Hij is welzwart ja!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
oh ja laten we afsluiten met een oud president van het vreselijkste land ter wereld
Wel een goed format eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:22 schreef Keukendrol het volgende:
Dit was niet eens een debat, maar face to face Twitter.
Dronekiller obama,.mooi voorbeeld iddquote:Op zondag 12 juli 2020 21:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Mijn hemel, iedere keer als ik die Obama hoor praten besef ik weer hoe ver Amerika afgegleden is...
Jort was er klaar meequote:
Hoe was t vpro debatquote:Op zondag 12 juli 2020 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit hele debat heb ik alleen nog maar open deuren gehoord.
dit, viezerik dat het isquote:
Echt een wanvertoning. Een debat is een discussie. Dit was mensen heel snel wat laten roepen over vrij nietszeggende stellingen. Meer écht niet. Jammer wel.quote:
Zo discussiëren ze nou in het lagerhuis in het VK.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt een wanvertoning. Een debat is een discussie. Dit was mensen heel snel wat laten roepen over vrij nietszeggende stellingen. Meer écht niet. Jammer wel.
En daarom is hun overheid ook één grote grapquote:Op zondag 12 juli 2020 21:24 schreef CapoCan het volgende:
[..]
Zo discussiëren ze nou in het lagerhuis in het VK.
Nou in Nederland zitten we er niet ver vanaf in mijn optiek. Asscher vs Azarkan, Rutte vs Wilders.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En daarom is hun overheid ook één grote grap
Het viel me nog mee dat het niet ging over gekwetste zieltjes en de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt een wanvertoning. Een debat is een discussie. Dit was mensen heel snel wat laten roepen over vrij nietszeggende stellingen. Meer écht niet. Jammer wel.
Gekwetste zieltjes waren er genoeg hoor.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat het niet ging over gekwetste zieltjes en de vrijheid van meningsuiting.
Dat was mijn verwachting idd.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat het niet ging over gekwetste zieltjes en de vrijheid van meningsuiting.
Je bedoelt dat van de Vpro op YouTube?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Maare, is dat extremisten debat ook ergens te zien? Ik heb mijn cringe spieren nu wel redelijk opgewarmt dus ik denk dat ik het veilig kan bekijken.
Ah, dank.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je bedoelt dat van de Vpro op YouTube?
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:45 schreef Eightyone het volgende:
Er zit bij de Vpro bijna geen blanke/witte aan tafel. Het verhaal komt nogal van 1 kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |