abonnement Unibet Coolblue
pi_194149759
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:50 schreef WcPot het volgende:

[..]

KreeGod en gedraag je he _O_ Boefje :s)
Daar ben ik nog het meest bang voor ja. Niet dat ik vindt dat ik me onwijs heb misdragen ofzo. Maargoed we zien wel :)
Do what you love, love what you do!
pi_194149782
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:50 schreef praadje het volgende:

[..]

Kreetje, welkom terug. En nu niet meer van die rare fratsen doen hoor. Als we zeggen stoppen dan stoppen oke? Want we bedoelen het goed hoor. Fijn je weer te horen, alles goed met je?
Ik weet het maar ik laat me snel erin meeslepen ook vaak en dan bedoel ik het ook niet kwaad. ;)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 20:56:29 #153
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194149787
Welkom terug, Kree ^O^
pi_194149799
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:52 schreef WcPot het volgende:
#Free @:kree w/ had goed gewerkt _O_
Niet echt want de ban is met geen dag ingekort. Gewoon volle maand en best is lang is dat wel. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_194149831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Welkom terug, Kree ^O^
Thanks en naar de rest ook trouwens hoor ^O^
Do what you love, love what you do!
pi_194149879
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks en naar de rest ook trouwens hoor ^O^
Heb je nog CBR nieuws? :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194149890
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef kree het volgende:

[..]

Thanks en naar de rest ook trouwens hoor ^O^
Hoe is het met je buren :@
pi_194150011
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:00 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Hoe is het met je buren :@
Verhuurders bedoel je, nouja ook buren. Nog een keer goed mee gepraat ff. Dat is allemaal wel ok afgelopen dus daar geen problemen mee op het moment alles netjes geregeld en we staan wel op goeie voet.
Do what you love, love what you do!
pi_194150138
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef kree het volgende:

[..]

Verhuurders bedoel je, nouja ook buren. Nog een keer goed mee gepraat ff. Dat is allemaal wel ok afgelopen dus daar geen problemen mee op het moment alles netjes geregeld en we staan wel op goeie voet.
En is de onderhandeling nog geluk om voor ¤10.- gebruik te mogen maken van het Wifi netwerk van je verhuurders :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194150222
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:09 schreef WcPot het volgende:

[..]

En is de onderhandeling nog geluk om voor ¤10.- gebruik te mogen maken van het Wifi netwerk van je verhuurders :@
Gevraagd maar wilde ze niet in mee. Dus hou het maar op gsm. Gaat ok ook wel hoor het is genoeg voor streamen en internet. Maar het was het proberen waard. Betaal er nu 25 voor onbeperkt dus opzich valt dat wel mee.

Het begon gewoon fout omdat we alle twee dus verhuurster en ik vooral redelijk direct zijn. Dus gelijk op onze achterpoten haha maar dat hebben we dus besproken toen nog een keer en toen normaal en toen waren we het erover eens ja we hadden er alle twee niet zo hard tegen in moeten gaan. Die man inmiddels ook ontmoet want zit op zee dus 6 weken aan of zeg maar. Maar opzich mag ik ze wel. Ze hebben mij inziens nog niks onredelijks ge-eist ofzo verder ook.
Dus zie ook niet in waarom ik zo gewaarschuwd werd ervoor dat ik hun als verhuurders zou krijgen. Maar dat hou ik wel in gedachten. Maar zie geen aanleiding om er nu verder iets verkeerds over te denken.

Zit nu alweer te denken ohjee straks ga ik weer tever off-topic en geef ik de mods alweer een reden om mij te bannen ofzo. Maar ok tis ook logisch dat jullie nog wat vragen hebben. Neem aan dat ze dat wel snappen ook.
Had nog wel meer topics waarvan ik denk wilde ik nog op doorgaan. Maar geen zin om ze terug te zoeken. Maak wel nieuwe aan als ik bedenk oja daar had ik het nog wat over willen zeggen :)

[ Bericht 14% gewijzigd door kree op 18-07-2020 21:26:34 ]
Do what you love, love what you do!
pi_194150461
Was er nou nog wat leuks op tv vanavond?
Ik ga niet alle topics nl van een maand weer teruglezen dus hou het maar even bij vandaag.

Ik kijk ff NG-Channel. Soort bear grills nr#2 alles scripted als ik weet niet wat weer. Maar ok toch hou ik er wel een soort van. Het is gebaseerd iig op waargebeurde verhalen uit WW2

Catch me if you can is een goeie film. Maar die neem ik ff op om de reclames te kunnen doorspoelen. Verder is er niet echt veel?
Do what you love, love what you do!
pi_194150483
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Was er nou nog wat leuks op tv vanavond?
Ik ga niet alle topics nl van een maand weer teruglezen dus hou het maar even bij vandaag.

Ik kijk ff NG-Channel. Soort bear grills nr#2 alles scripted als ik weet niet wat weer. Maar ok toch hou ik er wel een soort van. Het is gebaseerd iig op waargebeurde verhalen uit WW2

Catch me if you can is een goeie film. Maar die neem ik ff op om de reclames te kunnen doorspoelen. Verder is er niet echt veel?
Geloof bijna alleen maar herhalingen ;(
pi_194150567
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:24 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Geloof bijna alleen maar herhalingen ;(
Die op NG is wel nieuw volgens mij, althans nog nooit gezien en kijk NG regelmatig wel.
Edit altijd wel mooi trouwens om dit te zien. Dan hebben ze honger he en dan vinden ze een nest termieten of 1 of andere vaag insect wat zo goor is als ik weet niet wat.
En dan de voice over er zitten meer calorieën in als in blabla vlees. Ok dat is true. Maar je moet het wel even relatief zien dat je 200 Gr biefstuk dat je daar dan ook 200 Gr insecten voor moet vinden. Blijf dat lachwekkend vinden altijd. Maarja alles voor de show he. Maar ok toch op 1 of andere manier is het toch geinig om te zien voor mij. Het toont wel iets van het originele verhaal. Dat spreekt me wel aan.

Maandag trouwens nieuwe seizoen van banged up abroad of Locked up abroad. En daar ben ik wel helemaal fan van, dat is wel een aanraders voor iedereen als je het mij vraagt. Dubbele afleveringen 19;00 uur tot donderdag voorlopig elke week.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 21:32:34 #164
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194150672
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Was er nou nog wat leuks op tv vanavond?
Ik ga niet alle topics nl van een maand weer teruglezen dus hou het maar even bij vandaag.

Ik kijk ff NG-Channel. Soort bear grills nr#2 alles scripted als ik weet niet wat weer. Maar ok toch hou ik er wel een soort van. Het is gebaseerd iig op waargebeurde verhalen uit WW2

Catch me if you can is een goeie film. Maar die neem ik ff op om de reclames te kunnen doorspoelen. Verder is er niet echt veel?
Ik kijk nu Hard Spel op NPO1...best wel een leuke quiz :s)
pi_194150690
Kree, klinkt alsof je het allemaal goed geregeld hebt met het CBR en de buren. Goed van je ^O^
Ga nu geen oude topics omhoog halen en nieuwe topics aanmaken over dingen waar je het niet mee eens bent. Er zijn mensen die je zo weer uit de tent lokken en dan ben je weer de pineut. Lekker hier keuvelen dan komt het wel goed.

Welke zender komt Banged of abroad of locked up abroad? Dan neem ik die mee in de tv gids.
pi_194150730
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik kijk nu Hard Spel op NPO1...best wel een leuke quiz :s)
Staat hier ook aan. Bij gebrek aan beter ;)
  zaterdag 18 juli 2020 @ 21:35:59 #167
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194150779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:34 schreef praadje het volgende:

[..]

Staat hier ook aan. Bij gebrek aan beter ;)
Je moet wat he ;)...vond die show hiervoor met Albert en Buddy waar oude fragmenten werden uitgezonden ook prima (achtergrond)TV :@
pi_194150795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:33 schreef praadje het volgende:
Kree, klinkt alsof je het allemaal goed geregeld hebt met het CBR en de buren. Goed van je ^O^
Ga nu geen oude topics omhoog halen en nieuwe topics aanmaken over dingen waar je het niet mee eens bent. Er zijn mensen die je zo weer uit de tent lokken en dan ben je weer de pineut. Lekker hier keuvelen dan komt het wel goed.

Welke zender komt Banged of abroad of locked up abroad? Dan neem ik die mee in de tv gids.
Nee klopt praadje was ik ook niet van plan, tis al te lang terug ook om ze terug te vinden, maar dat waren ook niet degenen die een slotje kregen he... kon daar alleen nooit meer op reageren. Maar heb vooral geen zin om dat terug te zoeken. Dus laat dat maar gaan.

Die serie heet nu “Banged up abroad”. En is op NGchannel op 18 bij ziggo en vanaf maandag tot donderdag vanaf 19:00 uur dubbele afleveringen en is een nieuw seizoen, maar dat heb ik van de reclame weet niet of ze zo ook in de gids staan. Maar dat zijn echt waar gebeurde verhalen en goed ook in beeld gebracht. Ken je het niet dan? Ze zenden het al een tijdje uit?
Do what you love, love what you do!
pi_194150814
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Je moet wat he ;)...vond die show hiervoor met Albert en Buddy waar oude fragmenten werden uitgezonden ook prima (achtergrond)TV :@
Ja, die vond ik ook best leuk. Inderdaad op de achtergrond want ik moest nog wat werk afmaken maar leuk die oude fragmenten.
pi_194150820
Ik kijk nu naar Helden van hier: Door het vuur op RTL5
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_194150848
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:36 schreef kree het volgende:

[..]

Nee klopt praadje was ik ook niet van plan, tis al te lang terug ook om ze terug te vinden, maar dat waren ook niet degenen die een slotje kregen he... kon daar alleen nooit meer op reageren. Maar heb vooral geen zin om dat terug te zoeken. Dus laat dat maar gaan.

Die serie heet nu “Banged up abroad”. En is op NGchannel op 18 bij ziggo en vanaf maandag tot donderdag vanaf 19:00 uur dubbele afleveringen en is een nieuw seizoen, maar dat heb ik van de reclame weet niet of ze zo ook in de gids staan. Maar dat zijn echt waar gebeurde verhalen en goed ook in beeld gebracht. Ken je het niet dan? Ze zenden het al een tijdje uit?
Ja ik ken ze wel maar van lang geleden. Ik weet niet of ik NG channel heb want ik heb geen Ziggo maar volgens mij zit die wel in mijn pakket.van Canal Digitaal.
pi_194150858
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef WcPot het volgende:
Ik kijk nu naar Helden van hier: Door het vuur op RTL5
Ook leuk om naar te kijken. Wel heftig vaak.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 21:39:32 #173
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194150863
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:37 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, die vond ik ook best leuk. Inderdaad op de achtergrond want ik moest nog wat werk afmaken maar leuk die oude fragmenten.
Fragment met Jos Brink en de oude Koningin en de Jonge Prins Pils _O_ Nog nooit gezien, maar wel mooie TV :Y
pi_194150886
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Fragment met Jos Brink en de oude Koningin en de Jonge Prins Pils _O_ Nog nooit gezien, maar wel mooie TV :Y
Haha dat wilde ik ook schrijven. En gewoon Juultje een kus geven. Die Jos Brink, leuke man was dat.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 21:42:23 #175
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194150943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:40 schreef praadje het volgende:

[..]

Haha dat wilde ik ook schrijven. En gewoon Juultje een kus geven. Die Jos Brink, leuke man was dat.
Held ja :Y samen met Sandra "kroepoekje" Reemer _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')