last van?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:16 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Je bent buitengewoon intolerant vandaag maat. Is je goudvis overleden?
Niet perse, het valt gewoon op. Lijkt me eerder alsof je er zelf last van hebt.quote:
Zekerquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:19 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Niet perse, het valt gewoon op. Lijkt me eerder alsof je er zelf last van hebt.
Jaarlijkse evaluatie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:25 schreef Solotovski het volgende:
Maar hoezo is dat debielentopic van jullie dicht?
Gewoon lekker naar men met dat kuttopicquote:
Maar er zitten ook women. Is dat dan niet seksistisch?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar men met dat kuttopic
hilarischquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:28 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Maar er zitten ook women. Is dat dan niet seksistisch?
No women no cry jwzquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:28 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Maar er zitten ook women. Is dat dan niet seksistisch?
Maar, meer geld trekt meer vrouwen aan. Meer vrouwen trekken meer problemen aan.quote:
Drugs lost al je problemen op.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar, meer geld trekt meer vrouwen aan. Meer vrouwen trekken meer problemen aan.
We zitten opgesloten in een vicieuze cirkelhel.
Een 'ruzie' van 3 postsquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit ff die DTS te lezen. Die hele ruzie ontaarde dus alleen maar door een topickaapman man man
Kleuterklasquote:
Ja ik denk graag in grote lijnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:10 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het lost wel een deel van je problemen op, maar creëert ook weer nieuwe.
Je hebt er maar één nodig die bevalt toch?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar, meer geld trekt meer vrouwen aan. Meer vrouwen trekken meer problemen aan.
We zitten opgesloten in een vicieuze cirkelhel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |