abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194140378
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:35 schreef drakin het volgende:

[..]

Wat is een crisp bestelling?

Ik haalde vanmorgen half 8 al verse croissantjes van de bakker. Lekker inderdaad!
Een bestelling bij Crisp. Soort supermarkt-app, maar dan wat meer gericht op de delicatessen. Ze halen alles weer bij een ander zaakje. Dus het brood van gisteren kwam bijvoorbeeld van Jordy's Bakery, noten van een notenboer, kaas van een of ander delicatessenzaakje en de befaamde chocoladetruffels van de Bijenkorf.

Ik ben niet over alles even enthousiast. Maar deze croissants zijn echt perfect. Je krijgt ze bevroren en bakt ze zelf af. En daardoor zijn ze nog lekker warm en ietswat zacht van binnen. :9 Ik hou niet van droog gebakken croissants zoals je ze meestal tegenkomt.
pi_194140486
Ik had van de week ook scones, bij crisp waren ze per 2 en als je ze zelf maakt zijn het er altijd meer. En ze waren echt perfecte scones
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:03:45 #253
370431 drakin
vurig typje
pi_194140629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een bestelling bij Crisp. Soort supermarkt-app, maar dan wat meer gericht op de delicatessen. Ze halen alles weer bij een ander zaakje. Dus het brood van gisteren kwam bijvoorbeeld van Jordy's Bakery, noten van een notenboer, kaas van een of ander delicatessenzaakje en de befaamde chocoladetruffels van de Bijenkorf.

Ik ben niet over alles even enthousiast. Maar deze croissants zijn echt perfect. Je krijgt ze bevroren en bakt ze zelf af. En daardoor zijn ze nog lekker warm en ietswat zacht van binnen. :9 Ik hou niet van droog gebakken croissants zoals je ze meestal tegenkomt.
ok, nog nooit van gehoord, maar ja in Friesland komt alles wat later.

warm en zacht van binnen O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:05:20 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194140644
ja jongens.. ik moet nog in mn een virtuele trouwjurk passen., hou eens op over al die lekkere dingen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194140692
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:05 schreef Barreltje het volgende:
ja jongens.. ik moet nog in mn een virtuele trouwjurk passen., hou eens op over al die lekkere dingen ;)
Iets met brede naden kopen 🤣
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:12:36 #256
370431 drakin
vurig typje
pi_194140702
quote:
Kaascroissantje en ook nog een chocoladebroodje met slagroom ertussen en poedersuiker erop.

De chocola is ipv zacht meer knisperend, lekkerder dan in een gewoon chocoladebroodje. Deze komt vaker zo lekker!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:13:22 #257
370431 drakin
vurig typje
pi_194140708
o wacht hamkaascroissant ipv kaas
Freaks like me drink tea
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:14:55 #258
370431 drakin
vurig typje
pi_194140719
Ik heb nog sushi over van gisteravond
Freaks like me drink tea
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 juli 2020 @ 10:37:30 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194140930
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:14 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog sushi over van gisteravond
Oh goed dat je het zegt. Ik heb een week of twee geleden ook meer sushi besteld dan ik op kon. Neem het wel als ontbijt.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 10:44:41 #260
370431 drakin
vurig typje
pi_194141020
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Oh goed dat je het zegt. Ik heb een week of twee geleden ook meer sushi besteld dan ik op kon. Neem het wel als ontbijt.
2 weken geleden? ehm dat wil je toch echt niet meer eten nu. :o
Freaks like me drink tea
pi_194141066
Vijf minuten aan een stuk gehold *O* Zweten als een otter *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194141077
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
Het is ook wel shit benauwd hier :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194141088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zo stom is dat he...
maar uiteindelijk Komt de tijd toch altijd wel om.
Ja, heel. Het went ook nog steeds niet echt, vind ik. Maar ik ben vanaf het begin al vastbesloten die tijd niet te verspillen, dus ik doe zoveel mogelijk dingen die zonder kind gewoon makkelijk zijn. En daarmee gaat de tijd ook sneller om.
pi_194141104
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is ook wel shit benauwd hier :o
Nou echt he? Lekker zonnetje, maar wel heel vochtig. M'n was droogt ook al een paar dagen nauwelijks :{w Nog even uitwasemen en dan maar onder de douche.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:11:33 #265
370431 drakin
vurig typje
pi_194141334
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
5?

Ik fiets zo een kwartier om een half uur te zweten!

Die croissantjes er weer af
Freaks like me drink tea
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:12:02 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194141345
nog 6 items op to-do lijst.. nog 1.5 dag te gaan. te weinig te doen in teveel tijd :o
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:12:04 #267
370431 drakin
vurig typje
pi_194141346
Nee hoor, aan 1 stuk is best pittig 5 minuten.

Morgen nog een keer!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:12:51 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194141356
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:12 schreef drakin het volgende:
Nee hoor, aan 1 stuk is best pittig 5 minuten.

Morgen nog een keer!
ik vind jou niet zo leuk vandaag geloof ik :{
pi_194141403
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:11 schreef drakin het volgende:

[..]

5?

Ja, ik ben een complete beginner met een brak lijf. Met een kind op sleeptouw (vandaag niet, maar tot nu toe). We zijn drie weken geleden begonnen en houden het ondanks werk goed vol om drie keer per week te lopen, steeds een stukje verder. Dus ja, daar ben ik trots op. Ben jij ook trots op je gesneer? :X

Overigens is 1+2+4+4+5=16 minuten hardlopen en even zoveel lopen natuurlijk ook gewoon een half uur :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Clubsoda op 18-07-2020 11:23:57 ]
pi_194141410
quote:
Je hebt ook nog een varkenspakket hier in de vriezer liggen!
Kom je het nog een keertje halen voor je emigreert of trouwt? Het ligt hier veilig hoor, zolang het duurt ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194141428
En nieuws speciaal interessant voor de vega's/vegans:
quote:
Haarlem 16 juli - IKEA introduceert een volledig plantaardige variant van het iconische gehaktballetje. ()

Vanaf 1 augustus staan de plantaardige balletjes op het menu in de IKEA restaurants in Nederland*. Ook is het product dan verkrijgbaar in het vriesvak van de Swedish Food Market.
Ik vind het vleesgehaktballetje van de Ikea onsmakelijk, mogelijk ga ik deze plantaardige variant wel een keertje proberen. Al hou ik eigenlijk niet van zo gefabriekt spul.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194141447
Ik heb laatsst een zak groenteballetjes gekocht van de IKEA, liggen nog in de vriezert.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194141461
Mijn vriezers raken ook al weer aardig vol, toch best veel bessen geplukt. Vandaag nog maar een paar kilo erbij denk ik, de laatste struiken die nu rijpen, en de vogels vreten steeds sneller mee.
Vogels en ik hebben ongeveer dezelfde voorkeuren, maar zij steken er meer tijd in en ze zijn net iets minder kritisch :').
pi_194141464
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb laatsst een zak groenteballetjes gekocht van de IKEA, liggen nog in de vriezert.
Die heb ik ook wel eens gehad, ik vond ze lekker.
pi_194141508
Vroeg voor de zaterdag uit bed gevallen en gelijk door wekelijkse boodschapjes gedaan voor het té warm en/of benauwd wordt.
HF box was vroeg en om 11 uur op het terras onder de sol ☀ met brunch.
Ook nog de dorpsvlag uitgestoken, want de Tour annex vakantieweek gaat niet door met 120 kinderen tegelijk.
Iedere sponsor gaat nu op stap met de eigen ploeg.
Met de vlaggen in het dorp toch nog een beetje feestelijk.

Goed dat je toch ging lopen in je uppie CS.👍🏼
pi_194141527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:22 schreef sigme het volgende:
Mijn vriezers raken ook al weer aardig vol, toch best veel bessen geplukt. Vandaag nog maar een paar kilo erbij denk ik, de laatste struiken die nu rijpen, en de vogels vreten steeds sneller mee.
Vogels en ik hebben ongeveer dezelfde voorkeuren, maar zij steken er meer tijd in en ze zijn net iets minder kritisch :').
Ga je jam ervan maken en dan in een stalletje langs de weg? voor de touristen.
60% van de mensen doen vakantie in eigen land.
pi_194141532
Goedemorgen :W
Vannacht rond half 4 gaan slapen.
We werden eerst om 8u wakker, maar gelukkig nog even kunnen slapen.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:33:14 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194141577
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt ook nog een varkenspakket hier in de vriezer liggen!
Kom je het nog een keertje halen voor je emigreert of trouwt? Het ligt hier veilig hoor, zolang het duurt ;)
ja! we zijn binnenkort in Eibergen en in Leeuwarden , Bij een van de twee maak ik dan een D-tour :P
pi_194141587
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat heb ik laatst nog gekocht. Vlierbes en nog wat. Echt lekker!
compact en kleverig.
pi_194141588
Mijn uitzicht en er wordt gescharreld in de hortensia.
Geen idee wat het is. Twee jaar geleden woonden er duiven. :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194141589
Ochtend! Wat een weertje O+

Net kattenbakken schoongemaakt, met stom grit en zes extra logees moet dat vaker :X
Vanmiddag met de kittens naar de dierenarts voor hun entingen. En moeder verhuist woensdag. Eerst sterilisatie en daarna mag ze wel lekker rondstruinen in de natuur, ipv bozig en bang van achter haar mand naar me liggen blazen.

Dadelijk Crisp pannenkoeken eten :Y) Na grondig kijk- en snuffel onderzoek. Ze zijn houdbaar tot midden volgende week, maar de verpakking bolt steeds meer op :o Heb er voor de zekerheid al een foto van gemaakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194141600
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn MI gaat alle kanten uit. :D O+ And I am loving it.
Ik was niet de enige :D

*verder teruglezen gaat*
pi_194141605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ppfff kennis van mij was een paar dagen op vakantie met z’n familie en moet nu terug naar huis werk met het ov. Van Den Helder naar Maastricht, met mondkapje op. 2 treinen en 2 bussen, 4 uur en 57 minuten :o
Na dagen van 8 uur fysiek werken in de hele outfit (wel met pauze om de twee uur) heb ik iets minder sympathie voor mensen die kreunen dat ze uren (muv overstappen) met een mondkapje op stil moeten zitten.

Niet dat jij klaagde, maar om even een ander perspectief te geven.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194141610
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik was niet de enige :D

*verder teruglezen gaat*
Hoe is het op de camping? Houd je je hoofd koel? :+
pi_194141617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:11 schreef drakin het volgende:

[..]

5?

Pff, een half uur fietsen :') ik ben net wakker en zit al een kwartier te zweten :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194141679
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe is het op de camping? Houd je je hoofd koel? :+
:D Nou inmiddels koel van het zweet. Het helpt niet echt dat mijn laarzen enkel passen met dikke skisokken :')

Maarrrrrrr mijn lamavriendjes zijn er nog O+
Een groepje moet geloof ik nog wel verhuizen in het najaar, dus ik zal weer een balletje opgooien. Maar ze zijn dus niet terug naar de fokkerij. *O*
pi_194141729
De crisp pannenkoeken had ik in de vriezer gedaan.
Geapp’t met klantenservice...nou ja ze kwamen uit de vriezer. 8)7
Een pak gebakken en was prima.
Tip: tussen 2 pannenkoeken de kaas doen.😎

Nabrander, want ondertussen een gesprekje met een buurvrouw.
pi_194141748
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ja! we zijn binnenkort in Eibergen en in Leeuwarden , Bij een van de twee maak ik dan een D-tour :P
Leuk!
pi_194141750
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Oooh kijk eens! Nog meer 'knutselen met statistiek in de VS' *O* Eerst de 'fout' zoeken voor je onder de plaatjes verder leest 8-)

[ afbeelding ]
Wel creatief...... |:(

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge, wat een weertje
Lekker uitgeslapen. Had donderdag avond bij oefeningen doen mijn knie verdraaid dus ‘S nachts niet geslapen en gisteren heel veel pijn. Toen kreeg is gisteravond het goede idee om mijn voeteneind flink hoog te zetten, en vrijwel pijnvrij, dus laat de dag maag komen.
Straks lunchen met een vriendin, tenzij ze hoort dat haar direct collega besmet is, want daar is ze de afgelopen tijd in de buurt geweest.
En? Lunch doorgegaan? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 09:03 schreef Clubsoda het volgende:
Ugh, koud douchen vind ik zo naar. Ik woonde ooit 8 weken in een huis zonder warm water, wat een ellende.

Mijn kindje is op vakantie -O- Gierend ongezellig, maar we grijpen het maar aan om de hut goed op te ruimen voor funda. En zometeen weer een rondje hardlopen, 5 minuten achter elkaar :% :')
Oh man, daar zou ik echt niet vrolijk van worden, 8 weken lang....
Er zijn mensen die dit vrijwillig doen, met die Wim Hoff methode. Ik pas.

En :* voor kind weg, maar succes met het opruimen!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:52:33 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194141764
Goedemorgen. Zowaar zon.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194141767
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Na dagen van 8 uur fysiek werken in de hele outfit (wel met pauze om de twee uur) heb ik iets minder sympathie voor mensen die kreunen dat ze uren (muv overstappen) met een mondkapje op stil moeten zitten.

Niet dat jij klaagde, maar om even een ander perspectief te geven.
Precies.
En dan werkte jij in de frontlinie!
Werkend op de ok wist ik niet beter.
pi_194141786
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:50 schreef Candaasje het volgende:
Oh man, daar zou ik echt niet vrolijk van worden, 8 weken lang....
Er zijn mensen die dit vrijwillig doen, met die Wim Hoff methode. Ik pas.
In Spanje heb ik geen stromend water, en dus al helemaal geen warm water uit een kraan. Maar als je een kachel, een fornuis of een houtvuurtje hebt, kan je van koud water warm water maken :Y
pi_194141799
quote:
Gewoon een corset aan, doet wonderen. :P

quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:18 schreef sigme het volgende:
En nieuws speciaal interessant voor de vega's/vegans:
[..]

Ik vind het vleesgehaktballetje van de Ikea onsmakelijk, mogelijk ga ik deze plantaardige variant wel een keertje proberen. Al hou ik eigenlijk niet van zo gefabriekt spul.
Volgens mij hebben ze die hier in BE al. Of het moeten andere vegan balletjes zijn. Ik heb ooit wel eens iets op, was geloof ik we OK-ish, niet heel bijzonder. Maar dat kon er ook aan liggen dat ze geen frietjes erbij konden serveren voor me (ossenvet...) en ik er dus een schep rijst bij kreeg. Dat was hem niet helemaal :')
pi_194141811
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik eet het allemaal zelf op!
Touristen komen hier niet langs joh. Gelukkig, want ik hou niet zo van mensen })
pi_194141823
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:54 schreef sigme het volgende:

[..]

In Spanje heb ik geen stromend water, en dus al helemaal geen warm water uit een kraan. Maar als je een kachel, een fornuis of een houtvuurtje hebt, kan je van koud water warm water maken :Y
True, true.
Ik stond vanmorgen alleen al ingezeept klaar, en de keuken is een verdieping lager. Dus ik heb me maar even vermand (vervrouwd?). Ik heb alleen mijn haar niet helemaal goed uitgespoeld, merkte ik bij het kammen :')
  zaterdag 18 juli 2020 @ 11:58:11 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194141824
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik eet het allemaal zelf op!
Touristen komen hier niet langs joh. Gelukkig, want ik hou niet zo van mensen })
Jij hebt gewoon een heerlijke lange tourist-filterende oprijlaan :)

Weet je trouwens of ze die glasvezel mantelbuizen die overal uit de berm staken ook gaan doortrekken naar jouw stulpje?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194141843
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:56 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij hebben ze die hier in BE al. Of het moeten andere vegan balletjes zijn.
Dat moet een ander balletje zijn:
quote:
*De plantaardige balletjes worden vanaf 1 augustus in Europa geïntroduceerd. Noord-Amerika, het Midden-Oosten en de regio Azië-Pacific volgen een aantal maanden later.
https://www.ikea.com/nl/n(...)efhebber-pubd0573940
pi_194141856
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:49 schreef AnneX het volgende:
De crisp pannenkoeken had ik in de vriezer gedaan.
Geapp’t met klantenservice...nou ja ze kwamen uit de vriezer. 8)7
Een pak gebakken en was prima.
Tip: tussen 2 pannenkoeken de kaas doen.😎

Nabrander, want ondertussen een gesprekje met een buurvrouw.
Er staat ook op dat ze uit de vriezer komen ;)

Helaas, geen pannenkoekenlunch voor mij -O- Vieze zurige lucht kwam er vanaf. Ook al zagen de pannenkoeken er nog goed uit, ik vertrouw het niet. Crisp zal het vast netjes oplossen.
En mij weer een excuus geven om te bestellen O-)
pi_194141862
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een heerlijke lange tourist-filterende oprijlaan :)

Weet je trouwens of ze die glasvezel mantelbuizen die overal uit de berm staken ook gaan doortrekken naar jouw stulpje?
Ik heb beloofd 1000 euro ervoor te dokken, en zij hebben beloofd mij aan te sluiten.
De kabel is inmiddels bijna binnen, modem en aansluiten moet nog komen.
pi_194141866
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat moet een ander balletje zijn:
[..]

https://www.ikea.com/nl/n(...)efhebber-pubd0573940
Binnenkort dus eens langs de IKEA, die zit hier op 5 minuten fietsen. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')