SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ga hem steeds meer waarderen.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Het debuutalbum van Rhys Lewis is uit: Things I Chose To Remember![]()
Ik kies voor een nummer waarvan ik onlangs al eens een live-versie heb gedraaid. Maar nu is er dus ook een studioversie.Rhys Lewis - What Wild Things Were
Ik ookquote:
Whehe!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
En Theo Thee maar wachten![]()
De slotsong volgt hierna
Bij meloenen gaat het bij mij eigenlijk nooit mis.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Bij Galia enzo even kijken of er bij het steeltje wat "barstjes" zitten, dan even zuiken of ie als zoet ruikt en dan evt. daat evt. daar iets indrukken. En dan laat ik ze thuis nog een paar dagen liggen.
Een rijpe galiameloen in de woonkamer kan ook 1 of 2 dagen prima als luchtvervrisser, op hun piek ruiken ze heel sterk. (en lekker)quote:Op zondag 12 juli 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij meloenen gaat het bij mij eigenlijk nooit mis.
Liever een ToT-sausje dan een ToT-zakjequote:Op zondag 12 juli 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
DJ11-show met een ToT-sausje![]()
Dank je wel. Dat was aangenaam luisteren op zondagavond.
Als ze te sterk ruiken vind ik het meestal niet echt fijn. Maar mijn zoon is gek op alle soorten meloen, dus kans om te lang te blijven liggen hebben ze hier niet echt.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een rijpe galiameloen in de woonkamer kan ook 1 of 2 dagen prima als luchtvervrisser, op hun piek ruiken ze heel sterk. (en lekker)
Prettige avond, DJ11quote:Op zondag 12 juli 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren, tot de volgende keer. Fijne avond verder
Niet alleen kersen moeten bang voor hem zijn dusquote:Op zondag 12 juli 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze te sterk ruiken vind ik het meestal niet echt fijn. Maar mijn zoon is gek op alle soorten meloen, dus kans om te lang te blijven liggen hebben ze hier niet echt.
Aardbeien, nectarines, druiven en pruimen mogen ook in dat rijtje.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet alleen kersen moeten bang voor hem zijn dus
quote:Op zondag 12 juli 2020 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou, "net".... - ik was kort na tienen al klaar hoor
Ah zoquote:Op zondag 12 juli 2020 23:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel: ik had graag nog even meegeluisterd, maar was pas om 22 uur thuis
Nee, nog niet. Wellicht woensdag of zo. Maar het kan ook zaterdag (voor Melting) of begin volgende week worden. Ik zie wel.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je al een volgende keer gepland te draaien?
Ik zie het wel verschijnen danquote:Op zondag 12 juli 2020 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wellicht woensdag of zo. Maar het kan ook zaterdag (voor Melting) of begin volgende week worden. Ik zie wel.
Nee, die was zondag al weer terug naar haar kamer.quote:Op maandag 13 juli 2020 06:45 schreef Melting het volgende:
Dochterlief inmiddels alweer vertrokken, livelink?
Of vind ze het thuis eigenlijk wel goed zo?
Dan bevalt dat op zichzelf wonen toch best goed.quote:Op maandag 13 juli 2020 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die was zondag al weer terug naar haar kamer.
Goedemorgen.quote:Op maandag 13 juli 2020 07:40 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
lekker golfweer, straks met mijn broer de wei in !
Goedemorgen.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mogguh mensen
Wat een prachtig weer weer
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |