsen doen hoor. Als we zeggen stoppen dan stoppen oke? Want we bedoelen het goed hoor. Fijn je weer te horen, alles goed met je?
Niet echt want de ban is met geen dag ingekort. Gewoon volle maand en best is lang is dat wel.quote:
Heb je nog CBR nieuws?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks en naar de rest ook trouwens hoor
Hoe is het met je burenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks en naar de rest ook trouwens hoor
Verhuurders bedoel je, nouja ook buren. Nog een keer goed mee gepraat ff. Dat is allemaal wel ok afgelopen dus daar geen problemen mee op het moment alles netjes geregeld en we staan wel op goeie voet.quote:
En is de onderhandeling nog geluk om voor ¤10.- gebruik te mogen maken van het Wifi netwerk van je verhuurdersquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Verhuurders bedoel je, nouja ook buren. Nog een keer goed mee gepraat ff. Dat is allemaal wel ok afgelopen dus daar geen problemen mee op het moment alles netjes geregeld en we staan wel op goeie voet.
Gevraagd maar wilde ze niet in mee. Dus hou het maar op gsm. Gaat ok ook wel hoor het is genoeg voor streamen en internet. Maar het was het proberen waard. Betaal er nu 25 voor onbeperkt dus opzich valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
En is de onderhandeling nog geluk om voor ¤10.- gebruik te mogen maken van het Wifi netwerk van je verhuurders
Geloof bijna alleen maar herhalingenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Was er nou nog wat leuks op tv vanavond?
Ik ga niet alle topics nl van een maand weer teruglezen dus hou het maar even bij vandaag.
Ik kijk ff NG-Channel. Soort bear grills nr#2 alles scripted als ik weet niet wat weer. Maar ok toch hou ik er wel een soort van. Het is gebaseerd iig op waargebeurde verhalen uit WW2
Catch me if you can is een goeie film. Maar die neem ik ff op om de reclames te kunnen doorspoelen. Verder is er niet echt veel?
Die op NG is wel nieuw volgens mij, althans nog nooit gezien en kijk NG regelmatig wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Geloof bijna alleen maar herhalingen
Ik kijk nu Hard Spel op NPO1...best wel een leuke quizquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Was er nou nog wat leuks op tv vanavond?
Ik ga niet alle topics nl van een maand weer teruglezen dus hou het maar even bij vandaag.
Ik kijk ff NG-Channel. Soort bear grills nr#2 alles scripted als ik weet niet wat weer. Maar ok toch hou ik er wel een soort van. Het is gebaseerd iig op waargebeurde verhalen uit WW2
Catch me if you can is een goeie film. Maar die neem ik ff op om de reclames te kunnen doorspoelen. Verder is er niet echt veel?
Staat hier ook aan. Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk nu Hard Spel op NPO1...best wel een leuke quiz
Je moet wat hequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Staat hier ook aan. Bij gebrek aan beter
Nee klopt praadje was ik ook niet van plan, tis al te lang terug ook om ze terug te vinden, maar dat waren ook niet degenen die een slotje kregen he... kon daar alleen nooit meer op reageren. Maar heb vooral geen zin om dat terug te zoeken. Dus laat dat maar gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:33 schreef praadje het volgende:
Kree, klinkt alsof je het allemaal goed geregeld hebt met het CBR en de buren. Goed van je![]()
Ga nu geen oude topics omhoog halen en nieuwe topics aanmaken over dingen waar je het niet mee eens bent. Er zijn mensen die je zo weer uit de tent lokken en dan ben je weer de pineut. Lekker hier keuvelen dan komt het wel goed.
Welke zender komt Banged of abroad of locked up abroad? Dan neem ik die mee in de tv gids.
Ja, die vond ik ook best leuk. Inderdaad op de achtergrond want ik moest nog wat werk afmaken maar leuk die oude fragmenten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet wat he...vond die show hiervoor met Albert en Buddy waar oude fragmenten werden uitgezonden ook prima (achtergrond)TV
Ja ik ken ze wel maar van lang geleden. Ik weet niet of ik NG channel heb want ik heb geen Ziggo maar volgens mij zit die wel in mijn pakket.van Canal Digitaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nee klopt praadje was ik ook niet van plan, tis al te lang terug ook om ze terug te vinden, maar dat waren ook niet degenen die een slotje kregen he... kon daar alleen nooit meer op reageren. Maar heb vooral geen zin om dat terug te zoeken. Dus laat dat maar gaan.
Die serie heet nu “Banged up abroad”. En is op NGchannel op 18 bij ziggo en vanaf maandag tot donderdag vanaf 19:00 uur dubbele afleveringen en is een nieuw seizoen, maar dat heb ik van de reclame weet niet of ze zo ook in de gids staan. Maar dat zijn echt waar gebeurde verhalen en goed ook in beeld gebracht. Ken je het niet dan? Ze zenden het al een tijdje uit?
Ook leuk om naar te kijken. Wel heftig vaak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef WcPot het volgende:
Ik kijk nu naar Helden van hier: Door het vuur op RTL5
Fragment met Jos Brink en de oude Koningin en de Jonge Prins Pilsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook best leuk. Inderdaad op de achtergrond want ik moest nog wat werk afmaken maar leuk die oude fragmenten.
Haha dat wilde ik ook schrijven. En gewoon Juultje een kus geven. Die Jos Brink, leuke man was dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fragment met Jos Brink en de oude Koningin en de Jonge Prins PilsNog nooit gezien, maar wel mooie TV
Held jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha dat wilde ik ook schrijven. En gewoon Juultje een kus geven. Die Jos Brink, leuke man was dat.
Als mijn informatie klopt komt er morgenochtend nog een blauwe Arriva trein door Heerenveen. Vertrektijd uit Zwolle is 09:36uur aankomsttijd in Leeuwarden is 10:38 uurquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fragment met Jos Brink en de oude Koningin en de Jonge Prins PilsNog nooit gezien, maar wel mooie TV
Sowquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als mijn informatie klopt komt er morgenochtend nog een blauwe Arriva trein door Heerenveen. Vertrektijd uit Zwolle is 09:36uur aankomsttijd in Leeuwarden is 10:38 uurEn nee ik ben het helaas niet
Ja denk wel dat ie daarbij zit. Maar ook niet zeker op ziggo kpn en alle volgens mij nl digitale aanbieders zit ie volgens mij wel. Maar denk moet iedereen even voor zichzelf nazoekenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik ken ze wel maar van lang geleden. Ik weet niet of ik NG channel heb want ik heb geen Ziggo maar volgens mij zit die wel in mijn pakket.van Canal Digitaal.
Het gaat morgen om een lege trein die naar de werkplaats gaat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SowNormaal komen alleen NS-treintjes door ons dorp. Ga denk ik niet mijn wekker ervoor zetten ;-)
Hoe gaat het op het spoor? Is het weer viesdruk bij jullie in de trein?
Pffff. Gedraag je voortaan een beetje pls ...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Weer terug
Probeer ik altijd he heb nooit echt iemand aangevallen ofzo. Dus naja maargoed laat gaan, ben er weerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Pffff. Gedraag je voortaan een beetje pls ...
Redelijk ok, probeer alles beetje op een rijtje te krijgen, en ok ik wil echt niet alles op corana gooien maar toch heeft het er een heeeeel grote invloed op met alles weer verder,. En tja ik kan er niks aan doen dat rechtszaak langer uitgesteld gaat worden weer hierdoor en ik dus nog niet iets kan weten of voorspellen en ja daardoor stress ik wel beetje uit nog steeds. Iets minder als in het begin trouwens want toen was het helemaal een wtf nu situatie want alles kwam tegelijk. Maar ok stap met stap kom ik weer in de richting enzo, met obstakels hoor en met moeite. Maar ok ik zie een beetje licht weer in aan de horizon nu na nouja weet niet eens hoeveel keer bellen heen en weer. Maarja opgeven doe ik niet. Hoewel ik heb er best paar keer over gedacht. Maar het alternatief is nog slechter nl. Dus ok voor nu gaat het met moeite maar wel met alles min of meer ok geregeld wel. Met de details nog uit te werken dus en ben er dus nog lang niet. Maar ok stappen in goede richting gemaakt wel.quote:
Klo[pt ook natuurlijk en weet ok best laat me dan wat gaan en ben ik gefrustreerd niet hier over fok maar over de gang van zaken hoe onwijs moeilijk dat gaat.quote:
Nou de gemeente wel en nog aantal die ik wel echt vertrouw. Ik weet wel wat ik moet doen nu. Min of meer is dat gedwongen omdat ik bijstand krijg, dus ondanks contract lopend oproep en zo terug moet ik wat anders doen. Maar ga verkeersregelaar worden nu voor zover ik weet en komt volgende week meer nieuws over. Nou best ik wil best eens ff wat anders proberen nutteloos is het wel want ben alla minuut pleite als mijn andere werk weer kan.quote:Op zondag 19 juli 2020 00:04 schreef Ole het volgende:
Maar doe het met stapjes! Heb je steun of hulp van iemand?
Welkom terug gozert!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Min of meer het was nogal een lijst namelijk die ik in 1 keer kreeg.
Dus heb ze wel even doorgelopen maar het waren er een beetje teveel om allemaal te quoten. Ze kwamen ook vrijwel allemaal uit dit topic. Dus hou het maar even bij deze ene reactie op allen.
Moet toch toegeven ik miste fok!wel. Maarja het zwakt af he. In het begin lees je dan nog mee. Maar het is niet echt leuk als je nergens op kunt reageren
Nou dat is de les geweest van deze ban wel, want ik denk dat er andere een ban hadden moeten krijgen erover. Maaar ok gedaan Boeie. Ik heb het iedereen vergeven. Klets weer lekker meequote:Op zondag 19 juli 2020 09:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Welkom terug gozert!![]()
En laat je nou niet meer gek maken he.
Inderdaad. De gasten die je uitlokken blijven buiten schot. Zo slim zijn ze wel.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is de les geweest van deze ban wel, want ik denk dat er andere een ban hadden moeten krijgen erover. Maaar ok gedaan Boekel. Ik heb het iedereen vergeven. Klets weer lekker mee
Ja maar toch steekt het me een beetje he, nog geen 1 dag unbanned na een maand en gelijk krijg ik die uitdagingen alweer niet hier trouwens maar in klb ofzo of weer ik waar het staat nu heb ik daar gelijk een tr op gefdaan.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. De gasten die je uitlokken blijven buiten schot. Zo slim zijn ze wel.
Lekker mee kletsen en niet op gezuig ingaan. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
TR zetten en verder niet op in gaan. Dan is de lol er zo af voor ze.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar toch steekt het me een beetje he, nog geen 1 dag unbanned na een maand en gelijk krijg ik die uitdagingen alweer niet hier trouwens maar in klb ofzo of weer ik waar het staat nu heb ik daar gelijk een tr op gefdaan.
Wat mijn hele probleem is, ik heb een heel kut verhaal en ok ik schaam me ervoor en het is een heel traject,. En dat is juist waar fok voor is van ok kun je dat vertellen hoe zoiets dat nu gaat en dat wordt onmogelijk gemaakt terwijl ik er eigenlijk serieus over wil zijn,
En dat is 1 punt en blijf ik bij en eigenlijk is het jammer dat de mods mij dan bannen ipv ze door andere mee te laten sleuren door de anderen weer die me dood verwensen. Of levens lange straf en die 13 maanden en werkstraf is nog niet genoeg.
Ok ik wilde uitleggen het verhaal gewoon an hoe zoiets gaat in stap voor stap en dat is het jammere dat ik dat dus niet kan. Ik krijg verdomme meer straf als die iemand neer steekt ofzo....? Anyway ik wil het nog steeds uitleggen in wgr ofzo of p&S mss. Maar het is redelijk geregeld allemaal. Ben ik het er eens eens mee totaal niet
Nou omdat ok wel dm or en pm krijg die het hier dus niet eer niet meer duren te vertellen omdat ze weten alleen al omdat ze gelijk dit gezien dus krijgen. En ik wil er geen drama van maken ofzo maar Will alleen de situatie uitleggen en in beeld brengen hoe zoiets dan gaat ook, of wilde ik want alles is met de kop ingedrukt door drama vooral.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
TR zetten en verder niet op in gaan. Dan is de lol er zo af voor ze.
En waarom zou je het uitleggen aan mensen die er alleen maar op uit zijn om je een ban aan te naaien? Laat het rusten joh, ze zijn het niet waard.
Wat voor koekjesquote:Op zondag 19 juli 2020 10:03 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
Fijne zondag allemaal. Ik ben lekker koekjes aan het bakken
Mogguhh.......verloren zoon en de restquote:
Jaaaa, zo'n spritskoek half met chocolaquote:
Hmm, lekker. Maar nu heb ik gewone roomboterkoekjes met amandelschaafsel. De eerste lading is net uit de oven en ze zijn heerlijk. Straks maar een rondje uitdelen aan de buurtjes.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jaaaa, zo'n spritskoek half met chocola
Doel je op Groenlinks-leden?quote:
Ik heb een paar dagen terug een cookie op, normaal nooit trek in, kreeg het bij een menu en het was niet mis.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jaaaa, zo'n spritskoek half met chocola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door praadje op 19-07-2020 17:42:39 ]
Dat was vlugquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 19 juli 2020 16:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we dit weekend een beetje in.
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
18.00; Border Security VER
18.30; Eerste hulp bij festivals RTL5
20.30; Meester Frank Visser (H) SBS6
Kijktip; 20.20 Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/uit(...)pireren-en-activeren
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
18.00; Border Security VER
18.30; Eerste hulp bij festivals RTL5
20.30; Meester Frank Visser (H) SBS6
Kijktip; 20.20 Zomergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/uit(...)pireren-en-activeren
Patat. Maar voor iemand anders hier is het weer Frietquote:Op zondag 19 juli 2020 18:06 schreef potjecreme het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik kip tandoori.
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Patat. Maar voor iemand anders hier is het weer Friet
Omdat het ook friet is.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Sla, gekookte aardappel en een varkenshaasjequote:Op zondag 19 juli 2020 18:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik kip tandoori.
Het is patat. Een patatje bij de friettent.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hier heet het frituurquote:Op zondag 19 juli 2020 18:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is patat. Een patatje bij de friettent.
En een frikandel is toch een curry worst?quote:
Yep. En een gehaktbal een boulet.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
En een frikandel is toch een curry worst?
quote:
Kip kerriequote:Op zondag 19 juli 2020 18:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik kip tandoori.
Net penne carbo gegeten, had ik zin in.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik kip tandoori.
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
En je verwacht het misschien niet maar de curryworst dat heb ik van je ex buurvrouw gehoord![]()
Bijna aan het eind vanaf 4:00
#FreePraadjeAuto'tjequote:Op zondag 19 juli 2020 19:25 schreef praadje het volgende:
Morgen naar het ziekenhuis voor kastje. En daarna door naar de keuring. Duimen jullie allemaal dat mijn auto'tje door de keuring komt? Pretty Please![]()
Dank dankquote:
Ik zal duimen voor je Poloootjequote:Op zondag 19 juli 2020 19:25 schreef praadje het volgende:
Morgen naar het ziekenhuis voor kastje. En daarna door naar de keuring. Duimen jullie allemaal dat mijn auto'tje door de keuring komt? Pretty Please![]()
Thanks lieverd, nu moet het wel goedkomenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zal duimen voor je Poloootjeen succes met je holteronderzoek!
Wat denk je zelf waar ze moeilijk over kunnen gaan doenquote:Op zondag 19 juli 2020 20:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks lieverd, nu moet het wel goedkomen
Nergens eigenlijk, hij rijdt als een oude diesel. Zoals het hoort dus. Alleen dat de lichten verkeerd staan haha. Dat is ieder jaar weer hetzelfde liedjequote:Op zondag 19 juli 2020 20:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat denk je zelf waar ze moeilijk over kunnen gaan doen
Is het ook een diesel dan??quote:
Niet heel veel en hij heeft veel poen. Stephan is weer wat teruggezakt.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:05 schreef Tassendief het volgende:
Wcpot zijn voorsprong is wel kleiner geworden als ik het goed zie
Op naar Silverstone. Was een leuke race vandaag.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet heel veel en hij heeft veel poen. Stephan is weer wat teruggezakt.
Zekers hoop dat Silverstone beter is Norris viel ook tegenquote:Op zondag 19 juli 2020 21:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Op naar Silverstone. Was een leuke race vandaag.
Was iets met zijn auto. Gelukkig niet uitgevallen.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zekers hoop dat Silverstone beter is Norris viel ook tegen
En dan nog gasly die uitviel was wel jammerquote:Op zondag 19 juli 2020 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was iets met zijn auto. Gelukkig niet uitgevallen.
Vond ik iets minder jammer. Liever was Kvyat uitgevallen. Dan werd het weer spannend in de subleauge.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:18 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan nog gasly die uitviel was wel jammer
Wc is nu de rijkste in de Subleaguequote:Op zondag 19 juli 2020 21:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vond ik iets minder jammer. Liever was Kvyat uitgevallen. Dan werd het weer spannend in de subleauge.
Hallo hier ben ikquote:Op zondag 19 juli 2020 21:21 schreef Tassendief het volgende:
Topic is bijna vol dus potje zal zo wel binnen komen vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |