SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zat in een film dacht ik. Weet zo niet welke.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die nog weet waar dit fluitdeuntje voor gebruikt is?
Geen idee. Wel een heerlijk nummerquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die nog weet waar dit fluitdeuntje voor gebruikt is?
Ik ken het als tune van 'Veronica Goes...' (USA, Azie, Caribbean etc.) dat op TV was in de (gokje ) '80's...quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zat in een film dacht ik. Weet zo niet welke.
Het eindigt alleen wat raar met deze overgang.quote:
Ah ja, dat inderdaad. Was begin jaren '90 ergens dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het als tune van 'Veronica Goes...' (USA, Azie, Caribbean etc.) dat op TV was in de (gokje ) '80's...
Juist, begin 90...quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah ja, dat inderdaad. Was begin jaren '90 ergens dacht ik.
Het is een bijzondere band....quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kon me herinneren dat er eist bijzonders aan de zangeres van deze band was.
Nu weet ik weer wat:
[ afbeelding ]
Slechts 1 keer live gezien, als voorprogramma van Guns n'Roses in 1992, Goffert Nijmegen.quote:
Dat heb ik ook gekeken, ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit hoorde ik afgelopen week weer eens op TV bij 'Het Mooiste Meisje Van De Klas'...
En van deze serie is de tune me toch wel het meest bijgebleven.quote:
Als je het bij kijken houdt, vind ik het primaquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken of ik de tune van Medisch Centrum West voor je heb...
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand die totaal van het padje is geraakt en het helaas niet overleefd heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, kende ze eigenlijk alleen van naam.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kende je hem niet?
Zanger Pete Burns van Dead Or Alive...
Ik herkende hem wel op de foto, maar alles in mij weigert te geloven dat hij het ook is op die 2e fotoquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kende je hem niet?
Zanger Pete Burns van Dead Or Alive...
Ja, echt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herkende hem wel op de foto, maar alles in mij weigert te geloven dat hij het ook is op die 2e foto
Ik was al aan het googelen ja. Jeetjequote:Op woensdag 15 juli 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, echt.
Google maar eens op z'n naam, er zit nog van alles tussendoor...
Dat was 'm, welterusten voor straks!
Nee, gewoon moe. Volgens mij zit het in de lucht. Mijn collega's hadden er ook last van. En er is altijd veel te regelen de laatste week voor de schoolvakantie.quote:
Vanaf volgende week iets meer rust in de tent dan?quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, gewoon moe. Volgens mij zit het in de lucht. Mijn collega's hadden er ook last van. En er is altijd veel te regelen de laatste week voor de schoolvakantie.
Ja, ik denk het wel. Hoewel ik nu volgens mij alles al afgerond heb. De nieuwe schoolboeken voor volgend jaar zijn besteld. Gisteren een telefoongesprek gehad met de mentor van mijn zoon over volgend schooljaar en wat knopen doorgehakt. Dansen van mijn dochter opgezegd (op tijdquote:Op donderdag 16 juli 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanaf volgende week iets meer rust in de tent dan?
Goed bezig weer.quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Hoewel ik nu volgens mij alles al afgerond heb. De nieuwe schoolboeken voor volgend jaar zijn besteld. Gisteren een telefoongesprek gehad met de mentor van mijn zoon over volgend schooljaar en wat knopen doorgehakt. Dansen van mijn dochter opgezegd (op tijd) en dat waren dan de laatste regelzaken.
Goedemorgen.quote:
Kan ik uitslapen zonder springende kabouters ben ik gewoon vroeg wakkerquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Jij bent er vroeg bij vandaag.
Jij bent het gewoon gewend om springende kabouters om je heen te hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ik uitslapen zonder springende kabouters ben ik gewoon vroeg wakker
quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon gewend om springende kabouters om je heen te hebben. [ afbeelding ]
Even 2 dagen rust dus.quote:Op donderdag 16 juli 2020 07:40 schreef just me het volgende:
[..]![]()
vandaag en morgen geen kabouters, vrijdag is er eentje jarig en dat wordt zaterdag gevierd
Valt wel mee hoor andere opa en oma komen niet over uit Engeland maar de hele familie daar heeft pakjes opgestuurd dus dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Even 2 dagen rust dus.
Zaterdag groot feest dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |