Wie is zo idioot om te klikken.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
Het lijkt dus idd wel meer kliks op te leveren, dus missie geslaagd?
Voor de foto en voor "Likes" doen mensen veel, maar sommige padden hebben een hallucinogene werking als je ze aflebbert.quote:
Ik dacht dat als je erop klikte dat het weg zou gaan. Toen zag ik een foto van een meid die een kikker likte.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 13 juli 2020 17:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man...deel dan wat van je tactieken. Ik wil ook een keer kampioen worden.
Doe normaal.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je best wel een foto van @:amee van beneden wilt zien?
Hmmmmquote:Op maandag 13 juli 2020 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah kom op nou joh, deel wat tactiek met ons
Ja hij dacht dat zijn vriendin in een groep kikkers veranderd was!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij dacht dat zijn vriendin in een groep kikkers veranderd was!Dus allemaal kussen om haar weer terug te toveren!
Komt zijn vriendin er aan, helemaal gechoqueerd te zien wat hij daar aan het doen is!
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
Meneertje zat braafjes doodstil boven te wachten tot iemand hem van zijn middagdutje op zou halen. Gaf geen kik tot ik kwam checken of hij al wakker was, en nu zit hij schattige puppy-geluidjes te maken!
![]()
Weet je dat ik ooit een verzoek heb gekregen van iemand om een foto te sturen in ruil voor 500 euro? En toen ik weigerde mocht ik mijn prijs noemen. Haha!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je het eng om je voetzolen te laten zien?
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Weet je dat ik ooit een verzoek heb gekregen van iemand om een foto te sturen in ruil voor 500 euro? En toen ik weigerde mocht ik mijn prijs noemen. Haha!
Veranderd in een prins?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je erop klikte dat het weg zou gaan. Toen zag ik een foto van een meid die een kikker likte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |