SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Arme add blocker kan zo zijn werk ook niet meer doen.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het word je gewoon door je strot gedrukt met die kut adds
Neequote:Op maandag 13 juli 2020 17:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme add blocker kan zo zijn werk ook niet meer doen.
Geen last van!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme add blocker kan zo zijn werk ook niet meer doen.
Voor welke droom dan ookquote:Op maandag 13 juli 2020 17:02 schreef stokj het volgende:
[..]
@:cinderelladreamer een CinderellaDreamer-wisselaar![]()
Sorryquote:
Nee....quote:Op maandag 13 juli 2020 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij geen last van die reclame daaronder?
Oelalaquote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry![]()
maar Geerd wordt straks lekker bij de lurven los gekneed
De competitie is weer spannend hequote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik klikte op zo een not so SFW plaatje. Likt er een meid aan een kleine dier...
Ow die kikkerlikker?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
He bahquote:Op maandag 13 juli 2020 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Hu..ohw daaronder lol dacht al zegmaar erogenezone daaronderquote:Op maandag 13 juli 2020 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij geen last van die foto's daaronder?
HOMOquote:Op maandag 13 juli 2020 17:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu..ohw daaronder lol dacht al zegmaar erogenezone daaronder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
Het lijkt dus idd wel meer kliks op te leveren, dus missie geslaagd?
Niet geklikt en dat gaat em bij mij ook niet wordenquote:Op maandag 13 juli 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
Neem full aboquote:Op maandag 13 juli 2020 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet geklikt en dat gaat em bij mij ook niet worden
Zeker, je hebt een goede selectie tegen weinig geld.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De competitie is weer spannend he
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, je hebt een goede selectie tegen weinig geld.
Begrijp ik het goed dat je best wel een foto van @Amee van beneden wilt zien?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu..ohw daaronder lol dacht al zegmaar erogenezone daaronder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....een vadsige Pakipad?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Nu is het nog een kikker. De volgende keer...
Arme kikkertquote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ze dacht waarschijnlijk dat die kikker in een mooie prins zou veranderen.
Ben gewoon goedquote:Op maandag 13 juli 2020 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gisteren heb je met maar liefst 9-0 gewonnen, hoe doe je dat?
Wie is zo idioot om te klikken.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
Voor de foto en voor "Likes" doen mensen veel, maar sommige padden hebben een hallucinogene werking als je ze aflebbert.quote:
Ik dacht dat als je erop klikte dat het weg zou gaan. Toen zag ik een foto van een meid die een kikker likte.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 13 juli 2020 17:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man...deel dan wat van je tactieken. Ik wil ook een keer kampioen worden.
Doe normaal.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je best wel een foto van @:amee van beneden wilt zien?
Hmmmmquote:Op maandag 13 juli 2020 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah kom op nou joh, deel wat tactiek met ons
Ja hij dacht dat zijn vriendin in een groep kikkers veranderd was!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij dacht dat zijn vriendin in een groep kikkers veranderd was!Dus allemaal kussen om haar weer terug te toveren!
Komt zijn vriendin er aan, helemaal gechoqueerd te zien wat hij daar aan het doen is!
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
Meneertje zat braafjes doodstil boven te wachten tot iemand hem van zijn middagdutje op zou halen. Gaf geen kik tot ik kwam checken of hij al wakker was, en nu zit hij schattige puppy-geluidjes te maken!
![]()
Weet je dat ik ooit een verzoek heb gekregen van iemand om een foto te sturen in ruil voor 500 euro? En toen ik weigerde mocht ik mijn prijs noemen. Haha!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je het eng om je voetzolen te laten zien?
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Weet je dat ik ooit een verzoek heb gekregen van iemand om een foto te sturen in ruil voor 500 euro? En toen ik weigerde mocht ik mijn prijs noemen. Haha!
Veranderd in een prins?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je erop klikte dat het weg zou gaan. Toen zag ik een foto van een meid die een kikker likte.
Koekoekquote:Op maandag 13 juli 2020 17:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Weet je dat ik ooit een verzoek heb gekregen van iemand om een foto te sturen in ruil voor 500 euro? En toen ik weigerde mocht ik mijn prijs noemen. Haha!
Vrouwelijke en aantrekkelijke en niet-drinkbare versie van een vrijmibo!quote:Op maandag 13 juli 2020 17:44 schreef Fernweh het volgende:
Kan iemand mij uitleggen van een Vrijmibabe is?
Wat is vrijmi?
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrouwelijke en aantrekkelijke en niet-drinkbare versie van een vrijmibo!
Wat is een vrijmibo?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrouwelijke en aantrekkelijke en niet-drinkbare versie van een vrijmibo!
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:44 schreef Fernweh het volgende:
Kan iemand mij uitleggen van een Vrijmibabe is?
Wat is vrijmi?
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh... Jezus mensen zijn het spoor echt kwijt.
Mijn vrijdagmiddag was klote.quote:
Het is nu maandag.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mijn vrijdagmiddag was klote.
Eten van gisteren maar opgegeten was gewoon niet lekker.
Van allerlei kruiden geprobeerd, maar het was al te laat.
Ik denk dat ik het heb verneukt door olijven uit een potje erbij te gooien.
Mijn zeef was weg en ik kon ze dus niet even schoonspuiten...![]()
Dat olijvenwater is veel te sterk natuurlijk. Godverdomme.
Maar weggooien is zonde dus eet ik het op opdat ik die fout nooit meer bega, geen zeef dan laat ik ze eruit.
Ja?quote:
En hoeveel gevraagd?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vergeet te vermelden dat het een foto van mijn voet moet zijn
Ik klikte het snel weg, dacht dat het onzin was. Maar gezien @ToT zijn reacties zou het best Sherk kunnen zijnquote:
Sterkte man. Weet je al wat je morgen gaat koken?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mijn vrijdagmiddag was klote.
Eten van gisteren maar opgegeten was gewoon niet lekker.
Van allerlei kruiden geprobeerd, maar het was al te laat.
Ik denk dat ik het heb verneukt door olijven uit een potje erbij te gooien.
Mijn zeef was weg en ik kon ze dus niet even schoonspuiten...![]()
Dat olijvenwater is veel te sterk natuurlijk. Godverdomme.
Maar weggooien is zonde dus eet ik het op opdat ik die fout nooit meer bega, geen zeef dan laat ik ze eruit.
Ik heb de laatste tijd de grootste moeite met wat ik de volgende dag moet eten. En tussendoor ga ik allemaal onzin doen. Vanmorgen een pizza gemaakt van rode linze in plaats van bloem.quote:
En had je het gedaan en zo die ¤500,- gecasht?quote:Op maandag 13 juli 2020 17:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Voeten fetisjisten zijn rare lui. Ik laat me liever slaan met een zweep.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb een zweepquote:Op maandag 13 juli 2020 17:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Voeten fetisjisten zijn rare lui. Ik laat me liever slaan met een zweep.
Ik ben vrijgezelquote:Op maandag 13 juli 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, zo rijk dus?
Zeeeg, was je nog vrijgezel of wat?
Dat was ik, vele jaren geleden!quote:Op maandag 13 juli 2020 18:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Thnx. Zijn er 2 TOTs in omloop? Ook een mod met die naam of ben ik 'abuis'
ToT is een reptilian en hij neemt meerdere vormen aan. Er zijn zoveel ToT's in omloop dat het haast onwerkelijk is.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Thnx. Zijn er 2 TOTs in omloop? Ook een mod met die naam of ben ik 'abuis'
quote:Op maandag 13 juli 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, zo rijk dus?
Zeeeg, was je nog vrijgezel of wat?
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wil z'n leuter meteen overal in steken!
Ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen. Weet niet eens wat ik met mijn salaris moet elke maand. Whaha!quote:
Oh toen ik weg was. rip.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen. Weet niet eens wat ik met mijn salaris moet elke maand. Whaha!
Maar je hebt al een foto van mij gezien in mijn fobo toen toch?
Uh okeeeee danquote:Op maandag 13 juli 2020 18:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Daar kom je gauw genoeg achter denk ik....
Huiskopen ?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen. Weet niet eens wat ik met mijn salaris moet elke maand. Whaha!
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik wens me van alles maar het komt nooit uit.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ach wij krijgen ons geld hier wel op hoor, en we hebben sowieso nog genoeg wensen!
En ja, volgens mij wel idd!
Mevrouw ToT is nog bezig met een huis voor haar familie te bouwen, we willen nog een nieuwe camera-lens, een 2e auto (wel een simpele) en als we toch bezig zijn; een keertje verhuizen naar het liefst een alleenstaand huisje, bij haar werk in de buurt.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wens me van alles maar het komt nooit uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
Een tijdje wel ja.quote:
Een ding tegelijk makker.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT is nog bezig met een huis voor haar familie te bouwen, we willen nog een nieuwe camera-lens, een 2e auto (wel een simpele) en als we toch bezig zijn; een keertje verhuizen naar het liefst een alleenstaand huisje, bij haar werk in de buurt.
#jaloersquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
voor mensen met full abbo dan is het weg
settings ..
dan vul je dit in in de balk
http://jankaasopsafari.nl/fok-block-irritante-balk.css
dan klik je onderste aan met vinkje dan is klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |