Nou, jij gaat het ten minste halen, ik loop er ondertussen al 15 achter of zoquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:13 schreef Gala6183 het volgende:
Jaaa ik gebruik het ook al een paar jaar en ben een tijdje redelijk actief geweest als librarian.
Maar 52 boekenDat is met recht een challenge. Ik heb een bescheiden 15 gekozen en zit nu op 86%
Goed idee qua boekenlijst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:45 schreef Finland. het volgende:
Goodreads, geweldige site! Ik heb de challenge al af, ging voor de 25 boeken. Helaas verzaak ik een beetje met lezen, want door de studie ga ik in mijn vrije tijd liever hersenloos tv kijken of sporten.
Verder gebruik ik Goodreads ook voor mijn boekenlijsten. Die scan op mijn iPhone is zeer handig als ik in de winkel sta en niet genoeg geld heb voor een nieuw boek (zo vergeet ik hem niet) en het is natuurlijk ook leuk om te zien welke boeken je al gelezen hebt!
Join us!quote:
Oh nee daar gaat m'n internet anonimiteitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef Gala6183 het volgende:
Ik heb de groep gejoined, leuk! Nu even in je boekenkast kijken
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef Finland. het volgende:
Ik ook gisteren! Nu nog een beetje rustig met 45 leden
Als je 52 al veel vindt dan zal ik maar niet vertellen hoeveel boeken ik als challenge heb (en al heb gelezen)quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:13 schreef Gala6183 het volgende:
Jaaa ik gebruik het ook al een paar jaar en ben een tijdje redelijk actief geweest als librarian.
Maar 52 boekenDat is met recht een challenge. Ik heb een bescheiden 15 gekozen en zit nu op 86%
Vertelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je 52 al veel vindt dan zal ik maar niet vertellen hoeveel boeken ik als challenge heb (en al heb gelezen)
Ook ben ook erg nieuwsgierig. Een boek per week blijkt voor mij echt al te hoog gegrepen te zijn...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je 52 al veel vindt dan zal ik maar niet vertellen hoeveel boeken ik als challenge heb (en al heb gelezen)
Ik had mijn oorspronkelijke challenge op 100 ingesteld en dacht dat ik onwijs zou falen.. In 2010 13 boeken gelezen dus had me al ingesteld op dat ik het niet zou redden. Inmiddels heb ik mijn challenge bijgesteld naar 120 en het ziet er naar uit dat ik dat binnen 2 á 3 weken ga halenquote:
120 in 1 jaar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had mijn oorspronkelijke challenge op 100 ingesteld en dacht dat ik onwijs zou falen.. In 2010 13 boeken gelezen dus had me al ingesteld op dat ik het niet zou redden. Inmiddels heb ik mijn challenge bijgesteld naar 120 en het ziet er naar uit dat ik dat binnen 2 á 3 weken ga halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |