abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juli 2020 @ 23:19:24 #76
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_194121874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vrees dat Zanardi er niet goed uit gaat komen ...
Die kans is helaas enorm groot. Ik vrees een beetje categorie 'Schumi'. ;(
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_194124844
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vrees dat Zanardi er niet goed uit gaat komen ...
Dat denk ik ook niet. Triest wel. Redelijke eindbaas die Zanardi. Dit gun je hem niet. Ok dit gun je niemand natuurlijk, maar iemand als Zanardi al helemaal niet. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 11:38:13 #78
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194126516
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 12:57:54 #79
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194127633
quote:
Zou die Albon bedoelen? (lol)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 17 juli 2020 @ 15:01:29 #80
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194129255
Binotto zegt dat de reglementen omtrent de motor niet duidelijk zijn _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194131044
Er zijn afgelopen week twee personen positief getest op corona

F1Media twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 17:00:14 The FIA and Formula 1 can today confirm that between Friday 10th July and Thursday 16th July, 4,997 tests for COVID-19 have been performed on drivers, teams and personnel. Of these, two people have tested positive. The individuals were not present in Austria, reageer retweet
F1Media twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 17:00:14 with the affected people removed from operations and isolated. Tracing of close contacts completed and isolated. The FIA and Formula 1 are providing this aggregated information for the purposes of competition integrity and transparency. reageer retweet
F1Media twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 17:00:15 No specific details as to teams or individuals will be provided by the FIA or Formula 1 and results will be made public every 7 days. reageer retweet
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juli 2020 @ 11:59:23 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_194141838
Interessant nieuws over het nieuwe Concorde Agreement. Ferrari en McLaren willen tekenen zoals het voorstel nu is. Betekent wel dat ze minder krijgen, maar dat het geld eerlijker over de sport verdeeld wordt. Renault en Racing Point zijn op hoofdlijnen ook akkoord.

Enige echte dwarsligger is Mercedes dat de huidige overeenkomst met een jaar wil verlengen. Dan houden ze een jaar langer de lusten en door de budgetcap hebben ze minder lasten. Van twee walletjes eten dus. Er bestaat een kans dat als de FIA en Liberty 9 teams aan boord hebben dat Mercedes in 2021 wel deelneemt, maar er een kans bestaat dat ze helemaal niet uit de ruif mee-eten.

De soep zal natuurlijk niet zo heet gegeten worden als die opgediend wordt, maar het is wel duidelijk dat Mercedes meer geld wil zien.

https://www.racefans.net/(...)d-race-on-into-2021/
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_194141849
JAAAAA
SOONY
pi_194141851
Dreigende lucht
SOONY
pi_194141872
Druppeltjes
SOONY
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juli 2020 @ 12:02:07 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_194141879
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:01 schreef DKUp het volgende:
Druppeltjes
verkeerde topic ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_194141886
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

verkeerde topic ;)
Shit
SOONY
  zaterdag 18 juli 2020 @ 12:04:59 #88
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194141918
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
Interessant nieuws over het nieuwe Concorde Agreement. Ferrari en McLaren willen tekenen zoals het voorstel nu is. Betekent wel dat ze minder krijgen, maar dat het geld eerlijker over de sport verdeeld wordt. Renault en Racing Point zijn op hoofdlijnen ook akkoord.

Enige echte dwarsligger is Mercedes dat de huidige overeenkomst met een jaar wil verlengen. Dan houden ze een jaar langer de lusten en door de budgetcap hebben ze minder lasten. Van twee walletjes eten dus. Er bestaat een kans dat als de FIA en Liberty 9 teams aan boord hebben dat Mercedes in 2021 wel deelneemt, maar er een kans bestaat dat ze helemaal niet uit de ruif mee-eten.

De soep zal natuurlijk niet zo heet gegeten worden als die opgediend wordt, maar het is wel duidelijk dat Mercedes meer geld wil zien.

https://www.racefans.net/(...)d-race-on-into-2021/
Afgezien daarvan blijft het nog steeds de vraag of ze na 2021 door gaan. Door het uitstellen van deze overeenkomst hoeven ze zich nog niet vast te leggen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 12:13:11 #89
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194142038
tgruener twitterde op zaterdag 18-07-2020 om 12:10:39 New controversy in the paddock. Due to a loophole in the homologation rules Racing Point might be allowed to upgrade next years car with Mercedes 2020 gearbox & suspension without having to spend any tokens.

AMuS (in German): https://t.co/xEiN3KhFii reageer retweet
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 12:14:28 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194142051
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:13 schreef Starflyer het volgende:
tgruener twitterde op zaterdag 18-07-2020 om 12:10:39 New controversy in the paddock. Due to a loophole in the homologation rules Racing Point might be allowed to upgrade next years car with Mercedes 2020 gearbox & suspension without having to spend any tokens.

AMuS (in German): https://t.co/xEiN3KhFii reageer retweet
Interessant, thanks ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 18-07-2020 12:46:12 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Tettenkoning maandag 20 juli 2020 @ 08:58:13 #91
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194172348
Italiaanse media: 'Red Bull tóch bezig met terugkeer Vettel in 2021'

Red Bull Racing gaat tóch werk maken van de terugkeer van Sebastian Vettel in 2021. Het team uit Milton Keynes zei eerst nog duidelijk 'nee', maar Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz heeft in Oostenrijk gesproken met Vettel en wil hem nu toch terug gaan halen naar het oude nest, zo melden diverse Italiaanse media.

Er wordt de laatste tijd enorm veel gespeculeerd over de toekomst van Sebastian Vettel. De Duiter werd eerst in verband gebracht met Red Bull Racing, maar de laatste dagen wordt hij voornamelijk gelinkt aan Racing Point. Nadat Red Bull bij monde van teambaas Christian Horner en adviseur Dr. Helmut Marko liet weten geen plek te hebben voor de viervoudig wereldkampioen, leek de deur definitief gesloten. Niets is minder waar, zo melden Autosprint en Sky Italia F1. Red Bull heeft inderdaad een duidelijke 'nee' uitgesproken omtrent de komst van Vettel, maar dit was voordat eigenaar Mateschitz een gesprek had aangeknoopt met de Duitse coureur.

Rondom de raceweekenden in Oostenrijk werd Vettel meermaals in verband gebracht met een terugkeer naar Red Bull Racing, het team waarmee hij tussen 2010 en 2013 maar liefst viermaal de wereldtitel wist te veroveren. De coureur uit Heppenheim moet immers na dit seizoen vertrekken bij Ferrari en is zodoende 'gratis' op te pikken door zijn voormalig werkgever. Toch gaf Red Bull bij monde van Horner en Marko rondom de Grand Prix van Steiermark duidelijk aan geen plek te hebben voor Vettel, hoe graag ze het ook zouden willen. Met Max Verstappen en Alexander Albon had men immers al twee coureurs onder contract staan. Daarnaast is Red Bull deels in Thaise handen, waardoor het niet zo eenvoudig is om Albon zomaar even aan de kant te schuiven.

De kaarten lijken nu echter opnieuw geschud te gaan worden. De overduidelijke 'nee' van Red Bull is weinig meer waard na het gesprek dat Mateschitz in Oostenrijk voerde met Vettel. Marko verklaarde in een eerder stadium nog dat Mateschitz Vettel waarschijnlijk niet terug zou willen, omdat er nog oud zeer tussen de twee heren speelde, maar tijdens het gesprek werd ook over dit onderwerp de lucht geklaard. Mateschitz zou in de week tussen de Grand Prix van Steiermark en de Grand Prix van Hongarije de opdracht hebben gegeven aan Marko om Vettel tóch terug te halen naar Red Bull, zo hebben diverse bronnen bevestigd aan Sky Sports F1.

Volgens Autosprint hebben ook de recente prestaties van Albon meegespeeld in de beslissing van Red Bull om het roer toch om te gooien. 'Red Bull heeft er altijd de voorkeur aan gegeven om haar coureurs zelf op te leiden, maar het veel te strikte beleid van Helmut Marko heeft de afgelopen jaren geen vruchten afgeworpen', zo meldt het Italiaanse medium. 'In Milton Keynes wil men terug naar een situatie waarin beide coureurs min of meer op hetzelfde niveau zitten. De contacten met Vettel zijn gelegd en dat heeft de Duitser zelf bevestigd. Hoewel Vettel zei dat hij Marko belde voor advies en niet voor een stoeltje, is het moeilijk te geloven dat de twee in deze maanden nog nooit hebben gesproken over een nieuwe samenwerking.'



Hoewel Red Bull eerst erg stellig vasthield aan Albon als tweede coureur, lijkt men nu langzaam maar zeker toch in te zien dat dit misschien niet de beste keuze is. Hoewel de Brits-Thaise coureur doorgaans best redelijk presteert, is hij absoluut niet van het niveau van Verstappen. Hij blijft ver achter bij de Nederlander en kan hem geen ondersteuning bieden in het gevecht met de beide Mercedessen. Daarnaast wist hij zich in Hongarije niet te kwalificeren voor Q3 en zit hij qua rondetijden nog niet in de buurt van Verstappen. Deze ontwikkelingen zouden er ook voor hebben gezorgd dat men toch overweegt om een ervaren rot als Vettel naast goudhaantje Verstappen te zetten. Een viervoudig wereldkampioen moet de Nederlandse coureur toch wel enigszins van weerstand kunnen voorzien?

Of Vettel en Red Bull daadwerkelijk een nieuwe samenwerking aangaan, blijft nog even afwachten, want ook Racing Point zou serieus op de loer liggen om toe te slaan. Het Britse team van Lawrence Stroll is bereid om één van haar huidige coureurs op te offeren om de komst van de Duitse wereldkampioen mogelijk te maken. Stroll zou zelfs overwegen zijn eigen zoon, Lance Stroll, uit zijn stoeltje te ontheffen ten faveure van Vettel.

Er wordt echter ook gesproken over het afkopen van het contract van Sergio Pérez. De Mexicaan staat nog langere tijd onder contract bij Racing Point, maar zou een clausule in zijn contract hebben staan, waardoor het team hem kan uitkopen tegen een bepaald bedrag. Stroll zou echter fors in de buidel moeten tasten om deze clausule te activeren. In dat geval zou het financieel aantrekkelijker zijn om zijn zoon Lance op straat te zetten of bij een ander team onder te brengen.

De toekomst van Vettel is dus nog ongewis, maar de coureur uit Heppenheim lijkt zeker nog een aantal ijzers in het vuur te hebben. Op onderstaande beelden is ook te zien hoe hij in Hongarije opnieuw een gesprekje aanknoopt met de leiding van Red Bull Racing. Horner vraagt met een knipoog aan Vettel waarom de naam van de Duitser is verdwenen van zijn Ferrari-jasje. "Hebben ze je naam er nu ook al vanaf gehaald?", doelt hij met een knipoog op het aanstaande vertrek van de Duitser en de hakkelende situatie tussen hem en Ferrari. "Dat is wel een beetje hard."

instagram


https://www.gpfans.com/nl(...)keer-vettel-in-2021/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 20 juli 2020 @ 09:08:09 #92
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194172438
Zo bij een race zonder safetycar worden de verschillen tussen Mercedes, een serieus eindje daarachter Red Bull en ver daarachter de rest van het veld pas echt duidelijk. Zelfs fkng Ferrari op een ronde gezet :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 20 juli 2020 @ 09:57:53 #93
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194172884
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:08 schreef PzKpfw het volgende:
Zo bij een race zonder safetycar worden de verschillen tussen Mercedes, een serieus eindje daarachter Red Bull en ver daarachter de rest van het veld pas echt duidelijk. Zelfs fkng Ferrari op een ronde gezet :{
Jup. De design freeze doet precies wat het niet moet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 20 juli 2020 @ 10:51:44 #94
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_194173465
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 09:57 schreef daNpy het volgende:

[..]

Jup. De design freeze doet precies wat het niet moet.
Doet precies wat het moet doen.....Hamilton 8-voudig WK maken.
En alle records van Schummi uit de boeken

lang leve het nieuwe F1 management.....
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 20 juli 2020 @ 10:56:07 #95
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194173518
Alsof het Formule 1 management verantwoordelijk is voor Covid-19. |:(
Dat is de oorzaak van de design 'freeze'. Om kosten te besparen zodat de mindere teams op de grid deze periode overleven.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 20 juli 2020 @ 11:07:42 #96
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_194173686
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:56 schreef Starflyer het volgende:
Alsof het Formule 1 management verantwoordelijk is voor Covid-19. |:(
Dat is de oorzaak van de design 'freeze'. Om kosten te besparen zodat de mindere teams op de grid deze periode overleven.
Weet ik wel....
En als Red-Bull en/of Ferrari op gelijke hoogte hadden gezeten als Merc had je er ook niemand over gehoord.

Nu nog even de "onderdelen kopen en geen token inleveren"- loophole voor volgend jaar fixen.
Vervolgens handjes vouwen en bidden dat RB en Ferrari de aero en grip weer vol elkaar krijgen.
En dan fingers crossed dat Honda en Ferrari hun motoren een flinke boost kunnen geven voor 2021.

Dan krijgen we nog een leuk seizoen 2021
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Tettenkoning maandag 20 juli 2020 @ 12:46:41 #97
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194175244
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:56 schreef Starflyer het volgende:
Alsof het Formule 1 management verantwoordelijk is voor Covid-19. |:(
Dat is de oorzaak van de design 'freeze'. Om kosten te besparen zodat de mindere teams op de grid deze periode overleven.
De FIA is wel degelijk verantwoordelijk voor de dominantie van Mercedes. Voorheen werden teams die te dominant waren aan banden gelegd. Door nieuwe regels in te voeren die in het nadeel van het dominante team waren.

Sinds de dominantie van Mercedes zijn de regels juist keer op keer in het voordeel van het dominante team aangepast. Go figure...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194175289
Pierre Gasly had wel een boel pech. in Q3 niet mee kunnen doen vanwege motorproblemen. Starten aan de race met een verse motor die dan ook in de soep loopt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 20 juli 2020 @ 13:54:24 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194175941
Marko vermoed dat ze het probleem met de aero hebben gevonden: https://racingnews365.nl/(...)-verstappen-en-albon
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194176841
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marko vermoed dat ze het probleem met de aero hebben gevonden: https://racingnews365.nl/(...)-verstappen-en-albon
Ah een bericht van Helmut Marko...

Tuuut.. tuuut... tuuut... tuuut... tuuut.... tuuut...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2020 14:58:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')