Dit keer was er echt toegevoegde waarde om op de baan te blijven, dat is er normaal niet. En in de situatie die je noemt, gaan coureurs gewoon naar buiten om rondjes te rijden, niet om een snelle tijd neer te zetten. Dat lijkt ook niet het beste idee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vandaag flink wat actie en rondjes in de kwalificatie.
Als je dat onder droge omstandigheden ook wil, dan zou je iedere auto met bijvoorbeeld minimaal 20 rondjes aan brandstof moeten laten beginnen aan Q1.
Hoe meer rondjes je rijdt, hoe lichter de auto dan in Q3 is.
(20 is maar een random gekozen aantal natuurlijk, en het zou dan in kilo's uitgedrukt moeten worden).
yepquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
LeClerc wel voor ophouden Kvyat:
https://racingnews365.nl/(...)c-bij-gp-stiermarken
Ik word weinig wijs van dat plaatje. Een grote mistbende en een rood lampjequote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:25 schreef Starflyer het volgende:
Hier klopt iets niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zat op een recht stuk en niet in bocht 9 toen het rode licht aan ging volgens Racefans.net op Twitterquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word weinig wijs van dat plaatje. Een grote mistbende en een rood lampje
Rood lampje = rode vlagquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word weinig wijs van dat plaatje. Een grote mistbende en een rood lampje
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zat op een recht stuk en niet in bocht 9 toen het rode licht aan ging volgens Racefans.net op Twitter
Edit: Al lijkt hij vlak voor het 150m bord (onder de rode lamp) te zitten. Dus misschien is dat wel vlak voor turn entry.
150 meter voor de bocht, in de regen, en een pit-ingang die een strakkere lijn vereist. Ja, dit plaatje zegt echt helemaal niksquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zat op een recht stuk en niet in bocht 9 toen het rode licht aan ging volgens Racefans.net op Twitter
Edit: Al lijkt hij vlak voor het 150m bord (onder de rode lamp) te zitten. Dus misschien is dat wel vlak voor turn entry.
twitter:fia twitterde op zaterdag 11-07-2020 om 20:38:17#F1 - @LewisHamilton, @Max33Verstappen & @Carlossainz55 share their thoughts after the qualifying session of the #StyrianGP 🇦🇹 ⬇
https://t.co/ESEZgocPRi reageer retweet
Daarom ook mijn edit.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
150 meter voor de bocht, in de regen, en een pit-ingang die een strakkere lijn vereist. Ja, dit plaatje zegt echt helemaal niks
Jij en ik weten dat dit niet gaat gebeuren. Zolang Hamilton er is, zal Leclerc, Vettel of Max altijd de eeuwige tweede zijn. Heel ontmoedigend en liever had ik het ook anders gezien. Maar racen wordt pas leuk als Hamilton weg is en we een heerlijke competitie ervoor terugkrijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zet Leclerc, Vettel of Max in die Mercedes en ze leggen hem het vuur aan de schenen.
Horner heeft die deur toch al dichtgeklapt? ik dacht dat Formula1.com deze week met dit nieuws kwam.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vettel gaat denk ik niet in dienst van Max rijden.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:48 schreef MakkieR het volgende:
Maar racen wordt pas leuk als Hamilton mercedes weg is en we een heerlijke competitie ervoor terugkrijgen.
Klopt. Net zoals Racing Point.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Horner heeft die deur toch al dichtgeklapt? ik dacht dat Formula1.com deze week met dit nieuws kwam.
Vettel heeft Hamilton in het verleden al verslagen dus dat klopt niet, het gaat om de combinatie Mercedes Hamilton en zelfs die is 1 keer verslagen door Mercedes Rosbergquote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jij en ik weten dat dit niet gaat gebeuren. Zolang Hamilton er is, zal Leclerc, Vettel of Max altijd de eeuwige tweede zijn. Heel ontmoedigend en liever had ik het ook anders gezien. Maar racen wordt pas leuk als Hamilton weg is en we een heerlijke competitie ervoor terugkrijgen.
Renault heeft toch niet een goed stoeltje beschikbaar. Daar lijdt je alleen maar gezichtsverlies, vraag het aan Ricciardo.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom kiest Renault ook voor Alonso.
Oh, wacht...
Leclerc is verder naar achter gezet vanwege een 3 plaatsen gridstraf voor het ophouden Kvyat.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:11 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe Ferrari zo ver gezakt is. Dat trucje met de motor kan toch niet zoveel verschil hebben gemaakt?
*Norris 9equote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault deed het best leuk vandaag. Lando Norris start als 6de, naast Ocon op de derde startrij.
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jij en ik weten dat dit niet gaat gebeuren. Zolang Hamilton er is, zal Leclerc, Vettel of Max altijd de eeuwige tweede zijn. Heel ontmoedigend en liever had ik het ook anders gezien. Maar racen wordt pas leuk als Hamilton weg is en we een heerlijke competitie ervoor terugkrijgen.
Dat scheelde vorige week 0,7 seconde op het rechte stuk. Al zal dat ook voor een deel komen omdat ze met veel drag rijden. En 0,3 seconde in de bochten. De updates die ze deze week hebben meegenomen hebben niet veel geholpen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:11 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe Ferrari zo ver gezakt is. Dat trucje met de motor kan toch niet zoveel verschil hebben gemaakt?
Zeker wel, minder vermogen dus ze kunnen met minder vleugel rijden. Je ziet bij zowel Leclerc als Vettel dat dat ding echt niet lekker rijdt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:11 schreef Breekfast het volgende:
verhip, de gridstraf was ik vergeten. thanks. Lando 9de, dan start Albon als 6de.quote:
Hopelijk Albon nog wel snel genoeg om de merc's in de weg te rijden als ze een pitstop moeten maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
verhip, de gridstraf was ik vergeten. thanks. Lando 9de, dan start Albon als 6de.
Een jaar aan doorontwikkeling en dan nog een achterstand die bijna niet weg te werken is.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:11 schreef Breekfast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |