Het is een hele andere sfeer. Mij lijkt het ook niks terwijl ik wel uitkijk naar ac walhalla, dat wordt tevens mijn eerste ac die ik ga spelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ben ik nou de enige die GoT niks vindt ? Dit terwijl ik AC Odessey wel tof vindt.
Spel voelt aan als een oude AC, leuke game maar niet voor iedereen. AC Valhalla ziet er interessanter uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ben ik nou de enige die GoT niks vindt ? Dit terwijl ik AC Odessey wel tof vindt.
ik voorspel...dat het een kutfilm isquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:02 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]\n
@:KennyPowers
Cultclassic nu al.
Pas als de PS5 uit is. En dan alsnog.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 14:24 schreef 2dope het volgende:
Ja wel beetje apart dat een paar users "overnight" besloten hebben dat het mergen toch maar gewoon moet plaatsvinden ondanks de uitgebreide discussie en poll van laatst. Zijn een boel mensen nu toch bijgedraaid ofzo?
Wie is nog tegen samenvoegen? Quote me
Er zit een heel verhaal achter deze cultklassieker, maar dat zal jou ongetwijfeld bekend zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:04 schreef 2dope het volgende:
Wie nog een leuke (matige) FMV game zoekt voor PS4, check Night Trap. Al is ¤15 eigenlijk wel te duur
https://store.playstation(...)_00-NIGHTTRAPANNI001
Yup, ik speelde het pakweg 20 jaar geleden voor het eerst op mijn Sega CD, had toen ook nog de leeftijd om het daadwerkelijk enigszins creepy te vindenquote:Op zondag 19 juli 2020 12:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zit een heel verhaal achter deze cultklassieker, maar dat zal jou ongetwijfeld bekend zijn.
Kreeg matige reviews, viel het mee of tegen?quote:Op zondag 19 juli 2020 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eindelijk Minecraft Dungeons geplat.
Morgen als vriendinlief weg is, maar eens Erica spelen.
Aardige sfeer, prima controls.quote:Op zondag 19 juli 2020 16:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kreeg matige reviews, viel het mee of tegen?
Viel qua prijs gelukkig wel mee.quote:Op zondag 19 juli 2020 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardige sfeer, prima controls.
Maar beperkt en veel Herhaling. Beetje als Diablo.
instabuyquote:Op zondag 19 juli 2020 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardige sfeer, prima controls.
Maar beperkt en veel Herhaling. Beetje als Diablo.
DBZ:kakarot ook schijnbaar (ben die nu aan het spelen)quote:Op zondag 19 juli 2020 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iig een easy plat voor degenen die het boeit.
Je bent zelf een ka-.... nee. Nee Ricko. Gewoon lief zijn.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
DBZ:kakarot ook schijnbaar (ben die nu aan het spelen)
een kankerrat?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bent zelf een ka-.... nee. Nee Ricko. Gewoon lief zijn.
Ik wilde kanjer zeggen. Wilde niet doortypen omdat anderen dan zich achtergesteld zouden voelen. Dat zou niet lief zijnquote:
Je kunt m uitzetten inmiddels.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:51 schreef DKUp het volgende:
Ik zie de meest ranzige plaatsjes in die banner voorbij komen. Walgelijk!
Doet hij niet bij mij. Dan ga ik naar mijn instellingen en ik zie geen optie om die banner uit te zetten.quote:
Zit mobiel en kan niet linken. Staat in fb topic van kree vandaag. Danny legt het daar nog eens uit.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet hij niet bij mij. Dan ga ik naar mijn instellingen en ik zie geen optie om die banner uit te zetten.
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet hij niet bij mij. Dan ga ik naar mijn instellingen en ik zie geen optie om die banner uit te zetten.
Hoe is ie? Ben wel toe aan een DBZ game. Laatste was Budokai 3 op de PS2.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kakarot is een easy plat ja. Heb er denk ik twee dagen over gedaan in m'n vakantie.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je hem in een sale mee zou kunnen pikken zou ik het niet nalaten. De game is geen 10 of zo, maar het is behoorlijk vermaak. De DLC gaat alleen behoorlijk traag.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe is ie? Ben wel toe aan een DBZ game. Laatste was Budokai 3 op de PS2.
Traag in release of het verhaal? Heb de Deluxe Edition al een tijdje op de wishlist staan.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je hem in een sale mee zou kunnen pikken zou ik het niet nalaten. De game is geen 10 of zo, maar het is behoorlijk vermaak. De DLC gaat alleen behoorlijk traag.
Vind hem echt dikke prima,enige wat ik wel echt kut vind is de 'coming up next' aan het einde van saga. Gewoon een spoiler over wat er komt, want ja na 15 jaar weet ik het verhaal van dbz niet meerquote:Op zondag 19 juli 2020 21:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe is ie? Ben wel toe aan een DBZ game. Laatste was Budokai 3 op de PS2.
quote:Op maandag 20 juli 2020 15:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beetje late to the party, maar de laadtijden van ghost of tsushima zijn best wel indrukwekkend te noemen.
Bedankt voor deze Externe inhoudquote:Op maandag 20 juli 2020 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Je kunt toch gewoon accepteren? Ik zie de post wel namelijk.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Hier gewoon zichtbaarquote:Op maandag 20 juli 2020 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze Externe inhoud
zou het hier ook zijn als ik m'n cookies wisquote:
blijf dat ironisch en mooi vinden, al die mensen die zeiken over privacy en niets willen delen...op facebookquote:Op maandag 20 juli 2020 19:16 schreef KennyPowers het volgende:
Alles accepteren.
Meer cookies meer beter.
Ik heb niks te verbergen.
Dat zijn dezelfde mensen die tijdens 'defund the police' demonstraties hulp inschakelen van de politie.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijf dat ironisch en mooi vinden, al die mensen die zeiken over privacy en niets willen delen...op facebook
als je ergens geen privacy hebt is het daar wel
Kutindiequote:
Supervette sprite artquote:
Ja. Echt bizar snel.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beetje late to the party, maar de laadtijden van ghost of tsushima zijn best wel indrukwekkend te noemen.
Zeker een leuke game. De kleuren, de wind, de bomen en het grasquote:Op maandag 20 juli 2020 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Echt bizar snel.
Plus wat ook opvalt: je krijgt de vraag om op te slaan als je een load wil doen.
Dat is ook niet.
Ghost is de beste release game op de PS4 in Japan
En ik vermaak me erg goed. Bijna door chapter 1 heen met 100% alle icoontjes.
De gameplay is niet zo heel erg goedquote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind jullie wel een beetje bipolair doen over GoT. Dan wel weer goed, dan weer jiet, dan weer wel
Niet lang gekeken maar welke stad moet dit voorstellen?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:20 schreef DKUp het volgende:
Sucker Punch‘s cancelled game: Prophecy Demo
https://m.vk.com/video-84065439_456247340
Geen idee, lijkt op AC Syndicate.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet lang gekeken maar welke stad moet dit voorstellen?
Assassin's Creed Agrabah?
Klinkt als een mooie ¤30,- aankoop.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind hem echt dikke prima,enige wat ik wel echt kut vind is de 'coming up next' aan het einde van saga. Gewoon een spoiler over wat er komt, want ja na 15 jaar weet ik het verhaal van dbz niet meer
Maar op dat na is het wel een toffe game, al ben ik bang dat de combat na 3 dagen ofzo wel repetitief wordt
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Rdr2 chapter 6, verhaal wordt beter en beter.
Gezien Ubisoft vergeten is dat AC iets met stealth van doen heeft: prima dat iemand anders ermee vandoor zou gaan.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet lang gekeken maar welke stad moet dit voorstellen?
Assassin's Creed Agrabah?
Ik zie maar 1 probleem: niet mogen skippen van cutscenes.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind jullie wel een beetje bipolair doen over GoT. Dan wel weer goed, dan weer jiet, dan weer wel
Ligt eraan of deze versie een PS5-upgrade/Patch/update krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:31 schreef Jimbo het volgende:
over 2 weken op marktplaats voor 30-35 eur dus
Idd, dat stukje waar je terugkomt van het eiland, terug naar shady belle, regen, onweer dit nummer erbij.quote:
Alsof het drie week bij een kettingrokend bejaard stel op zo'n vieze rode stoffen stoel heeft gelegen in de woonkamerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://nl.pepper.com/aan(...)ller-v2-blauw-154109
Goedkope controller.
Mocht iemand nog een Dual Shock 4 nodig hebben in een toffe kleur.
jij bent zo'n iemand die een gouden ps4 controller sticker heeft of niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:09 schreef 2dope het volgende:
Ik vind midnight blue ook wel oké, al boeit de kleur van m'n controllers/randapparatuur me eigenlijk bijzonder weinig.
Gast, jij bent van de kiddie nintendo kleurenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Users met smaak zijn weer ver te zoeken hier. Maar wat verwacht je in het PlayStation topic
Ik wil de geel/blauwe of paars/oranje Joycon jaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast, jij bent van de kiddie nintendo kleuren
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil de geel/blauwe of paars/oranje Joycon ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:02 schreef Drankster het volgende:
Ontwikkelaar giet Bloodborne in Zelda-jasje met indiegame Yarntown_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
rapid fire op controllersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:39 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.controllercha(...)ntroller-ahegao.html
koopje
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:09 schreef 2dope het volgende:
Ik vind midnight blue ook wel oké, al boeit de kleur van m'n controllers/randapparatuur me eigenlijk bijzonder weinig.
Mij wel. Alles strak wit gvd!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al zou mijn controller glimmend roze zijn, interesseert me echt niet
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van strak en wit.
Was die niet vorige maand al?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Weten we al wat voor moois er in de Summer Sale zit?
Nou, mooi dat ik met sommige games nog even gewacht heb dusquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:34 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Komt weer een nieuwe sale aan en die start morgen.
no...body....caaaaaresquote:
Ubisoft verspreidt fake newsquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar de meeste spelers kozen Alexios. Dus hebben ze gelijk?
Yep, het verkoopt ook beter meestal. Bij een keuze is het bijna altijd een man.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar de meeste spelers kozen Alexios. Dus hebben ze gelijk?
Even rustig aan vriend! Je zit niet ver van de afgrond met dit soort uitspraken boy!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Users met smaak zijn weer ver te zoeken hier. Maar wat verwacht je in het PlayStation topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |