quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
NWS / ONZ in rep en roer door sluiten spelletje
Dat vereist enige intelligentie. Is te veel gevraagd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Maar waarom niet een paar bans ipv het topic sluiten? Nu gaat het hier verder
Wijze woorden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik roep u allen op om vooral kalm te blijven en de instructies af te wachten. Nog meer chaos nu kan desastreus zijn.
Goedemorgen.quote:
quote:
Moeten we de tv of radio ook aanzetten? Ramen en deuren dicht? Ik ga vast de kelder in.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik roep u allen op om vooral kalm te blijven en de instructies af te wachten. Nog meer chaos nu kan desastreus zijn.
Hey Enginequote:
Hey vriendquote:
Goedemorgen Dotjequote:
Mooi bericht,netjes gedaan.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
NWS / ONZ in rep en roer door sluiten spelletje
Ik sluit niet uit dat het allemaal alsnog één grote plunderpartij gaat worden als duidelijkheid langer uitblijft. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moeten we de tv of radio ook aanzetten? Ramen en deuren dicht? Ik ga vast de kelder in.
Vriendquote:
Ik heb de trekker al gestart.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:44 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het allemaal alsnog één grote plunderpartij gaat worden als duidelijkheid langer uitblijft. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |