Geen ruimte om de comdooms op te ruimen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als je zo klein behuisd bent, waarom elke keer zwanger worden
Ik had vooraf verwacht dat het strenggelovige me zou tegenstaan, maar ze voldoen niet echt aan het sterotype. De kinderen worden lekker losgelaten en er wordt ook steeds benadrukt dat ze straks hun eigen keuze kunnen maken.quote:Op zondag 19 juli 2020 08:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Ben ik de enige die Johan een verschrikkelijk vent vind?
Lees het topic eens terug zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2020 08:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Eens. Maar dat alles is prachtig, en dat dankbare voor allesquote:Op zondag 19 juli 2020 08:37 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik had vooraf verwacht dat het strenggelovige me zou tegenstaan, maar ze voldoen niet echt aan het sterotype. De kinderen worden lekker losgelaten en er wordt ook steeds benadrukt dat ze straks hun eigen keuze kunnen maken.
Vind hem een prima vader van wat ik zie, de kinderen zijn ook dol op hem volgens mij.
Ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 08:33 schreef F.Sinatra het volgende:
Alleen in het weekend douchen wth.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:01 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Bij de Baumgards is nooit gezegd hoe vaak ze douchen. Bij de familie Deijs mocht er alleen in het weekend gedoucht worden omdat er doordeweeks geen tijd voor was, dochter Samantha was alleen al een uur per dag bezig met haar haar goed in de krul te krijgen en haar make-up op te doen tot ergernis van Ingridt.
Wij moesten vroeger altijd elke vrijdag onder de douche. En waren maar met 2 kinderenquote:Op zondag 19 juli 2020 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alleen in het weekend douchen wth.
Whut hoe lang was dat terug?quote:Op zondag 19 juli 2020 12:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger altijd elke vrijdag onder de douche. En waren maar met 2 kinderen
Vrijdag's mocht ik douchen en eindelijk mijn haar wassenquote:Op zondag 19 juli 2020 12:27 schreef golfer het volgende:
Wij douchten ook maar 1x per week. Eind jaren 50.
dat lieg ik natuurlijk... ik douche elke dag, en soms wel 2 keer... bijvoorbeeld als het heel erg warmquote:Op zondag 19 juli 2020 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tegenwoordig douche ik nooit meer ... alleen als ik uitga... maar ik ga nooit meer uit
Niet je lang, niet te heet en gewoon met natuurlijke zeep, olijfoliezeep bijvoorbeeld, of helemaal geenquote:Op zondag 19 juli 2020 12:44 schreef Oppulregaj het volgende:
Volgens hun is het slecht voor de huid om je vaak te wassen.
Dan zal er wel een lekkere lucht omquote:Op zondag 19 juli 2020 12:44 schreef Oppulregaj het volgende:
Nog steeds zijn er mensen die bijna nooit douchen.
Mijn schoonmoeder doucht alleen op zaterdag en mijn schoonvader doucht nooit, die wast zich om de 4 weken bij de wasbak, zei eens dat hij in zijn hele leven (hij is 71) nog nooit heeft gedoucht. Die lopen ook altijd een week met dezelfde kleren. Volgens hun is het slecht voor de huid om je vaak te wassen.
Kinderen hoeven ook niet vaak te douchen tenzij ze in de modder hebben gerold of iets dergelijks. Volwassenen hoeven ook niet elke dag te douchen, maar doen het vaak wel omdat het volgens heel wat mensen goor is om dat niet te doen.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:27 schreef golfer het volgende:
Wij douchten ook maar 1x per week. Eind jaren 50.
Ja precies.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kinderen hoeven ook niet vaak te douchen tenzij ze in de modder hebben gerold of iets dergelijks. Volwassenen hoeven ook niet elke dag te douchen, maar doen het vaak wel omdat het volgens heel wat mensen goor is om dat niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |