En daar ga je niet zo lekker op?quote:
Niet zo stoer, Patwick.quote:
Te laat, heb al een TR gezet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik heb je de foute symbol gegeven
geef mij de goede maar schatjequote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik heb je de foute symbol gegeven
Niet meer hier in ieder geval. Ik heb het hier en nu definitief opgegeven. Hopelijk een andere tijd op een andere plek.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En daar ga je niet zo lekker op?
Seb, houd moed, het gaat goed komen. Sommige paden hebben hobbels, kuilen, maar er zal hoe dan ook een horizon zijn. Misschien nu nog een wazig stipje, straks een mooie zon die ook voor jou schijnt.
Jij wil uit een rietje slurpen, mop?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geef mij de goede maar schatje
samen met mario altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij wil uit een rietje slurpen, mop?
Poezel bedoeld iets anders.quote:
poez is me sister me poezeligdinnetjequote:
Totiequote:
Hey leave,Soul heeft de wasmachine weer operationeel.quote:
Breng maar snel hier danquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe, heej!Mini-ToT is debiel aan het doen!
En terechtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat niet, maar geniet wel enorm van je aandacht.
Hey ToTquote:
Hey Skattie 🥰 wat heb je ermee gedaan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey leave,Soul heeft de wasmachine weer operationeel.
Heb wijn op.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Breng maar snel hier dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |