Geen van de anderen hebben 't terwijl het toch duidelijk een voordeel oplevert vanaf 't begin.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat nokkenas concept was toch al voor de bevriezing? Ik ging er wel vanuit dat alle teams inmiddels dat concept hebben
wat doet die Arrivabene eigenlijk tegenwoordig?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Verandering van omgeving kan veel doen he. Je gaat mij niet zeggen dat Ferrari een goede werksfeer heeft. Moet je kijken hoe ze iedere keer prutsen met de pitstops enzo. En de manier waarop Binotto Arrivabene getorpedeerd heeft was ook smerig. Het liep toch beter onder Arrivabene.....
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat doet die Arrivabene eigenlijk tegenwoordig?
Tot nog toe was er geen sprake (meer) van tokens, dus als de leveranciers dat wilden hadden ze het wel gedaan. Blijkbaar vinden ze hun eigen ontwerp ook wel voldoende potentie hebben, En zo ver liggen ze niet uit elkaar (uitgezonderd de Ferrari dit jaar)quote:Op maandag 13 juli 2020 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen van de anderen hebben 't terwijl het toch duidelijk een voordeel oplevert vanaf 't begin.
Ik weet het niet zeker maar misschien dat 't teveel tokens kost en dat ze daardoor de rest van de wagen niet aan kunnen passen?
Hoe dan ook, pas als er nieuwe motoren komen kan de rest ook de turbo op de nokkenas aansluiten.
Kan zijn dat Mercedes er dan als slechtste uitkomt maar kan ook zijn dat ze dan weer iets vinden wat anderen niet hebben.
Maar eerst maar afwachten wat die nieuwe motor regels zullen worden, men zit zelfs te denken aan tweetakt V4 motoren.
Die kunnen tegenwoordig véél efficienter gemaakt worden maar zal mogelijk bij 't publiek niet goed vallen.
2-takt? Trabant fabrieksteam confirmed!quote:Op maandag 13 juli 2020 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen van de anderen hebben 't terwijl het toch duidelijk een voordeel oplevert vanaf 't begin.
Ik weet het niet zeker maar misschien dat 't teveel tokens kost en dat ze daardoor de rest van de wagen niet aan kunnen passen?
Hoe dan ook, pas als er nieuwe motoren komen kan de rest ook de turbo op de nokkenas aansluiten.
Kan zijn dat Mercedes er dan als slechtste uitkomt maar kan ook zijn dat ze dan weer iets vinden wat anderen niet hebben.
Maar eerst maar afwachten wat die nieuwe motor regels zullen worden, men zit zelfs te denken aan tweetakt V4 motoren.
Die kunnen tegenwoordig véél efficienter gemaakt worden maar zal mogelijk bij 't publiek niet goed vallen.
Ik geloof chauffeur op een ambulance (of iets soortgelijksquote:Op maandag 13 juli 2020 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat doet die Arrivabene eigenlijk tegenwoordig?
https://www.gpblog.com/nl(...)omdat-het-moet-.htmlquote:Op maandag 13 juli 2020 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof chauffeur op een ambulance (of iets soortgelijks
Dacht dat het gelimiteerd was hoeveel ze er mee op mochten wekkenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:49 schreef Newone82 het volgende:
https://the-race.com/form(...)n-grand-prix-defeat/
Red Bull heeft het op circuits zoals de Red Bull ring veel last van ERS issues. Zou in Boedapast minder problemen op moeten leveren.
En zelfs de Vettel van 2050 is nog beter dan de Albon van vorig jaar of van nu of de Albon van over 5 jaar.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Verandering van omgeving kan veel doen he. Je gaat mij niet zeggen dat Ferrari een goede werksfeer heeft. Moet je kijken hoe ze iedere keer prutsen met de pitstops enzo. En de manier waarop Binotto Arrivabene getorpedeerd heeft was ook smerig. Het liep toch beter onder Arrivabene.....
ja, en nee. Er is een maximum van wat je op mag wekken en wat je op mag slaan, maar door slim gebruik te maken van de MGU-H kun je ver boven dat maximum uit komen.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dacht dat het gelimiteerd was hoeveel ze er mee op mochten wekken
nobody has hard onquote:
zelfs dat niet .....werd vorig jaar gewoon zoek gereden door Leclercquote:Op maandag 13 juli 2020 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vettel is alleen maar snel als alles klopt
Wat een aannames en een hoop gelul van een zure fanboyquote:Op maandag 13 juli 2020 21:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En zelfs de Vettel van 2050 is nog beter dan de Albon van vorig jaar of van nu of de Albon van over 5 jaar.
Dus een Vettel is altijd beter dan Albon.
Als je qua race pace de traagste zo wat bent in de top 10 en gewoon 46 seconden achter de nummer 1 rijdt dan kom je gewoon zeer veel tekort.
De bril van Mattia Binotto...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:37 schreef opreis het volgende:
Vettel zoek gereden door Leclerc?
Met wat voor bril heb jij gekeken?
2 takt is per definitie vervuilender dan 4 takt, voor zover ik het correct heb begrepen. En dan niet een klein beetje maar een factor 30 tot 50.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen van de anderen hebben 't terwijl het toch duidelijk een voordeel oplevert vanaf 't begin.
Ik weet het niet zeker maar misschien dat 't teveel tokens kost en dat ze daardoor de rest van de wagen niet aan kunnen passen?
Hoe dan ook, pas als er nieuwe motoren komen kan de rest ook de turbo op de nokkenas aansluiten.
Kan zijn dat Mercedes er dan als slechtste uitkomt maar kan ook zijn dat ze dan weer iets vinden wat anderen niet hebben.
Maar eerst maar afwachten wat die nieuwe motor regels zullen worden, men zit zelfs te denken aan tweetakt V4 motoren.
Die kunnen tegenwoordig véél efficienter gemaakt worden maar zal mogelijk bij 't publiek niet goed vallen.
Dankzij: Albonquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:40 schreef opreis het volgende:
Trouwens voor het eerst sinds Abu Dhabi 2018 weer 2 red bulls in de top 4.
Wat een geweldenaar is het!quote:
Sneller dan 16 anderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |