Snap sowieso niet waarom mensen Ziggo kijken als ze overal op haten. Perfecte streams van Sky loggen voor het oprapen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sky kijken, heb je daar geen last van
Perez voor het expres verkloten van zijn kwali om vandaag 12 plaatsen in te halenquote:Op zondag 12 juli 2020 16:12 schreef -XOR- het volgende:
Albon DOTD wegens niet gelapt worden door zijn teamgenoot.
Je gaat hem verrassend snel missen... wij zitten dit jaar op F1 tv maar zonder je kapot te ergeren aan Mol, Coronel en Doornbos is het toch niet helemaalquote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
Sorry mensen, dit moet eruit. Ik ben Mol moe. Hou je waffel man.
Op zijn slofjes. Man wat is Albon traag. 40 seconden achter zijn teamlid zonder schade en in schone luchtquote:
Of eerste rijder gewoon goed.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Albonwat zijn die tweede rijders slecht zeg bij Red Bull
Hopen op uitvalbeurtquote:
Heeft er niet echt een wingman aan deze race.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Ja is dat zo? Zonder haperingen en goede kwaliteit?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen Ziggo kijken als ze overal op haten. Perfecte streams van Sky loggen voor het oprapen.
Albon en de auto.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Op zijn slofjes. Man wat is Albon traag. 40 seconden achter zijn teamlid zonder schade en in schone lucht
Tijd dat Z.iggo eens een kans geeft aan Rick Winkelman!quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2020 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je gaat hem verrassend snel missen... wij zitten dit jaar op F1 tv maar zonder je kapot te ergeren aan Mol, Coronel en Doornbos is het toch niet helemaal
Hetzelfde
Gewoon met zijn alle ziggo mailen dat Mol Plooij en dat petje vervangen moeten wordenquote:Op zondag 12 juli 2020 16:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Het is dat er geen gemakkelijk alternatief is maar anders zat ik allang bij Sky. Alleen Doornbos houdt me nog bij Ziggo
Mja hij rijdt er net een half seizoen.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef StephanL het volgende:
Ze vinden gewoon niemand op niveau. Naar mijn weten was Ric zelden tot nooit zoveel slechter dan Verstappen.quote:
Ook dat. Je mag hopen dat een tweede rijder Misschien op een halve seconde max zit per lap, maar dit is gewoon slechtquote:
Eensquote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tijd dat Z.iggo eens een kans geeft aan Rick Winkelman!
De man heeft een prettige stem, goede achtergrond verhalen, brede feitenkennis en vermijdt het populistisch gewauwel van Mol.
Je hebt ook Sky en RTL he?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:11 schreef potjecreme het volgende:
Haha. Sneu ditquote:Op zondag 12 juli 2020 16:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou Lewis ga maar eventjes snel grindbak in, wat jij en arrogante Mercedes verdient
P1 voor Koning Max hopelijk
Hier ieder geval wel. Misschien om het half uur even een hapering van een seconde maar dat zal meer aan m'n eigen crack-verbinding liggen van 20mbs.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Zonder haperingen en goede kwaliteit?
Ja, mag zijn, maar die gast is een beetje slappe hap verder.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De man heeft een prettige stem, goede achtergrond verhalen, brede feitenkennis en vermijdt het populistisch gewauwel van Mol.
Dat zit Albonquote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook dat. Je mag hopen dat een tweede rijder Misschien op een halve seconde max zit per lap, maar dit is gewoon slecht
Ja dit ja. Sinds Ric hebben ze geen betere gehad.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze vinden gewoon niemand op niveau. Naar mijn weten was Ric zelden tot nooit zoveel slechter dan Verstappen.
Reclamegenot.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb geen Olav als commentaar, via duitse RTL+ te kijken
Ricciardo paste ook bij het team qua uitstraling. Die albon is maar een dooie mus. Ga geen energydrankje kopen door ‘m.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze vinden gewoon niemand op niveau. Naar mijn weten was Ric zelden tot nooit zoveel slechter dan Verstappen.
Doe maar en ander ik vind Winkelman wel prettig bij NASCAR en bij F1 mute ik het geluid gewoonquote:Op zondag 12 juli 2020 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Teveel reclamequote:Op zondag 12 juli 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Reclamegenotquote:Op zondag 12 juli 2020 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |