SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zat in een film dacht ik. Weet zo niet welke.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die nog weet waar dit fluitdeuntje voor gebruikt is?
Geen idee. Wel een heerlijk nummerquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die nog weet waar dit fluitdeuntje voor gebruikt is?
Ik ken het als tune van 'Veronica Goes...' (USA, Azie, Caribbean etc.) dat op TV was in de (gokje ) '80's...quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zat in een film dacht ik. Weet zo niet welke.
Het eindigt alleen wat raar met deze overgang.quote:
Ah ja, dat inderdaad. Was begin jaren '90 ergens dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het als tune van 'Veronica Goes...' (USA, Azie, Caribbean etc.) dat op TV was in de (gokje ) '80's...
Juist, begin 90...quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah ja, dat inderdaad. Was begin jaren '90 ergens dacht ik.
Het is een bijzondere band....quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kon me herinneren dat er eist bijzonders aan de zangeres van deze band was.
Nu weet ik weer wat:
[ afbeelding ]
Slechts 1 keer live gezien, als voorprogramma van Guns n'Roses in 1992, Goffert Nijmegen.quote:
Dat heb ik ook gekeken, ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit hoorde ik afgelopen week weer eens op TV bij 'Het Mooiste Meisje Van De Klas'...
En van deze serie is de tune me toch wel het meest bijgebleven.quote:
Als je het bij kijken houdt, vind ik het primaquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken of ik de tune van Medisch Centrum West voor je heb...
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand die totaal van het padje is geraakt en het helaas niet overleefd heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, kende ze eigenlijk alleen van naam.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kende je hem niet?
Zanger Pete Burns van Dead Or Alive...
Ik herkende hem wel op de foto, maar alles in mij weigert te geloven dat hij het ook is op die 2e fotoquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kende je hem niet?
Zanger Pete Burns van Dead Or Alive...
Ja, echt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herkende hem wel op de foto, maar alles in mij weigert te geloven dat hij het ook is op die 2e foto
Ik was al aan het googelen ja. Jeetjequote:Op woensdag 15 juli 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, echt.
Google maar eens op z'n naam, er zit nog van alles tussendoor...
Dat was 'm, welterusten voor straks!
Nee, gewoon moe. Volgens mij zit het in de lucht. Mijn collega's hadden er ook last van. En er is altijd veel te regelen de laatste week voor de schoolvakantie.quote:
Vanaf volgende week iets meer rust in de tent dan?quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, gewoon moe. Volgens mij zit het in de lucht. Mijn collega's hadden er ook last van. En er is altijd veel te regelen de laatste week voor de schoolvakantie.
Ja, ik denk het wel. Hoewel ik nu volgens mij alles al afgerond heb. De nieuwe schoolboeken voor volgend jaar zijn besteld. Gisteren een telefoongesprek gehad met de mentor van mijn zoon over volgend schooljaar en wat knopen doorgehakt. Dansen van mijn dochter opgezegd (op tijdquote:Op donderdag 16 juli 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanaf volgende week iets meer rust in de tent dan?
Goed bezig weer.quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Hoewel ik nu volgens mij alles al afgerond heb. De nieuwe schoolboeken voor volgend jaar zijn besteld. Gisteren een telefoongesprek gehad met de mentor van mijn zoon over volgend schooljaar en wat knopen doorgehakt. Dansen van mijn dochter opgezegd (op tijd) en dat waren dan de laatste regelzaken.
Goedemorgen.quote:
Kan ik uitslapen zonder springende kabouters ben ik gewoon vroeg wakkerquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jij bent er vroeg bij vandaag.
Jij bent het gewoon gewend om springende kabouters om je heen te hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ik uitslapen zonder springende kabouters ben ik gewoon vroeg wakker
quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon gewend om springende kabouters om je heen te hebben. [ afbeelding ]
Even 2 dagen rust dus.quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
vandaag en morgen geen kabouters, vrijdag is er eentje jarig en dat wordt zaterdag gevierd
Valt wel mee hoor andere opa en oma komen niet over uit Engeland maar de hele familie daar heeft pakjes opgestuurd dus dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Even 2 dagen rust dus.
Zaterdag groot feest dus.
Goedemorgen.quote:
Daar gaat het toch maar om..... als ze zo klein zijn, gaat het alleen om het uitpakken ervan.quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor andere opa en oma komen niet over uit Engeland maar de hele familie daar heeft pakjes opgestuurd dus dat gaat wat worden
lege dozen gevenquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar gaat het toch maar om..... als ze zo klein zijn, gaat het alleen om het uitpakken ervan.
quote:
Hoewel het die kabouter misschien nog niet zo erg zou vinden..... meer pakjes om uit te pakken.quote:
Hij krijgt van mij en van zijn opa matador daar bouwt hij hier ook veel meequote:Op donderdag 16 juli 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoewel het die kabouter misschien nog niet zo erg zou vinden..... meer pakjes om uit te pakken.
Nog nooit van gehoord, maar daar zal hij zich vast mee vermaken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij en van zijn opa matador daar bouwt hij hier ook veel mee
[ afbeelding ]
mijn kinderen hadden het alquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar daar zal hij zich vast mee vermaken.
Ik kende het ook niet, maar ben opgegroeid met Mecano van mijn buurjongen. Leuk spul allemaal, net als Knex van de oppaskinderenquote:
Ik ken het ook niet maar zo te zien moet je eerst iets bouwen en het daarna met die hamer weer in stukken meppenquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar daar zal hij zich vast mee vermaken.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet maar zo te zien moet je eerst iets bouwen en het daarna met die hamer weer in stukken meppen
Mecano is ook super stoer, Knex vonden mijn kinderen "minder"quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, maar ben opgegroeid met Mecano van mijn buurjongen. Leuk spul allemaal, net als Knex van de oppaskinderen
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ik heb echt heel slecht geslapen.
Ja, mijn dochter had een feestje en zou naar huis komen en was om 00.30 nog niet thuis, terwijl ik wist dat ze dan wel thuis had moeten zijn met de laatste bus. Dus heb ik haar gebeld en ze had inderdaad de laatste bus gemist en had een alternatief gevonden. Uiteindelijk kwam ze om 01.45 thuis en sliep ik pas om 02.00quote:Op vrijdag 17 juli 2020 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat vervelend zeg.
Weet je ook waar het aan lag?
Melting is ons vergeten 😭quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:15 schreef Charrell het volgende:
Goedemorgen, hebben we nog snacks op vrijdag ochtend of is dat tegenwoordig niet meer?
Hij heeft alles zelf opgegeten...quote:
Dat is niet goed voor hem !quote:
Ook niet goed van hemquote:
quote:Vandaag 19.30 - 21.30: Melting draait klassiekers
Je moet toch watquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
Deze week door diverse omstandigheden niet veel online geweest, en vanavond niet naar maat van me toe, dus dan maar een keer draaien.
Dat was de eerste plaat inderdaad.quote:
Dat probeer ik altijd maar het meeste herken ik waarschijnlijk toch nietquote:
Eerlijk is eerlijk; bij de volgende plaat geef ik livelink meer kans.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd maar het meeste herken ik waarschijnlijk toch niet
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; bij de volgende plaat geef ik livelink meer kans.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
Klassieker en stokoud zijn wel verschillende dingen, Melting.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; bij de volgende plaat geef ik livelink meer kans.
Ik nietquote:
Dat heb ik net voorgezegd. Dat was niet zo moeilijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Dit is beter![]()
Keep on smiling, maar geen idee wie het zingt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
Rick Astley - Never gonna give you up
*Rickroll*
Herstel: Dit wil ik niet kennen...quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
Rick Astley - Never gonna give you up
*Rickroll*
quote:
Ik vond dat dit al vrij snel dood gedraaid werd toen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
Toch vond ik dit echt geweldig toen het uitkwam.
Als verzamelaar van Top 40 singles heb ik zijn singles ook in de kast staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
Toch vond ik dit echt geweldig toen het uitkwam.
Ja, dat moet je aan brother52 vragen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat moet je aan brother52 vragen.
Kocht je verder alle singles die in de top 40 kwamen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als verzamelaar van Top 40 singles heb ik zijn singles ook in de kast staan.
Alleen Koos Alberts en dat soort bagger kocht ik niet...
Ik kocht in het begin bijna alles en als het financieel kon, de 12” versie.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Kocht je verder alle singles die in de top 40 kwamen?
Of moesten ze een minimale ranking behalen?
Alles kopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kocht in het begin bijna alles en als het financieel kon, de 12” versie.
Later werd ik iets selectiever, maar bleef ik de Top 20 toch wel zo compleet houden...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Mariam Makeba - Pata Pata
(In het zuiden Frie Frie)
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Mariam Makeba - Pata Pata
(In het zuiden Frie Frie)
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hele onschuldige blik is ze wel kwijtgeraakt
[ afbeelding ]
Er kwamen elke week maar een paar nieuwe singles in de Top 40.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles kopen.
Dat kostte een flinke duit dan.
Zelfs de top 20 kostte genoeg.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er kwamen elke week maar een paar nieuwe singles in de Top 40.
Dat was op zich wel te doen, met wat sponsoring van een oom...
In Amsterdam doen we niet aan carnaval, maar op de lagere school was verkleden soms nog wel grappig.quote:
Heb je daar nog een foto van?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam doen we niet aan carnaval, maar op de lagere school was verkleden soms nog wel grappig.
En zo werd ik als 6-jarige Dorus, inclusief bolhoed, bril zonder glazen en een enorme plaksnor...
Jammer. Had dat wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een dia van, maar die heb ik niet in mijn bezit...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam doen we niet aan carnaval, maar op de lagere school was verkleden soms nog wel grappig.
En zo werd ik als 6-jarige Dorus, inclusief bolhoed, bril zonder glazen en een enorme plaksnor...
Mijn moeder had echt haar best gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer. Had dat wel eens willen zien.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn moeder had echt haar best gedaan.
Lappen op een jasje en op mijn broek, handschoenen met afgeknipte vingertoppen...
Ja, Poesie Mauw kwam regelmatig voorbij op de bandrecorder die mijn vader had en waarmee hij allerlei cabaret en dergelijke van de radio opnam. Ik heb daar uren mee zitten spelen en luisterde dat dan...quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Poesie Mauw kwam regelmatig voorbij op de bandrecorder die mijn vader had en waarmee hij allerlei cabaret en dergelijke van de radio opnam. Ik heb daar uren mee zitten spelen en luisterde dat dan...
quote:
Meer wijn voor ok01! Waar blijft de volgende doos wijn voor ok01?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het zijn familieleden dus nee![]()
Gelukkig is er wijn
Die titel is nog niet eens zo slecht gegokt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Rafaela Cara - a Far Lamore A Comin Cha Tu
Fonetisch kom je een heel eind...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Die titel is nog niet eens zo slecht gegokt.
[ afbeelding ]
Straks komt een nummer voor je.quote:
Ik ben nu al benieuwdquote:
Na dit nummer gaan we eerst heel kort op reis, en daarna komt het.quote:
Nee, na de plaat die hierna komt.quote:
Ben vol verwachtingquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ben vol verwachting![]()
Kabouter is vandaag jarig en wel 4 jaar geworden
Morgen zijn feestje
![]()
Oh ja.. gefeliciteerd met de kabouter.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ben vol verwachting![]()
Morgen zijn feestje
![]()
Zoals ik al zei: kort op vakantie.quote:
i.v.m. corona mochten er geen cakejes gebakken wordenquote:
Huh?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
i.v.m. corona mochten er geen cakejes gebakken worden
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
i.v.m. corona mochten er geen cakejes gebakken worden
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ben vol verwachting![]()
Morgen zijn feestje
![]()
Gefeliciteerd met je middelgrote kabouterquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ben vol verwachting![]()
Morgen zijn feestje
![]()
wel als je erin hoestquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Krijg je daar ook al de Krona van dan?
quote:
Hij is 1x wezen wennen maar het is dezelfde school als waar zijn zus naar toe gaat, dus niets vreemd voor hem!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je middelgrote kabouter![]()
Is hij al een paar keer gaan wennen op school?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is 1x wezen wennen maar het is dezelfde school als waar zijn zus naar toe gaat, dus niets vreemd voor hem!
Nu wil ik
Gezicht komt me bekend voor, maar ik kan hem niet plaatsen.quote:
Nee, deze vraag was voor MUZ/Trivia bedoeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezicht komt me bekend voor, maar ik kan hem niet plaatsen.
Is dat die Vlaams/Nederlandse acteur?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, deze vraag was voor MUZ/Trivia bedoeld.
Daar mag je 'm beantwoorden...
gene simmonsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, deze vraag was voor MUZ/Trivia bedoeld.
Daar mag je 'm beantwoorden...
Geen idee. Ik volg het niet meer. Kinderen hebben er ook de leeftijd niet meer voor.quote:
Je moet eens weten hoeveel volwassenen er nog naar het Sinterklaasjournaal keken, terwijl ze geen kinderen meer hadden die het wilden zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg het niet meer. Kinderen hebben er ook de leeftijd niet meer voor.
Ik!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel volwassenen er nog naar het Sinterklaasjournaal keken, terwijl ze geen kinderen meer hadden die het wilden zien.
Ja..... hoever kun je zakken?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu zwaar anti z'n eigen zelf ooit.
Bijzonder...
Ik ook, zeker toen ik nog op school werktequote:
Nu moet je het met de kabouters kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook, zeker toen ik nog op school werkte
Ik keek het, omdat je er als Zwarte Piet continue over bevraagd of op aangesproken werd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook, zeker toen ik nog op school werkte
Ik moet ook een beetje aan mijn werk denken, brother.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:33 schreef brother52 het volgende:
Je wil me echt weer aan het roken hebben...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik keek het, omdat je er als Zwarte Piet continue over bevraagd of op aangesproken werd.
Was dus simpelweg studiemateriaal...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
Ga straks die clip weer eens kijken. Heb ik spontaan zin in.
Het is morgen toch uitslaapdagquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan klik je steeds weer verder. Voor je het weet is het 2 uur vannacht.
Ja, maar morgen kan ik uitslapenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan klik je steeds weer verder. Voor je het weet is het 2 uur vannacht.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar morgen kan ik uitslapen![]()
Vanmiddag om 15.00 al op mijn werk een biertje gedronken. We waren toe aan weekend.
zo dan! en daarna lekker slaperig geworden ?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar morgen kan ik uitslapen![]()
Vanmiddag om 15.00 al op mijn werk een biertje gedronken. We waren toe aan weekend.
Zou ik wel hebben, daarna in het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
zo dan! en daarna lekker slaperig geworden ?
Snurken in de bus met je mondkapje op...😷quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ik wel hebben, daarna in het openbaar vervoer.
Nee, viel heel erg goed. Maar nog geen half uur later belde mijn directeur me. Ik twijfelde wel of ik hem zou zeggen dat we al een biertje op hadden. Het was wel erg vroeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
zo dan! en daarna lekker slaperig geworden ?
In je eigen coconnetjequote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snurken in de bus met je mondkapje op...😷
Of je even niet zo met dubbele tong aan de telefoon wil hangen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, viel heel erg goed. Maar nog geen half uur later belde mijn directeur me. Ik twijfelde wel of ik hem zou zeggen dat we al een biertje op hadden. Het was wel erg vroeg.
kun je altijd zeggen dat je mondkapje verkeerd zitquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je even niet zo met dubbele tong aan de telefoon wil hangen.
Dat draag je op kantoor toch niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
kun je altijd zeggen dat je mondkapje verkeerd zit
Ik weet niet hoe ze met haar achternaam heet.quote:
Ik merk wel dat ik er steeds makkelijker in word. Ik laat hem nu gewoon op met overstappen en ik doe hem niet op het allerlaatste moment om. En dat zie ik nu bij meer mensen. Daarvoor wachtte iedereen echt tot de bus stopte om dan pas op het laatste moment dat kapje om te doen. Nu doen ze hem om als ze bij de bushalte arriveren, zelfs al duurt het nog een paar minuten voor de bus komt.quote:
quote:Annie's Song" was written as an ode to Denver's wife at the time, Annie Martell Denver. ... Annie Denver recalls the beginnings: "It was written after John and I had gone through a pretty intense time together and things were pretty good for us.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, het schijnt over z'n echtgenote te gaan/voor haar geschreven te zijn...
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:53 schreef just me het volgende:
Maar Melting, jij bent toch meestal weg op vrijdagavond
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar deze week om diverse redenen 's avond weinig online geweest.
Heb besloten vanavond thuis te blijven, en dan kan ik net zo goed even wat muziek aanslingeren.
Na mijn ervaringen in Duitsland met een fraai, edoch niet handig mondkapje, heb ik deze via een Belgische ontwikkelaar aangeschaft met luchtmembramen en filters ( https://breezy.shop )quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik er steeds makkelijker in word. Ik laat hem nu gewoon op met overstappen en ik doe hem niet op het allerlaatste moment om. En dat zie ik nu bij meer mensen. Daarvoor wachtte iedereen echt tot de bus stopte om dan pas op het laatste moment dat kapje om te doen. Nu doen ze hem om als ze bij de bushalte arriveren, zelfs al duurt het nog een paar minuten voor de bus komt.
Ik ben benieuwd. Het ziet er wel uit of je er beter mee kunt ademen, ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na mijn ervaringen in Duitsland met een fraai, edoch niet handig mondkapje, heb ik deze via een Belgische ontwikkelaar aangeschaft met luchtmembramen en filters ( https://breezy.shop )
[ afbeelding ]
ziet er stoer uitquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na mijn ervaringen in Duitsland met een fraai, edoch niet handig mondkapje, heb ik deze via een Belgische ontwikkelaar aangeschaft met luchtmembramen en filters ( https://breezy.shop )
[ afbeelding ]
Dat wel, maar werkt dat wel zoals het zou moeten?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het ziet er wel uit of je er beter mee kunt ademen, ja.
Ik heb het even getest en het scheelt enorm.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het ziet er wel uit of je er beter mee kunt ademen, ja.
Heb jij al een mondkapje gedragen, Melting?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel, maar werkt dat wel zoals het zou moeten?
Of adem je zo nog alle bacillen in het rond?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij al een mondkapje gedragen, Melting?
Alles gaat in en uit via een filter, waarvan er 5 extra meegeleverd worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel, maar werkt dat wel zoals het zou moeten?
Of adem je zo nog alle bacillen in het rond?
Heb je ze wel in huis, of ga je sowieso nooit met het OV?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nergens geweest waar het verplicht was.
Zie hierboven...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
ziet er stoer uiten ook comfortabel ?
OV heb ik nog niet gedaan maar op de tribune bij de zwemles van de kleintjes zijn ze ook verplichtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ze wel in huis, of ga je sowieso nooit met het OV?
Ik ga bijna nooit met het OV.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ze wel in huis, of ga je sowieso nooit met het OV?
Ow, dat lijkt me helemaal een verschrikking in zo'n benauwd zwembad...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
OV heb ik nog niet gedaan maar op de tribune bij de zwemles van de kleintjes zijn ze ook verplicht
dat zal heel hard nodig zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege de Krona mogen er nu maar max. 250 bezoekers bij de honkbalwedstrijden komen en gaan ze daarom kaartjes en zelfs seizoenkaarten verkopen, zodat ze de aanwezigen kunnen tellen en registreren.
En er komt wat geld in de zeer lege kas...
ze hebben airco daarquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me helemaal een verschrikking in zo'n benauwd zwembad...
The Answer is blowing in the wind (met mondkapje op)quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die de titel durft te zeggen...
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
The Answer is blowing in the wind (met mondkapje op)
Bob Dylan
Het is ook heel bijzonder daar, op elke 4 kinderen 1 badmeester in het water, zijn het 5 kinderen dan hoppa een badmeester/juf erbij. Heel goed geregeldquote:
Moeten die kinderen nog wel zelf zwemmen of hebben ze daar ook personeel voor?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook heel bijzonder daar, op elke 4 kinderen 1 badmeester in het water, zijn het 5 kinderen dan hoppe een badmeester/juf erbij. Heel goed geregeld
Kabouter moest van de week duiken en de badmeester dook meequote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeten die kinderen nog wel zelf zwemmen of hebben ze daar ook personeel voor?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Dolce Vita maar ik weet niet meer van wie
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Dolce Vita maar ik weet niet meer van wie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker goed geregeld! Maar niet goedkoop dan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook heel bijzonder daar, op elke 4 kinderen 1 badmeester in het water, zijn het 5 kinderen dan hoppa een badmeester/juf erbij. Heel goed geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |