abonnement Unibet Coolblue
pi_194103670
Nu aan het wachten op AH.
Straks nog bed verschonen en stofzuigen.
Helemaal geen zin in maar moet.
pi_194107192
Hier een beetje gehaakt, maar voor mijn gevoel tussen de paniekmomenten door. Dadelijk maar gewoon lekker naar bed met een boekje :) Even ontspannen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194107319
Hopelijk slaap je lekker :)

Ik ga morgen even een dagje naar mijn ouders. Wel fijn, even niet aan het klussen denken.
Hopelijk gaan de graafwerkzaamheden allemaal goed.
pi_194108595
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 22:49 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk slaap je lekker :)

Ik ga morgen even een dagje naar mijn ouders. Wel fijn, even niet aan het klussen denken.
Hopelijk gaan de graafwerkzaamheden allemaal goed.
Dank je, maar helaas niet... Beetje stress. Werd om 2:00 weer wakker. Nu even een kop thee opdrinken en dan poging twee.

Verstandig dat je even een pauzedag. Ik snap dat het graven best wel spannend is!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194109168
Vervelend CotS

Goedemorgen allemaal :W
pi_194109237
Goeiemorgen!
pi_194109288
Goedemorgen!

Uiteindelijk best wel oke geslapen. Alleen even een uurtje wakker geweest. Voel me wel uitgerust.

Beetje gedonder met een schilder. Alleen ik bedenk me nu dat het ergste wat er kan gebeuren is dat het behangen eventueel na de verhuizing moet. Dat valt op te lossen. En dat ik het schilderen zelf doe, nou... daar neem ik woensdag een besluit over. Dat is beide te overzien.

Straks even therapie en daarna moet ik even nadenken wat ik ga doen. Als ik nu zou moeten beslissen wordt dat lekker lezen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194114802
Ik haat achterstallig huishouden doen. :')

Maar het voelt wel lekker productief, de hele dag op de Nintendo spelen is wel leuk, maar de ergernis gaat daar niet mee weg. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194114883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat achterstallig huishouden doen. :')

Maar het voelt wel lekker productief, de hele dag op de Nintendo spelen is wel leuk, maar de ergernis gaat daar niet mee weg. :+
:D dat is waar

Vanavond nog even gamen?
  donderdag 16 juli 2020 @ 16:01:46 #11
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194115027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D dat is waar

Vanavond nog even gamen?
Wellicht, eerst nog sporten. :Y Andere les dan anders, zin in. *O*

Vanmorgen al wat Animal Crossing "gespeeld" (lees: vooral in een wachtrij hangen om knollen te kunnen verkopen. :') Wel een goeie prijs, 614 bells. :9)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194115039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wellicht, eerst nog sporten. :Y Andere les dan anders, zin in. *O*

Vanmorgen al wat Animal Crossing "gespeeld" (lees: vooral in een wachtrij hangen om knollen te kunnen verkopen. :') Wel een goeie prijs, 614 bells. :9)
Ah doe jij die wachtrijen? Ik hoop steeds gewoon op een goede prijs bij iemand van Discord.
  donderdag 16 juli 2020 @ 16:03:43 #13
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194115058
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah doe jij die wachtrijen? Ik hoop steeds gewoon op een goede prijs bij iemand van Discord.
Dit keer voor het eerst ook hoor. Heb er deze week ook even de tijd voor, meestal doe ik geen turnips. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194115172
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit keer voor het eerst ook hoor. Heb er deze week ook even de tijd voor, meestal doe ik geen turnips. :P
Ik ben er nu wel klaar mee. Heb 2 miljoen bells waar ik niets meer mee doe.
  donderdag 16 juli 2020 @ 16:47:17 #15
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194115701
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben er nu wel klaar mee. Heb 2 miljoen bells waar ik niets meer mee doe.
Huis is nu afbetaald en nog wat schuiven met huisjes, verder Bells zat inderdaad. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194116257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat achterstallig huishouden doen. :')

Maar het voelt wel lekker productief, de hele dag op de Nintendo spelen is wel leuk, maar de ergernis gaat daar niet mee weg. :+
Huishouden vind ik heerlijk om te doen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194116265
Mijn stress is weg! Alles wat geregeld moet zijn is geregeld :) ! Nu komt alles goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 16 juli 2020 @ 17:32:46 #18
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194116321
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Huishouden vind ik heerlijk om te doen :@
Ik zou het niet zo erg vinden als het wat minder bleef liggen. :+ Maar ik vertik het ook om steeds achter vriend op te gaan ruimen, we werken evenveel. :P

Maar nu vakantie, dus een dagje door het huis geroetst. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 juli 2020 @ 17:32:55 #19
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194116328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn stress is weg! Alles wat geregeld moet zijn is geregeld :) ! Nu komt alles goed
Fijn!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194116430
Hier zit de stress nog wel redelijk hoog.
Dus besloten met een glas wijn in een warm bad te gaan.
pi_194116670
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo erg vinden als het wat minder bleef liggen. :+ Maar ik vertik het ook om steeds achter vriend op te gaan ruimen, we werken evenveel. :P

Maar nu vakantie, dus een dagje door het huis geroetst. *O*
Ah snap ik! Dan is het idd niet leuk. En yeah voor roestactie ;) *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fijn!
Ja echt heel erg... Ik heb weer ademruimte

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Hier zit de stress nog wel redelijk hoog.
Dus besloten met een glas wijn in een warm bad te gaan.
Knuffel... goede oplossing :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194118097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn stress is weg! Alles wat geregeld moet zijn is geregeld :) ! Nu komt alles goed
Wat fijn! ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo erg vinden als het wat minder bleef liggen. :+ Maar ik vertik het ook om steeds achter vriend op te gaan ruimen, we werken evenveel. :P

Maar nu vakantie, dus een dagje door het huis geroetst. *O*
Groot gelijk hoor, maar lekker dat het nu weer gebeurd is dan. Geniet van je vakantie! :*

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Hier zit de stress nog wel redelijk hoog.
Dus besloten met een glas wijn in een warm bad te gaan.
Vervelend van de stress, maar dat klinkt als een goede oplossing. Hopelijk kun je een beetje ontspannen vanavond :*

Ik had ook een beetje een meh-dagje, gisteren heftige therapie weer gehad, vanochtend gesprek gehad met mn budgetbeheerder maar verder moe en suffig ( 2 nachten slaapmeds gehad, terwijl ik meestal 1 nacht neem) en veel in bed gelegen. Maar eind van de middag kreeg ik berichtje van vriendlief dat hij auto heeft geleend van een maat van hem en dan vanavond ff paar uurtjes langs kan komen *O*
Dus ff snel eten gemaakt en de afwas gedaan en dan zo lekker onverwachts samen een avondje *;

Morgenochtend herstelgroep, zaterdag een meeting van een forum+ daarna blijven logeren en dan maandag komt vriendlief zoals gepland weer :D Dus dan kom ik de dagen wel weer een beetje door ^O^

Edit: Zooo, dat was echt fijn om toch even een paar uurtjes samen te zijn doordeweeks *;
En pas aan het eind van de avond bedachten we opeens dat we vandaag ook precies 2 maanden samen zijn *;
Time flies when you're having fun O+

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 17-07-2020 00:10:22 ]
pi_194141212
Ik kijk een mini-serie, Years and Years, met daarin Emma Thompson (de reden dat ik aan de serie begon). Het is voor het eerst in tijden dat ik aan het scherm geplakt zit. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Hier zit de stress nog wel redelijk hoog.
Dus besloten met een glas wijn in een warm bad te gaan.
Is het nog gelukt met de laadpaal? Stress gezakt?

@_Hestia_ veel plezier bij de meeting vandaag!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194141553
De laadpaal stress is weg, daar is het moeilijkste gedaan.

Wel nog wat kozijnen/ramen stress :D maar komt goed.

Zo fijn als je weer een leuke serie vindt O+
pi_194148575
Vandaag echt niks gedaan... Slapen, lezen en serie kijken.
Wel DP herontdekt, dus straks lekker met een audioboek doen. Misschien een beetje kleuren.

Komende week gaan de lampen erin en de gordijnrails wordt opgehangen. Ook begint het verven. Dus echt opbouwen. De week erop de vloer erin... en later die week worden er nieuwe meubels bezorgd :)
Het gaat ineens heel snel allemaal...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194149060
Over twee weken is het al zo goed als af! Wat fijn om naar uit te kijken. En wat is DP?

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:31 schreef Sarabi het volgende:
De laadpaal stress is weg, daar is het moeilijkste gedaan.

Wel nog wat kozijnen/ramen stress :D maar komt goed.

Zo fijn als je weer een leuke serie vindt O+
Waar stress je dan over? De kosten, dat er mensen over de vloer zijn, of het wel goed gebeurt, dat je zelf nog werk hebt aan de klussen?

En ja, ik moet nu alleen wel weer zoeken naar een nieuwe serie. -O-
Van deze was ik zo van de leg dat ik allemaal vreemde dingen in de koelkast heb gezet na de lunch. Theezakjes, pindakaas, een vieze beker, zulke dingen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194149099
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:16 schreef Sumppi het volgende:
Over twee weken is het al zo goed als af! Wat fijn om naar uit te kijken. En wat is DP?
[..]

Waar stress je dan over? De kosten, dat er mensen over de vloer zijn, of het wel goed gebeurt, dat je zelf nog werk hebt aan de klussen?

We doen alles zelf, juist vanwege de kosten :')
De zorgen of het wel goed komt, of de kleur verschil bijtrekken (bovenste kozijnen kwamen we niet helemaal bij met de ladder).
Wat de buurt er anders van zegt :') :')
pi_194149147
Of niemand van ons van de ladder valt, ook wel een stressdingetje :D

Komende paar jaar maar sparen en kunnen we de 1e verdieping door schilders laten doen.

Woensdag nog een gekleurd raam op de 1e verdieping schilderen zo ver we er bij kunnen. En dan ga ik het voorlopig gewoon uit mijn hoofd zetten. Belangrijkste is dat het hout weer beschermd is.
pi_194149163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We doen alles zelf, juist vanwege de kosten :')
De zorgen of het wel goed komt, of de kleur verschil bijtrekken (bovenste kozijnen kwamen we niet helemaal bij met de ladder).
Wat de buurt er anders van zegt :') :')
Ik heb nog nooit een gedachte gehad over andermans kozijnen. :D Denk dat de buurt er niks van vindt. Zeker niet als de verf er niet afbladdert en er geen zwammen op groeien.

Goed dat jullie het zelf doen juist. Wel jammer van de stress.

Heb je de laadpaal ook zelf gedaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194149205
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een gedachte gehad over andermans kozijnen. :D Denk dat de buurt er niks van vindt. Zeker niet als de verf er niet afbladdert en er geen zwammen op groeien.

Goed dat jullie het zelf doen juist. Wel jammer van de stress.

Heb je de laadpaal ook zelf gedaan?
Ja, dat van de buurt is ook gewoon een stomme gedachte van mij. Meestal maak ik me geen zorgen om wat anderen van mij vinden dus dat moet ik ook even over het huis leren.

De laadpaal werd gelukkig gedaan. Hoort bij het leasecontract van mijn man. Over een paar weken komen ze het binnen aansluiten en dan is het helemaal klaar.
pi_194150146
Ik had bezoek vandaag, mijn broertje en zijn gezin bleven voor barbecue. Kostte idd toch meer stress van tevoren dan eigenlijk wenselijk (vandaar het herkenbare bij Summpi vandeweek) maar achteraf gezien was het een fijne dag O+

Nu uitgeblust op de bank ;)
pi_194154071
Fijn dat het toch een goede dag was Shandaly :)
pi_194155293
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:10 schreef Shandaly het volgende:
Ik had bezoek vandaag, mijn broertje en zijn gezin bleven voor barbecue. Kostte idd toch meer stress van tevoren dan eigenlijk wenselijk (vandaar het herkenbare bij Summpi vandeweek) maar achteraf gezien was het een fijne dag O+

Nu uitgeblust op de bank ;)
Jammer dat het drukker was dan gepland, maar fijn dat het leuk is geweest :) Lekker bijkomen jij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194155296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:16 schreef Sumppi het volgende:
Over twee weken is het al zo goed als af! Wat fijn om naar uit te kijken. En wat is DP?
[..]
Ja klopt! Dan heb ik drie weken om lekker in te pakken en te sorteren. Heerlijk de tijd nemen voor alles.
quote:
En ja, ik moet nu alleen wel weer zoeken naar een nieuwe serie. -O-
Van deze was ik zo van de leg dat ik allemaal vreemde dingen in de koelkast heb gezet na de lunch. Theezakjes, pindakaas, een vieze beker, zulke dingen. :')
OMG... wat heb je in hemelsnaam gekeken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194155297
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We doen alles zelf, juist vanwege de kosten :')
De zorgen of het wel goed komt, of de kleur verschil bijtrekken (bovenste kozijnen kwamen we niet helemaal bij met de ladder).
Wat de buurt er anders van zegt :') :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Of niemand van ons van de ladder valt, ook wel een stressdingetje :D

Komende paar jaar maar sparen en kunnen we de 1e verdieping door schilders laten doen.

Woensdag nog een gekleurd raam op de 1e verdieping schilderen zo ver we er bij kunnen. En dan ga ik het voorlopig gewoon uit mijn hoofd zetten. Belangrijkste is dat het hout weer beschermd is.
Dat zijn wel stressdingen idd... Dikke knuffel
Maar je weet waardoor je het doet, dan is alles weer lekker fris en nieuw
En het maakt geen ene ruk uit wat de buurt ervan vindt! Als jij maar tevreden bent ermee toch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194155312
Hier een rustige zondag. Het echt rust nemen vind ik lastig, maar is wel nodig. Morgen weer een drukke dag. Dus echt rustig aan...

Borduurwerkje voor het kind van mijn beste vrienden is af... Hopelijk kan ik binnenkort komen knuffelen.

Vandaag... sowieso haken en borduren, Diamond Painting. Even kijken in hoeverre ik eraan toe kom. Op dit moment ben ik best wel moe, blij doch moe.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194162825
Hopelijk heeft iedereen een fijne dag O+
Wat een mooi weer opeens he?

Vanmorgen even naar Duitsland gereden om te kijken hoe hard de nieuwe auto kan, 226km p u :o

Nu op zoek naar een goede crowdfunding site *O*
pi_194164851
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk heeft iedereen een fijne dag O+
Wat een mooi weer opeens he?

Vanmorgen even naar Duitsland gereden om te kijken hoe hard de nieuwe auto kan, 226km p u :o

Nu op zoek naar een goede crowdfunding site *O*
Hier is het vooral benauwd en grijs ;)

Die auto kan echt belachelijk hard! Leuk om zoiets uit te testen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194164971
Dit weekend heb ik vooral heel erg veel geslapen. Ik was zo moe.
Het verhuizen gaat nu wel heel snel en heel raar. In het begin was ik vooral hard aan het werk. Schoonmaken en zo. Alleen komende week wordt het huis geschilderd, komt er een klusjesman om dingen te doen. De week erop komt de vloer. En dan dozen bestellen en hier alles opruimen, inpakken en schoonmaken. Oh ja en meubels wordt besteld na het leggen van de vloer.

Vandaag heb ik echt helemaal niks gedaan. Nergens zin in, nergens behoefte aan... Eigenlijk wel heel erg fijne dag. Misschien straks even diamond painting, beetje haken. Misschien ook niet. 'k Vind het allemaal wel best. Ik ga wel weer normaal doen wanneer ik verhuisd ben. Dan ga ik ook niet zo streng voor mezelf zijn. Overdag geen beeldscherm en in de avond lekker op de bank met een scherm (televisie of serie). Ik hoef niet 24/7 nuttig te zijn. Als ik in de avond eerst mijn knutselkamer opruim, dan ga eten en afwassen en daarna lekker in de woonkamer luieren. Lijkt me heel gezond
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194172213
Het is ook belangrijk om rust te pakken CotS :)

Goedemorgen allemaal :W klaar voor een nieuwe week *O*
pi_194177305
Ik zit nu heerlijk moe, slechte series te kijken. Straks even lekker douchen en haken en diamond painting... Het gaat echt heel goed met me. Ben een stuk milder naar mezelf geworden. Ik ben trots

Verhuisperikelen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194180010
Je mag zeker ook trots zijn *O*

Fijn dat je tussendoor ook een weekje pauze hebt.
  maandag 20 juli 2020 @ 20:44:00 #43
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_194182217
Even in lockdown, niet voor covid19 maar mijn eigen veiligheid.

Laatste tijd heel veel problemen met overlast in de buurt.

Grtjs
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_194187499
Goedemorgen allemaal :W
pi_194187677
Goedemorgen!!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 juli 2020 @ 08:49:08 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194187778
Hoi.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194187784
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 20:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even in lockdown, niet voor covid19 maar mijn eigen veiligheid.

Laatste tijd heel veel problemen met overlast in de buurt.

Grtjs
Dat is vervelend. Verwacht je dat de problemen van korte duur zijn?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194187786
Goedemorgen. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194187807
Ze komen zo naar het riool kijken. Duimen dat ze kunnen vinden wat er niet helemaal goed is en het makkelijk kunnen verhelpen.

En dan wil ik daarna heel graag wat weken/ maanden zonder onverwachte klussen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194187864
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 08:53 schreef Sumppi het volgende:
Ze komen zo naar het riool kijken. Duimen dat ze kunnen vinden wat er niet helemaal goed is en het makkelijk kunnen verhelpen.

En dan wil ik daarna heel graag wat weken/ maanden zonder onverwachte klussen.
Ik duim met je mee... Zou fijn zijn als alles het gewoon goed doet :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194187871
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 08:53 schreef Sumppi het volgende:
Ze komen zo naar het riool kijken. Duimen dat ze kunnen vinden wat er niet helemaal goed is en het makkelijk kunnen verhelpen.

En dan wil ik daarna heel graag wat weken/ maanden zonder onverwachte klussen.
Ik duim voor je en ook vooral voor dat laatste deel :Y
pi_194188254
Goeiemorgen!!
Vanaf kantoor! *O* *O* *O*
Zo zeg.. dit is gék! 8)7
pi_194188280
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 09:40 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen!!
Vanaf kantoor! *O* *O* *O*
Zo zeg.. dit is gék! 8)7
:D

Succes
  dinsdag 21 juli 2020 @ 11:11:43 #54
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_194189316
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 08:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat is vervelend. Verwacht je dat de problemen van korte duur zijn?
Geen idee. Overlast komt van mijn buurvrouw.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 13:37:50 #55
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194190939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 09:40 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen!!
Vanaf kantoor! *O* *O* *O*
Zo zeg.. dit is gék! 8)7
Ik zit tot 1 januari thuis.

En we zijn op zoek naar kittens. Vanochtend een Maine Coon cattery gemaild en we mogen na 4 augustus op kittenbezoek! *O*
pi_194190959
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:37 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik zit tot 1 januari thuis.

En we zijn op zoek naar kittens. Vanochtend een Maine Coon cattery gemaild en we mogen na 4 augustus op kittenbezoek! *O*
Hoe vind je het thuis werken?
Man man vindt het wel heerlijk

Kittens O+ krijgen we fotos te zien?
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:18:23 #57
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194191443
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe vind je het thuis werken?
Man man vindt het wel heerlijk

Kittens O+ krijgen we fotos te zien?
Ik ben er nu wel aan gewend. Een beetje eenzaam maar heerlijk zelf je tijd indelen!

Lekker ff naar buiten of in de tuin zitten. Voordeel is wel dat ik 5 minuten van kantoor woon. Dus bij spoed ben ik er zo.

Foto's ga ik uiteraard delen met jullie.
pi_194191661
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 13:37 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ik zit tot 1 januari thuis.

En we zijn op zoek naar kittens. Vanochtend een Maine Coon cattery gemaild en we mogen na 4 augustus op kittenbezoek! *O*
Wow, het zal wel even wennen als je na zolang weer echt naar je werk gaat!

En kittens O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194192188
Ohhh kittens O+

Nou, we hebben net pech. :z Er groeien wortels de rioolbuis in via een dekseltje. Net nog voor de erfgrens.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194192288
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:08 schreef Sumppi het volgende:
Ohhh kittens O+

Nou, we hebben net pech. :z Er groeien wortels de rioolbuis in via een dekseltje. Net nog voor de erfgrens.
Oh shoot, dat is irritant... is het een dure operatie?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194192319
Balen Sump! Moet er nu een heel stuk vervangen worden?

En yay!! Kittens! O+
Wij hebben een bejaarde poezendame, maar ik vrees dat er geen opvolger komt... Mijn zoon is tegenwoordig bijna panisch voor onze poes (geen idee of er ooit iets tussen hen gebeurd is) Als je hem er naar vraagt begint ie al te huilen :@
pi_194192350
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:08 schreef Sumppi het volgende:
Ohhh kittens O+

Nou, we hebben net pech. :z Er groeien wortels de rioolbuis in via een dekseltje. Net nog voor de erfgrens.
-O- Vervelend
Duur grapje?
pi_194192358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:16 schreef Shandaly het volgende:
Balen Sump! Moet er nu een heel stuk vervangen worden?

En yay!! Kittens! O+
Wij hebben een bejaarde poezendame, maar ik vrees dat er geen opvolger komt... Mijn zoon is tegenwoordig bijna panisch voor onze poes (geen idee of er ooit iets tussen hen gebeurd is) Als je hem er naar vraagt begint ie al te huilen :@
Aww -O- wil/kan ie geen antwoord geven of er ooit iets gebeurd is?
pi_194192889
Uitbesteden van klussen is zo fijn... Het is alleen lastig om iemand anders het te laten doen en niet mee te helpen... maar ik geniet er ook wel van :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194192988
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uitbesteden van klussen is zo fijn... Het is alleen lastig om iemand anders het te laten doen en niet mee te helpen... maar ik geniet er ook wel van :@
Lekker achterover zitten :D daar worden ze voor betaald
pi_194193044
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker achterover zitten :D daar worden ze voor betaald
Jep... Het schilderen wordt nu door een vriend gedaan (goed betaald hoor! Gewoon zelfde prijs als onbekende schilders). Dus ik zit de hele dag lekker thuis te diamond painting, en kleuren en haken en lezen.... en afgesproken dat ik donderdag weer mijn neus laat zien :) Het voelt zo decadent, maar ik heb er ook zo hard voor gespaard en blijf er wonen tot ik hoog bejaard ben ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194193045
En ik verantwoord weer eens mezelf om iets dat niet nodig is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194193091
Er hoeft niks vervangen te worden gelukkig. Het deksel moeten we optillen en dan de wortels verwijderen. Hij heeft opgespoord waar het probleem zit en precies aangewezen in de tuin waar we moeten graven. Dat heeft ons richting de 400 euro gekost. Hopelijk kunnen we het nu verder zelf. Het graafwerk hebben we al gedaan en het klopt dat daar precies het deksel zit. Trouwens een vriendelijke kerel, die ons heel goed heeft geholpen en we weten nu dat de rest van ons riool prima in orde is. Ik was al bang voor een verzakking, maar daar is geen sprake van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uitbesteden van klussen is zo fijn... Het is alleen lastig om iemand anders het te laten doen en niet mee te helpen... maar ik geniet er ook wel van :@
:D fijn toch, dat dat kan!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:16 schreef Shandaly het volgende:
Balen Sump! Moet er nu een heel stuk vervangen worden?

En yay!! Kittens! O+
Wij hebben een bejaarde poezendame, maar ik vrees dat er geen opvolger komt... Mijn zoon is tegenwoordig bijna panisch voor onze poes (geen idee of er ooit iets tussen hen gebeurd is) Als je hem er naar vraagt begint ie al te huilen :@
Dat is rot. Nichtje logeerde hier en is doodsbang voor zo ongeveer alle dieren (terwijl haar ouders beide bioloog zijn). Hadden we haar geroepen van boven om de tuin in te komen, maar ze kwam maar niet. Bleek dat de poes onderaan de trap stond. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194193365
Een groot deel van de wortels is ook meegekomen met zijn speciale apparatuur. Dat maakt dat het probleem nu niet meer zo dringend is.

Ben bang dat we de ketel nog moeten vervangen (die valt af en toe uit) en dan zijn we er hopelijk wel. :X We hebben de meterkast en elektra laten doen, lekkage opgelost, riool nu bekeken en heel veel kleine problemen verholpen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194194277
Gelukkig is het riool handmatig te doen...
Ik ga duimen voor jullie ketel... dat is wel fijn als die het doet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194194320
Vanavond komt een vriendin om samen met onze bullet journals bezig te gaan. Deze maand ga ik niet meer bijwerken. Bujo is bijna vol, laatste stukje gebruik ik voor de verhuizing en in september start ik weer opnieuw. Misschien ga ik ook nog even lekker tekenen of een collage maken. Even zien waar ik behoefte aan heb. Morgen kan ik een beetje uitslapen. Dus ik ga gewoon weer normale tijd naar bed voor een keer en niet belachelijk vroeg.

Of ik ga even borduren... creatief bloed kruipt waar het niet kan.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194194959
Fijn dat het meeviel Sumppi :)

Net 10km gewandeld en nu zitten mijn voeten onder de blaren :(
Denk dat mijn man de laatste 3 dagen van de alternatieve vierdaagse alleen mag lopen.

Ow en onze kozijnen hebben nu officieel 2 kleuren :') het lijkt niet echt bij te trekken. Misschien als de nieuw geverfde delen ook weer iets viezer worden. Nouja we doen maar net of we gek zijn/dat het zo hoort.
pi_194195097
Trendsetters.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194195142
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:01 schreef Sumppi het volgende:
Trendsetters.
Als ik dit had geweten had ik het ook wat rechter afgeplakt :')
Hopelijk komt het niet al te tokkie over.

Zelf zie ik het eigenlijk niet want ga altijd via de achterdeur.
pi_194196497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als ik dit had geweten had ik het ook wat rechter afgeplakt :')
Hopelijk komt het niet al te tokkie over.

Zelf zie ik het eigenlijk niet want ga altijd via de achterdeur.
Als je er zelf geen last van hebt is het toch helemaal prima
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194196522
Crea was geen succes. Nu vooral hoofdpijn ervan. Morgen lekker weer rustig met een audioboek diamond painting en tekenen. Donderdag wordt weer druk zat (en dan zwijg ik over volgende week), dus relax CotS, relax
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194196524
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als je er zelf geen last van hebt is het toch helemaal prima
Heb je ook gelijk in :Y het is niet alsof je er iemand kwaad mee doet
pi_194196538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Crea was geen succes. Nu vooral hoofdpijn ervan. Morgen lekker weer rustig met een audioboek diamond painting en tekenen. Donderdag wordt weer druk zat (en dan zwijg ik over volgende week), dus relax CotS, relax
Jammer -O-
Ik moet morgen ook echt weer eens tijd maken voor diamond painting
pi_194197412
Ach... ik heb wel veel gelachen met een vriendin. Dat is ook wat waard toch :)

DP ligt klaar. Dus als ik zin krijg in een audioboek ga ik ermee bezig. Sowieso wil ik de komende tijd iets minder PC en iets meer actief. En daar begin ik morgen mee :) Niet zo streng als eerst trouwens. Ik werk rustig naar alleen in de avond PC toe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194202685
Goedemorgen :)

Eindelijk weer eens een hele nacht doorgeslapen *O*
Vandaag komen mensen mijn oude huis bezichtigen. Verder heerlijk een relaxdagje. Audioboekje, iets crea's... Wachten op een pakje en eentje ophalen... Prima dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:25:47 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194203303
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:29:11 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194203351
Gisteren verlate eerste bezoek aan vrienden die in maart waren verhuisd.

Schit-te-rend huis. Met veel smaak ingericht. O+ O+ O+ Mijn vriendin heeft daar echt zo veel gevoel voor. Het was echt een feestje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194203974
Knap vind ik dat altijd. Ookal moet het niet te veel VT wonen worden dan vind ik het meestal niet meer mooi.
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:34:12 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194204097
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Knap vind ik dat altijd. Ookal moet het niet te veel VT wonen worden dan vind ik het meestal niet meer mooi.
Het is bij haar de kunst van het weglaten. Het huis is van zichzelf ook al erg mooi. En de spullen die ze hebben, hebben allemaal wel een verhaal.

Ik vind het nu alleen in mijn eigen huis zo’n rommel. :{ :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_194204131
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is bij haar de kunst van het weglaten. Het huis is van zichzelf ook al erg mooi. En de spullen die ze hebben, hebben allemaal wel een verhaal.

Ik vind het nu alleen in mijn eigen huis zo’n rommel. :{ :+
Dat is mooi :Y

Hahaha kom maar hier kijken dan heb je vast een perfect huis
  woensdag 22 juli 2020 @ 11:26:18 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194204939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is mooi :Y

Hahaha kom maar hier kijken dan heb je vast een perfect huis
Het is relatief. 8-)

Soms kom je in een huis en denk je ‘wat moet het heerlijk zijn om hier te wonen’. Maar ik ben nog steeds erg blij met ons huis(je) dat goed bij ons past. Ik zou het persoonlijk ook vrij vermoeiend vinden als er niks scheef of gebutst zou mogen zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194204969
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is relatief. 8-)

Soms kom je in een huis en denk je ‘wat moet het heerlijk zijn om hier te wonen’. Maar ik ben nog steeds erg blij met ons huis(je) dat goed bij ons past. Ik zou het persoonlijk ook vrij vermoeiend vinden als er niks scheef of gebutst zou mogen zijn.
Heel herkenbaar :Y
pi_194206125
Nou eindelijk na 1,5 week 'klaar' met de kozijnen, nu niet meer aan denken :')
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:54:49 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194206427
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:38 schreef Sarabi het volgende:
Nou eindelijk na 1,5 week 'klaar' met de kozijnen, nu niet meer aan denken :')
Ik moet nog steeds de voordeur schuren en lakken. -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_194206534
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 12:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds de voordeur schuren en lakken. -O-
Welk kleurtje? :)
  woensdag 22 juli 2020 @ 13:06:00 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194206615
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welk kleurtje? :)
Monumenten groen. *)
The love you take is equal to the love you make.
pi_194207178
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Monumenten groen
Even gegoogled, ben niet thuis in de tinten, ziet eruit als een mooie kleur groen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194207781
Die kleur hebben veel deuren in deze straat ook :)
pi_194211084
Door jullie zit ik al de hele middag te piekeren welke kleur mijn nieuwe voordeur heeft...

ach... morgen heen en dan zie ik het ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:36:49 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194211601
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jullie zit ik al de hele middag te piekeren welke kleur mijn nieuwe voordeur heeft...

ach... morgen heen en dan zie ik het ;)
Google street view?
The love you take is equal to the love you make.
pi_194211629
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Google street view?
Het is een portiekwoning, dus nope
maar ik denk iets geligs
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 juli 2020 @ 20:01:24 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194212039
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is een portiekwoning, dus nope
maar ik denk iets geligs
Oh, de voordeur achter de voordeur. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_194212390
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, de voordeur achter de voordeur. :+
Hahahaha yes :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194217666
Goedemorgen!

_O- Ik heb geen zin in deze dag, maar goed... zodra ik bezig ben is het waarschijnlijk oke ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 23 juli 2020 @ 08:49:12 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194217774
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

_O- Ik heb geen zin in deze dag, maar goed... zodra ik bezig ben is het waarschijnlijk oke ;)
Wat is je programma?

Ik was gisteren al aan het opruimen geslagen. Vanochtend heb ik beneden al vroeg de hele vloer weer eens grondig gedweild. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_194217837
Goedemorgen :W

Eerst op een pakketje wachten en dan vanmiddag op bezoek bij mijn moeder.
pi_194219635
Gezellig. c_/

Ik heb net wasbare mondkapjes besteld. Net voor de meute uit? Voor de kinderen zoek ik wel een patroontje en zal ik de naaimachine afstoffen. Ik verwacht dat ze mondkapjes eerder verplicht stellen dan dat ze de boel weer dicht gooien.

Vorige week in de dierentuin hielden zo ontzettend veel mensen geen afstand van elkaar. Stonden ze met zijn allen te dringen bij ramen en hekken om een glimp op te kunnen vangen van de dieren. En als je dan een rustig stuk opzoekt staan ze binnen no time om je heen, omdat ze denken dat er wat valt te zien. :') Dat doen we dus voorlopig niet meer.

Peuter is wel weer helemaal bij. Bij het zien van een struisvogel: 'Zooo heee! Dat is een malle kip!' en meer van dat soort uitspraken. Ik heb de boeken over wilde dieren maar weer opgeduikeld.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194219679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 11:19 schreef Sumppi het volgende:
Gezellig. c_/

Ik heb net wasbare mondkapjes besteld. Net voor de meute uit? Voor de kinderen zoek ik wel een patroontje en zal ik de naaimachine afstoffen. Ik verwacht dat ze mondkapjes eerder verplicht stellen dan dat ze de boel weer dicht gooien.

Vorige week in de dierentuin hielden zo ontzettend veel mensen geen afstand van elkaar. Stonden ze met zijn allen te dringen bij ramen en hekken om een glimp op te kunnen vangen van de dieren. En als je dan een rustig stuk opzoekt staan ze binnen no time om je heen, omdat ze denken dat er wat valt te zien. :') Dat doen we dus voorlopig niet meer.

Peuter is wel weer helemaal bij. Bij het zien van een struisvogel: 'Zooo heee! Dat is een malle kip!' en meer van dat soort uitspraken. Ik heb de boeken over wilde dieren maar weer opgeduikeld.
Ik ga zaterdag naar een dierentuin....heel benieuwd.

En wat heb je een leuke peuter O+

Ik verwacht dat mondkapjes straks ook in winkels verplicht worden :Y ik heb er nu 3 uitwasbare maar nog niet hoeven gebruiken.
  donderdag 23 juli 2020 @ 11:24:53 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194219707
Ik heb ook al tijden een paar wasbare liggen inderdaad. Met eenhoorns. :7

En het is ook wel een malle kip ja, een struisvogel. _O- :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 juli 2020 @ 11:28:22 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194219769
Ik ga denk ik toch maar eens beginnen met een paar zelf maken. Heb ook een doos met wegwerpexemplaren liggen, want ik ga weer met OV, nu en dan.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 juli 2020 @ 11:41:38 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194220010
quote:
De meeste noorderlingen vertonen voorzichtig gedrag tijdens de coronacrisis. Dat blijkt uit onderzoek van het UMCG en de Rijksuniversiteit Groningen, uitgevoerd in de tweede en derde week van juli.
‘Het valt mij op dat Noord-Nederlanders voorzichtig zijn en dat een meerderheid van de mensen voorkeur geeft aan het houden van afstand, ook los van de coronacrisis. Dat suggereert dat de mindset in het Noorden bijdraagt aan het naleven van de overheidsadviezen,’ aldus hoogleraar Lude Franke, onderzoeker bij het UMCG.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 juli 2020 @ 11:46:21 #108
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194220089
Hier in het westen is het wel om te janken qua maatregelen opvolgen ja. Maar ik kreeg gisteren ook een halve scheldkannonade naar mijn hoofd toen ik een fietser op het fietspad 10 meter verderop wees. (Nieuw parkje voor voetgangers, staat duidelijk aangegeven, maar de fietsers! jammeren over het grindpaadje. :')) Genoeg toffe mensen, maar met de bevolkingsdichtheid ook zat hufters en "geldt niet voor mij"-gedrag. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 juli 2020 @ 12:23:08 #109
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194220766
Nog steeds op kittenjacht. We mogen 5 augustus bij een poesje op bezoek, naar dat heeft een beetje nare bijsmaak.....Ze had ook wat heren en we hadden aangegeven toch wel interesse in een katertje te hebben. En nu appte ze gisteravond dat de heren weg zijn.... Als reden gaf ze aan dat wij het niet zeker wisten

Beetje vreemd om dan niet eerst bij ons te checken of we een katertje willen omdat we ook al aangegeven hadden wel interesse te hebben.


Ondertussen heb ik een cattery gevonden die over 2 weken een nestje verwacht en me daar op de wachtlijst laten plaatsen.

Nu duimen dat er voldoende kittens geboren worden, we staan op de 4de plek.
  donderdag 23 juli 2020 @ 13:30:09 #110
370431 drakin
vurig typje
pi_194221762
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:23 schreef Patapon het volgende:
Nog steeds op kittenjacht. We mogen 5 augustus bij een poesje op bezoek, naar dat heeft een beetje nare bijsmaak.....Ze had ook wat heren en we hadden aangegeven toch wel interesse in een katertje te hebben. En nu appte ze gisteravond dat de heren weg zijn.... Als reden gaf ze aan dat wij het niet zeker wisten

Beetje vreemd om dan niet eerst bij ons te checken of we een katertje willen omdat we ook al aangegeven hadden wel interesse te hebben.

Ondertussen heb ik een cattery gevonden die over 2 weken een nestje verwacht en me daar op de wachtlijst laten plaatsen.

Nu duimen dat er voldoende kittens geboren worden, we staan op de 4de plek.
nare bijsmaak zou ik niet doen. Ik ken nog wel iemand in Groningen die nog een katertje heeft. Een schattig cypers katertje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 23 juli 2020 @ 13:30:19 #111
370431 drakin
vurig typje
pi_194221765
En hoi :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 23 juli 2020 @ 13:55:32 #112
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194222160
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 13:30 schreef drakin het volgende:
En hoi :W
Hahaha, Groningen is iets te ver weg voor ons. Ach, het poesje kan er niets aan doen dus we gaan de 5de wel gewoon kijken. En we zullen haar waarschijnlijk ook wel kopen.

Bij de ander staan we dus op de wachtlijst en zij verwacht ook nog 2 nesten in het najaar dus dat komt vast goed.
  donderdag 23 juli 2020 @ 14:15:49 #113
370431 drakin
vurig typje
pi_194222423
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 13:55 schreef Patapon het volgende:

[..]

Hahaha, Groningen is iets te ver weg voor ons. Ach, het poesje kan er niets aan doen dus we gaan de 5de wel gewoon kijken. En we zullen haar waarschijnlijk ook wel kopen.

Bij de ander staan we dus op de wachtlijst en zij verwacht ook nog 2 nesten in het najaar dus dat komt vast goed.
Ik dacht zelf aan mijn zoon voor dit katertje, maar hij is er nog niet klaar voor na het verlies van zijn eerste kitten een half jaar geleden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 23 juli 2020 @ 14:21:06 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194222471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 14:15 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik dacht zelf aan mijn zoon voor dit katertje, maar hij is er nog niet klaar voor na het verlies van zijn eerste kitten een half jaar geleden
Ach ja. :{

Ik ben altijd van de HTK’s geweest, op een na, uit asiels/opvang. Er wonen bij ons om de hoek nu twee half-Britjes. Dat zijn toch wel twee schatjes, hoor. O+

Wat dat betreft kan ik me goed voorstellen dat mensen veel katten in huis nemen. Wij houden het er hopelijk nog jaren bij deze ene, want die is zo echt happy.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 juli 2020 @ 15:09:54 #115
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194223123
Wij willen dolgraag weer Maine Coons.

Ik heb ook bij onze plaatselijke dierenasiel gekeken want een htk kat vind ik ook leuk en we hebben plek voor nog 4 katten maar helaas zijn daar nog geen plaatsbare kittens.
pi_194223241
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat dat betreft kan ik me goed voorstellen dat mensen veel katten in huis nemen. Wij houden het er hopelijk nog jaren bij deze ene, want die is zo echt happy.
Na wat studies gelezen te hebben zal ik de volgende keer niet snel meer voor 2 (of meer katten gaan).
Ze vinden het 9 van de 10x niet leuk, of moeten uit een nestje komen.
  donderdag 23 juli 2020 @ 15:34:36 #117
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194223490
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Na wat studies gelezen te hebben zal ik de volgende keer niet snel meer voor 2 (of meer katten gaan).
Ze vinden het 9 van de 10x niet leuk, of moeten uit een nestje komen.
Hier jaren 6 katten gehad en dat ging prima samen. De zusjes uit hetzelfde nest hadden vaker ruzie met elkaar dan met de andere.
pi_194223565
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:34 schreef Patapon het volgende:

[..]

Hier jaren 6 katten gehad en dat ging prima samen. De zusjes uit hetzelfde nest hadden vaker ruzie met elkaar dan met de andere.
Geen ruzie betekent niet dat ze het fijn vinden.
Vaak wordt het gedogen maar zouden ze een stuk minder stress hebben als ze alleen zouden zijn.

Als je laagdrempelig wil beginnen zou ik je aanraden om Cat Sense te lezen.
  donderdag 23 juli 2020 @ 16:15:10 #119
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194224029
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen ruzie betekent niet dat ze het fijn vinden.
Vaak wordt het gedogen maar zouden ze een stuk minder stress hebben als ze alleen zouden zijn.

Als je laagdrempelig wil beginnen zou ik je aanraden om Cat Sense te lezen.
Tja, daar zijn de meningen over verdeeld. De 1 zegt 1 kat is beter de ander zegt juist 2 of meer..... Er wordt ook gezegd dat honden en katten niet samengaan.....


Ik denk dat de ruimte ook mee speelt. Ik heb veel ruimte ook veilige buitenruimte en veel verstopplekken als ze alleen willen zijn.
Ik merk juist dat ze elkaar opzoeken, wassen en samen slapen.

Ik ga het boek wel lezen want ik ben wel nieuwsgierig welke reden hij dan geeft om 1 kat te nemen
pi_194224207
Samengaan zal ook wel kunnen maar het is niet het beste voor ze.
Buiten is vaak ook al het territorium van andere katten die door de tuin lopen en is daarom ook geen veilige plek voor de kat (of hij moet toevallig net de baas zijn, maar dat telt dan niet voor de 5 andere).

Benieuwd wat je van het boek vindt :)
  donderdag 23 juli 2020 @ 16:27:19 #121
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194224240
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Samengaan zal ook wel kunnen maar het is niet het beste voor ze.
Buiten is vaak ook al het territorium van andere katten die door de tuin lopen en is daarom ook geen veilige plek voor de kat (of hij moet toevallig net de baas zijn, maar dat telt dan niet voor de 5 andere).

Benieuwd wat je van het boek vindt :)
Wij hebben een afgeschermde tuin daar kan geen kat uit of in ;)
pi_194224283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:27 schreef Patapon het volgende:

[..]

Wij hebben een afgeschermde tuin daar kan geen kat uit of in ;)
Beter :) dan voelt eentje zich er in ieder geval veilig :Y
pi_194224810
Donderdag telt als weekend toch?
/schenkt een glaasje wijn in
  donderdag 23 juli 2020 @ 17:05:47 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194224863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Na wat studies gelezen te hebben zal ik de volgende keer niet snel meer voor 2 (of meer katten gaan).
Ze vinden het 9 van de 10x niet leuk, of moeten uit een nestje komen.
Ik lees er ook wel over. En ik denk er ook zo over. Het zijn stressgevoelige dieren. Ik denk ook dat veel mensen nog met verkeerde aannames werken als ze op zoek gaan naar een tweede ‘als vriendje’ voor de kat die er al is.

Voor onze poes is het een bewuste keuze dat ze alleen is, want in de opvang hadden ze haar al leren kennen als eentje die wel met andere katten kon, maar liever niet. En we wonen niet zo ruim, dus ook daarom. Het is de eerste keer dat we onze kat niet naar buiten laten en dat is mede omdat dit zo’n katrijke buurt is, ook weer die stressfactor.

Nou heeft een vriendin die echt buiten woont er in een keer drie gehaald uit de opvang, waarvan twee broertjes. Daar gaat het gelukkig goed en ze hebben echt de ruimte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194224939
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik lees er ook wel over. En ik denk er ook zo over. Het zijn stressgevoelige dieren. Ik denk ook dat veel mensen nog met verkeerde aannames werken als ze op zoek gaan naar een tweede ‘als vriendje’ voor de kat die er al is.

Voor onze poes is het een bewuste keuze dat ze alleen is, want in de opvang hadden ze haar al leren kennen als eentje die wel met andere katten kon, maar liever niet. En we wonen niet zo ruim, dus ook daarom. Het is de eerste keer dat we onze kat niet naar buiten laten en dat is mede omdat dit zo’n katrijke buurt is, ook weer die stressfactor.

Nou heeft een vriendin die echt buiten woont er in een keer drie gehaald uit de opvang, waarvan twee broertjes. Daar gaat het gelukkig goed en ze hebben echt de ruimte.
Ik snap ook niet waarom je inderdaad per se meer katten zou nemen. Ja om ze te redden....maarja dan ben je nooit klaar want er zitten er nog steeds zo veel in het asiel -O- zelfs al neem je er 20.

Op bijvoorbeeld in boerderij heb je wel echt de ruimte. Maar dan kan je ze eigenlijk ook al niet echt meer huisdieren noemen.
pi_194225444
Wij hadden drie katten, maar twee waren echt niet gelukkig bij ons. Die zaten alleen maar boven samen in een mandje of zodra er bezoek was onder een bed. Toen de derde poes een poosje zoek was ging het veel beter met ze. Kropen ze eindelijk naar beneden en als je niet bewoog kwamen ze op de bank liggen. Uiteindelijk hebben we een rustig huis gezocht, waar ze het veel beter naar hun zin hebben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 juli 2020 @ 17:48:01 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194225554
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 17:42 schreef Sumppi het volgende:
Wij hadden drie katten, maar twee waren echt niet gelukkig bij ons. Die zaten alleen maar boven samen in een mandje of zodra er bezoek was onder een bed. Toen de derde poes een poosje zoek was ging het veel beter met ze. Kropen ze eindelijk naar beneden en als je niet bewoog kwamen ze op de bank liggen. Uiteindelijk hebben we een rustig huis gezocht, waar ze het veel beter naar hun zin hebben.
Ik heb me jaren geleden een keer laten verleiden tot een poes uit een nestje. Ik had toen al een asielpoes. Vrij ondoordacht en mijn hart brak. Ik heb er echt mee gezeten dat ik de poes die ik al had hiermee echt iets aandeed. (Ik weet niet meer of ik heb overwogen poes 2 terug te brengen, maar ik weet wel dat ik niet eens een telefoonnummer had van die jongen bij wie ze vandaan kwam.)
Ze zijn nooit vriendjes geworden, maar het ging wel. Ze konden (veilig) naar buiten. Ze waren me allebei lief.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194225883
Bij ons was het ook een moeilijke beslissing. We hebben eerst vanalles geprobeerd, maar uiteindelijk toch met buikpijn contact opgenomen met het asiel waar ze vandaag kwamen. Zo zijn we aan een nieuw adres gekomen (tot die tijd woonden ze gewoon bij ons). De twee bange poeperds konden zo ook bij elkaar blijven, want ze waren wel altijd samen.

Naar buiten wilden ze ook niet. Veel te eng, zo'n stadstuin. Ze zaten echt altijd maar boven op een klein kamertje, terwijl ze buiten en het hele huis tot hun beschikking hadden. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:37:55 #129
370431 drakin
vurig typje
pi_194226482
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ach ja. :{

Ik ben altijd van de HTK’s geweest, op een na, uit asiels/opvang. Er wonen bij ons om de hoek nu twee half-Britjes. Dat zijn toch wel twee schatjes, hoor. O+

Wat dat betreft kan ik me goed voorstellen dat mensen veel katten in huis nemen. Wij houden het er hopelijk nog jaren bij deze ene, want die is zo echt happy.
wat is een htk?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194226682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:37 schreef drakin het volgende:

[..]

wat is een htk?
Huis tuin & keuken O+
pi_194226700
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:06 schreef Sumppi het volgende:
Bij ons was het ook een moeilijke beslissing. We hebben eerst vanalles geprobeerd, maar uiteindelijk toch met buikpijn contact opgenomen met het asiel waar ze vandaag kwamen. Zo zijn we aan een nieuw adres gekomen (tot die tijd woonden ze gewoon bij ons). De twee bange poeperds konden zo ook bij elkaar blijven, want ze waren wel altijd samen.

Naar buiten wilden ze ook niet. Veel te eng, zo'n stadstuin. Ze zaten echt altijd maar boven op een klein kamertje, terwijl ze buiten en het hele huis tot hun beschikking hadden. -O-
Lastige beslissingen zijn dat :Y
Eerst dacht ik ook als ooit 1 van de 2 katten dood zou gaan dat er een kitten bij zou komen maar dat gaan we dus niet meer doen.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:00:05 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194226888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Huis tuin & keuken O+
@Drakin
Dat dus. Is meestal een Europees korthaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194226954
Misschien dat onze volgende kat een Siberische wordt aangezien ik sinds een half jaar weet dat ik allergisch ben voor katten. En bij dat soort moet het minder zijn.

Ookal valt er nu met een puffen goed mee te leven.
pi_194228451
Zelf houd ik niet van dieren. Maar ik vind het heerlijk om vanaf mijn balkon (nieuws huis) naar die harige criminelen te kijken. Heeft de gemeente net het veldje gemaaid en dan gaat zo'n boef er uitgebreid poepen. En hun sluipen door het gras zonder te zien waarvoor en gewoon die criminele koppies bekijken... Heerlijk. Katten zijn leuk (en vogeltjes bekijken kan ook goed, ook leuk! Vooral de musjes).

Vandaag was trouwens toch een leuke dag geworden. Was gewoon moe wakker geworden, maar zoals voorspeld, eenmaal op gang en het was een leuke dag

(en eindelijk weet ik weer de kleur van de voordeur: geel)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194228487
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:04 schreef Sarabi het volgende:
Misschien dat onze volgende kat een Siberische wordt aangezien ik sinds een half jaar weet dat ik allergisch ben voor katten. En bij dat soort moet het minder zijn.

Ookal valt er nu met een puffen goed mee te leven.
Geen Sphynx? :D

Als je Siberische katten ziet zou je niet zeggen dat mensen dan minder last hebben van allergie. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194228519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Geen Sphynx? :D

Als je Siberische katten ziet zou je niet zeggen dat mensen dan minder last hebben van allergie. O+
:D
Het gaat niet om de haren, dat dacht ik eerst ook.
Maar juist de stoffen in de huidschilfers en speeksel.

Vaak hebben langharige katten dat juist minder.
pi_194228588
Ik dacht al zoiets na het zien van de foto's op google. :Y

CotS, lekker zonnige voordeur! En fijn dat het een goede dag was. Ik was vandaag niet vooruit te branden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194228714
En ik dacht even dat CRE vol zat met alleen maar kattenvrouwtjes, maar gelukkig is daar CotS.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:56:28 #139
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194229133
Siberische katten hebben niet dát enzym in hun speeksel waar veel mensen met kattenallergie op reageren, daarom kunnen die vaak wel. :Y

Helaas val ik dus in de algemene "reageert op schilfers"-categorie, dus geen huisdieren hier. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194229402
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef Sumppi het volgende:
En ik dacht even dat CRE vol zat met alleen maar kattenvrouwtjes, maar gelukkig is daar CotS.
hahahahah, katten zijn op afstand leuk ;) alleen het zijn wel criminele beesten...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 23 juli 2020 @ 22:21:59 #141
370431 drakin
vurig typje
pi_194230418
Het katertje heeft een huisje gevonden *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 23 juli 2020 @ 22:54:37 #142
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194231194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

hahahahah, katten zijn op afstand leuk ;) alleen het zijn wel criminele beesten...
Niets tegenin te brengen. _O-

Kat van vriend was een echte klootzak. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 juli 2020 @ 22:54:46 #143
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194231199
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:21 schreef drakin het volgende:
Het katertje heeft een huisje gevonden *O*
Fijn. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 juli 2020 @ 22:57:59 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194231264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niets tegenin te brengen. _O-

Kat van vriend was een echte klootzak. :')
Dan is een kat meestal verpest door iemand die beter geen kat had kunnen nemen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 juli 2020 @ 23:04:44 #145
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194231373
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan is een kat meestal verpest door iemand die beter geen kat had kunnen nemen.
Jep. Vriend haalde 'm uit het asiel toen het beest 8 was ofzo, hij kon kat ook beter lezen dan ik (toen we een relatie kregen, was het beest al 16). Had ook echt zijn lieve momenten hoor, kon ook heerlijk op schoot chillen, maar aaien kon je beter niet te lang doen en heel veel waarschuwing gaf 'ie niet. :+ Ging wel veel beter nadat kat naar buiten kon (ging van buitenwijk naar stadscentrum en daarna weer naar buitenwijk. Midden in de stad vond kat logischerwijs niks.)

Uiteindelijk 19 geworden, overigens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 juli 2020 @ 23:31:47 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194231815
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep. Vriend haalde 'm uit het asiel toen het beest 8 was ofzo, hij kon kat ook beter lezen dan ik (toen we een relatie kregen, was het beest al 16). Had ook echt zijn lieve momenten hoor, kon ook heerlijk op schoot chillen, maar aaien kon je beter niet te lang doen en heel veel waarschuwing gaf 'ie niet. :+ Ging wel veel beter nadat kat naar buiten kon (ging van buitenwijk naar stadscentrum en daarna weer naar buitenwijk. Midden in de stad vond kat logischerwijs niks.)

Uiteindelijk 19 geworden, overigens.
Dat is een flinke leeftijd. Oude katten kunnen ook nog eens extra sikkeneurig reageren, soms.

De poes die bij mij het oudst geworden is, werd zo’n enorme knuffel, hoe ouder ze werd. Terwijl het volgens mij jaren duurde voordat ze een keertje op schoot kwam zitten. Ach gos. O+ ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_194232787
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan is een kat meestal verpest door iemand die beter geen kat had kunnen nemen.
De kattenverhalen en filmpjes en zien van zulke katten maakt het leven wel leuker ;) (tenminste, mijn leven).

Alhoewel... ik heb ook een vriendin waarmee ik videobel en dan heb je om de haverklap een kattenanus enorm groot in beeld... weer wat minder charmant
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194234098
Goedemorgen :W

Nog kunnen slapen CotS?


Kan het weer aub zo de hele zomer blijven? Overdag zonnig en in de nacht lekker koel.
pi_194234199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 08:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Nog kunnen slapen CotS?

Kan het weer aub zo de hele zomer blijven? Overdag zonnig en in de nacht lekker koel.
Goedemorgen!

Ja hoor :) was even een uurtje wakker en daarna doorgeslapen tot de wekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194234524
Gelukkig 😊

Dit weekend hard werken om onze crowdfunding online te krijgen *O*
pi_194235382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig 😊

Dit weekend hard werken om onze crowdfunding online te krijgen *O*
Ja :) gisteren werd ik ineens niet lekker (hoofdpijn, misselijk en duizelig), dus ben te vroeg naar bed gegaan. Moet zeggen dat ik me nog steeds een slappe dweil voel.

Veel succes met de crowdfunding! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:44:10 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194235777
Ik vind dit ook prima weer. Mag ook wel zo blijven van mij.

Succes met het bieravontuur, Sarabi!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194236258
Dankjewel meiden O+

@Lien het is ook maar goed dat je er een beetje in groeit :) sterkte!
pi_194237695
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dit ook prima weer. Mag ook wel zo blijven van mij.

Succes met het bieravontuur, Sarabi!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes meid :*
En een dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194240974
Volgende week wordt zo leuk! Vloer, meubels, etc erin... heerlijk... Veel nieuw gekregen van mijn moeder O+ en veel zelf gespaard

Maar morgen eerst lekker naar de zeeman en action voor nieuw linnengoed, zodat alles fris is. De oude heb ik sinds ik op mezelf woon en zijn echt wel een beetje op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:04:58 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194241094
Wat een genot, CotS!
The love you take is equal to the love you make.
pi_194241142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende week wordt zo leuk! Vloer, meubels, etc erin... heerlijk... Veel nieuw gekregen van mijn moeder O+ en veel zelf gespaard

Maar morgen eerst lekker naar de zeeman en action voor nieuw linnengoed, zodat alles fris is. De oude heb ik sinds ik op mezelf woon en zijn echt wel een beetje op
Wat fijn :)
Zo benieuwd hoe het gaat worden *O*
pi_194241209
Dank dames!

En jep, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het wordt. Met elk stapje begint het meer als thuis te voelen. Als de vloeren er liggen en het verven+behangen klaar is plaats ik weer foto's O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194241215
Plannen voor morgen gewijzigd. Ik ga morgen lekker met mijn moeder shoppen voor linnengoed. Super gezellig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:32:13 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194241417
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plannen voor morgen gewijzigd. Ik ga morgen lekker met mijn moeder shoppen voor linnengoed. Super gezellig
Je weet dat er een winkel in de Oude Boteringe zit? Vlak bij de oude bieb. Is Burmann in vernieuwde vorm.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194241449
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je weet dat er een winkel in de Oude Boteringe zit? Vlak bij de oude bieb. Is Burmann in vernieuwde vorm.
Klopt! Maar we gaan even gezellig naar Paddepoel :) Die winkel houd ik in gedachte, dank u!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:50:32 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194241593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klopt! Maar we gaan even gezellig naar Paddepoel :) Die winkel houd ik in gedachte, dank u!
Hema is ook goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194242478
Poe net 2u lang fotos zitten back uppen. Ik moet dat echt maandelijks gaan doen dan duurt het niet zo lang.
pi_194250017
Een hele goede morgen mensen!

Ik heb heel erg veel zin in deze dag *O* en nog meer zin in de komende week *O* en ik ben heel erg vrolijk *O*

(dat vrolijk verbaasd me, kwam echt met een takkehumeur mijn bed uit).

Nu eerst lekker ontbijten, even rustig een serietje kijken en zo (Slasher)... Dan de deur uit :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194250092
(het is me trouwens gelukt om de hele avond te knutselen gisteren)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 25 juli 2020 @ 09:41:15 #166
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194250508
Lekker CotS!

Ik hoop vandaag ook weer eens creatief bezig te kunnen zijn. Knutselen of borduren. :D
pi_194253029
Buiten alle nuttige dingen heb ik ook een kralenborduurpakket van mijn moeder gekregen :@ Al twee gemaakt en ik vind het zo leuk en ontspannend om te doen... voor na de verhuizing om mijn hobbykamer mee in te wijden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:42:24 #168
370431 drakin
vurig typje
pi_194253200
Ik ben confetti aan het maken van een rol behangpapier, lag ongebruikt in de kast en leek me wel leuk om in pakjes een handje te stoppen.

Eventjes dan want zo'n punchding hou je snel voor gezien.

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194254994
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dit ook prima weer. Mag ook wel zo blijven van mij.

Succes met het bieravontuur, Sarabi!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dit weer is het wel lekker om binnen creatief bezig te zijn. *O*

Wij hebben net gewandeld en stroopwafels gegeten in monumentendorp Orvelte. Nu thuis opwarmen met een kop thee en een film.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194255031
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dit weer is het wel lekker om binnen creatief bezig te zijn. *O*

Wij hebben net gewandeld en stroopwafels gegeten in monumentendorp Orvelte. Nu thuis opwarmen met een kop thee en een film.
Heb je nog specifiek iets crea's gedaan vandaag?

En ja... dit is heel erg fijn weer... Ik hoop dat we hierna ook een echte herfst en winter krijgen O+ Ik heb zin in oktober/november/december... De mooiste tijd van het jaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194255318
Mijn breiwerk ligt klaar en mijn man en zoon maken nu lasagne samen. :9

Ik heb ook wel zin in de herfst. Knus binnen en veelal afgesloten van de buitenwereld. Of lange wandelingen maken door het bos en daarna opwarmen met een warme chocolademelk. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194255502
:W

Hoe is jouw dag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194255515
Vandaag meer mensen gezien dan de rest van 2020 bij elkaar. De ochtend begonnen in de dierentuin, wel erg fijn om vrienden en hun dochtertje te zien.

Daarna bier swappen met andere brouwers.

En nu hoofdpijn w/
pi_194255670
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef Sumppi het volgende:
Mijn breiwerk ligt klaar en mijn man en zoon maken nu lasagne samen. :9

Ik heb ook wel zin in de herfst. Knus binnen en veelal afgesloten van de buitenwereld. Of lange wandelingen maken door het bos en daarna opwarmen met een warme chocolademelk. O+
Dat klinkt allemaal zo perfect O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194255673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag meer mensen gezien dan de rest van 2020 bij elkaar. De ochtend begonnen in de dierentuin, wel erg fijn om vrienden en hun dochtertje te zien.

Daarna bier swappen met andere brouwers.

En nu hoofdpijn w/
Klinkt wel als een heel leuke dag. Sterkte met je bol :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194256039
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag meer mensen gezien dan de rest van 2020 bij elkaar. De ochtend begonnen in de dierentuin, wel erg fijn om vrienden en hun dochtertje te zien.

Daarna bier swappen met andere brouwers.

En nu hoofdpijn w/
:D

Vond je het ook vermoeiend met zoveel mensen bij elkaar? Hoop dat je hoofdpijn snel zakt. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194256090
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:41:18 #179
370431 drakin
vurig typje
pi_194256094
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag meer mensen gezien dan de rest van 2020 bij elkaar. De ochtend begonnen in de dierentuin, wel erg fijn om vrienden en hun dochtertje te zien.

Daarna bier swappen met andere brouwers.

En nu hoofdpijn w/
Je lust van nog een biertje :P
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194256114
Ik ga er wel een uit de koelkast halen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194256122
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:35 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Vond je het ook vermoeiend met zoveel mensen bij elkaar? Hoop dat je hoofdpijn snel zakt. :*
Ja, daarom ook hoofdpijn van te veel interacties.

Heb ik altijd wel last van maar nu helemaal.
pi_194256129
over een paar uur pak ik mijn eerste c_/
pi_194256353
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, daarom ook hoofdpijn van te veel interacties.

Heb ik altijd wel last van maar nu helemaal.
Herkenbaar :Y Ik vind het nu vooral vermoeiend mensen te ontwijken. Ik denk dat het ook de reden is dat ik me verheug op de herfst.

Maar, nu zit ik aan Texels Skuumkoppe.

Zo lasagne eten en dan ga ik daarna de serie The Crown weer oppakken. Van de week heb ik alle afleveringen van De Windsors bekeken en toen bedacht ik me dat ik nog afleveringen had staan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194256594
Over bier gesproken *O* we zijn live met onze crowdfunding

https://www.gofundme.com/f/milkyroad

Ik ga er nog een net topic voor maken maar wilde het toch al even delen.
pi_194257380
Helaas heb ik geen alcohol in huis, anders had ik ook een versnapering genomen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 26 juli 2020 @ 01:36:06 #186
370431 drakin
vurig typje
pi_194262537
O als ik dat wist had ik je een beetje rum kunnen geven.

Nu is de fles leeg -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194265576
Goedemorgen :W
Heb ik het topic stuk gemaakt met mijn linkje :@
pi_194265937
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:10 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Heb ik het topic stuk gemaakt met mijn linkje :@
Nee hoor :*
Keek net, ziet er goed uit! En je schiet er ook al lekker mee op, als ik de site goed begrijp. Veel succes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194266020
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee hoor :*
Keek net, ziet er goed uit! En je schiet er ook al lekker mee op, als ik de site goed begrijp. Veel succes :*
Thanks :)
Ja het gaat niet slecht *O*
pi_194266060
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks :)
Ja het gaat niet slecht *O*
In zo'n korte tijd over de helft zitten vind ik erg netjes (maar ik heb er nul verstand van hoor!).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194266067
FB wil me perse zwanger hebben... Ze hebben geaccepteerd dat ik geen parner wil... maar nu krijg ik reclames voor spermabanken... WHY
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194266094
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

In zo'n korte tijd over de helft zitten vind ik erg netjes (maar ik heb er nul verstand van hoor!).
Het begin gaat altijd het snelst maar het gaat zeker niet slecht.
We hadden dit niet verwacht.

Facebook is wel een beetje raar _O-
pi_194266242
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het begin gaat altijd het snelst maar het gaat zeker niet slecht.
We hadden dit niet verwacht.

Facebook is wel een beetje raar _O-
Oke! Snap ik :)

Ja... beetje boel raar ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194268967
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:16 schreef Sarabi het volgende:
CUL / Milky Road Brewery: van hobbybrouwen naar huurbrouwen voor wie onze avonturen wil volgen :)
Ik volg hem!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194269074
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 18:10 schreef Sarabi het volgende:
Leuk *O*
Nog steeds lust ik geen bier, maar ik vind dat je leuk schrijft en leuk om te volgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194276004
Goedemorgen!

Laatste rustige dag (moet op de apotheek wachten), en morgen gaat alles los :) en uiteraard besluit mijn lijf dat het een ideale week is om ongesteld te worden. Natuurlijk... gelukkig heeft Netflix genoeg zombieseries, ik kies een leuke uit en ga met een haakwerkje bingen... of een vogeltje breien. Even kijken

Over een minder dan een maand kan ik op zulke momenten lekker op de bank hangen, goed vooruitzicht (nu heb ik geen bank)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194277027
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:16 schreef Sarabi het volgende:
CUL / Milky Road Brewery: van hobbybrouwen naar huurbrouwen voor wie onze avonturen wil volgen :)
Wat leuk! En het doel hebben jullie al bijna behaald! ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 27 juli 2020 @ 10:51:23 #200
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194277062
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:16 schreef Sarabi het volgende:
CUL / Milky Road Brewery: van hobbybrouwen naar huurbrouwen voor wie onze avonturen wil volgen :)
Leuk!
Ik haak helaas niet aan, allergisch voor mango. :+

De vakantie zit er weer op hier, niks hoeven was best lekker. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194277187
Goedemorgen :W

Ja ging sneller dan we hadden verwacht :D echt heel gaaf.

@IJsdraakje nu weer aan het werk?
pi_194277211
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Ja ging sneller dan we hadden verwacht :D echt heel gaaf.

@:ijsdraakje nu weer aan het werk?
*O* ! Blij voor jou
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 juli 2020 @ 11:05:09 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194277220
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Ja ging sneller dan we hadden verwacht :D echt heel gaaf.

@:ijsdraakje nu weer aan het werk?
Jep. :Y

Gelukkig viel het mee met de stapel klusjes die was blijven liggen, de meeste van m'n 200+ e-mails kon ik zo wegklikken. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194277248
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep. :Y

Gelukkig viel het mee met de stapel klusjes die was blijven liggen, de meeste van m'n 200+ e-mails kon ik zo wegklikken. :D
Poeh... dat zijn veel mails... Werkse :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194277467
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep. :Y

Gelukkig viel het mee met de stapel klusjes die was blijven liggen, de meeste van m'n 200+ e-mails kon ik zo wegklikken. :D
Gelukkig :)

Ben je nog echt weggeweest op vakantie?
  maandag 27 juli 2020 @ 11:33:53 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194277609
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Poeh... dat zijn veel mails... Werkse :*
Het meeste gaat via de mail, dus ik had wel zoiets verwacht gelukkig. :D
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig :)

Ben je nog echt weggeweest op vakantie?
Nee, vriend had helaas geen vrij. Maar wel lekker in huis en in de tuin bezig geweest en nog een dagje met m'n moeder op pad geweest. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194277660
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het meeste gaat via de mail, dus ik had wel zoiets verwacht gelukkig. :D
[..]

Nee, vriend had helaas geen vrij. Maar wel lekker in huis en in de tuin bezig geweest en nog een dagje met m'n moeder op pad geweest. O+
Oh dat scheelt gelukkig :)

Klinkt wel alsof je een lekkere vakantie hebt gehad? Thuis is toch ook fijn :) ?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 juli 2020 @ 11:45:27 #208
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194277796
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh dat scheelt gelukkig :)

Klinkt wel alsof je een lekkere vakantie hebt gehad? Thuis is toch ook fijn :) ?
Zeker! Gewoon lekker op je eigen tempo dingen doen. O+

En nu weet ik ook dat er nieuwe buren gaan komen, huis gaat van huur naar koop denk ik. (Zou logisch zijn, want geldt voor alle huizen in de week)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194277831
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het meeste gaat via de mail, dus ik had wel zoiets verwacht gelukkig. :D
[..]

Nee, vriend had helaas geen vrij. Maar wel lekker in huis en in de tuin bezig geweest en nog een dagje met m'n moeder op pad geweest. O+
Dat is ook fijn O+
pi_194277910
Doel is officieel behaald *O*
pi_194277955
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:52 schreef Sarabi het volgende:
Doel is officieel behaald *O*
Super!!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 juli 2020 @ 11:56:34 #212
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194277958
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:52 schreef Sarabi het volgende:
Doel is officieel behaald *O*
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194277961
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zeker! Gewoon lekker op je eigen tempo dingen doen. O+

En nu weet ik ook dat er nieuwe buren gaan komen, huis gaat van huur naar koop denk ik. (Zou logisch zijn, want geldt voor alle huizen in de week)
Heerlijk!

Al enig idee wie de nieuwe buren zijn of is dat nog een verrassing
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194278000
Mijn nieuwe buurman is wel oke, ik mag hem wel. Alleen hij heeft de neiging om alles in ons portiek in de gaten te houden en zich ermee te bemoeien. Eens zien of ik irritant ben in zijn ogen... Volgens mij veroorzaak ik niet echt overlast (geen harde muziek, piano speel ik met koptelefoon op, rustige hobby's en houd de boel schoon). Beetje een eenzame, oude man zonder hobby's.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 juli 2020 @ 12:02:11 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194278028
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heerlijk!

Al enig idee wie de nieuwe buren zijn of is dat nog een verrassing
Nee, geen idee nog. Huidige zullen per augustus opgezegd hebben (gaan deze week ook verhuizen, goeie timing wel gezien de weersvoorspelling, want droog en niet superwarm), de boel zal daarna pas in de verkoop gaan.

Intrigerende tijd wel, want het huis daarnaast staat nu leeg door het overlijden van de huurder. Geen idee wanneer dát verkoopklaar is.

En ik hoop dat de volgende bewoner ook graag een andere schutting wil, dan kunnen die kosten hopelijk gedeeld. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194278359
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, geen idee nog. Huidige zullen per augustus opgezegd hebben (gaan deze week ook verhuizen, goeie timing wel gezien de weersvoorspelling, want droog en niet superwarm), de boel zal daarna pas in de verkoop gaan.

Intrigerende tijd wel, want het huis daarnaast staat nu leeg door het overlijden van de huurder. Geen idee wanneer dát verkoopklaar is.

En ik hoop dat de volgende bewoner ook graag een andere schutting wil, dan kunnen die kosten hopelijk gedeeld. :9
Spannend!
Ze hebben het inderdaad goed gepland dan :) Prima verhuisweer deze week

Oh snap ik... (geen flauw idee hoe de huizenmarkt momenteel is).
In jullie plaats zou ik stiknieuwsgierig zijn ;) maar ik ben ook heel benieuwd naar wat er in mijn oude huis gaat wonen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 juli 2020 @ 12:40:32 #217
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194278533
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Spannend!
Ze hebben het inderdaad goed gepland dan :) Prima verhuisweer deze week

Oh snap ik... (geen flauw idee hoe de huizenmarkt momenteel is).
In jullie plaats zou ik stiknieuwsgierig zijn ;) maar ik ben ook heel benieuwd naar wat er in mijn oude huis gaat wonen
Huizenmarkt is hier ook wat overspannen en de huizen zijn best populair (laatste die ik weet was met twee weken verkocht), dus als ik moest gokken, zou ik verwachten dat er uiterlijk oktober een nieuwe woont. :+ En we gaan het zien, ik verwacht eigenlijk een stel van eind 20/begin 30 of een gezin met kleine kinderen.

Voor die tijd m'n braam maar even tot de orde roepen, ik zag dat die door de schutting heen was gaan groeien. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194278545
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn nieuwe buurman is wel oke, ik mag hem wel. Alleen hij heeft de neiging om alles in ons portiek in de gaten te houden en zich ermee te bemoeien. Eens zien of ik irritant ben in zijn ogen... Volgens mij veroorzaak ik niet echt overlast (geen harde muziek, piano speel ik met koptelefoon op, rustige hobby's en houd de boel schoon). Beetje een eenzame, oude man zonder hobby's.
Die doen meestal weinig kwaad :)
  maandag 27 juli 2020 @ 12:43:37 #219
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194278579
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn nieuwe buurman is wel oke, ik mag hem wel. Alleen hij heeft de neiging om alles in ons portiek in de gaten te houden en zich ermee te bemoeien. Eens zien of ik irritant ben in zijn ogen... Volgens mij veroorzaak ik niet echt overlast (geen harde muziek, piano speel ik met koptelefoon op, rustige hobby's en houd de boel schoon). Beetje een eenzame, oude man zonder hobby's.
Och, zolang het bemoeien niet te irritant wordt, is er weinig aan de hand. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 27 juli 2020 @ 12:45:22 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194278597
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Spannend!
Ze hebben het inderdaad goed gepland dan :) Prima verhuisweer deze week

Oh snap ik... (geen flauw idee hoe de huizenmarkt momenteel is).
In jullie plaats zou ik stiknieuwsgierig zijn ;) maar ik ben ook heel benieuwd naar wat er in mijn oude huis gaat wonen
De huizenmarkt is voor verkopers wel goed.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 juli 2020 @ 12:48:24 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194278636
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die doen meestal weinig kwaad :)
Tenzij hij te veel drinkt. Een keer gehad dat de buurman lag (?) te schreeuwen in zijn huis. Ik zat met bonkend hart. Wat nou als er echt wat is?! Andere buurman gevraagd, die hem beter kende. Bleek buurman inderdaad la-ve-loos.
Sindsdien niet meer gebeurd. Zie hem regelmatig op de racefiets. Leven gebeterd, denk ik.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 juli 2020 @ 13:09:31 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194278890
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De huizenmarkt is voor verkopers wel goed.
Ik ben blij dat ik niet hoef te kopen nu nee. Nog even los van de ruim 50k die de huizen nu meer kosten vergeleken met wat het onze kostte. :+ Goeie tijden voor de woningbouw dus. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194278892
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die doen meestal weinig kwaad :)
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Och, zolang het bemoeien niet te irritant wordt, is er weinig aan de hand. :)
Neuh volgens mij niet... en anders kan ik mijn mannetje wel staan (tegenwoordig geef ik wel grenzen aan). Ik heb hem tot nu toe niet gehoord als ik in het huis bezig was. Het is vooral dat hij van de hele straat weet wie wat goed schoonhoudt en wie niet. En hij weet wanneer wie aanbelt... en zo. Maar ik ben vrij saai vrees ik ;) Af en toe iemand op de thee en ik ga naar mijn clubjes, doe boodschappen en zo... maar daar houdt het ook ongeveer op... Weinig om in de gaten te houden.

Alleen heeft hij een hekel aan Antillianen. Ik heb een goede vriend van me ingehuurd voor schilderen, behangen en klussen (wel gewoon betaald hoor!), en die komt van de Antillen (ook opgegroeid daar) en dat vindt de nieuwe buurman maar niks... Helaas voor de buurman dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194278906
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tenzij hij te veel drinkt. Een keer gehad dat de buurman lag (?) te schreeuwen in zijn huis. Ik zat met bonkend hart. Wat nou als er echt wat is?! Andere buurman gevraagd, die hem beter kende. Bleek buurman inderdaad la-ve-loos.
Sindsdien niet meer gebeurd. Zie hem regelmatig op de racefiets. Leven gebeterd, denk ik.
Oh zulke buren zijn irritant. Gelukkig nu geen last meer van dus :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194280337
Bleh ik heb weer eens stress om een dom iets -O-
Ik geef het nog 2 dagen en dan moet het geregeld zijn.
Even duidelijker kan niet :+
pi_194280758
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

[..]

Neuh volgens mij niet... en anders kan ik mijn mannetje wel staan (tegenwoordig geef ik wel grenzen aan). Ik heb hem tot nu toe niet gehoord als ik in het huis bezig was. Het is vooral dat hij van de hele straat weet wie wat goed schoonhoudt en wie niet. En hij weet wanneer wie aanbelt... en zo. Maar ik ben vrij saai vrees ik ;) Af en toe iemand op de thee en ik ga naar mijn clubjes, doe boodschappen en zo... maar daar houdt het ook ongeveer op... Weinig om in de gaten te houden.

Alleen heeft hij een hekel aan Antillianen. Ik heb een goede vriend van me ingehuurd voor schilderen, behangen en klussen (wel gewoon betaald hoor!), en die komt van de Antillen (ook opgegroeid daar) en dat vindt de nieuwe buurman maar niks... Helaas voor de buurman dus
Heeft je buurman iets gezegd over of tegen jouw vriend? :o En heeft hij ook zo'n spiegeltje aan de gevel? :')

@Sarabi *O* voor het behalen van het doel en -O- vanwege de stress.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194280910
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:55 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Heeft je buurman iets gezegd over of tegen jouw vriend? :o En heeft hij ook zo'n spiegeltje aan de gevel? :')

@:Sarabi *O* voor het behalen van het doel en -O- vanwege de stress.
Tegen mij wel, en geen beetje ook. Hij is Surinamer en Surinamers zijn superieur tegenover andere mensen oid (hij ging ook rustig heel Afrika daarna voorbij)? Ik snapte er de ballen van. Ik wil het ook niet snappen... Wel gezegd dat ik zulke dingen niet over mijn vrienden wil horen.

Een spiegeltje heeft hij niet :P maar vanuit ons portiek kun je de hele straat overzien ;)
Ik mag hem wel verder. Het is een oude, eenzame, kletsmajoor waarmee je wel een leuk praatje kan hebben. Hij is netjes en rustig. Dus geen bezwaar.
Al denk ik dat hij me deze week wel gaat haten, er wordt veel geklust en de huizen zijn erg gehorig. Dat hoort bij een verhuizing. Na volgende week is het als het goed is ook gewoon weer rustig. Morgen komt de vloer, woensdag komen nieuwe meubels (ik ben zo verwend, zoveel mooie nieuwe dingen), donderdag een klusser en daarna is het volgens mij weer rustig... De week erop komt witgoed. En daarna de bende inpakken in het oude huis en verhuizen... Zo spannend allemaal! Maar zo leuk!

Ik verwacht dat het verhuizen zijn wel even spanning gaat geven. Ben vrij angstig en ik kan niet in een oogopslag alles overzien (vier kamers). Maar dat geeft niet :) went wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194280915
Wow! Sorry dagboekverhaal. Excuus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194281085
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow! Sorry dagboekverhaal. Excuus
Dat zijn juist de leukere posts.

Goed dat je voor je vriend bent opgekomen. Tegenwoordig doe ik dat ook, maar dat vind ik nog altijd lastig. Vroeger had ik het aangehoord zonder commentaar te geven.

:* voor de spanning. Helpt het om te denken aan de weken erna? Dat je heerlijk op je bank met een haakwerk zit?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194281158
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:31 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat zijn juist de leukere posts.

Goed dat je voor je vriend bent opgekomen. Tegenwoordig doe ik dat ook, maar dat vind ik nog altijd lastig. Vroeger had ik het aangehoord zonder commentaar te geven.

:* voor de spanning. Helpt het om te denken aan de weken erna? Dat je heerlijk op je bank met een haakwerk zit?
:* je bent lief

Ja... nou... het ging me echt te ver. We hoeven het niet eens te zijn, maar een beetje respect voor elkaar.
(en ja... daarna heb ik ook zoiets van WTF, ik zei netjes met de feedbackregels dat ik het niet oké vond. En ik ben niet geslagen, WTF, er is gewoon oke gezegd en toen was het klaar... WTF)

De spanning is niet voor de verhuizing zelf (of daar heb ik wel spanning voor natuurlijk, maar anders). Ik zie mezelf idd al heerlijk op de bank zitten in de avond ;) of lekker douchen in een ruime douche. Of de hele middag in de knutselkamer zitten met een nieuwe hobby (kralen op doek naaien volgens een patroon). Noem maar op.
Alleen ik ben heel erg snel, heel erg bang (schizo + ptss maakt je alles behalve dapper). En in zo'n situatie is het fijn als ik alles in een keer overzie. Ik moet "gewoon even" leren dat ik in mijn eigen huis veilig ben. Dat de deur altijd netjes op slot zit en niemand me wat kan maken. That's it :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194282702
Ik vind dat je het echt heel knap doet CotS


Na 2 jaar en 3 weken is Mickey eindelijk klaar *O*
  maandag 27 juli 2020 @ 19:10:37 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194282927
Ik vind ook dat je het goed doet, CotS. Jullie doen het allemaal heel goed, volgens mij!

Zal nog wel wennen worden, maar je zit achter twee voordeuren!
The love you take is equal to the love you make.
pi_194283335
Dank jullie wel :* Ik doe mijn best :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194289975
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind dat je het echt heel knap doet CotS

Na 2 jaar en 3 weken is Mickey eindelijk klaar *O*
[ afbeelding ]
Wat een (priegel?) werk! _O_

@ChildoftheStars Mooi dat je bent opgekomen voor je mening en dat je hebt gemerkt dat dat gewoon geaccepteerd wordt (zou logisch moeten zijn, maar soms heb je er mensen tussen...). Die ervaring neem je mooi mee voor de toekomst. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194290291
Nog plannen voor vandaag @Sumppi?
  dinsdag 28 juli 2020 @ 09:45:46 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194290565
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind dat je het echt heel knap doet CotS

Na 2 jaar en 3 weken is Mickey eindelijk klaar *O*
[ afbeelding ]
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194291000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Nog plannen voor vandaag @:Sumppi?
Mijn nicht komt langs met twee van haar kinderen. Ik ben een soort pleegzusje van haar. :)

Ik merk dat wij in vergelijking met anderen weinig ondernemen en dat maakt dat ik me soms wel zorgen maak als er bezoek komt. Ik verwacht dat we sommige vrienden en familieleden hierna pas volgende lente of zomer weer zien.

En jullie plannen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194291055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Nu door met mijn borduurwerk en dan kan ik daarna eindelijk iets nieuws beginnen
pi_194291063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Mijn nicht komt langs met twee van haar kinderen. Ik ben een soort pleegzusje van haar. :)

Ik merk dat wij in vergelijking met anderen weinig ondernemen en dat maakt dat ik me soms wel zorgen maak als er bezoek komt. Ik verwacht dat we sommige vrienden en familieleden hierna pas volgende lente of zomer weer zien.

En jullie plannen?
Leuk O+ en ja herkenbaar.
Vanavond nog vrienden en daarna even geen sociale plannen meer. Waren voor mij te drukke 3 weken.

Vanmiddag even naar mijn moeder. Kijken of ze een lijst heeft liggen voor Mickey.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 10:46:47 #241
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194291291
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu door met mijn borduurwerk en dan kan ik daarna eindelijk iets nieuws beginnen
Moet je nog veel borduren?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Mijn nicht komt langs met twee van haar kinderen. Ik ben een soort pleegzusje van haar. :)

Ik merk dat wij in vergelijking met anderen weinig ondernemen en dat maakt dat ik me soms wel zorgen maak als er bezoek komt. Ik verwacht dat we sommige vrienden en familieleden hierna pas volgende lente of zomer weer zien.

En jullie plannen?
Leuk! En weinig ondernemen, check. Wel weer de eerste verjaardag in tijden op de planning dit weekend, maar dat wordt een kleine familiebijeenkomst geloof ik. En de helft hebben we sowieso regelmatig contact mee. :+

Vanmiddag op potjes"jacht", ik heb ruim anderhalve kilo bramen in de vriezer en zo groot is mijn vriezer niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194291465
Een kwart is klaar. Het is op zich niet een heel groot werkje, dus we gaan het zien.
Komende tijd maar veel borduren tijdens wielrenwedstrijden.
Mocht het echt te lang duren dan ga ik wel alvast iets anders tussendoor doen.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 11:15:00 #243
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194291667
Gelukkig bederven werkjes niet. :D

Ik speel alleen maar Animal Crossing momenteel. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194291689
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig bederven werkjes niet. :D

Ik speel alleen maar Animal Crossing momenteel. _O-
Ja, daar steek ik ook nog steeds te veel tijd in :D
Vanmorgen eerst begonnen met een uurtje AC.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 11:20:14 #245
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194291751
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, daar steek ik ook nog steeds te veel tijd in :D
Vanmorgen eerst begonnen met een uurtje AC.
Ik ben nu druk mijn eiland aan het herinrichten (of nou ja, nu ben ik op het werk dan), al ruim een week mee bezig. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194291797
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben nu druk mijn eiland aan het herinrichten (of nou ja, nu ben ik op het werk dan), al ruim een week mee bezig. _O-
Daar ben ik nog steeds niet heel ver mee. Niet mijn favoriete werkje, heb niet zo veel ideeën.
Heb nu vooral veel zitplekken :')
  dinsdag 28 juli 2020 @ 11:27:44 #247
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194291869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar ben ik nog steeds niet heel ver mee. Niet mijn favoriete werkje, heb niet zo veel ideeën.
Heb nu vooral veel zitplekken :')
Ik heb een mooi tweede pleintje gemaakt met bbq en pizza-oven bij mijn villagers (die wonen nu bij elkaar ipv overal en nergens), gisteren mijn podium em nieuwe kampeerplaats afgemaakt en vandaag mag mijn huis naar z'n nieuwe zeemeerminhoekje. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194291906
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb een mooi tweede pleintje gemaakt met bbq en pizza-oven bij mijn villagers (die wonen nu bij elkaar ipv overal en nergens), gisteren mijn podium em nieuwe kampeerplaats afgemaakt en vandaag mag mijn huis naar z'n nieuwe zeemeerminhoekje. O+
Klinkt goed O+ de huizen bij elkaar heb ik ook.

Ik twijfel nog of ik al mijn zeemeerminspullen in huis of buiten wil.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 11:56:49 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194292351
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt goed O+ de huizen bij elkaar heb ik ook.

Ik twijfel nog of ik al mijn zeemeerminspullen in huis of buiten wil.
Ik heb het meeste binnen, maar da's omdat het nog niet op zijn plek staat. :P Wel al vanalles van de shell-collectie klaarstaan buiten. In parelmoer. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194297788
Vloer ligt erin. Ik ben half deaud
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194297978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vloer ligt erin. Ik ben half deaud
Gelukkig maar half :*

Hier nog steeds wat stress, hopelijk morgen duidelijkheid.
pi_194298659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig maar half :*

Hier nog steeds wat stress, hopelijk morgen duidelijkheid.
Ik ben nog niet eruit welke helft leeft en welke helft niet ;)

Ik hoop met je mee meid :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194300468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt goed O+ de huizen bij elkaar heb ik ook.

Ik twijfel nog of ik al mijn zeemeerminspullen in huis of buiten wil.
Ik moet echt stoppen met van onder naar boven lezen. _O- Ik zag je al zitten met een zeemeerminstaart in je zwembad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vloer ligt erin. Ik ben half deaud
*O* voor de vloer!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194303216
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:30 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik moet echt stoppen met van onder naar boven lezen. _O- Ik zag je al zitten met een zeemeerminstaart in je zwembad.
[..]

*O* voor de vloer!
Zelfs met van boven naar onder teruglezen had ik moeite met deze posts... maar ik speel dan ook geen Animal Crossing :p
pi_194303686
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 21:30 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik moet echt stoppen met van onder naar boven lezen. _O- Ik zag je al zitten met een zeemeerminstaart in je zwembad.
:D
Dat zou ik wel willen.

Stress dingetje is opgelost *O*

Gisteren was gezellig met vrienden in de tuin.
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:15:48 #256
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194303972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 08:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D
Dat zou ik wel willen.

Stress dingetje is opgelost *O*

Gisteren was gezellig met vrienden in de tuin.
Fijn!

En ik mocht willen dat ik in het echt zo veel aan m'n buitenruimte deed als in m'n spelletje. _O-

Dag hier begint vriendelijk, weinig gezanik in de email. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194305212
Hahaha ja zou in het echte leven ook meer buiten moeten doen

Fijn van het goede begin, hopelijk blijft het zo
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:23:05 #258
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194305261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 07:48 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Zelfs met van boven naar onder teruglezen had ik moeite met deze posts... maar ik speel dan ook geen Animal Crossing :p
Door jouw opmerking en te snel willen lezen las ik ook '..of ik in al mijn zeemeerminspullen in huis of buiten wil.'
:? :D

Ik ga nog maar een bakkie zetten, denk ik _O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:25:02 #260
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194305285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:24 schreef Sarabi het volgende:
@:Muck c_/
Lekker, dank je c_/
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:25:36 #261
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194305292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:23 schreef Muck het volgende:

[..]

Door jouw opmerking en te snel willen lezen las ik ook '..of ik in al mijn zeemeerminspullen in huis of buiten wil.'
:? :D

Ik ga nog maar een bakkie zetten, denk ik _O-
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:27:17 #262
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194305305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D
Om het nog verwarrender te maken: we hadden ooit een user die aan zeemeerminzwemmen deed, met een staart enzo, maar ik ben even kwijt wie dat nou ook alweer was :D
Ik denk een KSC'er, maar wel eentje van lang, lang geleden... :?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194305318
Veel van mijn Facebookvriendjes doen dat ook :D ik zou echt verzuipen
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:29:44 #264
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194305331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:27 schreef Muck het volgende:

[..]

Om het nog verwarrender te maken: we hadden ooit een user die aan zeemeerminzwemmen deed, met een staart enzo, maar ik ben even kwijt wie dat nou ook alweer was :D
Ik denk een KSC'er, maar wel eentje van lang, lang geleden... :?
Oh heerlijk. _O-

Het lijkt me wel echt geinig om een keer te proberen, maar ze hebben hier alleen staarten voor kinderen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:34:30 #265
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194305377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Veel van mijn Facebookvriendjes doen dat ook :D ik zou echt verzuipen
Ik zou het best willen proberen, maar ik zou ook wel angstig zijn denk ik :o

Nu heb ik ook niet meteen op de 'normale' manier leren zwemmen, dat helpt vast ook niet.
Mijn ouders wonen pal aan de Rijn en ik was als klein Muckje al aardig avontuurlijk, dus zodra ik kon lopen, moest ik ook leren zwemmen. Toen betekende dat nog gewoon met mijn vader de rivier in en leren hoe je je hoofd boven water houdt en het water uit moet komen :P
Natuurlijk letten mijn ouders wel op, maar je weet maar nooit met kinderen, dus dan is dit wel zo veilig...

Zodra het kon, ging ik wel gewoon op zwemles hoor!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 29 juli 2020 @ 11:37:33 #266
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194305412
Zo snel mogelijk kunnen zwemmen lijkt me wel zo prettig dan ja! Wij werden inderdaad ook pre-zwemles geleerd om in ieder geval niet te verzuipen (ook vanaf heel jong naar het meertje in de buurt). Nadeel is dat ik prima zwem, alleen een nette schoolslag lukt me daardoor niet meer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194309334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 11:34 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik zou het best willen proberen, maar ik zou ook wel angstig zijn denk ik :o

Nu heb ik ook niet meteen op de 'normale' manier leren zwemmen, dat helpt vast ook niet.
Mijn ouders wonen pal aan de Rijn en ik was als klein Muckje al aardig avontuurlijk, dus zodra ik kon lopen, moest ik ook leren zwemmen. Toen betekende dat nog gewoon met mijn vader de rivier in en leren hoe je je hoofd boven water houdt en het water uit moet komen :P
Natuurlijk letten mijn ouders wel op, maar je weet maar nooit met kinderen, dus dan is dit wel zo veilig...

Zodra het kon, ging ik wel gewoon op zwemles hoor!
Logisch :Y

Ik heb diploma A maar ik zwem zo weinig (behalve in de tuin :D ) dat ik niet zo maar een bad in kan springen. Is altijd weer even oefenen.
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:30:15 #268
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194310866
Ik post hier te weinig en er wordt hier ook te weinig gepost. :D
pi_194310880
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik post hier te weinig en er wordt hier ook te weinig gepost. :D
Je kan aan beide iets doen ;)
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:36:09 #270
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194310943
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je kan aan beide iets doen ;)
Tja. Mag ik wat vriendjes meenemen die graag van gezelligheid houden?
pi_194310957
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Tja. Mag ik wat vriendjes meenemen die graag van gezelligheid houden?
Nee hoor, genoeg leuke mensen al hier
pi_194311026
hoi allemaal
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:42:25 #273
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194311031
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee hoor, genoeg leuke mensen al hier
Een paar extra maakt het nog leuker. :Y
pi_194311049
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Een paar extra maakt het nog leuker. :Y
wie is leuk?
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194311074
Altijd leuk een paar debielen uit ONZ
Kom wel weer terug als het speelkwartier over is
pi_194311094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Altijd leuk een paar debielen uit ONZ
Kom wel weer terug als het speelkwartier over is
wat een warm welkom
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:48:20 #277
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194311111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Altijd leuk een paar debielen uit ONZ
Kom wel weer terug als het speelkwartier over is
Ik ben hier niet als een debiel om te zieken hoor.
Jacquelinehasselbaink is ook wel tof. :Y
pi_194311121
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik ben hier niet als een debiel om te zieken hoor.
Jacquelinehasselbaink is ook wel tof. :Y
prec zieken doen ze maar in dts
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:52:11 #279
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194311178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

prec zieken doen ze maar in dts
Idd, hier leuk mee posten. :Y
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:44:12 #280
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194312086
Jongens, we gaan hier geen users weigeren, waar ze ook vandaan komen :N
Wordt er getrolled of geklooid kan er altijd worden ingegrepen, maar de SC is voor iedereen.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194312413
:W

Net weer thuis van een lange klusdag... morgen nog en dan hopelijk weekend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:24:07 #282
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194313864
Is het einde een beetje in zicht, COTS?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194313873
Lekker vroeg weekend. *O* Heb je kunnen doen wat je wilde doen vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_194317912
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:24 schreef Muck het volgende:
Is het einde een beetje in zicht, COTS?
Het echte klussen is dan voorbij. Er wordt volgende week witgoed bezorgd. En er wordt nog geschilderd. En volgens mij volgende week ook het behang erop... Dus dat zijn de grootste klussen
Na volgende week ga ik ook inpakken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194317919
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:24 schreef Sumppi het volgende:
Lekker vroeg weekend. *O* Heb je kunnen doen wat je wilde doen vandaag?
Ja en meer zelfs... Lekker bezig geweest
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:19:22 #286
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194319166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 05:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het echte klussen is dan voorbij. Er wordt volgende week witgoed bezorgd. En er wordt nog geschilderd. En volgens mij volgende week ook het behang erop... Dus dat zijn de grootste klussen
Na volgende week ga ik ook inpakken.
Lekker bezig!

Morgen gelukkig eerder klaar dan verwacht, een meeting gaat niet door. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:26:42 #287
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194319247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lekker bezig!

Morgen gelukkig eerder klaar dan verwacht, een meeting gaat niet door. *O*
Bij mij is 2 maanden geleden de riolering vervangen. Dat is ook best wel behelpen. :D
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:29:21 #288
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194319277
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:26 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Bij mij is 2 maanden geleden de riolering vervangen. Dat is ook best wel behelpen. :D
Huu, dat is wel een van de klussen die je liever niet hebt als je er al woont. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:32:59 #289
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194319314
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Huu, dat is wel een van de klussen die je liever niet hebt als je er al woont. _O-
Gelukkig is het allemaal wel goed verlopen. Beneden hadden ze veel last met lekkages en hoop dat die nu verleden tijd zijn.
pi_194319468
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 05:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het echte klussen is dan voorbij. Er wordt volgende week witgoed bezorgd. En er wordt nog geschilderd. En volgens mij volgende week ook het behang erop... Dus dat zijn de grootste klussen
Na volgende week ga ik ook inpakken.
Gaat echt al snel zeg :)

Goedemorgen :W
  donderdag 30 juli 2020 @ 09:50:16 #291
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194319587
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:32 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Gelukkig is het allemaal wel goed verlopen. Beneden hadden ze veel last met lekkages en hoop dat die nu verleden tijd zijn.
Prettig, en zou inderdaad handig zijn als de lekkages opgelost zijn. :Y Niets zo rottig als de oorzaak van dat soort dingen niet gevonden krijgen. :X

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gaat echt al snel zeg :)

Goedemorgen :W
:W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194319607
Heb kennelijk zo hard op mijn wang gebeten dat er nu een bloedblaartje zichtbaar is :')
  donderdag 30 juli 2020 @ 10:04:47 #293
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194319792
De nieuwe palen zijn geleverd. Was nog even spannend want degene met het huisje paste bijna niet door de poort. Wordt nog een uitdaging om die op het kattenbalkon te krijgen. 😱

pi_194319809
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:04 schreef Patapon het volgende:
De nieuwe palen zijn geleverd. Was nog even spannend want degene met het huisje paste bijna niet door de poort. Wordt nog een uitdaging om die op het kattenbalkon te krijgen. 😱

[ afbeelding ]
Gaaf 😍
  donderdag 30 juli 2020 @ 10:21:43 #295
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194319997
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:04 schreef Patapon het volgende:
De nieuwe palen zijn geleverd. Was nog even spannend want degene met het huisje paste bijna niet door de poort. Wordt nog een uitdaging om die op het kattenbalkon te krijgen. 😱

[ afbeelding ]
Die is wel tof. ^O^
  donderdag 30 juli 2020 @ 10:27:42 #296
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194320075
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:04 schreef Patapon het volgende:
De nieuwe palen zijn geleverd. Was nog even spannend want degene met het huisje paste bijna niet door de poort. Wordt nog een uitdaging om die op het kattenbalkon te krijgen. 😱

[ afbeelding ]
Cool!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194320334
Mooi Patapon! Die poezels van jou boffen maar O+
  donderdag 30 juli 2020 @ 10:52:23 #298
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_194320370
Thanks, gelukkig kan het huisje eraf. Mijn man kreeg al angstzweet toen hij de foto's zag. _O-
pi_194322176
Het lijkt er op dat onze buren willen gaan verhuizen *O*
  donderdag 30 juli 2020 @ 13:33:49 #300
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_194322754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:48 schreef Sarabi het volgende:
Het lijkt er op dat onze buren willen gaan verhuizen *O*
Zijn je buren vervelend?
  donderdag 30 juli 2020 @ 13:34:21 #301
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_194322761
Vol. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')