Dement ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:30 schreef Newone82 het volgende:
Hugo de Jonge. 😂😂😂Inhoudelijk erg matig en kan nauwelijks volzinnen maken.
Waarom is ie eng?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:26 schreef leeell het volgende:
Beter. Die Omtzigt is zo'n engerd. Geen CDA + FVD![]()
Geen xenofobe CDA koers dus
Dit ja. Maar of hij een goede leider van een partij zou kunnen zijn? Dat weet ik niet. Lijkt mij beter om hem in te zetten op bepaalde dossiers zoals nu al gebeurd. Dat is zijn sterke kant.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Waarom is ie eng?
Ik vind Omtzigt juist een uitzonderlijk goede politicus. Een politicus waar veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Dat riep ie alleen voor de buhne. Straks komt ie er op terug. Wedden?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:33 schreef thedeedster het volgende:
Links zal genieten. Ze krijgen regeringsdeelname op een presenteerblaadje, want de Jonge heeft FvD al direct uitgesloten.
Dat moet natuurlijk 1,4 procent zijn.quote:
En ditquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat riep ie alleen voor de buhne. Straks komt ie er op terug. Wedden?
Dat soort politici zie ik liever niet. Het is ook een vorm van discriminatie namelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:33 schreef thedeedster het volgende:
Links zal genieten. Ze krijgen regeringsdeelname op een presenteerblaadje, want de Jonge heeft FvD al direct uitgesloten.
Doen, gewoon voor de eeuwige roem. Ik heb geen zin om naar de andere kant van het land te zeulen met een fles wijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat riep ie alleen voor de buhne. Straks komt ie er op terug. Wedden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |