Leuke dag gehad?quote:
Ja ach na een paar uurtjes stilte had ik genoeg..quote:
quote:
Verder nog plannen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach na een paar uurtjes stilte had ik genoeg..
En ingepakt. nu alles klaar (denk ik) Morgen nog een laatste blik werpen of alles goed is, varen en alles aftanken
quote:
Wacht op killometertellerkabel voor de auto en als die er is beetje rondtoeren. Even relaxen in Limburg denk ik.quote:
Topper ik denk echt dat jij top mod zou zijn met je humorquote:
Heb je die nu nog niet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Wacht op killometertellerkabel voor de auto en als die er is beetje rondtoeren. Even relaxen in Limburg denk ik.
O lekker dan. Hopelijk krijg je hem nu snel dan in ieder geval ruim voor je vakantie voorbij is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef Rob het volgende:
[..]
nee komt uit buitenland zit ergens in de route maar garage ziet niet waar in track and trace.
Is dat jouw mening?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat een bepaalde groep geen kut te zoeken heeft in DTS. Maar hey das wel erg bot om te zeggen
zeg dit dan in dat andere topic is een goede mening van jouquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat een bepaalde groep geen kut te zoeken heeft in DTS. Maar hey das wel erg bot om te zeggen
Plaats hem dan met wat meer specificatie in het daarvoor bestemde topic.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en daarmee zult u het moeten doen.
Zou zomaar over jou en mij kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeg dit dan in dat andere topic is een goede mening van jou
Dat mag en dan moet hij dat zeggen als hij mij niet in dts wilquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou zomaar over jou en mij kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |