nou nou haagsquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nooit meer open gaat.
ToTiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
Lekker nog wat olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo olie?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker nog wat olie op het vuur gooien.
Ik vond het best wel leuk daar...quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het voelt alsof wij Indianen zijn in America. Whaaha!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Het voelt alsof wij Indianen zijn in America. Whaaha!
Ik zit er pas vanaf vandaag, dus kijk even de kat uit de boomquote:
Je bent welkomquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er pas vanaf vandaag, dus kijk even de kat uit de boom
ik was hier al Tottiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad ja; de immigranten nemen de boel over!
quote:
Komt goed schatjequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik vind het juist leuk dat men nu hier zit, als het geklaag over DTS op den duur maar wel een beetje weg-ebt.
AZC lijkt me beter, aangezien ze uit hun eigen plek verjaagd zijn he.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zullen we dit dts-kolonie noemen of dts-azc
Hey Hemaquote:
Ja maar Amee zei dat ze zich als de indianen in Amerika voelde, dus toch wel beetje gekoloniseerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
AZC lijkt me beter, aangezien ze uit hun eigen plek verjaagd zijn he.Maar ze moeten wel voor hun eigen vreten zorgen hoor!
En verblijfsvergunningen zijn slechts tijdelijk tot ze weer kunnen oprotten naar hun eigen plek!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar Amee zei dat ze zich als de indianen in Amerika voelde, dus toch wel beetje gekoloniseerd
Assimileren naar onze gebruiken!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]Mogen we dan nog wel een reservaatje hebben hier?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Assimileren naar onze gebruiken!!!!
Je mag het van mij noemen zoals je het noemen wilquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoi
Maar dit is niet het antwoord op de quote
Als wij onze grenzen niet bewaken en een streng beleid handhaven van wie we ons topic binnen laten, zal dat niet lang meer zo zijn!quote:
Ik heb geen idee, geen last van.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het voor DTS'ers is om hier een fatsoenlijke baan te krijgen???
Ja maar jij hebt een dubbele nationaliteit!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, geen last van.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een dubbele nationaliteit!
excuus me Totquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het voor DTS'ers is om hier een fatsoenlijke baan te krijgen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |