Daarom DTS gewoon gesloten houden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een heibel allemaal weer zeg man man
Hey Mrslquote:
Hey Puzziepiequote:
Nou nee dat lijkt mij weer nergens voor nodig, mensen moeten gewoon maar eens leren aan de regels te houdenquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom DTS gewoon gesloten houden.
Nee hoor.Ik meen het ook echt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:19 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Je bent verdacht positief over me vandaag. Moet ik me zorgen maken?
Gewoon heel FOK offline tyfen. Geen eer meer aan te behalen.quote:
Gaat toch nooit gebeurenquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nee dat lijkt mij weer nergens voor nodig, mensen moeten gewoon maar eens leren aan de regels te houden
Dat hoeft ook weer nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon heel FOK offline tyfen. Geen eer meer aan te behalen.
Dat wil ik nog wel geloven, maar dat maakt niet niet minder ongemakkelijk 🧐quote:
Jouw dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:22 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel geloven, maar dat maakt niet niet minder ongemakkelijk 🧐
Welquote:
Seb toch,niet gewend om complimenten te krijgen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:22 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel geloven, maar dat maakt niet niet minder ongemakkelijk 🧐
Of gewoon een beetje leuk met elkaar om gaan en zich niet te snel druk maken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nee dat lijkt mij weer nergens voor nodig, mensen moeten gewoon maar eens leren aan de regels te houden
Wat attentquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die respecteer ik.
Nou dat zou ik dan ook weer niet zeggen. Nog genoeg valkuiltjes waar ik in kan stappen vandaag.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw dag kan niet meer stuk
Paul houdt het handmatig bij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Tja. Hier monitor instellen en de scores even overhevelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |