Hier gaat iets misquote:Op zondag 12 juli 2020 14:54 schreef potjecreme het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juli 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou Shelly doen
[/quoteJe bent de derde in de rij...
daaromquote:Op zondag 12 juli 2020 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig is hij weer blijven staan
Nu heb ik trek in bier en nootjesquote:
Hier kunnen ze nu dus nooit meer mee stoppen, want dan zeggen ze of dat er geen racisme meer is of dat het niet meer belangrijk isquote:
Mooi toch, dat hij dit wil doen. Ik heb respect voor deze mensen. Net als dat ik respect heb voor een hardloper die beide benen verliest en bij de Paralympics 1e wordt op de 100 meterquote:Op zondag 12 juli 2020 14:55 schreef tja77 het volgende:
Deze zanger heeft keelkanker, geen grapjes a.u.b.
en de oeigoeren in china dan?quote:Op zondag 12 juli 2020 14:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hier kunnen ze nu dus nooit meer mee stoppen, want dan zeggen ze of dat er geen racisme meer is of dat het niet meer belangrijk is#blacklivelogics
Het was toch ook niet de hele grid of wel?quote:Op zondag 12 juli 2020 14:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hier kunnen ze nu dus nooit meer mee stoppen, want dan zeggen ze of dat er geen racisme meer is of dat het niet meer belangrijk is#blacklivelogics
Ik ben ook geen racistquote:Op zondag 12 juli 2020 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooi toch, dat hij dit wil doen. Ik heb respect voor deze mensen. Net als dat ik respect heb voor een hardloper die beide benen verliest en bij de Paralympics 1e wordt op de 100 meter
Mwah Grosjean en Ocon zitten er redelijk ver achter.quote:
Jammer.quote:
Maar die loopt alleen maar tegen gehandicapte mensenquote:Op zondag 12 juli 2020 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooi toch, dat hij dit wil doen. Ik heb respect voor deze mensen. Net als dat ik respect heb voor een hardloper die beide benen verliest en bij de Paralympics 1e wordt op de 100 meter
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die loopt alleen maar tegen gehandicapte mensen
Laten we dat de rest van het seizoen vooral zo houden!quote:Op zondag 12 juli 2020 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Bijna de hele voorbeschouwing gekeken en geen seconde knielen gezien, dus per definitie niks om me druk over te maken
Je bent zelf jammer!!quote:
En als we het wel zien is het ook zo kort dat je je er nauwelijks druk over kunt makenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laten we dat de rest van het seizoen vooral zo houden!
Met zo’n groot publiek kan je het moeilijk onbesproken latenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft weinig met F1 te maken, laat ze lekker die onzin ergens anders gaan uitoefenen.
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met zo’n groot publiek kan je het moeilijk onbesproken laten
Hebben ze toch vorige week kunnen doen?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de voorspelling van Shelly zou ik tekenen
Er is zoveel onbesproken, alleen dit onderwerp er uit halen is al discriminatie.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de voorspelling van Shelly zou ik tekenen
preciesquote:Op zondag 12 juli 2020 15:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er is zoveel onbesproken, alleen dit onderwerp er uit halen is al discriminatie.
Want wishful thinking mag niet?quote:Op zondag 12 juli 2020 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
Walgelijk altijd die voorspellingen, 18 oranje Max-brillen op, ieder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |