Wel zachtjes toch?quote:
Ja hoor, hier alles goed. Met jou ook?quote:
Weer ben je positief.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Nog maar ff een bakkie dan maar. Op zich progressie is merkbaar. Langzaam, maar gestaag.
Gematigd, maar waar ik vandaan kwam is er maar één richting op.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat spammen was omdat er sommige complete lijstjes continu kopieerden en weigerden met mensen in gesprek te gaan.
Voor de rest was het vooral een verschil van inzicht over of het een sc of een spel was.
Goed plan.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn hier aan het grasmaaien,wat ruikt dat toch lekker.
Alles draait om de puntjesquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]Helder!
Ja die rare lijstjes en soms willekeurige woorden van een bepaald onderwerp dat sommigen steeds onder elkaar postten was wel een beetje vaag.
Ja ik ga daar niet van uit aangezien je hier dat spelelement niet hebt. Verder kunnen de DTS'ers echt wel heel gezellig zijn hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:36 schreef Amee het volgende:
Whut? Is Dodetopic gesloten?
Hopelijk verplaatsen jullie de ruzies niet naar hier. Dat is ongezellig.
Zijn we ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga daar niet van uit aangezien je hier dat spelelement niet hebt. Verder kunnen de DTS'ers echt wel heel gezellig zijn hoor!
Die was de laatste dagen in een opperbeste stemming.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:47 schreef Zeroku het volgende:
Scheelt in ieder geval gescheld van Mario.
Die ontploftquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:47 schreef Zeroku het volgende:
Scheelt in ieder geval gescheld van Mario.
Zelfs dat hebben ze om zeep weten te helpen...quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was de laatste dagen in een opperbeste stemming.
Hebben we hiervoor al de krant gebeld? De Tiroler Zeitung ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was de laatste dagen in een opperbeste stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |