Albon zit nu prima voor als Mercedes gaat pitten en zelf zijn pit nog even uitsteltquote:Op zondag 12 juli 2020 15:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Albon is Formula 1.5...
Aardige jongen, maar voorlopig nog niet de rugdekking die Max nodig heeft.
Max winnaarquote:
Ik verheug mijquote:Op zondag 12 juli 2020 15:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik Alonso was zou ik echt nooit in die Renault stappen. Dat gaat alleen maar ergernis worden
Kan ik mooi de auto weer de schuld geven.quote:
Kan niet wachten op de boordradiosquote:Op zondag 12 juli 2020 15:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik Alonso was zou ik echt nooit in die Renault stappen. Dat gaat alleen maar ergernis worden
Hoe smaakt het bierquote:
Gewoon vrijwel hetzelfde gat als ervoor. Zag je ook bij verschil uit de pits vs Ham pit inquote:
Hij snapt het soms echt nietquote:Op zondag 12 juli 2020 15:47 schreef RubenSosa het volgende:
Maakt niet uit zegt hij... maar toch begint hij er over....
Max heeft dat ook wel alleen jij ziet het niet, want Max fan.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik verwijt hem niet het gerommel met de auto, ik verwijt hem dat hij rond ging lopen alsof hij Gods’ grootste geschenk aan de F1 sinds Schumacher is. Zijn eigen grootheidswaanzin is wat ik hem verwijt. Daar is ‘ie toch echt zelf bij.
Bedankt voor je waardevolle toevoeging.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:47 schreef Newone82 het volgende:
5 seconde het gat inmiddels. Hamilton gaat dit met 2 vingers in zijn neus winnen.
Volgens één van de glazen bollen ging hij stil vallen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:47 schreef Newone82 het volgende:
5 seconde het gat inmiddels. Hamilton gaat dit met 2 vingers in zijn neus winnen.
Nu net erbuiten.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef AMDB het volgende:
Albon zit nog in pit window Bottas toch? Dus ze kunnen Albon nog buiten houden en hopen dat Bottas achter hem komt.
Leuk voor je.quote:
Maar wat kan Albon dan op oude banden?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:49 schreef AMDB het volgende:
Albon zit nog in pit window Bottas toch? Dus ze kunnen Albon nog buiten houden en hopen dat Bottas achter hem komt.
hij rijdt sneller dan eerder. Dat is al ietsquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat kan Albon dan op oude banden?
Snapte deze ook nietquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef daNpy het volgende:
Ik vind die tactiek van rbr nog steeds vreemd elke keer.
Mercedes pushed, Max niet, wel als eerste pittenJe spaart toch juist banden.
Vroege pit, hij staat sinds 6 laps op hardquote:
beschermen tegen de undercut van Bottasquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef daNpy het volgende:
Ik vind die tactiek van rbr nog steeds vreemd elke keer.
Mercedes pushed, Max niet, wel als eerste pittenJe spaart toch juist banden.
In de weg rijdenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat kan Albon dan op oude banden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |