Nee ik wil gewoon echt niet bij gratie God's de eerste keer even naar binnen mogen en dat daarna me alle toegang volledig verboden wordt en ik hem bij de poort moet afgeven tot dit hele corona-geintje een keer overgewaaid is.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:21 schreef douche-eendje het volgende:
ToT, kijk ook gewoon even hoe het gaat straks hè.
Bij Bas hebben ze het allemaal heel netjes geregeld, ik kan hem voor het lokaal in een parkeervak gewoon rustig overdragen aan een leidster. Maar nou scheelt het ook al dat hij daar al vanaf november vorig jaar zit en de opvang zijn happy place is. Op vakantie kreeg ik medelijden met hem omdat hij maar 1 dag per week gaat, als ik dan op vakantie zie hoeveel plezier hij heeft in het spelen met/kijken naar andere kindjes
Snap ik!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 16:55 schreef Mariposas het volgende:
Je moet sowieso een opvang uitkiezen waar je je goed bij voelt.
Houdt er rekening mee dat de opzegtermijn standaard 1 maand is. Zou je even het contract er op na moeten slaan, maar er wordt zelden van afgeweken.
Ja in hoeverre staat ze open voor tips?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:23 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja, dat gebrek aan communicatie is wel onhandig annieaapie. Fijn dat Vincent weer zijn vrolijke zelf is
En nog een geluk dat je opvang voor Jeremy had. Mijn schoonzusje vertelde laatst over een vergelijkbare wachttijd bij een arts in het ziekenhuis terwijl ze haar tweelingpeuter bij zich had.. dat was aardig intensief
Mijn man was afgelopen twee dagen bij zijn ouders met 't jonkje. Het was geen groot succes. Mijn dreumes vindt oma eng![]()
Na twee dagen kon er net een kiekeboespelletje op flinke afstand af zonder dat hij wegkroop in mijn man. Mijn schoonmoeder vind dit echt lastig. Hij vindt haar stem hard/onprettig en ze is groot in fladderende kleding dus op een gegeven moment vond hij het al spannend als ze de kamer binnenkwam.
Iemand tips om dit te verbeteren? Ze zit niet zo lekker in haar vel en dit is weer zo'n bevestiging van een gevoel van nutteloosheid; ze reageert ook vrij passief ipv dat ze moeite doet om het te verbeteren, helaas.
Dit klinkt wellicht wel heel stom; Y. heeft dat ook weleens bij mijn vader, maar alleen als hij niet lekker in z’n vel zit. Ik denk omdat ze het toch aanvoelen op de een of andere manier? Vind het zelf heel ruk als dat gebeurd. Maar als hij niet lekker in z’n vel zit komt ie vaak wel sneller in haar zone, waar hij als hij vrolijk is hij Y. de kans geeft om op hem af te stappen, ipv dat hij constant in haar ‘aura’ komt zeg maar.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:23 schreef BobbyMcGee het volgende:
Mijn man was afgelopen twee dagen bij zijn ouders met 't jonkje. Het was geen groot succes. Mijn dreumes vindt oma eng![]()
Na twee dagen kon er net een kiekeboespelletje op flinke afstand af zonder dat hij wegkroop in mijn man. Mijn schoonmoeder vind dit echt lastig. Hij vindt haar stem hard/onprettig en ze is groot in fladderende kleding dus op een gegeven moment vond hij het al spannend als ze de kamer binnenkwam.
Iemand tips om dit te verbeteren? Ze zit niet zo lekker in haar vel en dit is weer zo'n bevestiging van een gevoel van nutteloosheid; ze reageert ook vrij passief ipv dat ze moeite doet om het te verbeteren, helaas.
Nou, dat laatste is dus wel het geval helaas. En verder vind ik je tips goed, het is wat ik anderen ook zie doen die hij in eerste instantie wat spannend vind. Hij zette het ook op een krijsen bij mijn schoonzus, met een vergelijkbare stem als mijn schoonmoeder, maar die pastte haar houding en stemgebruik aan en toen vond hij haar binnen een half uur oké.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:53 schreef Rebubbled het volgende:
Bobby, jezelf kleiner maken, op ooglevel van het kind zitten of hurken, zachtjes praten en je energie aanpassen op het kind helpt allemaal. Wellicht kan ze op de grond zitten en ergens mee spelen dat hij leuk/interessant vind zonder hem te lokken, benaderen enzo. Wek de nieuwsgierigheid bij hem. Laat hem in haar personal space komen en niet zij in zijn space. Wellicht ligt het ook een beetje aan zijn leeftijd? Eenkennigheid? Lily wilde ook maanden niets van andere mensen weten, ondanks dat Hi haar eerste woordje was omdat het een echt mensenmens is en contact kunnen leggen prio 1 was schijnbaar.
Lastig. Maar als volwassene moet je dit niet persoonlijk gaan opvatten en het als bevestiging van je eigen doembeelden zien. En hij heeft het recht om iemand spannend te vinden en niet in de buurt te willen komen toch?
Wij gebruiken het bad en douche-spul van Weleda. Maar sinds die op is en we vergeten nieuwe te kopen, hebben neutral spul omdat dat er nog stond.quote:Welke shampoo gebruiken jullie? We hebben heel lang niets gebruikt, maar aardappelpuree wast toch lastig weg haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |