abonnement Unibet Coolblue
pi_194429914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:21 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Nare guilt by association. Kun je aangeven op welke wijze Baudet verantwoordelijk is voor dit soort idiote uitspraken van Lange Frans?
Lange Frans is een buddy van Terry en dus kan hij aangeven dat die Lange Frans hier te ver gaat, ook tegenover die Lange Frans zelf hè. Sterker nog ik verwacht dat gewoon ook. Dit is gewoon een vacature plaatsen voor een politieke moordaanslag. En dus mag je daar wel wat van zeggen als Terry, aangezien het aller miniemste kleinste miserabelste snippertje kritiek op Terry al hoogst verontwaardigd wordt afgedaan als demonisering dat zoals bij Fortuyn tot een politieke moord kan leiden.
I´m back.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:33:13 #202
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_194429979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lange Frans is een buddy van Terry en dus kan hij aangeven dat die Lange Frans hier te ver gaat. Sterker nog ik verwacht dat gewoon ook. Dit is gewoon een vacature plaatsen voor een politieke moordaanslag. En dus mag je daar wel wat van zeggen als Terry, aangezien het aller miniemste kleinste miserabelste snippertje kritiek op Terry al hoogst verontwaardigd wordt afgedaan als demonisering dat zoals bij Fortuyn tot een politieke moord kan leiden.
Lange Frans en Baudet buddies? Wanneer, waar, waar blijkt dat uit? Is Gordon ook buddies met Rutte en Dijkhoff omdat de Toppers weleens gezongen hebben op het VVD-jaarfestival?

Kritiek op Baudet/Forum is niet direct demoniseren. In dit topic zien we echter een volledig op hol geslagen meute die elkaar continu in de armen valt om te zeggen hoe geweldig ze elkaar vinden dat er weer iets te zeuren valt om de meest kleine snippertjes die er te vinden zijn over Baudet/Forum. Inhoudelijk wordt het zelden. Het is zoals Weltschmerz zegt: Kreetjes slaken en elkaar feliciteren met de echo.

De volgende reactie kun je ook weer uittekenen: Jij bent een Forum-fanboy. Want ingaan tegen de heersende opinie in deze echoput betekent dat je automatisch voor Forum moet zijn.

Dat veel users in POL niet het meest flauwe benul van politiek hebben was mij al langer duidelijk. Nieuwsmedia volgen en die verkeerd interpreteren, of de verkeerde interpretatie van de nieuwsmedia zelf klakkeloos overnemen maakt iemand niet direct politiek deskundig.
pi_194430000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:33 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Lange Frans en Baudet buddies? Wanneer, waar, waar blijkt dat uit? Is Gordon ook buddies met Rutte en Dijkhoff omdat de Toppers weleens gezongen hebben op het VVD-jaarfestival?

Kritiek op Baudet/Forum is niet direct demoniseren. In dit topic zien we echter een volledig op hol geslagen meute die elkaar continu in de armen valt om te zeggen hoe geweldig ze elkaar vinden dat er weer iets te zeuren valt om de meest kleine snippertjes die er te vinden zijn over Baudet/Forum. Inhoudelijk wordt het zelden. Het is zoals Weltschmerz zegt: Kreetjes slaken en elkaar feliciteren met de echo.

De volgende reactie kun je ook weer uittekenen: Jij bent een Forum-fanboy. Want ingaan tegen de heersende opinie in deze echoput betekent dat je automatisch voor Forum moet zijn.

Dat veel users in POL niet het meest flauwe benul van politiek hebben was mij al langer duidelijk. Nieuwsmedia volgen en die verkeerd interpreteren, of de verkeerde interpretatie van de nieuwsmedia zelf klakkeloos overnemen maakt iemand niet direct politiek deskundig.
Hoe kom je erbij?
I´m back.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:36:51 #204
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_194430033
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Naja je verdedigd heem vaak wel met onmogelijke standpunten.
Dus ik was hier wel benieuwd naar.

Het aparte is dat ik normaal redelijk met je op één lijn zit maar met betrekking tot Baudet snap ik de verdediging van de kronkels echt niet.
Misschien uit een niet helemaal rationele vrees dat Baudets immigratiestandpunt en zijn kritiek op, zeg maar, de geest van politieke correctheid ook minder valide wordt als hij op andere onderwerpen aantoonbare onzin verkoopt?
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:38:27 #205
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_194430051
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?
Ik vroeg jou hoe jij bij je beweringen komt. Niet direct wedervragen, dat is niet al te sterk.
pi_194430072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:38 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Ik vroeg jou hoe jij bij je beweringen komt. Niet direct wedervragen, dat is niet al te sterk.
Nee, je weet wel wat ik bedoel, dat ik zou vragen als weerwoord of je een Terryfanboy bent.
I´m back.
pi_194430077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Naja je verdedigd heem vaak wel met onmogelijke standpunten.
Nee hoor.

quote:
Dus ik was hier wel benieuwd naar.

Het aparte is dat ik normaal redelijk met je op één lijn zit maar met betrekking tot Baudet snap ik de verdediging van de kronkels echt niet.
Wat ik nou een rare kronkel vind is dat je midden in een economieverwoestende pandemie zit en als er dan hoopgevende berichten zijn van een goedkoop geneesmiddel dat daar dan meteen bijzonder afwijzend en zelfs agressief op wordt gereageerd. Mensen zaten zich zelfs te verkneukelen over berichten dat het niet werkte want Trump leek het wel wat. Ondanks het feit dat een vaccin nog gevonden moet worden en het doorgaans vele jaren moet duren voordat het is goedgekeurd heeft ons kabinet zich daaraan gecommitteerd en vanaf het begin af aan, en dan mag iets anders niet werken. Dan heb je je prioriteiten toch wel ernstig verkeerd. Iedereen zou toch diep teleurgesteld moeten zijn dat het niet werkt en dat onder flimpjes op twitter en YT moeten uittiepen ipv dat die gecensureerd worden omdat ze niet overeenstemmen met de richtlijnen van de WHO die inmiddels toch echt wel een beetje corrupt en feilbaar is gebleken.

Het is zo politiek, regering en politiek verlengstuk RIVM mogen niet het kleinste beetje gezichtsverlies lijden en hopen met vasthouden aan de inzichten van maar vast te kunnen houden aan de populariteit van maart. Maar anderhalve meter in de buitenlecht lijkt echt veel meer een ritueel dan belangrijk. Maar ja, kroegen mogen wel stuk, het internationale verwoestende massatoerisme niet.

Check eerst even je eigen kronkels. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:40:58 #208
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_194430083
quote:
15s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, je weet wel wat ik bedoel, dat ik zou vragen als weerwoord of je een Terryfanboy bent.
Nee, ik weet niet wat je bedoeld.
pi_194430096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:40 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Nee, ik weet niet wat je bedoeld.
Dit:
quote:
De volgende reactie kun je ook weer uittekenen: Jij bent een Forum-fanboy.
I´m back.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:42:30 #210
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_194430102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit:
[..]

Oh dat is de standaard wanneer je het waagt in te gaan tegen de koorzang van vaste users in dit topic.
pi_194430128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:42 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Oh dat is de standaard wanneer je het waagt in te gaan tegen de koorzang van vaste users in dit topic.
Nou ja, die heb ik nog niet gezien hoor, zou kunnen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er überhaupt Terryfanboys in POL komen.
I´m back.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:47:42 #212
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_194430189
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, die heb ik nog niet gezien hoor, zou kunnen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er überhaupt Terryfanboys in POL komen.
Dat denk ik ook niet. Die zitten vast allen op social media. De vraag hoe en waarom Baudet en Lange Frans buddies zouden zijn heb je nog niet beantwoord. Zou dat nog kunnen?
pi_194430276
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:47 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet. Die zitten vast allen op social media. De vraag hoe en waarom Baudet en Lange Frans buddies zouden zijn heb je nog niet beantwoord. Zou dat nog kunnen?
Dat werd links en rechts gesuggereerd, heb er ook nog geen bewijs van gezien verder, behalve dat de tekst van dat liedje overeenkomt met Terry's gedachtegoed, dat liedje was derhalve ook pinned tweet, maar nam dat maar even aan als werkhypothese. Zal er niet ver naast zitten wrs ook, maar of ze samen dagelijks een biertje drinken dat blijft vaag idd.
I´m back.
  zondag 9 augustus 2020 @ 18:56:09 #214
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194478486
https://www.trouw.nl/poli(...)aan-de-top~bd35c0ec/

Hier nog een artikeltje dat duidelijk maakt dat FvD met dubbele tong spreekt. Wil je een hyper-VVD vol roofkapitalistische engnekken, stem dan vooral FvD, maar ga dan niet zitten janken dat Nederland aan het grootkapitaal in de verkoop is gedaan.
We have always been at war with Eastasia.
  Beste debater 2022 maandag 10 augustus 2020 @ 01:31:36 #215
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194483417
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:56 schreef -XOR- het volgende:
https://www.trouw.nl/poli(...)aan-de-top~bd35c0ec/

Hier nog een artikeltje dat duidelijk maakt dat FvD met dubbele tong spreekt. Wil je een hyper-VVD vol roofkapitalistische engnekken, stem dan vooral FvD, maar ga dan niet zitten janken dat Nederland aan het grootkapitaal in de verkoop is gedaan.
Dat roep ik al vanaf het begin; een ordinaire partij voor het groot-bedrijf en hun vriendjes. Maar goed, FvD roept wat over buitenlanders en EU en presto, het volk heeft wederom een messias op rechts gevonden.

LPF was ook zo'n vastgoedmagnatenpartij... en toch dachten duizenden dat die partij er voor het volk zat... Hi-lar-risch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194484492
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat roep ik al vanaf het begin; een ordinaire partij voor het groot-bedrijf en hun vriendjes. Maar goed, FvD roept wat over buitenlanders en EU en presto, het volk heeft wederom een messias op rechts gevonden.

LPF was ook zo'n vastgoedmagnatenpartij... en toch dachten duizenden dat die partij er voor het volk zat... Hi-lar-risch.
Dat was inderdaad voor iedereen behalve de grootste fans wel duidelijk inderdaad. Ik neem aan dat de meeste FvD stemmers ook graag zien dat het een partij voor het groot-bedrijf is, waarom stem je anders rechts van de VVD?
pi_194484641
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat was inderdaad voor iedereen behalve de grootste fans wel duidelijk inderdaad. Ik neem aan dat de meeste FvD stemmers ook graag zien dat het een partij voor het groot-bedrijf is, waarom stem je anders rechts van de VVD?
Om tekeer te mogen gaan over but'nlanders natuurlijk. De rest is maar bijzaak. En als dingen als uitkeringen verder worde uitgekleed is dat de schuld van de PvdA.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194486243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor.
[..]

Wat ik nou een rare kronkel vind is dat je midden in een economieverwoestende pandemie zit en als er dan hoopgevende berichten zijn van een goedkoop geneesmiddel dat daar dan meteen bijzonder afwijzend en zelfs agressief op wordt gereageerd. Mensen zaten zich zelfs te verkneukelen over berichten dat het niet werkte want Trump leek het wel wat. Ondanks het feit dat een vaccin nog gevonden moet worden en het doorgaans vele jaren moet duren voordat het is goedgekeurd heeft ons kabinet zich daaraan gecommitteerd en vanaf het begin af aan, en dan mag iets anders niet werken. Dan heb je je prioriteiten toch wel ernstig verkeerd. Iedereen zou toch diep teleurgesteld moeten zijn dat het niet werkt en dat onder flimpjes op twitter en YT moeten uittiepen ipv dat die gecensureerd worden omdat ze niet overeenstemmen met de richtlijnen van de WHO die inmiddels toch echt wel een beetje corrupt en feilbaar is gebleken.

Het is zo politiek, regering en politiek verlengstuk RIVM mogen niet het kleinste beetje gezichtsverlies lijden en hopen met vasthouden aan de inzichten van maar vast te kunnen houden aan de populariteit van maart. Maar anderhalve meter in de buitenlecht lijkt echt veel meer een ritueel dan belangrijk. Maar ja, kroegen mogen wel stuk, het internationale verwoestende massatoerisme niet.

Check eerst even je eigen kronkels. .
Nee dat werd als zeer hoopgevend gepresenteerd in het begin en is toen ook positief behandeld maar al snel kwam uit tests naar voren dat het juist averechts werkte. Het geen wat een kronkel is is om zelfs maanden na dat onderzoek vol te blijven houden dat het werkt. Het is dus juist andersom.

Overigens zitten artsen echt niet zo dogmatisch in de wedstrijd want andere goedkope medicijnen worden al wel succesvol ingezet en zorgt voor een aanzienlijke daling van het aantal doden. Als ik mij goed herinner was een soort bloedverdunner.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:18:04 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_194486490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor.
[..]

Wat ik nou een rare kronkel vind is dat je midden in een economieverwoestende pandemie zit en als er dan hoopgevende berichten zijn van een goedkoop geneesmiddel dat daar dan meteen bijzonder afwijzend en zelfs agressief op wordt gereageerd. Mensen zaten zich zelfs te verkneukelen over berichten dat het niet werkte want Trump leek het wel wat. Ondanks het feit dat een vaccin nog gevonden moet worden en het doorgaans vele jaren moet duren voordat het is goedgekeurd heeft ons kabinet zich daaraan gecommitteerd en vanaf het begin af aan, en dan mag iets anders niet werken. Dan heb je je prioriteiten toch wel ernstig verkeerd. Iedereen zou toch diep teleurgesteld moeten zijn dat het niet werkt en dat onder flimpjes op twitter en YT moeten uittiepen ipv dat die gecensureerd worden omdat ze niet overeenstemmen met de richtlijnen van de WHO die inmiddels toch echt wel een beetje corrupt en feilbaar is gebleken.

Het is zo politiek, regering en politiek verlengstuk RIVM mogen niet het kleinste beetje gezichtsverlies lijden en hopen met vasthouden aan de inzichten van maar vast te kunnen houden aan de populariteit van maart. Maar anderhalve meter in de buitenlecht lijkt echt veel meer een ritueel dan belangrijk. Maar ja, kroegen mogen wel stuk, het internationale verwoestende massatoerisme niet.

Check eerst even je eigen kronkels. .
Hierbij vergeet je voor het gemak even te vermelden dat regering en RIVM gewoon gelijk hadden over dit goedkope geneesmiddel en dat het inderdaad totaal niet werkt.

Ze hadden vast ook gewild dat het wel werkt, maar als van het begin af aan al duidelijk is dat het waarschijnlijk niet zo is en er nul bewijs is voor het tegendeel, moet je niet raar opkijken dat ze niet verrast of teleurgesteld zijn als blijkt dat het niet werkt. Dat is immers niks nieuws.
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 augustus 2020 @ 15:34:30 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_194489831
twitter


Thierry heeft toch niet in alles gelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_194490004
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[ twitter ]

Thierry heeft toch niet in alles gelijk
In maart dachten enkele deskundigen ook, op grond van ervaringen met andere virussoorten, dat covid19 minder goed gedijt met warm weer. Maar ik heb niemand horen beweren dat het virus helemaal verdwijnt door warm weer.
Baudet doet hier een 'trumpje' .... de coronaepidemie bagatelliseren
pi_194490030
Er staat nu ook weinig zeewind he.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:57:43 #223
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194490125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor.
[..]

Wat ik nou een rare kronkel vind is dat je midden in een economieverwoestende pandemie zit en als er dan hoopgevende berichten zijn van een goedkoop geneesmiddel dat daar dan meteen bijzonder afwijzend en zelfs agressief op wordt gereageerd. Mensen zaten zich zelfs te verkneukelen over berichten dat het niet werkte want Trump leek het wel wat. Ondanks het feit dat een vaccin nog gevonden moet worden en het doorgaans vele jaren moet duren voordat het is goedgekeurd heeft ons kabinet zich daaraan gecommitteerd en vanaf het begin af aan, en dan mag iets anders niet werken. Dan heb je je prioriteiten toch wel ernstig verkeerd. Iedereen zou toch diep teleurgesteld moeten zijn dat het niet werkt en dat onder flimpjes op twitter en YT moeten uittiepen ipv dat die gecensureerd worden omdat ze niet overeenstemmen met de richtlijnen van de WHO die inmiddels toch echt wel een beetje corrupt en feilbaar is gebleken.

Het is zo politiek, regering en politiek verlengstuk RIVM mogen niet het kleinste beetje gezichtsverlies lijden en hopen met vasthouden aan de inzichten van maar vast te kunnen houden aan de populariteit van maart. Maar anderhalve meter in de buitenlecht lijkt echt veel meer een ritueel dan belangrijk. Maar ja, kroegen mogen wel stuk, het internationale verwoestende massatoerisme niet.

Check eerst even je eigen kronkels. .
Voor de goede orde: Trump roept - nog zonder dat daar überhaupt fatsoenlijke proeven mee zijn gedaan - dat het een fantastisch middel is en hij dat zelf dagelijks slikt. Vervolgens adviseren allerlei organen om daar toch heel voorzichtig mee te zijn, want niet fatsoenlijk onderzocht. Dat er tegen dergelijke kwakzalverij wordt opgetreden is dan ook niet heel vreemd.

Maar jij weet het weet het weer mooi te framen als 'hoopgevend' en negatieve berichten daaromtrent zouden duiden op een complot terwijl van begin af aan al duidelijk was dat het voor schadelijke bijwerkingen kon zorgen.
pi_194490171
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[ twitter ]

Thierry heeft toch niet in alles gelijk
Onze Thierry heeft wel degelijk gelijk, ook hier weer. Want het is helemaal geen lekker weer: er is een hitteplan actief.
pi_194492188
Vergelijking met griep
In eerste instantie dachten virologen dat het coronavirus minder besmettelijk zou zijn in het warme weer. Die conclusie werd getrokken toen het coronavirus werd vergeleken met griep. Dit komt omdat de manier waarop beide virussen zich verspreiden en de maatregelen die mensen kunnen nemen om verspreiding te voorkomen, op elkaar lijken.

Maar volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft de temperatuur weinig invloed op de besmettingen. "Op de verspreiding van dit nieuwe coronavirus heeft het klimaat weinig invloed", schrijft het instituut op hun website." Het virus heeft zich ook verspreid in landen met een warm en zonnig klimaat. Er is geen bewijs dat het zich minder verspreidt of verdwijnt als het warmer wordt.
-------------------
https://www.rtlnieuws.nl/(...)at-besmettingen-rivm

De invloed van het klimaat op het virus
Van veel virussen weten we dat die zich minder makkelijk verspreiden bij een warmer en zonniger klimaat. Op de verspreiding van dit nieuwe coronavirus heeft het klimaat weinig invloed. Het virus heeft zich ook verspreid in landen met een warm en zonnig klimaat. Er is geen bewijs dat het zich minder verspreidt of verdwijnt als het warmer wordt.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/virus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')