Toch maar die F1 abo nemen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sky kijken, heb je daar geen last van
Met +10 seconde vertraging kijken voelt gewoon niet goed.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Het is dat er geen gemakkelijk alternatief is maar anders zat ik allang bij Sky. Alleen Doornbos houdt me nog bij Ziggoquote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
Sorry mensen, dit moet eruit. Ik ben Mol moe. Hou je waffel man.
quote:Op zondag 12 juli 2020 16:12 schreef franklop het volgende:
Goed nieuws voor ieder. Vorige week was er spectakel en was ik er niet. Nu niks terwijl ik wel kijk.
Volgende week ben ik ook weer op pad, dus feest
Snap sowieso niet waarom mensen Ziggo kijken als ze overal op haten. Perfecte streams van Sky loggen voor het oprapen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Perez voor het expres verkloten van zijn kwali om vandaag 12 plaatsen in te halenquote:Op zondag 12 juli 2020 16:12 schreef -XOR- het volgende:
Albon DOTD wegens niet gelapt worden door zijn teamgenoot.
Je gaat hem verrassend snel missen... wij zitten dit jaar op F1 tv maar zonder je kapot te ergeren aan Mol, Coronel en Doornbos is het toch niet helemaalquote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
Op zijn slofjes. Man wat is Albon traag. 40 seconden achter zijn teamlid zonder schade en in schone luchtquote:
Of eerste rijder gewoon goed.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Albonwat zijn die tweede rijders slecht zeg bij Red Bull
Hopen op uitvalbeurtquote:
Heeft er niet echt een wingman aan deze race.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Albonwat zijn die tweede rijders slecht zeg bij Red Bull
Ja is dat zo? Zonder haperingen en goede kwaliteit?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen Ziggo kijken als ze overal op haten. Perfecte streams van Sky loggen voor het oprapen.
Albon en de auto.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Op zijn slofjes. Man wat is Albon traag. 40 seconden achter zijn teamlid zonder schade en in schone lucht
Tijd dat Z.iggo eens een kans geeft aan Rick Winkelman!quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |