Albon zit nu prima voor als Mercedes gaat pitten en zelf zijn pit nog even uitsteltquote:Op zondag 12 juli 2020 15:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Albon is Formula 1.5...
Aardige jongen, maar voorlopig nog niet de rugdekking die Max nodig heeft.
Max winnaarquote:
Ik verheug mijquote:Op zondag 12 juli 2020 15:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik Alonso was zou ik echt nooit in die Renault stappen. Dat gaat alleen maar ergernis worden
Kan ik mooi de auto weer de schuld geven.quote:
Kan niet wachten op de boordradiosquote:Op zondag 12 juli 2020 15:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik Alonso was zou ik echt nooit in die Renault stappen. Dat gaat alleen maar ergernis worden
Hoe smaakt het bierquote:
Gewoon vrijwel hetzelfde gat als ervoor. Zag je ook bij verschil uit de pits vs Ham pit inquote:
Hij snapt het soms echt nietquote:Op zondag 12 juli 2020 15:47 schreef RubenSosa het volgende:
Maakt niet uit zegt hij... maar toch begint hij er over....
Max heeft dat ook wel alleen jij ziet het niet, want Max fan.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik verwijt hem niet het gerommel met de auto, ik verwijt hem dat hij rond ging lopen alsof hij Gods’ grootste geschenk aan de F1 sinds Schumacher is. Zijn eigen grootheidswaanzin is wat ik hem verwijt. Daar is ‘ie toch echt zelf bij.
Bedankt voor je waardevolle toevoeging.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:47 schreef Newone82 het volgende:
5 seconde het gat inmiddels. Hamilton gaat dit met 2 vingers in zijn neus winnen.
Volgens één van de glazen bollen ging hij stil vallen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:47 schreef Newone82 het volgende:
5 seconde het gat inmiddels. Hamilton gaat dit met 2 vingers in zijn neus winnen.
Nu net erbuiten.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef AMDB het volgende:
Albon zit nog in pit window Bottas toch? Dus ze kunnen Albon nog buiten houden en hopen dat Bottas achter hem komt.
Leuk voor je.quote:
Maar wat kan Albon dan op oude banden?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef AMDB het volgende:
Albon zit nog in pit window Bottas toch? Dus ze kunnen Albon nog buiten houden en hopen dat Bottas achter hem komt.
hij rijdt sneller dan eerder. Dat is al ietsquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat kan Albon dan op oude banden?
Snapte deze ook nietquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef daNpy het volgende:
Ik vind die tactiek van rbr nog steeds vreemd elke keer.
Mercedes pushed, Max niet, wel als eerste pittenJe spaart toch juist banden.
Vroege pit, hij staat sinds 6 laps op hardquote:
beschermen tegen de undercut van Bottasquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef daNpy het volgende:
Ik vind die tactiek van rbr nog steeds vreemd elke keer.
Mercedes pushed, Max niet, wel als eerste pittenJe spaart toch juist banden.
In de weg rijdenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hem eraf rijden zodra hij inhaalt? Verder zie ik het ook niet zo...quote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laat Max dan ook pushenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:51 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
beschermen tegen de undercut van Bottas
twitter:Charles_Leclerc twitterde op zondag 12-07-2020 om 15:50:23I am disappointed in myself. I'm sorry but being sorry is not enough. Seb hasn't got any faults today. I've let the team down after them working a whole week to bring the updates early. Too eager to gain those places in the first lap. I will learn from it. reageer retweet
Thanksquote:Op zondag 12 juli 2020 15:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vroege pit, hij staat sinds 6 laps op hard
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
twitter:Charles_Leclerc twitterde op zondag 12-07-2020 om 15:50:23I am disappointed in myself. I'm sorry but being sorry is not enough. Seb hasn't got any faults today. I've let the team down after them working a whole week to bring the updates early. Too eager to gain those places in the first lap. I will learn from it. reageer retweet
Keurig, het enige dat je nu kunt doen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
quote:
Hij is aanzienlijk sneller op social media dan op de baan.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben benieuwd, de tijd zal het lerenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
Dit inderdaad. Maar goed dat mag je hier niet zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Max heeft dat ook wel alleen jij ziet het niet, want Max fan.
Socialer ook.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij is aanzienlijk sneller op social media dan op de baan.
Die is om de racequote:Op zondag 12 juli 2020 15:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
heel misschhien krijgen we wel weer de wekelijkse Hamilton-Albon touché
En nu op naar Monaco om te feesten !quote:Op zondag 12 juli 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
Je drukt het knopje pitlimiter in. Dat begrenst gelijk je snelheid op een veilige manier voor je PU.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:54 schreef RipCity het volgende:
Even een vraagje; als ze in de pitstraat rijden moeten ze toch Max aantal km/h rijden. Gaat dat automatisch zodra ze de lijn over rijden door een computersysteem of regelen ze dat zelf dmv gaspedaal.
Ze gaan ook weleens te hard de pit in dus lijkt mij dat ze dat zelf doenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:54 schreef RipCity het volgende:
Even een vraagje; als ze in de pitstraat rijden moeten ze toch Max aantal km/h rijden. Gaat dat automatisch zodra ze de lijn over rijden door een computersysteem of regelen ze dat zelf dmv gaspedaal.
Pit limiter knopje op het stuurquote:Op zondag 12 juli 2020 15:54 schreef RipCity het volgende:
Tijd dat ze Vettel terug halen bij RBR.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:55 schreef Refragmental het volgende:
Max heeft geen drol aan zon 2e rijder
Pit-limiter kunnen ze instellen op moment dat ze in de pits zijn. Maar wel zelf gas gevenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:54 schreef RipCity het volgende:
Buffer om Bottas wat te vertragen zou fijn zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:55 schreef Refragmental het volgende:
Max heeft geen drol aan zon 2e rijder
Achterblijversquote:Op zondag 12 juli 2020 15:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Heel minimaal. Hamilton managed het gat
Truequote:Op zondag 12 juli 2020 15:56 schreef afca87 het volgende:
Die Albon is echt waardeloos zeg. Voegt niets toe en rijdt rond als een grijze muis.
Over een paar dagen is hij het weer vergeten en flikt hij hetzelfde bij Seb of iemand anders.quote:
Dat komt vaak door een verkeerde afstelling van de pit limiter. Of een overshoot als je de streep over rijdt.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze gaan ook weleens te hard de pit in dus lijkt mij dat ze dat zelf doen
Nou ja, de hele top-4 sowieso wel vandaag.quote:
Die wil echt niet de bitch van Max zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd dat ze Vettel terug halen bij RBR.
Perez is echt saai idd.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de hele top-4 sowieso wel vandaag.
Dit kan met de Merc motor volgend jaar er best al eens heel dichtbij in de buurt zittenquote:
Dat hoeft toch ook niet? Maar Vettel is wel iemand die Max kan pushen en waar je wel iets aan hebt.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die wil echt niet de bitch van Max zijn.
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit kan met de Merc motor volgend jaar er best al eens heel dichtbij in de buurt zitten
Lekker man.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
En nu op naar Monaco om te feesten !
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leclerc naar Mercedes. Dit had hij toch ook bij Hamilton kunnen doen lijkt mij.
Een paar rondes.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
Heb even een paar rondes geslapen. Heb iets gemist?
Beide Ferrari's zijn eraf.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:58 schreef tja77 het volgende:
Max perst echt het maximale uit z’n auto.
Volgens mij is de RBR niet veel sneller dan de RP en Mclaren.
Neequote:Op zondag 12 juli 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
Dank allemaalquote:Op zondag 12 juli 2020 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Pit-limiter kunnen ze instellen op moment dat ze in de pits zijn. Maar wel zelf gas geven
Daarom rijdt ie ook samen met de Mercs ver voor de rest van het veld.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:58 schreef tja77 het volgende:
Max perst echt het maximale uit z’n auto.
Volgens mij is de RBR niet veel sneller dan de RP en Mclaren.
Niet standaard vrij zijn op zondagquote:Op zondag 12 juli 2020 16:02 schreef Tjacka het volgende:
Wat is dit saai zeg. Hier neem je toch niet vrij voor op de zondag.
Hoezo.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:02 schreef Tjacka het volgende:
Wat is dit saai zeg. Hier neem je toch niet vrij voor op de zondag.
Ik denk niet dat Max zijn RB het dan gaat redden tegen de Mercedes van Bottas. 2e is prima. Hamilton komt van een andere planeet vandaag helaas.quote:
En dan net op het moment dat Hamilton de ingang van de pits al voorbij is en Max we nog net in kan schietenquote:
En dan Bottas vlak achter hem.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En dan net op het moment dat Hamilton de ingang van de pits al voorbij is en Max we nog net in kan schieten
Stond ook dat de striking distance van Bottas op Verstappen 4 rondes was terwijl Bottas maar 0.150s sneller was.quote:
De Mercedes is van een andere planeet.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max zijn RB het dan gaat redden tegen de Mercedes van Bottas. 2e is prima. Hamilton komt van een andere planeet vandaag helaas.
In de ziggostudio zitten er 4....quote:Op zondag 12 juli 2020 16:05 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd of mensen weer denken dat Verstappen de race écht wel kon winnen
Of nog hopen op een WK zoals de coronel’s van deze wereldquote:Op zondag 12 juli 2020 16:05 schreef Mansjester het volgende:
Benieuwd of mensen weer denken dat Verstappen de race écht wel kon winnen
Bottas is niet fel genoeg om er uiteindelijk aan voorbij te gaan.quote:
Dan krijgen we weer 7 jaren Mercedes dominantie, maar dan met Max. Dat gaat op den duur ook vervelen en Mercedes zal nog meer gehaat worden.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:05 schreef Newone82 het volgende:
[..]
De Mercedes is van een andere planeet.
Zet Max in de Mercedes en we hebben een echt gevecht om de titel. Max gaat nooit wk worden in een Red Bull
Bottas 3.0 wel.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bottas is niet fel genoeg om er uiteindelijk aan voorbij te gaan.
Hamilton en Verstappen zijn aan mekaar gewaagd. Zou leuker zijn dan nuquote:Op zondag 12 juli 2020 16:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer 7 jaren Mercedes dominantie, maar dan met Max. Dat gaat op den duur ook vervelen en Mercedes zal nog meer gehaat worden.
Bedoel meer dat je ook andere dingen kan doen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:03 schreef shiz het volgende:
[..]
Hoezo.Trek je geen uitkering dan zoals een goede FOK!ker betaamt?
Allebei totaal ongeloofwaardig.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:03 schreef Newone82 het volgende:
Je zal nu maar Horner en Marko heten, en gedacht hebben er echt bij te zitten dit jaar 🤭
Beter wisselen ze Bottas in voor Russel.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bottas is niet fel genoeg om er uiteindelijk aan voorbij te gaan.
Ik gun het Hamilton nietquote:
Dit jaquote:Op zondag 12 juli 2020 16:07 schreef franklop het volgende:
Russel zit de hele race al binnen 2 seconden van Latifi, valt me best wel tegen dat hij er nog niet langs is..
Of heeft iets wat schade opgelopen bij uitstapje.
Klopt. En maar roepen ieder jaar. En vervolgens niks presteren wat maar in de buurt komt van je grote concurrent.quote:
Bora Bora is nog verderder.quote:
Ik denk dat Hamilton dan vriendelijk bedankt. En @potjecreme ook.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hamilton en Verstappen zijn aan mekaar gewaagd. Zou leuker zijn dan nu
Van Bottas ben ik niet zo onder de indruk dat ie WK kan worden.quote:
Helaas gaat dat wel weer gebeuren 😢quote:Op zondag 12 juli 2020 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun het Hamilton niet
Als ie hem al moet halen, maak er dan maar iets van wat niet 3 races voor het einde al feitelijk beslist is.
Sow so.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef Newone82 het volgende:
Max rijdt een prima race. Ongelofelijk dat je met een wagen dat zoveel minder is dan Mercedes op P2 ligt. Heel knap.
P4, kom op AlbonGOD en pak dat podium plekje afquote:
Sky kijken, heb je daar geen last vanquote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
Sorry mensen, dit moet eruit. Ik ben Mol moe. Hou je waffel man.
Toch maar die F1 abo nemen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sky kijken, heb je daar geen last van
Met +10 seconde vertraging kijken voelt gewoon niet goed.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Het is dat er geen gemakkelijk alternatief is maar anders zat ik allang bij Sky. Alleen Doornbos houdt me nog bij Ziggoquote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2020 16:12 schreef franklop het volgende:
Goed nieuws voor ieder. Vorige week was er spectakel en was ik er niet. Nu niks terwijl ik wel kijk.
Volgende week ben ik ook weer op pad, dus feest
Snap sowieso niet waarom mensen Ziggo kijken als ze overal op haten. Perfecte streams van Sky loggen voor het oprapen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Perez voor het expres verkloten van zijn kwali om vandaag 12 plaatsen in te halenquote:Op zondag 12 juli 2020 16:12 schreef -XOR- het volgende:
Albon DOTD wegens niet gelapt worden door zijn teamgenoot.
Je gaat hem verrassend snel missen... wij zitten dit jaar op F1 tv maar zonder je kapot te ergeren aan Mol, Coronel en Doornbos is het toch niet helemaalquote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
Op zijn slofjes. Man wat is Albon traag. 40 seconden achter zijn teamlid zonder schade en in schone luchtquote:
Of eerste rijder gewoon goed.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Albonwat zijn die tweede rijders slecht zeg bij Red Bull
Hopen op uitvalbeurtquote:
Heeft er niet echt een wingman aan deze race.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Ja is dat zo? Zonder haperingen en goede kwaliteit?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen Ziggo kijken als ze overal op haten. Perfecte streams van Sky loggen voor het oprapen.
Albon en de auto.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Op zijn slofjes. Man wat is Albon traag. 40 seconden achter zijn teamlid zonder schade en in schone lucht
Tijd dat Z.iggo eens een kans geeft aan Rick Winkelman!quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2020 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je gaat hem verrassend snel missen... wij zitten dit jaar op F1 tv maar zonder je kapot te ergeren aan Mol, Coronel en Doornbos is het toch niet helemaal
Hetzelfde
Gewoon met zijn alle ziggo mailen dat Mol Plooij en dat petje vervangen moeten wordenquote:Op zondag 12 juli 2020 16:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Het is dat er geen gemakkelijk alternatief is maar anders zat ik allang bij Sky. Alleen Doornbos houdt me nog bij Ziggo
Mja hij rijdt er net een half seizoen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Ze vinden gewoon niemand op niveau. Naar mijn weten was Ric zelden tot nooit zoveel slechter dan Verstappen.quote:
Ook dat. Je mag hopen dat een tweede rijder Misschien op een halve seconde max zit per lap, maar dit is gewoon slechtquote:
Eensquote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tijd dat Z.iggo eens een kans geeft aan Rick Winkelman!
De man heeft een prettige stem, goede achtergrond verhalen, brede feitenkennis en vermijdt het populistisch gewauwel van Mol.
Je hebt ook Sky en RTL he?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
Haha. Sneu ditquote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou Lewis ga maar eventjes snel grindbak in, wat jij en arrogante Mercedes verdient
P1 voor Koning Max hopelijk
Hier ieder geval wel. Misschien om het half uur even een hapering van een seconde maar dat zal meer aan m'n eigen crack-verbinding liggen van 20mbs.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Zonder haperingen en goede kwaliteit?
Ja, mag zijn, maar die gast is een beetje slappe hap verder.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De man heeft een prettige stem, goede achtergrond verhalen, brede feitenkennis en vermijdt het populistisch gewauwel van Mol.
Dat zit Albonquote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook dat. Je mag hopen dat een tweede rijder Misschien op een halve seconde max zit per lap, maar dit is gewoon slecht
Ja dit ja. Sinds Ric hebben ze geen betere gehad.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze vinden gewoon niemand op niveau. Naar mijn weten was Ric zelden tot nooit zoveel slechter dan Verstappen.
Reclamegenot.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb geen Olav als commentaar, via duitse RTL+ te kijken
Ricciardo paste ook bij het team qua uitstraling. Die albon is maar een dooie mus. Ga geen energydrankje kopen door ‘m.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze vinden gewoon niemand op niveau. Naar mijn weten was Ric zelden tot nooit zoveel slechter dan Verstappen.
Doe maar en ander ik vind Winkelman wel prettig bij NASCAR en bij F1 mute ik het geluid gewoonquote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Teveel reclamequote:Op zondag 12 juli 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Reclamegenotquote:Op zondag 12 juli 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |