Je ziet hem er voor aan hè?quote:
Je kijkt op een gegeven moment niet eens meer. Gedoe.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:56 schreef aloa het volgende:
Lijkt me wel wat om al die TR's eens te lezen...
Wordt ook mod danquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:56 schreef aloa het volgende:
Ben jij ook mod geweest?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kijkt op een gegeven moment niet eens meer. Gedoe.
Als ik TR dan tag ik je wel ff. dan zie je t ookquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:56 schreef aloa het volgende:
Wel een vereiste, niet weten te spellen.quote:
Nee, maar als je een beetje nadenkt ...quote:
Dit staat bij RIVM gewijzigd op 10 juli, dus recentquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst was het van dat die kindjes niet met corona in aanraking mochten komen.
Toen ik zei dat ze er toch niet vatbaar voor waren en ook geen factor in de verspreiding waren, zeiden ze dat het was omdat als alle ouders naar binnen kwamen ze de 1,5 meter regel niet konden waarborgen.
Bij die andere plek die ik gevonden heb, zeiden ze dat als het wat drukker is, je gewoon ff je handen moet wassen bij binnenkomst!![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Slecht voor mijn gemoedstoestand denk ik![]()
....dan ben je overgekwalificeerd voor mod.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar als je een beetje nadenkt ...
Ja foutje. Kan de beste overkomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel een vereiste, niet weten te spellen.
isdatzo heeft nog buikpijn van het lachen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
Ik wil wel mod worden. Dit topic op slot gooien en dan lekker punten scoren![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
....dan ben je overgekwalificeerd voor mod.
Klopt, maar toen kwamen ze dus met het lulverhaal van dat als er te veel ouders binnen zouden komen, dat de ouders onderling misschien wel eens te dicht bij elkaar zouden kunnen komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit staat bij RIVM gewijzigd op 10 juli, dus recent
Kinderen tot en met 12 jaar hoeven onderling én tot volwassenen geen 1,5 meter afstand te houden. Dit geldt ook op de kinderopvang en het basisonderwijs.
Anders was het AkwaDing geweest!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ho ho, er staat slaan, niet trappen.
Jawelquote:
Ik slaap er nog een nachtje overquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee joh. Is best leuk hoor.
Zwangerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb ook buikpijn. Toch die olijven?
Há! Dan moet het van jou zijn!quote:
Fijn weekend ❤️quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet eten. Nog geen eten. Eten regelen dus geen tijd meer. Fijn weekend jullie! 🙏
Friet vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gekookt?
En wilde eik weten welk(e) nummer(s) je van U2 leuk vindt.
Je speelt met je aarsmaagdelijkheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde het op ongesteld of overgang gooien!
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je speelt met je aarsmaagdelijkheid.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Friet vandaag
En with or without you, I will follow, where the streets have no name.
Angstig dus, of bang voor aansprakelijkheidstelling.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kwamen ze dus met het lulverhaal van dat als er te veel ouders binnen zouden komen, dat de ouders onderling misschien wel eens te dicht bij elkaar zouden kunnen komen.
Dat laatste denk ik idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Angstig dus, of bang voor aansprakelijkheidstelling.
Uhm ...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plek zat hier. Kom maar op!
Doe nou niet zo stoer ventje ...quote:
Ja maar jij hebt mij zo gemaaktquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer ventje ...
Flikker op. Jij bént zo. Grote muil op afstand.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mij zo gemaakt
Las dat verkouden kinderen gewoon naar de de opvang mogen (tenzij Corona thuis) en zieke 'ouders' moesten al thuis blijven en zelf hou je al afstand tot elkaar dus inderdaad overtrokken. En strikt wil niet altijd zeggen hygiënisch genoeg, handen wassen is belangrijkquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik idd.
Maar dan krijg ik er dus juist weer een heel akelig gevoel bij en laat Mini-ToT dan liever naar een plek gaan die minder strikt is.
Wordt toch bijna niet gedaan. Logisch ook wel, maar wel jammer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Las dat verkouden kinderen gewoon naar de de opvang mogen (tenzij Corona thuis) en zieke 'ouders' moesten al thuis blijven en zelf hoe je al afstand tot elkaar dus inderdaad overtrokken. En strikt wil niet altijd zeggen hygiënisch genoeg, handen wassen is belangrijk
Niet alleen op afstand heurquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flikker op. Jij bént zo. Grote muil op afstand.
Ik heb met Hagenezen in dienst gezetenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet alleen op afstand heur
Ben en blijf een Hagenees he
STOP MET MIJ GEIL TE MAKEN!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Koffie en een mayonaisemondje kussen.
Daar laat ik mij inderdaad niet voor lenen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
STOP MET MIJ GEIL TE MAKEN!!!
Ik maak me niet meer zo druk om corona. Pas als er weer een piek komt, pak ik de handschoentjes enzo weer uit de kast. Het gaat me puur om dat ik m'n kind niet als een pakketje bij de poort wil dumpen en er maar van uit moet gaan dat alles goed gaat in mijn afwezigheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Las dat verkouden kinderen gewoon naar de de opvang mogen (tenzij Corona thuis) en zieke 'ouders' moesten al thuis blijven en zelf hou je al afstand tot elkaar dus inderdaad overtrokken. En strikt wil niet altijd zeggen hygiënisch genoeg, handen wassen is belangrijk
Begin dan maar over je kunstgebitquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar laat ik mij inderdaad niet voor lenen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
STOP MET MIJ GEIL TE MAKEN!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Kon wel lachen om zeDie zaten echt nergens mee
Beter dan Rotterdammers, dat was echt een heel ander soort volk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]mooi he. Die echte ECHTE Hagenezen zijn er niet meer zoveel. Mooi volk man.
Niet lullen maar poetsen mentaliteit. Wel wat anders ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Beter dan Rotterdammers, dat was echt een heel ander soort volk.
Dat laatste vind ik ook erg belangrijk, maar zou het ook gek vinden als je je handen niet hoeft te wassen bij binnenkomstquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak me niet meer zo druk om corona. Pas als er weer een piek komt, pak ik de handschoentjes enzo weer uit de kast. Het gaat me puur om dat ik m'n kind niet als een pakketje bij de poort wil dumpen en er maar van uit moet gaan dat alles goed gaat in mijn afwezigheid.
Wat agressiever ook. Maar goed is lang geledenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet lullen maar poetsen mentaliteit. Wel wat anders ja.
Tegenwoordig ontloopt het Haagse en het Rotterdamse volk elkaar niet meer zoveel trouwens.
Veel te veel werkquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
Ik wil die cheerleader-smiley die bierpullen in de handen geven, maar die animatie is 30 frames!Fuck that!
Ik moet schijten.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin dan maar over je kunstgebit
Als ik tv kijk zonder iets te doen slaap ik zo. Alleen doorslapen is een probleem.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja jij hebt je eigen slaapritueel 😎
Dotquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik tv kijk zonder iets te doen slaap ik zo. Alleen doorslapen is een probleem.
Hey Allaquote:
quote:
Nope heb het al opquote:
Pesto-pasta-salade mét olijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |