Categorie 'vis een optie?'quote:
Ik heb het even achter neergelegd hoe de gam-mods er tegenover staan. Ik heb wel een merge-knopje, maar geen idee welke reeks dan de hoofdreeks wordt. Plus ik ben geen mod, ik heb gewoon veel rechtenquote:
Nou ja, letterlijk mergen hoeft niet toch? Beide topics dicht op dezelfde avond.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd hoe de gam-mods er tegenover staan. Ik heb wel een merge-knopje, maar geen idee welke reeks dan de hoofdreeks wordt. Plus ik ben geen mod, ik heb gewoon veel rechten
Kan, maar nogmaals, ik ben geen mod. Het interesseert me daadwerkelijk geen reet welk topic wat waar. Een echte merge heeft dan weer als voordeel dat het een reeks blijft, met historie.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja, letterlijk mergen hoeft niet toch? Beide topics dicht op dezelfde avond.
Alleen zou ik hier dan 'PS5' wijzigen naar 'PlayStation'
@Bastard en @Smotsquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:03 schreef over_hedge het volgende:
Wie zijn de mods hier? Ik heb serieus geen idee
Nobody knowsquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:05 schreef blessed19 het volgende:
Hey, vraagje.
Ik heb digitaal wat spellen voor de ps4 gekocht, kan ik die dan ook gewoon op de ps5 spelen zodat mijn ps4 naar de berging kan?
zal vast aan mij liggen. Maar heb die nog nooit gezienquote:
Leonos, Drizzt_DoUrden, 2dopequote:Op donderdag 16 juli 2020 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zal vast aan mij liggen. Maar heb die nog nooit gezien
Na 50 komen de milestones nog maar per 25 op psnprofilesquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:18 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 7 geplat!
Even kijken wat m’n 50e gaat worden
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
Mooiste zou zijn als een handige jongen (m/v/x) een mooie OP maakt die de OP's van het PS4 topic en het PS5 topic combineert.
En beide reeksen samenvoegen en dan als [Algemeen PlayStation topic] verder gaan met nummer 552 (laatste PS4 topic) + 15 (dit PS5 topic) = 567
[Algemeen PlayStation topic #567] TT TT TT TT
Zoiets.
Ik wil mij best opofferen, maar geef me dan evenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:44 schreef Pheno het volgende:
Als het helpt mods over te halen, vooral doenOf iets nieuws, doe eens creatief.
Die kloppen tot nu toe prima. Dat je te lui bent een PS4-topic te openen doet daar niet aan afquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:30 schreef Jimbo het volgende:
Is er al bekend dat de disclaimer en titel nu niet kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |