abonnement Unibet Coolblue
pi_194162844
Ik douche best vaak in verband met sporten, maar gebruik dan niet per se heel veel water door als een zombie doelloos onder die straal te staan. Kraan open om even nat te worden, kraan dicht, inzepen, kraan open en afspoelen. Op zich zou je voor die methode iedereen max. 2 minuten kunnen geven en dan kunnen er in een kort tijdsbestek wel veel mensen douchen.
pi_194162930
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:26 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

Dan zal er wel een lekkere lucht om
Hun heen hangen.
Schoonvader stinkt, schoonmoeder niet maar die beweegt ook nooit, zit de hele dag op haar kont op de bank niks te doen.
  zondag 19 juli 2020 @ 19:01:39 #153
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_194164564
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:58 schreef Chia het volgende:
Ik douche best vaak in verband met sporten, maar gebruik dan niet per se heel veel water door als een zombie doelloos onder die straal te staan. Kraan open om even nat te worden, kraan dicht, inzepen, kraan open en afspoelen. Op zich zou je voor die methode iedereen max. 2 minuten kunnen geven en dan kunnen er in een kort tijdsbestek wel veel mensen douchen.
En daar verkijk je vind ik je toch wel op.
het inzepen is zo gedaan maar haren zo voorzichtig uitspoelen zodat ze niet hard janken kost zeker 3 minuten bij lange haren, en dan moet je ze nog afdrogen, aankleden, tanden poetsen, en niet iedereen kan tegelijk in de badkamer want het past niet. En je kan 1 niet afdrogen als je de ander moet helpen met haren wassen etc.

En als je ze het op jonge leeftijd zelf laat doen moet je vaak nog naspoelen.

kan ik als volwassenen in 2 minuten mijzelf inzepen enzo tuurlijk, maar om 4 kinderen te douchen gaat aardig wat tijd in zitten.
pi_194164600
quote:
17s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:01 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

En daar verkijk je vind ik je toch wel op.
het inzepen is zo gedaan maar haren zo voorzichtig uitspoelen zodat ze niet hard janken kost zeker 3 minuten bij lange haren, en dan moet je ze nog afdrogen, aankleden, tanden poetsen, en niet iedereen kan tegelijk in de badkamer want het past niet. En je kan 1 niet afdrogen als je de ander moet helpen met haren wassen etc.

En als je ze het op jonge leeftijd zelf laat doen moet je vaak nog naspoelen.

kan ik als volwassenen in 2 minuten mijzelf inzepen enzo tuurlijk, maar om 4 kinderen te douchen gaat aardig wat tijd in zitten.
Heb het over de personen die zelfstandig kunnen douchen. Dat kinderen maar 1x per week douchen is ook niet zo'n punt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2020 19:04:19 ]
pi_194165949
Ik kan mezelf inderdaad in 2 minuten douchen. Maar met lange haren wassen en scheren erbij zeker wel 20 minuten nodig.
  Spellchecker zondag 19 juli 2020 @ 20:18:22 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194165975
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik kan mezelf inderdaad in 2 minuten douchen. Maar met lange haren wassen en scheren erbij zeker wel 20 minuten nodig.
Als je die lange haren afscheert scheelt het nog meer ^O^
  zondag 19 juli 2020 @ 20:32:48 #157
245288 superpro
Maastricht
pi_194166293
Maar wat ik niet snap is dat Nadine een vriend heeft, kan die niet ff schilderen?? Waarom denk je dat de naam van Michel boven het bed weg moest, dat neukt niet zo lekker met de naam van haar overleden man boven het bed...
pi_194166450
De BB's zijn vandaag naar hun huis in Heerlen geweest om de boel weer op orde te stellen. Huishouden, tuin etc.

Iemand in de reacties vroeg waarom ze het huidige in Heerlen aan houden. Of ze misschien plannen hebben om terug te keren. Kreeg ze deze reactie terug:

Voor de zorg van Chariënne. Zij zit op speciaal onderwijs en ze krijgt begeleiding van talent. En daarvoor heb je een Nederlands adres voor nodig. In duitsland kan zij niet de zorg krijgen die ze in Nederland krijgt. Wij blijven in duitsland.

Dat lijkt me toch bullshit? Je kan toch ook het adres opgeven van oma BB?
pi_194166501
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
De BB's zijn vandaag naar hun huis in Heerlen geweest om de boel weer op orde te stellen. Huishouden, tuin etc.

Iemand in de reacties vroeg waarom ze het huidige in Heerlen aan houden. Of ze misschien plannen hebben om terug te keren. Kreeg ze deze reactie terug:

Voor de zorg van Chariënne. Zij zit op speciaal onderwijs en ze krijgt begeleiding van talent. En daarvoor heb je een Nederlands adres voor nodig. In duitsland kan zij niet de zorg krijgen die ze in Nederland krijgt. Wij blijven in duitsland.

Dat lijkt me toch bullshit? Je kan toch ook het adres opgeven van oma BB?
Dan zal oma een meerpersoonshuishouden worden en meer gemeentebelastingen moeten betalen
pi_194166556
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:32 schreef superpro het volgende:
Maar wat ik niet snap is dat Nadine een vriend heeft, kan die niet ff schilderen?? Waarom denk je dat de naam van Michel boven het bed weg moest, dat neukt niet zo lekker met de naam van haar overleden man boven het bed...
Ja dat laatste vond ik een beetje dubieus. Ze zei dat ze ‘m erg miste en dat kon je ook wel zien, maar ondertussen heeft ze wel liever een zwart vlak boven haar bed dan iets dat met hem te maken heeft.. vond ik dan wel weer zielig ofzo.
pi_194166616
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:42 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Dan zal oma een meerpersoonshuishouden worden en meer gemeentebelastingen moeten betalen
Dat zal, maar dat is nog altijd goedkoper dan elke maand de huur van een compleet huis te moeten betalen. Waar ze het allemaal van doen, geen idee.
  zondag 19 juli 2020 @ 20:53:00 #162
245288 superpro
Maastricht
pi_194166711
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:45 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja dat laatste vond ik een beetje dubieus. Ze zei dat ze ‘m erg miste en dat kon je ook wel zien, maar ondertussen heeft ze wel liever een zwart vlak boven haar bed dan iets dat met hem te maken heeft.. vond ik dan wel weer zielig ofzo.
Ja wat ik zeg, op Facebook heeft ze al langer een relatie, mss wilde hij niet die naam zien tijdens doggy
  zondag 19 juli 2020 @ 20:58:53 #163
245288 superpro
Maastricht
pi_194166803
Zag toen in een aflevering
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat zal, maar dat is nog altijd goedkoper dan elke maand de huur van een compleet huis te moeten betalen. Waar ze het allemaal van doen, geen idee.
Zag toen in een aflevering dat de oudste jongens in het weekend wel eens daar sliepen, zal dat 17 jarig meisje daar wel zwanger gemaakt zijn, kunnen ze gelijk samenwonen
  zondag 19 juli 2020 @ 21:33:29 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194167543
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:58 schreef superpro het volgende:
Zag toen in een aflevering
[..]

Zag toen in een aflevering dat de oudste jongens in het weekend wel eens daar sliepen, zal dat 17 jarig meisje daar wel zwanger gemaakt zijn, kunnen ze gelijk samenwonen
Ze gaan in de kelder wonen, in Duitsland.

En ze kan overal zwanger zijn geraakt.
pi_194167620
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:58 schreef superpro het volgende:
Zag toen in een aflevering
[..]

Zag toen in een aflevering dat de oudste jongens in het weekend wel eens daar sliepen, zal dat 17 jarig meisje daar wel zwanger gemaakt zijn, kunnen ze gelijk samenwonen
De kinderen die nog naar de basisschool gaan zitten ook nog in Nederland op school, Thaila zei in de vorige serie dat ook dat 1 van de redenen is dat ze dat huis aanhouden, zodat ze daar als ze dat willen met vriendjes en vriendinnetjes kunnen afspreken na schooltijd.

Was wel de bedoeling om ze na deze zomer in Duitsland naar school te laten gaan maar geen idee of ze dat hebben doorgezet. Lijkt mij voor Thaila veel handiger als de kinderen gewoon in Hückelhoven naar school gaan.
  zondag 19 juli 2020 @ 22:26:08 #166
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194168563
Ik vond dat schilderen ook raar, lijkt mij dat verlichting prioriteit heeft :D is ook minder werk. Daarbij gingen die kinderen een week later ofzo weer naar school, hadden ze beter toen kunnen gaan verven. Ik heb ooit zelf m'n kamer geverfd zonder enige ervaring toen ik zestien was en dat werd toch een stuk netter dan bij hen :P

Dat zij die sticker boven haar eigen bed had overgeschilderd vond ik niet zo raar, maar ik ging meer uit van een boze/verdrietige reactie van: 'we zouden samen blijven en nu ben je weg dus kan dan die sticker ook wel weg', dat idee.

Sowieso is die hele situatie rond die nieuwe vriend ontzettend sneu voor de kinderen :{ dat moet wel een enorme lapzwans zijn, alsof je even binnen een paar weken besluit 11 stiefkinderen op te gaan voeden |:(
  zondag 19 juli 2020 @ 22:31:37 #167
245288 superpro
Maastricht
pi_194168668
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100014446352430. Voor de mensen wat echt sensatie willen lezen over familie quadackers...omggg
pi_194169153
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 22:31 schreef superpro het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100014446352430. Voor de mensen wat echt sensatie willen lezen over familie quadackers...omggg
Het was nog erger. Ze plaatste zelf een bericht op haar Fb of mensen Damian gezien hadden want hij had inderdaad een auto gestolen en daarvoor haar pinpas en daar geld mee opgenomen. Of de mensen contact met haar of de politie wilden opnemen als ze wisten waar hij was.

Bericht stond op haar FB maar is verwijderd want mensen vonden het schandalig dat ze haar zoon zo publiekelijk aan de schandpaal nagelde en dat het kwam door het overlijden van zijn vader en de snelle nieuwe relaties van zijn moeder.Voor deze liefde had ze eerst nog een relatie met een andere pipo.
pi_194169304
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 22:31 schreef superpro het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100014446352430. Voor de mensen wat echt sensatie willen lezen over familie quadackers...omggg
Staan er nog wat juicy reacties onder? Heb zelf geen facebook dus kan weinig zien.
  zondag 19 juli 2020 @ 23:36:02 #170
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194169598
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 23:14 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Staan er nog wat juicy reacties onder? Heb zelf geen facebook dus kan weinig zien.
Nou een hoop reacties van mensen die de familie zeggen te kennen, waarin staat dat de kinderen de halve buurt terroriseren en er niet wordt opengedaan als men daar aan de deur komt om erover te praten (maar wel een middelvinger wordt opgestoken). Zou veel gepest worden door de kinderen.
Maar ja het is Facebook dus die mensen die dat posten komen ook niet echt over als nette mensen :P

Er wordt verder gezegd dat die oudste gewoon thuis slaapt ondanks dat de familie dat ontkent, dat hij meerdere diefstallen heeft gepleegd, kleinere kinderen uit de familie zouden inbreken in garages van de buren (aldus de buren) en dat veilig thuis al meerdere keren is gecontacteerd. Maar ja het is Facebook dus ik zou het wel met een korreltje zout nemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ceviche op 19-07-2020 23:45:46 ]
pi_194169665
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 23:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nou een hoop reacties van mensen die de familie zeggen te kennen, waarin staat dat de kinderen de halve buurt terroriseren en er niet wordt opengedaan als men daar aan de deur komt om erover te praten (maar wel een middelvinger wordt opgestoken). Zou veel gepest worden door de kinderen.
Maar ja het is Facebook dus die mensen die dat posten komen ook niet echt over als nette mensen :P

Er wordt verder gezegd dat die oudste gewoon thuis slaapt ondanks dat de familie dat ontkent, dat hij meerdere diefstallen heeft gepleegd...
Pfff klinkt behoorlijk pauper allemaal. Je zou er maar naast wonen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194169737
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 23:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nou een hoop reacties van mensen die de familie zeggen te kennen, waarin staat dat de kinderen de halve buurt terroriseren en er niet wordt opengedaan als men daar aan de deur komt om erover te praten (maar wel een middelvinger wordt opgestoken). Zou veel gepest worden door de kinderen.
Maar ja het is Facebook dus die mensen die dat posten komen ook niet echt over als nette mensen :P

Er wordt verder gezegd dat die oudste gewoon thuis slaapt ondanks dat de familie dat ontkent, dat hij meerdere diefstallen heeft gepleegd, kleinere kinderen uit de familie zouden inbreken in garages van de buren (aldus de buren) en dat veilig thuis al meerdere keren is gecontacteerd. Maar ja het is Facebook dus ik zou het wel met een korreltje zout nemen.
Damn :')

Vond die kinderen op tv eigenlijk wel prima overkomen

Dit soort verhalen zou ik eerder verwachten bij de fam BB
  zondag 19 juli 2020 @ 23:47:03 #173
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194169745
quote:
16s.gif Op zondag 19 juli 2020 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Pfff klinkt behoorlijk pauper allemaal. Je zou er maar naast wonen.
Er post iemand die zegt in dezelfde straat te wonen (die vertelt bovenstaande dingen) maar die komt ook over als een tokkie :X
  zondag 19 juli 2020 @ 23:49:32 #174
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194169770
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 23:46 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Damn :')

Vond die kinderen op tv eigenlijk wel prima overkomen

Dit soort verhalen zou ik eerder verwachten bij de fam BB
:D ja hè? Maar aan de andere kant, als de vader is overleden en moeder er ineens alleen voor staat met zo'n berg kinderen, en nu ineens halsoverkop verloofd is, is het niet gek dat die kinderen zich zo gedragen eigenlijk.
pi_194170659
Ik weet wel dat alle kids van de Quaedackers bekend zijn bij Xonar, de plaatselijke jeugdzorg zeg maar zo
pi_194171754
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 23:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Er post iemand die zegt in dezelfde straat te wonen (die vertelt bovenstaande dingen) maar die komt ook over als een tokkie :X
Het is Heerlen en dan ook nog een van de ‘slechtere’ wijken. Lage sociale klasse en voornamelijk slecht onderhouden sociale huurwoningen.
pi_194171812
Van die Romano wordt ook geen spaan heel gelaten zeg. Dat is toch die jongen die niet helemaal 100 is?
pi_194171898
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 07:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van die Romano wordt ook geen spaan heel gelaten zeg. Dat is toch die jongen die niet helemaal 100 is?
Waar lees je dat dan?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 20 juli 2020 @ 09:08:14 #179
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194172441
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 07:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van die Romano wordt ook geen spaan heel gelaten zeg. Dat is toch die jongen die niet helemaal 100 is?
Zeer moeilijk lerend, maar ik had niet de indruk dat hij echt wat heeft. Tenzij dat van die bedreigingen waar is :P
pi_194172477
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 07:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan?
Facebooklink van superpro in #167
pi_194174215
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:08 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zeer moeilijk lerend, maar ik had niet de indruk dat hij echt wat heeft. Tenzij dat van die bedreigingen waar is :P
Ik kan me niet voorstellen dat dat jongetje heel bedreigend over kan komen.
  maandag 20 juli 2020 @ 12:16:06 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194174788
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 11:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dat jongetje heel bedreigend over kan komen.
Dat ligt eraan wat hij bij zich heeft, als hij geen wapens heeft zal het idd wel meevallen (hoewel mensen die flippen ook gevaarlijk kunnen zijn als het magere sprieten zijn), maar zo'n net niet helemaal helder mager jong met een vuurwapen zou ik behoorlijk bedreigend vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194174800
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 11:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dat jongetje heel bedreigend over kan komen.
Misschien dreigt die wel met zijn hele familie of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 20 juli 2020 @ 12:17:25 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194174809
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Facebooklink van superpro in #167
Ah, geen FB hier dus verder dan de post waar het naartoe linkt is het voor mij niet leesbaar (de reacties niet dus).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194174844
De reacties hier hebben het op zich al goed samengevat.
pi_194174965
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat hij bij zich heeft, als hij geen wapens heeft zal het idd wel meevallen (hoewel mensen die flippen ook gevaarlijk kunnen zijn als het magere sprieten zijn), maar zo'n net niet helemaal helder mager jong met een vuurwapen zou ik behoorlijk bedreigend vinden.
Fair enough....Maar kan me er bij hem weinig bij voorstellen. Hij komt niet heel intelligent over, maar wel als een lieve, zachtaardige jongen.

Maar als 'ie z'n ' Versace' outfit aantrekt verandert 'ie misschien..... ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2020 12:29:09 ]
pi_194175169
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:28 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Fair enough....Maar kan me er bij hem weinig bij voorstellen. Hij komt niet heel intelligent over, maar wel als een lieve, zachtaardige jongen.

Maar als 'ie z'n ' Versace' outfit aantrekt verandert 'ie misschien..... ;)
Soms doen mensen zich heel anders voor dan dat ze zijn. Ik zeg niet dat in dit geval ook zo is, maar soms vergis je je gewoon in mensen.

Ik vind hem op zich niet echt heel dommig overkomen eigenlijk. Ik denk vooral, en dat is misschien heel lullig gezegd, dat mensen denken dat hij niet 100 is vanwege zijn uiterlijk.
  maandag 20 juli 2020 @ 12:46:08 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194175242
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Soms doen mensen zich heel anders voor dan dat ze zijn. Ik zeg niet dat in dit geval ook zo is, maar soms vergis je je gewoon in mensen.

Ik vind hem op zich niet echt heel dommig overkomen eigenlijk. Ik denk vooral, en dat is misschien heel lullig gezegd, dat mensen denken dat hij niet 100 is vanwege zijn uiterlijk.
Ik had ook de indruk (door z’n uiterlijk) dat hij niet 100 was.
Maar hij was wel heel behulpzaam en lief daarentegen
pi_194175352
Schijnheilige rot familie. Jullie doen altijd alsof jullie nergens van weten maar wij wonen bij jullie in de rappardstraat en heb al die tijd mijn mond gehouden maar die zoon van 15 is de ergste samen met ze moeder hoor vergis jullie je maar niet door die mooie praatjes op tv en de nep tranen van mama!!!! Kinderen die gepest worden op en buiten school door de kinderen van de quaedackers, moeder die amper tot nooit bij school staat maar de oudere kinderen de kleintjes laat op halen, moeder is het liefst ieder uur van de dag weg en de oudste moeten hun afspraken af zeggen om op de kleintjes te letten, die nieuwe vent van haar die stoer denkt te doen bij school maar kei hard uitgelachen word. Die zoon van 15 maakt nep accounts aan dat ze gestalkt worden HE ROMANO, maakt ruzie met mensen, bedreigt kleintjes en stuurt dreigberichten in pb's maar als je hem ziet op straat en je spreekt hem aan is het huilen!!!! Die kleintjes zijn meerdere malen betrapt door buurtbewoners dat ze in breken bij de garages hier in de straat. Dus schei uit met doen alsof jullie nooit wat doen maar altijd anderen de schuld geven,, want jullie "onschuld" komt langzaam boven water😉 nogmaals groetjes van de buurtjes

Één van de vele FB posts. Ik geloof niet dat mensen dit verzinnen hoor...
pi_194175465
:o
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 13:20:43 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194175581
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
In duitsland kan zij niet de zorg krijgen die ze in Nederland krijgt.
Dat is sowieso bullshit. In D heb je net zo goed speciaal onderwijs.
Maar misschien is zij gewoon niet in staat Duits te leren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 13:21:38 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194175591
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:53 schreef superpro het volgende:

[..]

Ja wat ik zeg, op Facebook heeft ze al langer een relatie, mss wilde hij niet die naam zien tijdens doggy
Hij was zat van reverse cowgirl :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194175733
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schijnheilige rot familie. Jullie doen altijd alsof jullie nergens van weten maar wij wonen bij jullie in de rappardstraat en heb al die tijd mijn mond gehouden maar die zoon van 15 is de ergste samen met ze moeder hoor vergis jullie je maar niet door die mooie praatjes op tv en de nep tranen van mama!!!! Kinderen die gepest worden op en buiten school door de kinderen van de quaedackers, moeder die amper tot nooit bij school staat maar de oudere kinderen de kleintjes laat op halen, moeder is het liefst ieder uur van de dag weg en de oudste moeten hun afspraken af zeggen om op de kleintjes te letten, die nieuwe vent van haar die stoer denkt te doen bij school maar kei hard uitgelachen word. Die zoon van 15 maakt nep accounts aan dat ze gestalkt worden HE ROMANO, maakt ruzie met mensen, bedreigt kleintjes en stuurt dreigberichten in pb's maar als je hem ziet op straat en je spreekt hem aan is het huilen!!!! Die kleintjes zijn meerdere malen betrapt door buurtbewoners dat ze in breken bij de garages hier in de straat. Dus schei uit met doen alsof jullie nooit wat doen maar altijd anderen de schuld geven,, want jullie "onschuld" komt langzaam boven water😉 nogmaals groetjes van de buurtjes

Één van de vele FB posts. Ik geloof niet dat mensen dit verzinnen hoor...
;( Ben wel benieuwd hoe je als volwassen man stoer probeert te doen bij een schoolplein. En waarom :')
pi_194175848
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is sowieso bullshit. In D heb je net zo goed speciaal onderwijs.
Maar misschien is zij gewoon niet in staat Duits te leren.
Als zij zorg en speciaal onderwijs in het Nederlands nodig heeft kan ze dat in Duitsland dus niet krijgen :+
  maandag 20 juli 2020 @ 13:57:07 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194175964
Ik geloof best dat die verloofdegast sneu is.
  maandag 20 juli 2020 @ 13:58:13 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194175983
Ik ben ook verbaasd dat hij hier nog geen account heeft om zichzelf te verdedigden
  maandag 20 juli 2020 @ 14:02:15 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194176030
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:34 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

;( Ben wel benieuwd hoe je als volwassen man stoer probeert te doen bij een schoolplein. En waarom :')
Joh, er bestaan zelfs topics over "stoer een kroket eten", dus stoer doen bij een schoolplein zal niet heel lastig zijn.

KLB / Mensen die onterecht denken dat ze stoer zijn
KLB / `Stoere´ mensen in uitgaansgebieden.

Maar het oeuvre van Socios is sowieso een bron van vermaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194176081
Is wel een keer een deelnemer stoer komen doen op FOK! Van dream school. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 20 juli 2020 @ 14:07:46 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194176096
quote:
16s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Is wel een keer een deelnemer stoer komen doen op FOK! Van dream school. :+
Wel vaker hoor....
pi_194176111
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh, er bestaan zelfs topics over "stoer een kroket eten", dus stoer doen bij een schoolplein zal niet heel lastig zijn.

KLB / Mensen die onterecht denken dat ze stoer zijn
KLB / `Stoere´ mensen in uitgaansgebieden.

Maar het oeuvre van Socios is sowieso een bron van vermaak.
The good old days! Michielos topics ook.

Anyway, ik snap overigens wel dat ze snel een nieuwe kerel heeft. Die vrouw heeft wel iets. Ik zou er niet mee kunnen/willen leven, maar ik snap wel dat ze een bepaalde aantrekkingskracht heeft.

Geen idee wat het is, want het is totaaal mijn type/milieu niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')