Oh?quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:41 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Er is zelfs een (inactieve) FOK! groep!
Joint...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:55 schreef Mazou het volgende:
Gevonden! https://www.goodreads.com/group/show/56847-fok
ongemakkelijk mooi!quote:
ik gebruik alleen de app, en kom er niet achter hoe ik lid kan worden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:55 schreef Mazou het volgende:
Gevonden! https://www.goodreads.com/group/show/56847-fok
Kennelijk moet iemand je uitnodigen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik gebruik alleen de app, en kom er niet achter hoe ik lid kan worden.
Bij mij lukte het door op de link te klikken, en in de app op join group te klikken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik gebruik alleen de app, en kom er niet achter hoe ik lid kan worden.
Oh mooi zo ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ongemakkelijk mooi!
Ik heb hier enorm van genoten, ook al was het de engelse versie die ik gelezen heb.
Done, en meteen een hele rits Fokkers die nog niet lid waren uitgenodigd.quote:Op zondag 6 september 2020 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kennelijk moet iemand je uitnodigen?
Hey, wat duf, ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 11:50 schreef 1inamelon het volgende:
Leuk al die nieuwe aanwas in de Goodreads groep. 8 jaar geleden was ervoor het laatst activiteit
Er is trouwens ook een Goodreads topic hier op TTK maar ik kan em niet kicken: TTK / Goodreads - online social boekenkast
Niet duf.. topic is gewoon gesloten.quote:Op zondag 6 september 2020 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Done, en meteen een hele rits Fokkers die nog niet lid waren uitgenodigd.
[..]
Hey, wat duf, ik ook niet![]()
Same here trouwensquote:Op zondag 6 september 2020 00:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij mij lukte het door op de link te klikken, en in de app op join group te klikken.
Tot nu toe gebruikte ik GR ook voornamelijk om bij te houden wat ik zelf lees, maar zien wat anderen lezen is wel leuk ja. Zo doe je ook ideeën op.quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef Mazou het volgende:
Als iemand vrienden wil worden dan kun je me een uitnodiging sturen. Ik heb er nog maar 3Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen lezen. Ik ben Bobbine.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef Mazou het volgende:
Als iemand vrienden wil worden dan kun je me een uitnodiging sturen. Ik heb er nog maar 3Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen lezen. Ik ben Bobbine.
Ik heb je een uitnodiging gestuurd als het goed is. Die vrouw met die mannennaamquote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef Mazou het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |