inception dit dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nee stop met deze TT, het is al verwarrend genoeg dat de vrijdagmiddagborrel op donderdagavond was.
Sorryquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nee stop met deze TT, het is al verwarrend genoeg dat de vrijdagmiddagborrel op donderdagavond was.
wa voor grapje dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wordt er een grapje gemaakt in een appgroep van het werk. Begint er eentje te klagen dat dat toch niet kan, zulke grapjes.SNEEUWVLOKJE!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wordt er een grapje gemaakt in een appgroep van het werk. Begint er eentje te klagen dat dat toch niet kan, zulke grapjes.SNEEUWVLOKJE!!!!!!!!!!
Pffffquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met moeite hoor. heb zelfs de wekker nog een half uur verzet
Omg, zo’n wereldverbeteraar ?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
bBalquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met moeite hoor. heb zelfs de wekker nog een half uur verzet
quote:
quote:
Kun je t grapje delen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
moet jij geen column gaan schrijven over je werk avonturenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was zo klunzig gisteren, iedereen elkaar telkens herinneren: "hey jongens, het is morgen vrijdag, we moeten gewoon werken!"
Iedereen was bij de ochtendmeeting, dus volgens mij heeft het gewerkt.
twee tieten met een papjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het hier nog altijd best wel rustig zelf eigenlijk na mijn vorige werkplek, maar mensen blijven dit soort dingen zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet jij geen column gaan schrijven over je werk avonturen?
Tyf die debiel uit de groep dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Verwijderen, meteen je punt maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons krijg je dan te horen dat het de verkeerde app groep is. We hebben tegenwoordig een echte serieuze werkapp en eentje om te ouwehoerenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twee tieten met een papjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarom doettie moeilijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw..
die rent gillend weg na één week bij ons
mensen die het leven te serieus nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij ons krijg je dan te horen dat het de verkeerde app groep is. We hebben tegenwoordig een echte serieuze werkapp en eentje om te ouwehoerende meesten hebben geen humor
Zou uit de serieuze stappen. Als ze serieus willen zijn dan sturen ze maar een mailtje (die ik waarschijnlijk niet zal lezen).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij ons krijg je dan te horen dat het de verkeerde app groep is. We hebben tegenwoordig een echte serieuze werkapp en eentje om te ouwehoerende meesten hebben geen humor
Lenny vriend.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou uit de serieuze stappen. Als ze serieus willen zijn dan sturen ze maar een mailtje (die ik waarschijnlijk niet zal lezen).
Wij hebben één groep. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor slap geouwehoer en om te melden dat je in de file staat of zo. Maar deze collega is redelijk humorloos.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Haha hier ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Full time autist en part time FOK!kerquote:
Harrie is VBLquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Harrie. die is nieuw.
Ab_Haagsterhaus kon ik wel al
werkt veel beter ook..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben één groep. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor slap geouwehoer en om te melden dat je in de file staat of zo. Maar deze collega is redelijk humorloos.
Ab_Haagsterhausquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Harrie. die is nieuw.
Ab_Haagsterhaus kon ik wel al
wielklem er op leggenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:42 schreef RockNijntje het volgende:
Serieuze appgroepen. Proberen sommige mensen ook te doen met de appgroep van het gebouw waarin ik woon, terwijl dat mijn inziens helemaal niet altijd nodig is. Beetje grappig doen met je buren lijkt me juist een band te scheppen. Het gaat voornamelijk over serieuze zaken, maar er wordt ook wel eens een grapje gemaakt, bijvoorbeeld over de Tesla die niet van een bewoner is maar altijd op twee (!) van onze parkeerplekjes wordt neergezet, met de streep exact midden onder de auto. Dingen als "hij staat er weer hoor
" of "ik dacht dat die dingen zichzelf konden parkeren
" worden dan wel eens gezegd. Op die opmerkingen gingen een paar mensen laatst slecht omdat het respectloos zou zijn. Uhm
...
Erg leuk verhaal!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:42 schreef RockNijntje het volgende:
Serieuze appgroepen. Proberen sommige mensen ook te doen met de appgroep van het gebouw waarin ik woon, terwijl dat mijn inziens helemaal niet altijd nodig is. Beetje grappig doen met je buren lijkt me juist een band te scheppen. Het gaat voornamelijk over serieuze zaken, maar er wordt ook wel eens een grapje gemaakt, bijvoorbeeld over de Tesla die niet van een bewoner is maar altijd op twee (!) van onze parkeerplekjes wordt neergezet, met de streep exact midden onder de auto. Dingen als "hij staat er weer hoor
" of "ik dacht dat die dingen zichzelf konden parkeren
" worden dan wel eens gezegd. Op die opmerkingen gingen een paar mensen laatst slecht omdat het respectloos zou zijn. Uhm
...
Bij mijn pa is het het tegenovergestelde. Er zit een zeer verwesterde Turk in zijn appgroep van werk en iedereen let een beetje op wat ze zeggen, maar zelf zit hij de hele dag racistisch te doen over zijn 'eigen volk' en moslims in het algemeenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha hier ook.
Sinds kort zit er een Syriër bij, die hebben we er al uitgetieft want die vond alles discriminerend.
*Geeft maandverbandje aan en stelt LL gerustquote:
baasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mijn pa is het het tegenovergestelde. Er zit een zeer verwesterde Turk in zijn appgroep van werk en iedereen let een beetje op wat ze zeggen, maar zelf zit hij de hele dag racistisch te doen over zijn 'eigen volk' en moslims in het algemeen![]()
.
Wacht, wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wielklem er op leggen
beetje zout op het toch al vrij zure hedendaags leven moet wel kunnen
met dat klem rijden van afgelopen zaterdag blijkt wel dat wij geen zure 'vanachter de geraniums' groep app hebben
**smeert nog gauw een beetje honing op dat maandverbandjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Geeft maandverbandje aan en stelt LL gerust
Zo zorgzaamquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
**smeert nog gauw een beetje honing op dat maandverbandje
oh een auto heeft zich klem gereden tussen twee paaltjes afgelopen zaterdagnacht met een BGTV tot gevolgquote:
* Lenny_Leonard is erg teleurgesteld dat je deze fantastische functie niet gebruiktquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Geeft maandverbandje aan en stelt LL gerust
Die functie is cringe omdat hij je eigen username er voor zet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
* Lenny_Leonard is erg teleurgesteld dat je deze fantastische functie niet gebruikt
@:donraja check deze truc
Wtfquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh een auto heeft zich klem gereden tussen twee paaltjes afgelopen zaterdagnacht met een BGTV tot gevolg
(werd met getrokken pistolen uit z'n auto gepraat via de luidspreker)
Bleek een achtervolging van uit België te zijn.
Ja, eens wel, zo onnodig ook tenzij je in minder dan vijf woorden wilt laten merken dat je echt heel erg ontevreden bent met je levenquote:
Dank voor je feedback. Ik neem dit mee achter de schermen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die functie is cringe omdat hij je eigen username er voor zet.
[..]
Wtf.
[..]
Ja, eens wel, zo onnodig ook tenzij je in minder dan vijf woorden wilt laten merken dat je echt heel erg ontevreden bent met je leven.
ja idd.. zou zulke mensen bijna met een touw het bos in sturen..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, eens wel, zo onnodig ook tenzij je in minder dan vijf woorden wilt laten merken dat je echt heel erg ontevreden bent met je leven.
Ja maar heb nu zon bose koptelefoon dus probleem is opgelostquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal jij zocht toch zo'n setje laatst
https://tweakers.net/revi(...)urder-ook-beter.html
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb nu zon bose dus probleem is opgelostDie sony kon ik niet te lang ophebben zonder pijnlijke oren te krijgen :p
hoe is het met je vaatwassernis trouwensquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb nu zon bose koptelefoon dus probleem is opgelostDie sony kon ik niet te lang ophebben zonder pijnlijke oren te krijgen :p
Moet zo de afwas doen dus dan denk ik er weer aanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met je vaatwassernis trouwens
Minder hard zetten ?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb nu zon bose koptelefoon dus probleem is opgelostDie sony kon ik niet te lang ophebben zonder pijnlijke oren te krijgen :p
ik denk er ineens aan omdat ik 'm net aangezet hebquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet zo de afwas doen dus dan denk ik er weer aan
Mijn Sennheiser doet geen pijn, maar is wel heel warmquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je tochquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ibood.com/hom(...)me-kit-60-delig.html
wat is deze
Of heb je zulke grote oren?quote:
zijn ook van die grote schelpen toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Sennheiser doet geen pijn, maar is wel heel warm
ja is ff schakelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Enige nadeel van die noise cancelling dingen vind ik dat je dus dat gevoel heb uit en vliegtuigcabine t komen als je ze lang op hebt gehad.
Mijn philips idem, denk dat elke koptelefoon warm is bij meer dan 20 graden buitenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Sennheiser doet geen pijn, maar is wel heel warm
mI van bitterbal met dombo orenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook van die grote schelpen toch?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je een reisbureau beschoten vannacht?
Ja kon niet slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je een reisbureau beschoten vannacht?
Iemand die geen voucher wilde ?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Euro-nieuws![]()
[ afbeelding ]
Wat is hier nieuw aan dan?
Euro's zijn lelijke generieke shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Gruj0
Horrordingen dat.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal jij zocht toch zo'n setje laatst
https://tweakers.net/revi(...)urder-ook-beter.html
bij mij ook niet.. Otoplastieken is ook altijd een drama om aangemeten te krijgen. Heb twee hele scherpe nagenoeg haakse bochten kort achter elkaar. Dat is blijkbaar heel lastig.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horrordingen dat.![]()
Kleine gehoorgang, dus die dingen passen nooit.
Die vielen nog wel mee gelukkig. Het zijn wel echt minidingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij mij ook niet.. Otoplastieken is ook altijd een drama om aangemeten te krijgen. Heb twee hele scherpe nagenoeg haakse bochten kort achter elkaar. Dat is blijkbaar heel lastig.
uitstraling krijgt de verassing van z'n leven vanavondquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Ja doe ik eerst, de dankjewel komt later.
WHOOSHquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uitstraling krijgt de verassing van z'n leven vanavond
Ja hopelijk wel maar niet uit die hoek.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
uitstraling krijgt de verassing van z'n leven vanavond
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Verdwaalde vrouw aan de lijn net, ik zeg ja je moet even dat nummer bellen en vragen naar Dhr Wouters.
Wat mijnheer Kabouters?![]()
Ja zeg dat maar tegen hem, je bent een kabouter.
Hihihi, hoe oud is die mijnheer?
Ja wat maakt dat nou uit?
Nou mijnheer u heeft een prettige zware stem en ik denk hij niet want hij is een kabouter.
Ja nou je hebt zelf ook wel een prettige stem.
Ja dat hoor ik vaker, kan die mijnheer me helpen?
Jazeker wel, dat is zijn werk.
Nou anders blijf ik wel bij u hangen hoor.
Ja maar je hoort mij eigenlijk niet eens te aan de telefoon te krijgen.
Ik kreeg dit nummer van iemand.
Is niet juist, je bent compleet verdwaald binnen de organisatie.
Jammer maar ik heb wel je nummer nu.
Is niet erg maar heeey dat is eigenlijk niet de bedoeling, geen misbruik van maken hè?
Ik beloof niets mijnheer met de fijne stem.
Ok hoe oud ben je?
Ja 32.
Oooooh dan snap ik het een beetje.
Ik ga die mijnheer bellen en als hij mij kan helpen dan bel ik u daarna terug, ok?
Nee dat is niet de bedoe-hoe-ling.
Jawel want dat is leuk.
Op zich wel maar ik ben een drukke man en dit is uitermate ongepast.
Zorg ik voor, relax nou maar.
Dit is een erg vreemd gesprek.
Ja leuk hè.
Bel die kabouter!!!
Ja doeiiii.
ja bij mij ook hoor.. maar krijg ze echt heel lastig in soms.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vielen nog wel mee gelukkig. Het zijn wel echt minidingen.
Ja ik ook. Werd uit mijn bed gebeld voor computergezeikje nummer 8miljardzoveel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 06:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben alweer aan het werk, of althans aan het doen alsof ik aan het werk ben
Hier is ook weer helemaal niets van waarquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Verdwaalde vrouw aan de lijn net, ik zeg ja je moet even dat nummer bellen en vragen naar Dhr Wouters.
Wat mijnheer Kabouters?![]()
Ja zeg dat maar tegen hem, je bent een kabouter.
Hihihi, hoe oud is die mijnheer?
Ja wat maakt dat nou uit?
Nou mijnheer u heeft een prettige zware stem en ik denk hij niet want hij is een kabouter.
Ja nou je hebt zelf ook wel een prettige stem.
Ja dat hoor ik vaker, kan die mijnheer me helpen?
Jazeker wel, dat is zijn werk.
Nou anders blijf ik wel bij u hangen hoor.
Ja maar je hoort mij eigenlijk niet eens te aan de telefoon te krijgen.
Ik kreeg dit nummer van iemand.
Is niet juist, je bent compleet verdwaald binnen de organisatie.
Jammer maar ik heb wel je nummer nu.
Is niet erg maar heeey dat is eigenlijk niet de bedoeling, geen misbruik van maken hè?
Ik beloof niets mijnheer met de fijne stem.
Ok hoe oud ben je?
Ja 32.
Oooooh dan snap ik het een beetje.
Ik ga die mijnheer bellen en als hij mij kan helpen dan bel ik u daarna terug, ok?
Nee dat is niet de bedoe-hoe-ling.
Jawel want dat is leuk.
Op zich wel maar ik ben een drukke man en dit is uitermate ongepast.
Zorg ik voor, relax nou maar.
Dit is een erg vreemd gesprek.
Ja leuk hè.
Bel die kabouter!!!
Ja doeiiii.
Dat zal wel ja, als ze een hoekje om moeten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij ook hoor.. maar krijg ze echt heel lastig in soms.
had jij sharp al?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is ook weer helemaal niets van waar
hoe doe je dat, apostels schrijven?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n drukke man en dan hele apostels schrijven, zo goed in multitasken!
US kan dat. Die kan alles. En voor gewillig ontvankelijk verward neukvlees MAAKT ie gewoon tijdquote:
Maar hem gebeurt het wel!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US kan dat. Die kan alles. En voor gewillig ontvankelijk verward neukvlees MAAKT ie gewoon tijd
Het klinkt wel erg scheppend.quote:
Je zou willen dat je zijn hoofd had bedoel je?quote:
Dacht dat het een pakket schoonmaakmiddelen wasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ibood.com/hom(...)me-kit-60-delig.html
wat is deze
zo ziet het er wel uit ja ;Pquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat het een pakket schoonmaakmiddelen was
En de thermometer in de kont van de Nederlandse economie houden ook nog, AED erbij, extra zuurstof, alles.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n drukke man en dan hele apostels schrijven, zo goed in multitasken!
en daarnaast ook nog neurochirurgquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de thermometer in de kont van de Nederlandse economie houden ook nog, AED erbij, extra zuurstof, alles.
Lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is allemaal wat. Zal ik koffie gana zetten?
Heb jij er dan gevulde koeken of appeltaart bij? Daar heb ik wel zin in namelijkquote:
Hou je gemak jijquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan zeg ik: LUNCHGENOT BESTE GENOT
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan zeg ik: LUNCHGENOT BESTE GENOT
boh.. kan ik ook nog wel eens makenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij er dan gevulde koeken of appeltaart bij? Daar heb ik wel zin in namelijk
Lekker manquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck it ook maar trouwens, ik loop wel even naar de kiosk op het station voor die gevulde koeken. Geregeld
Oké Hennyquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
Alleen nog stofzuigen/dweilen en de laatste was ophangen en dan ben ik uitgehuismand voor vandaag
wie weet vind dirk 't wel lekker om met en kut geslagen te worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bijnaam slaat al helemaal als kut op Dirk
Ik heb daar nu ook trek inquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Vers uit de oven ook nog
![]()
[ afbeelding ]
Mij eigenlijk te dichtbij. Maar 700 stappen op en neerquote:
Dan had je dus maar 1 koek tegelijk moeten kopen, had je het dubbel aantal gehadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij eigenlijk te dichtbij. Maar 700 stappen op en neer
Da's geen calorieneutrale wandelingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Vers uit de oven ook nog
![]()
[ afbeelding ]
Dat was op zich best een goed plan geweest. Maar dan had ik waarschijnlijk niet twee ovenverse koeken gehadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je dus maar 1 koek tegelijk moeten kopen, had je het dubbel aantal gehad
Voor mij denk ik 70.000quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat niet inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's geen calorieneutrale wandeling
ja maar geen 30 kmquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is eindje lopen hoor van waar ik woon.
Gevulde koek = amandel, maggiknie.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij er dan gevulde koeken of appeltaart bij? Daar heb ik wel zin in namelijk
gangmaker danquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevulde koek = amandel, maggiknie.![]()
Dus appeltaart.
Amandelquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus appeltaart.
Ook geen strafquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus appeltaart.
Ja, bonen. Die maggikooknie.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AmandelWittebonenpulp, geen illusies
In praktijk heb ik alleen kersen hoor. Ook lekker, maar niet perse met koffie samen.quote:
Frambozenjam.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.patesserie.com/recepten/koekjes/koekjes-gangmakers/
Nee, dan moet er eerst taart omheen zitten. Kun je niet snel een schwarzwaldertaart bakken?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk heb ik alleen kersen hoor. Ook lekker, maar niet perse met koffie samen.
Gelukkig voor mij sowieso nooit fan geweest van gevulde koeken, ik mis ze niet ofzo.quote:
ik doe met abrikozen m'n jongquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frambozenjam.![]()
Ik krijg een tintelbakkes van frambozen.
Hoezo ben jij zo'n moeilijkerd johquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frambozenjam.![]()
Ik krijg een tintelbakkes van frambozen.
Ik heb hier alleen een waterkoker.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan moet er eerst taart omheen zitten. Kun je niet snel een schwarzwaldertaart bakken?
Proberen kan toch wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen een waterkoker.
Misbaksel, kan er ook weinig aan doen.quote:
misbaksels zijn voor de chef zelfquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misbaksel, kan er ook weinig aan doen.
Hm, ik ken wel mensen die soep koken in hun waterkoker, maar een taart bakken wordt een uitdagingquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen een waterkoker.
Lekker is dat. En met zo'n lijf moet je dan honderd wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misbaksel, kan er ook weinig aan doen.
mug cakes eens bekijken. dat gaat in de magnetronquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ken wel mensen die soep koken in hun waterkoker, maar een taart bakken wordt een uitdaging
Het klinkt als een enorme bende.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een harder wener deeg bodem. dikke kledder zelf gemaakt abrikozenjam en dan cakebeslag
Studenten zekerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ken wel mensen die soep koken in hun waterkoker, maar een taart bakken wordt een uitdaging
eierenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Studenten zeker![]()
Ik zou noodles nog wel doen. Soep? Meh.
Weleens op. Was teleurstellendquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mug cakes eens bekijken. dat gaat in de magnetron
Magnetron moet hier op zich kunnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mug cakes eens bekijken. dat gaat in de magnetron
Dit ja.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Noodles met alleen een waterkoker is gekookt water bij je noodles, niet je noodles in de waterkoker.
Oh zekerquote:
Als je noodles zelf in een beker komen, okee. In zo'n zakkie? Jammerdanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Noodles met alleen een waterkoker is gekookt water bij je noodles, niet je noodles in de waterkoker.
ja de truuk is ook dat je ze dan net eruit haalt hequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een eierkoker, maar koop ieder jaar en nieuwedie dingen worden zo ranzig n gaan stinkenk van dat droog kokende water.
die van mij slaat vanzelf af als ie klaar is.. maar blijf je houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de truuk is ook dat je ze dan net eruit haalt heNiet dat je het dan nog een uur door laat fikken
plankje met een fijn spijkertje erdoorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kook ambachtelijk eitjes in een pannetje water. Ik moet alleen eens een eierprikker kopen. Dat doe ik nu met de punt van een scherp mesje, maar als de eitjes heel vers zijn, breekt het ei nogal eens
Dat veroorzaakt ongelukken in huisquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
plankje met een fijn spijkertje erdoor
moet je ook niet naast je bed aan de kant van de vrouw leggenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat veroorzaakt ongelukken in huis
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je ook niet naast je bed aan de kant van de vrouw leggen
Nee inderdaad. Niet ernaast, maar erin.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je ook niet naast je bed aan de kant van de vrouw leggen
ja ik heb er eentje maar dat schiet niet op. Dat is gewoon een spijkertje met een veertje eronder en een plastic ding eromheen. Moet je nog steeds zelf heel voorzichtig op het aanrecht rammen. Het liefst een keer of TACHTIG.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kook ambachtelijk eitjes in een pannetje water. Ik moet alleen eens een eierprikker kopen. Dat doe ik nu met de punt van een scherp mesje, maar als de eitjes heel vers zijn, breekt het ei nogal eens
Mijn ouders hebben zoiets. Werkte altijd primaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb er eentje maar dat schiet niet op. Dat is gewoon een spijkertje met een veertje eronder en een plastic ding eromheen. Moet je nog steeds zelf heel voorzichtig op het aanrecht rammen. Het liefst een keer of TACHTIG.
Vroegah thuis hadden we zo'n ding met zo'n springplaat erin. Als je dan op het knopje drukte ging hij van PIETSJOENNGGGG in één keer een klein gaatjeGeweldig ding was dat. Nergens meer te krijgen. Vroegah was alles betah.
ziet r nogal suggestief uitquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zoiets. Werkte altijd prima
[ afbeelding ]
Jij zou meteen kijken of het kortsluiting geeft met die lagerkogels die die flippo's aangebracht hebbenquote:
Vooral trauma's aan huisgenoten die dat wel eens flikten, noodles ín de waterkoker.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je noodles zelf in een beker komen, okee. In zo'n zakkie? Jammerdan
Niks om je zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ik weet niet of de uitholling van het onderwijs tegenwoordig zo ver gaat, maar de kippen van tegenwoordig leggen eieren waar je helemaal niet meer aan kunt zien aan welke kant de luchtkamer zit. Gemankeerd zwakzinnig volk is het geworden. Bontkraagjes alles ditdat.
nee.. vind het eerder lijken op zo'n clit stimulatorquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou meteen kijken of het kortsluiting geeft met die lagerkogels die die flippo's aangebracht hebben
Oh ja dat concept heb ik een jaar of 10 geleden eindelijk uitgefaseerdquote:
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ik weet niet of de uitholling van het onderwijs tegenwoordig zo ver gaat, maar de kippen van tegenwoordig leggen eieren waar je helemaal niet meer aan kunt zien aan welke kant de luchtkamer zit. Gemankeerd zwakzinnig volk is het geworden. Bontkraagjes alles ditdat.
een tril-eitje zeker. What's in a name.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee.. vind het eerder lijken op zo'n clit stimulator
nee https://www.easytoys.nl/s(...)oy-van-2020-p-27673/quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een tril-eitje zeker. What's in a name.
en "voor de zekerheid allebei prikken" levert je inderdaad één zekerheid op: Dat het gegarandeerd de verkeerde kant is.quote:
Technisch gezien heb ik er nu weer een natuurlijk, maar die uit mijn studententijd mis ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat concept heb ik een jaar of 10 geleden eindelijk uitgefaseerd
Gewoon even een keertje laten koken met wat azijn er in.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een eierkoker, maar koop ieder jaar en nieuwedie dingen worden zo ranzig n gaan stinkenk van dat droog kokende water.
die dingen kosten 10 euro.. koop wel een nieuwe met de draaiuren die ze makenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even een keertje laten koken met wat azijn er in.
Na uitgebreid onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat eitjes doorgaans met de luchtkamer omhoog in het doosje staanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en "voor de zekerheid allebei prikken" levert je inderdaad één zekerheid op: Dat het gegarandeerd de verkeerde kant is.
Niet zo woke van je.quote:
Waar heb je zo'n prikker voor nodig, even een tik op het aanrecht en de schil komt toch ook losquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo woke van je.
Yoke wellicht.
om te voorkomen dat ie uit elkaar ploft tijdens 't koken m'n jongquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je zo'n prikker voor nodig, even een tik op het aanrecht en de schil komt toch ook los
Die handgreep is ook ergens voor bedoeld zo te zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee https://www.easytoys.nl/s(...)oy-van-2020-p-27673/
Gaatje in de luchtkamer zodat je eitje niet barst in het hete waterquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je zo'n prikker voor nodig, even een tik op het aanrecht en de schil komt toch ook los
Ik heb in mijn pannetje nog geen geploft ei gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om te voorkomen dat ie uit elkaar ploft tijdens 't koken m'n jong
ja, om 'm vast t houdenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die handgreep is ook ergens voor bedoeld zo te zien.
Weet je wat een ei is eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn pannetje nog geen geploft ei gehad.
Heb ik echt nog nooit gehadquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om te voorkomen dat ie uit elkaar ploft tijdens 't koken m'n jong
Ja ik eet regelmatig een doos per week leegquote:
fitboy gespotquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik eet regelmatig een doos per week leeg
Valt wel mee, is meer omdat ik anders veel te veel vleeswaren eetquote:
Hier 2 denk ik. In een cake of ander bakselquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Zes eitjes per week gaan er hier doorheen.
Als het terechte feedback is, is dat gevoel niet nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb negatieve feedback over m'n baas gegeven bij de grote baas. Blijkbaar was ik de 5e op een rij, maar voel me toch een beetje een snitch
ligt er aan hoeveel ik bakquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een faalhaas/ faalbaas zeg, dat 5 mensen over hem klagen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb negatieve feedback over m'n baas gegeven bij de grote baas. Blijkbaar was ik de 5e op een rij, maar voel me toch een beetje een snitch
Hier ook, soms. En soms nul. wisselt nogal. Net waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh ja ik had ook nog een bakprojectje in mijn hoofdquote:
Heb ik vorig jaar een keertje geprobeerd dat spul, hele beker vol met schuim en je krijgt er een enorm smerige smaak van in je mondquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso.. ook van die proteïne shakes.. de tering..
Ik bak nooit cakes.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier 2 denk ik. In een cake of ander baksel![]()
Dat is toch gewoon de normale manier van een ei koken, je gaat toch niet eerst water koken en dan lopen te kutten met dat ei in het kokende water te krijgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Zilverberk het volgende:
Maar als je t eitje in koud water opzet, ploft ie niet. Zelfde pannetje, grofweg dezelfde hoeveelheid water, gaat prima. Heb je geen martelwerktuig nodig.
Ja precies. Onzin allemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Proteineshakes zijn ook eigenlijk niet nodig, een gewoon eetpatroon bevat genoeg eiwit.
Tenzij je de steroidopgepompte mannetjes van de sportschool gelooft, dan moet je echt veel ei, tonijn en shakes eten. Die shakes kunnen ze leveren hoor, en die heb je echt nodig.![]()
![]()
Kutten met dat ei?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de normale manier van een ei koken, je gaat toch niet eerst water koken en dan lopen te kutten met dat ei in het kokende water te krijgen.
Ik moest ze van de diëtiste voor wondherstel, moest 150-200 gram eiwitten per dag binnenkrijgen. Maar ja ik moest ook 4000 kcal per dag nemen van d'r, feeder dat het wasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:35 schreef Zilverberk het volgende:
Proteineshakes zijn ook eigenlijk niet nodig, een gewoon eetpatroon bevat genoeg eiwit.
Tenzij je de steroidopgepompte mannetjes van de sportschool gelooft, dan moet je echt veel ei, tonijn en shakes eten. Die shakes kunnen ze leveren hoor, en die heb je echt nodig.![]()
![]()
Misschien voor olympische sporters...quote:
4000!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest ze van de diëtiste voor wondherstel, moest 150-200 gram eiwitten per dag binnenkrijgen. Maar ja ik moest ook 4000 kcal per dag nemen van d'r, feeder dat het was
Nou een ei voorzichtig in een pas met borrelend water leggen zonder dat je het te hard laat vallen is nog best lastigquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kutten met dat ei?![]()
![]()
![]()
Anders heb je dat gaatjesding niet nodig, is mijn ervaring.
Gewoon een beetje gevarieerd eten en alles sal reg kom.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Misschien voor olympische sporters...
Maar verder is t vooral een aanslag op je portemonnee (korte termijn) en je nieren (lange termijn).
Nee hoor, gewoon op een lepel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een ei voorzichtig in een pas met borrelend water leggen zonder dat je het te hard laat vallen is nog best lastig
Nee van het ziekenhuis, was ook wel 20 kilo in 2 maanden afgevallen en had nog een gat van mijn buik tot rug, dus dat zal ook wel hebben meegespeeldquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
4000!!!
Wat voor diëtiste was dat? Eentje van de universiteit van google?
Met de juslepel.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een ei voorzichtig in een pas met borrelend water leggen zonder dat je het te hard laat vallen is nog best lastig
Ik doe het wel gewoon vanaf koud waterquote:
Extreme omstandigheden vragen misschien we om extreme maatregelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van het ziekenhuis, was ook wel 20 kilo in 2 maanden afgevallen en had nog een gat van mijn buik tot rug, dus dat zal ook wel hebben meegespeeld
Brrrrrr.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van het ziekenhuis, was ook wel 20 kilo in 2 maanden afgevallen en had nog een gat van mijn buik tot rug, dus dat zal ook wel hebben meegespeeld
Unable to comply, building in progress.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, vanmiddag maar even twee van die mandatory compliance courses wegwerken. Dan houden die reminders ook weer op.
Laat me raden, je hebt vaste ei-eet-dagen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja het is wel terecht. En was blij dat ik niet de eerste was want dan word je natuurlijk niet geloofd.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het terechte feedback is, is dat gevoel niet nodig
Wat ga je bakken?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ook, soms. En soms nul. wisselt nogal. Net waar ik zin in heb.
[..]
Oh ja ik had ook nog een bakprojectje in mijn hoofd
en op zondag krijgt ie ontbijt op bedquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt vaste ei-eet-dagen?
Eh neequote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt vaste ei-eet-dagen?
vergeet niet te openenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eh neeWaarom zou ik dat hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |