SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van juli 2020:
De aankomende grote releases met datum
Marvel Avengers 4-9-2020
Tony Hawk's Pro Skater 1+2 4-9-2020
Kingdoms of Amalur Re-Reckoning 8-9-2020
Mafia Definitive Edition 25-9-2020
Crash Bandicoot 4: It's About Time 2-10-2020
FIFA 21 9-10-2020
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Assassin’s Creed Valhalla 17-11-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#GreatnessAwaits
[ Bericht 35% gewijzigd door DKUp op 17-07-2020 15:49:38 ]SOONY
699 voor jou broederquote:
ik bied 599 als je een foto van je hont erbij doetquote:
Ik mag hopen van wel ja.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef Jimbo het volgende:
Games zijn 75 als placeholder neem ik aan?
je betaalt per pixelquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel ja.
Zomaar BAM 15 euro erbij is fors.
zou niet de eerste keer zijn, maar ach zolang we maar geen 225gulden hoeven te betalen zoals voor conqour op de n64...quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel ja.
Zomaar BAM 15 euro erbij is fors.
nog beter Playstation #567 en klaarquote:
Checkquote:
Als je buurman van de flat springt, ga jij ook?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mergen.
Bij de buren van Xbox is het ook een algemeen Xbox topic geworden.
Maar dat zijn kneuzenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mergen.
Bij de buren van Xbox is het ook een algemeen Xbox topic geworden.
In mijn geval ben ik degene die de buurman eraf duwt, wat een lul is datquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je buurman van de flat springt, ga jij ook?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:27 schreef KennyPowers het volgende:
Dit topic heeft geen disclaimer dus het mag
En die ene geheime gamequote:Op donderdag 16 juli 2020 18:31 schreef DKUp het volgende:
Nou ja qua launchgames gaat het makkelijk worden...
Twee Ubisoft games en vermoedelijk een shooter.
Allemaal multiplatform
Spider-Man Miles Morales even kijken...
Categorie 'vis een optie?'quote:
Ik heb het even achter neergelegd hoe de gam-mods er tegenover staan. Ik heb wel een merge-knopje, maar geen idee welke reeks dan de hoofdreeks wordt. Plus ik ben geen mod, ik heb gewoon veel rechtenquote:
Nou ja, letterlijk mergen hoeft niet toch? Beide topics dicht op dezelfde avond.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd hoe de gam-mods er tegenover staan. Ik heb wel een merge-knopje, maar geen idee welke reeks dan de hoofdreeks wordt. Plus ik ben geen mod, ik heb gewoon veel rechten
Kan, maar nogmaals, ik ben geen mod. Het interesseert me daadwerkelijk geen reet welk topic wat waar. Een echte merge heeft dan weer als voordeel dat het een reeks blijft, met historie.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, letterlijk mergen hoeft niet toch? Beide topics dicht op dezelfde avond.
Alleen zou ik hier dan 'PS5' wijzigen naar 'PlayStation'
@Bastard en @Smotsquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:03 schreef over_hedge het volgende:
Wie zijn de mods hier? Ik heb serieus geen idee
Nobody knowsquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:05 schreef blessed19 het volgende:
Hey, vraagje.
Ik heb digitaal wat spellen voor de ps4 gekocht, kan ik die dan ook gewoon op de ps5 spelen zodat mijn ps4 naar de berging kan?
zal vast aan mij liggen. Maar heb die nog nooit gezienquote:
Leonos, Drizzt_DoUrden, 2dopequote:Op donderdag 16 juli 2020 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zal vast aan mij liggen. Maar heb die nog nooit gezien
Na 50 komen de milestones nog maar per 25 op psnprofilesquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:18 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 7 geplat!
Even kijken wat m’n 50e gaat worden
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
Mooiste zou zijn als een handige jongen (m/v/x) een mooie OP maakt die de OP's van het PS4 topic en het PS5 topic combineert.
En beide reeksen samenvoegen en dan als [Algemeen PlayStation topic] verder gaan met nummer 552 (laatste PS4 topic) + 15 (dit PS5 topic) = 567
[Algemeen PlayStation topic #567] TT TT TT TT
Zoiets.
Ik wil mij best opofferen, maar geef me dan evenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:44 schreef Pheno het volgende:
Als het helpt mods over te halen, vooral doenOf iets nieuws, doe eens creatief.
Die kloppen tot nu toe prima. Dat je te lui bent een PS4-topic te openen doet daar niet aan afquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:30 schreef Jimbo het volgende:
Is er al bekend dat de disclaimer en titel nu niet kloppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van juli 2020:
De aankomende grote releases met datum
Marvel Avengers 4-9-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Tony Hawk's Pro Skater 1+2 4-9-2020
Kingdoms of Amalur Re-Reckoning 8-9-2020
Mafia Definitive Edition 25-9-2020
Crash Bandicoot 4: It's About Time 2-10-2020
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#GreatnessAwaits
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 16-07-2020 21:26:38 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Mijn rechterduim. Sony heeft nog niets laten wetenquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wat is jullie bron broers
@DKUpquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Zo de op staat klaar mocht ie gebruikt willen worden
op/aanmerkingen kunnen in de Dm, niet dat ik daar iets mee doe maar dan heb je in ieder geval het idee dat er iemand luistert
kusjes
Jimbo.
(= 18.00 uur CET)twitter:geoffkeighley twitterde op donderdag 16-07-2020 om 21:00:40This is the #PlayStation5 DualSense Controller. Tomorrow at Noon ET / 9 am PT, it's time to go hands on. Can't wait to tell you about my experience. https://t.co/Hp7WuLrjXk #SummerGameFest https://t.co/hvxTouNrc1 reageer retweet
Waar is ie te zien?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:00 schreef Jimbo het volgende:
Zo de op staat klaar mocht ie gebruikt willen worden
op/aanmerkingen kunnen in de Dm, niet dat ik daar iets mee doe maar dan heb je in ieder geval het idee dat er iemand luistert
kusjes
Jimbo.
like 2 post erbovenquote:
Hierzoquote:
quote:
Ahquote:
Godverquote:
dat eerste is al gebeurdquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah![]()
Ziet er top uit![]()
Wat mij betreft gooit een mod hem dicht, worden ze gemerged tot één Playstation topic met automatisch opgehoogd nummer, zodat je één topicreeks hebt met alle historie vanaf het begin
ik fix 'm anders binnenkort wel ff, komt wel goedquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:33 schreef DKUp het volgende:
Niet helemaal goed gegaan maar de UI's/avatars zijn niet gelukt en de PS Plus games staan er raar naast.
Ziet er prima uit. Fixes kunnen later welquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik fix 'm anders binnenkort wel ff, komt wel goed
denk dat de spacer mist van de tekst van de ps+ game
Video in tweet die ik niet kan linkentwitter:geoffkeighley twitterde op donderdag 16-07-2020 om 21:00:40This is the #PlayStation5 DualSense Controller. Tomorrow at Noon ET / 9 am PT, it's time to go hands on. Can't wait to tell you about my experience. https://t.co/Hp7WuLrjXk #SummerGameFest https://t.co/hvxTouNrc1 reageer retweet
quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:46 schreef Jimbo het volgende:
Geoff Keighley Will Have The First Hands-On Impressions Of The PS5 DualSense Controller TomorrowVideo in tweet die ik niet kan linkentwitter:geoffkeighley twitterde op donderdag 16-07-2020 om 21:00:40This is the #PlayStation5 DualSense Controller. Tomorrow at Noon ET / 9 am PT, it's time to go hands on. Can't wait to tell you about my experience. https://t.co/Hp7WuLrjXk #SummerGameFest https://t.co/hvxTouNrc1 reageer retweet
twitter:geoffkeighley twitterde op donderdag 16-07-2020 om 21:00:40This is the #PlayStation5 DualSense Controller. Tomorrow at Noon ET / 9 am PT, it's time to go hands on. Can't wait to tell you about my experience. https://t.co/Hp7WuLrjXk #SummerGameFest https://t.co/hvxTouNrc1 reageer retweet
Ik heb het ook in GAM-FB gevraagd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:32 schreef Jimbo het volgende:
Is er een modje (@:pheno @:2dope @:leonon @:drizzt_DoUrden) die de TT naar Playstation #567 of iets kan veranderen?
(of algemeen playstation #567 maar dat is zo lang)
quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:46 schreef Jimbo het volgende:
Geoff Keighley Will Have The First Hands-On Impressions Of The PS5 DualSense Controller TomorrowVideo in tweet die ik niet kan linkentwitter:geoffkeighley twitterde op donderdag 16-07-2020 om 21:00:40This is the #PlayStation5 DualSense Controller. Tomorrow at Noon ET / 9 am PT, it's time to go hands on. Can't wait to tell you about my experience. https://t.co/Hp7WuLrjXk #SummerGameFest https://t.co/hvxTouNrc1 reageer retweet
Am I a joke to you?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kielie heeft een scoop(= 18.00 uur CET)twitter:geoffkeighley twitterde op donderdag 16-07-2020 om 21:00:40This is the #PlayStation5 DualSense Controller. Tomorrow at Noon ET / 9 am PT, it's time to go hands on. Can't wait to tell you about my experience. https://t.co/Hp7WuLrjXk #SummerGameFest https://t.co/hvxTouNrc1 reageer retweet
ja, maar buiten dat zag ik je post / tweet niet, alleen de tekst van 'er is een scoop'quote:
Als je maar niet ook zo'n verzuurde overdreven woke bullshit sjw-er wordt die continue met gestrekt been ingaat tegen iedereen met een andere mening en/of visiequote:Op donderdag 16 juli 2020 23:42 schreef Jimbo het volgende:
Guys ik ben bang dat ik de nieuw MMarsu ga worden
M'n ps heeft echt steeds meer problemen, eerst wilde hij geen disks meer lezen, nu start ie regelmatig niet meer op of blijft 'ie op z'n WLOD hangen..als ie al niet in een menu is blijven hangen. Ik denk dat ik binnenkort PS4 loos ben, tot de ps5 dan
Ik was al niet blij dat ik laatst een nieuwe controller moest kopen, over een nieuwe console zou ik nu ook serieus twijfelen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:42 schreef Jimbo het volgende:
Guys ik ben bang dat ik de nieuw MMarsu ga worden
M'n ps heeft echt steeds meer problemen, eerst wilde hij geen disks meer lezen, nu start ie regelmatig niet meer op of blijft 'ie op z'n WLOD hangen..als ie al niet in een menu is blijven hangen. Ik denk dat ik binnenkort PS4 loos ben, tot de ps5 dan
quote:
Ik moet Need for Speed Heat, The Last Of Us Part II en Final Fantasy VII Remake eigenlijk nog uitspelenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 07:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag de (waarschijnlijk) laatste loodjes van TLOU2 en dan hopelijk vanavond als een volleerd samurai zout schillen met een samuraizwaard![]()
Hopelijk als in ik heb met TLOU2 al diverse malen gedacht dat ie nu toch echt bijna klaar was, waarna ie vervolgens nog voluit doorging.
Ik vond dat een leuke trailer en kreeg zin om dit te spelen.quote:
Naast AC Valhalla en Watch Dogs Legion draait dit spel ook eind dit jaar op mijn nieuwe console.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond dat een leuke trailer en kreeg zin om dit te spelen.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar ben je inmiddels? Dan kunnen we je vertellen of je bijna klaar bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]So close....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Buiten de E3-streams keek ik het al niet meer en dat valt weg en ik kijk liever zelf.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:28 schreef Pheno het volgende:
Tja, je moet wat als je eigenlijk geen bestaan meer hebt en je al die hihaho-trips niet meer kunt betalen (even afgezien van Corona).
Ik heb mezelf ook voorgenomen om eerst m'n backlog weg te werken maar moet wel zeggen dat het heel veel moeite kost om GoT niet te kopen...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 08:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet Need for Speed Heat, The Last Of Us Part II en Final Fantasy VII Remake eigenlijk nog uitspelen![]()
Maar ja deze vier games en wat oude games moeten mij overhevelen naar de PS5
Come to the Dark Side mwoehahahaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook voorgenomen om eerst m'n backlog weg te werken maar moet wel zetten dat het heel veel moeite kost om GoT niet te kopen...
Deze drie games en AC Japan wil ik in ieder geval nog uitspelen. De rest maakt mij eigenlijk niet meer uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook voorgenomen om eerst m'n backlog weg te werken maar moet wel zetten dat het heel veel moeite kost om GoT niet te kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |