Jij succes met de fles dadelijk. Volgens mij ben je al aan het huilen, je ma zal zo wel komen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dag knul,succes met je krantenwijk.
Blijkbaar zijn er onderling veel dingetjes. Kliekjes etc. Daar zit het probleem, lijkt me. Maar goed, die spiegel zullen maar weinig mensen oppakken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar jij als buitenstaander, wat denk jij dat het op kan lossen?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jij succes met de fles dadelijk. Volgens mij ben je al aan het huilen, je ma zal zo wel komen.
Thnxquote:
M`n ma leeft niet meer ,en de fles red ik me wel mee,maak je daar vooral geen zorgen over.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jij succes met de fles dadelijk. Volgens mij ben je al aan het huilen, je ma zal zo wel komen.
Wouwquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
M`n ma leeft niet meer ,en de fles red ik me wel mee,maak je daar vooral geen zorgen over.
Nou dag.
Fijn dat je zo'n volwassen bengel bent.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
M`n ma leeft niet meer ,en de fles red ik me wel mee,maak je daar vooral geen zorgen over.
Nou dag.
Als het mikeytt maar niet is met zijn kut ttsquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang je niet van sbe kaapt valt het ook reuze mee.
Stoor lieverdquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:29 schreef Stoorzendert het volgende:
DTS al open? Ik moet punten harken!
Waar zitten alle dagbaggeraars nu dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n volwassen bengel bent.
Dan gewoon een tt-change vragen bij een modquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als het mikeytt maar niet is met zijn kut tts
Die was echt slecht.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als het mikeytt maar niet is met zijn kut tts
`quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moeders of vaders erbij halen ver onder de gordel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |