Ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Horner heeft die deur toch al dichtgeklapt? ik dacht dat Formula1.com deze week met dit nieuws kwam.
quote:"Lewis Hamilton reed echt fenomenaal, maar vergeet niet dat zijn auto ook zeer goed is. Max Verstappen probeerde in een uiterste poging hem nog te kloppen, maar je zag dat hij er alles aan moest doen om zijn auto onder controle te houden. Vervolgens zag je Lewis in beeld die bijna geen stuurcorrecties uit hoefde te voeren om zijn auto te controleren, wat betekent dat de Mercedes zeer goed is", blikt Villeneuve terug bij Sky Italia.
Waar vind ik Leclerc's red light district?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Allemaal F1 gerelateerde pinnen op google Maps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horner zei ook dat Gastly na de zomerbreak bij RB bleef vorig jaar...quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Horner heeft die deur toch al dichtgeklapt? ik dacht dat Formula1.com deze week met dit nieuws kwam.
Ach, die zeiden vorig seizoen ook dat Gasly zich geen zorgen hoefde te maken over z’n stoeltjequote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En zelfs dat hielp Gasly niet om beter te presteren, waardoor ze hem alsnog gedegradeerd hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:52 schreef needakill het volgende:
Ik vond vooral perez opvallend. Vooral omdat Stroll wel redelijk vooraan reed met die roze mercedes.
En ferrari
[..]
Horner zei ook dat Gastly na de zomerbreak bij RB bleef vorig jaar...
Het zal deels te danken zijn aan Lewis z'n rechtervoet maar verschil in stabiliteit en wielspin tussen de Mercedes en Red Bull was wel enorm als je zo de beide onboards vergeleek.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:28 schreef BroesWillems het volgende:
https://racingnews365.nl/villeneuve-lyrisch-over-verstappen-geweldig-om-hem-aan-het-werk-te-zien
Villeneuve lyrisch over Verstappen. Das ook wel eens anders geweest.
[..]
Nee maar Horner of Marko zeggen wel vaker watquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En zelfs dat hielp Gasly niet om beter te presteren, waardoor ze hem alsnog gedegradeerd hebben.
Gaat die binotto er voor of na Monza uit?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Binotto beaamt dat de updates niet veel hebben gebracht: https://uk.reuters.com/ar(...)inotto-idUKKCN24C0RA
Wat lost het op?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaat die binotto er voor of na Monza uit?
Ja dat maakt wel zoveel verschil.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:11 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe Ferrari zo ver gezakt is. Dat trucje met de motor kan toch niet zoveel verschil hebben gemaakt?
Wat een gepruts daar. Binotto is een drama van een managerquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gaat die binotto er voor of na Monza uit?
Die speelt geen rol van betekenis bij renault. Die neemt een paar miljoen mee en dat is het. Ik zie hem geen podium halen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 22:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb er nog steeds de balen van dat Alonso volgend jaar weer in de F1 race rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |