Ja ook erg!quote:
"Gelukkig"quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig waren die niet in slaap gevallen
Nee, als ze ooit willen winnen, moeten ze in het Engels zingen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar ja, Portugal he, zolang ze in het Portugees zingen maken ze geen schijn van kans
Portugal wordt ZO VAAK ondergewaardeerd, niet normaalquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar ja, Portugal he, zolang ze in het Portugees zingen maken ze geen schijn van kans
Ik wil de weddenschap met je aan gaan dat ze het ooit in het Portugees gewoon gaan lukkenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, als ze ooit willen winnen, moeten ze in het Engels zingen.
Haha, natuurlijk niet. Ze kunnen zelf al niet het goede liedje kiezen in hun voorrondequote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil de weddenschap met je aan gaan dat ze het ooit in het Portugees gewoon gaan lukken
Nee dat gaat nooit wat wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eres Tu was wel wat beter dan dit.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Ze zien eruit als 1/3e deel van Mocedades.
heeft dit iets met Pocahontas te maken?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
En toch he.... Ik heb een voorgevoelquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet. Ze kunnen zelf al niet het goede liedje kiezen in hun voorronde
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Het heeft niets met vanavond te maken, maar zag vandaag dat Salvador Jacques Brel gaat zingen, in het frans. boh.. zo goedquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil de weddenschap met je aan gaan dat ze het ooit in het Portugees gewoon gaan lukken
Ne me quitte pasquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het heeft niets met vanavond te maken, maar zag vandaag dat Salvador Jacques Brel gaat zingen, in het frans. boh.. zo goed
Stel je toch voor dat die voorronde met Salvador televoting-only was. Dan hadden we nooit van die 'spast' gehoordquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch he.... Ik heb een voorgevoel
Dat zou ik graag willen horen, jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het heeft niets met vanavond te maken, maar zag vandaag dat Salvador Jacques Brel gaat zingen, in het frans. boh.. zo goed
OEHquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja echt bizar dat de televote toen niet eens voor hem gingquote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat die voorronde met Salvador televoting-only was. Dan hadden we nooit van die 'spast' gehoord
Ik moest het opzoeken, maar je hebt een goede blik.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |