nou nou haagsquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nooit meer open gaat.
ToTiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
Lekker nog wat olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo olie?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker nog wat olie op het vuur gooien.
Ik vond het best wel leuk daar...quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het voelt alsof wij Indianen zijn in America. Whaaha!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Het voelt alsof wij Indianen zijn in America. Whaaha!
Ik zit er pas vanaf vandaag, dus kijk even de kat uit de boomquote:
Je bent welkomquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er pas vanaf vandaag, dus kijk even de kat uit de boom
ik was hier al Tottiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad ja; de immigranten nemen de boel over!
quote:
Komt goed schatjequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik vind het juist leuk dat men nu hier zit, als het geklaag over DTS op den duur maar wel een beetje weg-ebt.
AZC lijkt me beter, aangezien ze uit hun eigen plek verjaagd zijn he.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zullen we dit dts-kolonie noemen of dts-azc
Hey Hemaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |