De gameplay is niet zo heel erg goedquote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind jullie wel een beetje bipolair doen over GoT. Dan wel weer goed, dan weer jiet, dan weer wel
Niet lang gekeken maar welke stad moet dit voorstellen?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:20 schreef DKUp het volgende:
Sucker Punch‘s cancelled game: Prophecy Demo
https://m.vk.com/video-84065439_456247340
Geen idee, lijkt op AC Syndicate.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet lang gekeken maar welke stad moet dit voorstellen?
Assassin's Creed Agrabah?
Klinkt als een mooie ¤30,- aankoop.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind hem echt dikke prima,enige wat ik wel echt kut vind is de 'coming up next' aan het einde van saga. Gewoon een spoiler over wat er komt, want ja na 15 jaar weet ik het verhaal van dbz niet meer
Maar op dat na is het wel een toffe game, al ben ik bang dat de combat na 3 dagen ofzo wel repetitief wordt
quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Rdr2 chapter 6, verhaal wordt beter en beter.
Gezien Ubisoft vergeten is dat AC iets met stealth van doen heeft: prima dat iemand anders ermee vandoor zou gaan.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet lang gekeken maar welke stad moet dit voorstellen?
Assassin's Creed Agrabah?
Ik zie maar 1 probleem: niet mogen skippen van cutscenes.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind jullie wel een beetje bipolair doen over GoT. Dan wel weer goed, dan weer jiet, dan weer wel
Ligt eraan of deze versie een PS5-upgrade/Patch/update krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:31 schreef Jimbo het volgende:
over 2 weken op marktplaats voor 30-35 eur dus
Idd, dat stukje waar je terugkomt van het eiland, terug naar shady belle, regen, onweer dit nummer erbij.quote:
Alsof het drie week bij een kettingrokend bejaard stel op zo'n vieze rode stoffen stoel heeft gelegen in de woonkamerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://nl.pepper.com/aan(...)ller-v2-blauw-154109
Goedkope controller.
Mocht iemand nog een Dual Shock 4 nodig hebben in een toffe kleur.
jij bent zo'n iemand die een gouden ps4 controller sticker heeft of niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:09 schreef 2dope het volgende:
Ik vind midnight blue ook wel oké, al boeit de kleur van m'n controllers/randapparatuur me eigenlijk bijzonder weinig.
Gast, jij bent van de kiddie nintendo kleurenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Users met smaak zijn weer ver te zoeken hier. Maar wat verwacht je in het PlayStation topic
Ik wil de geel/blauwe of paars/oranje Joycon jaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast, jij bent van de kiddie nintendo kleuren
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil de geel/blauwe of paars/oranje Joycon ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |