inception dit dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nee stop met deze TT, het is al verwarrend genoeg dat de vrijdagmiddagborrel op donderdagavond was.
Sorryquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nee stop met deze TT, het is al verwarrend genoeg dat de vrijdagmiddagborrel op donderdagavond was.
wa voor grapje dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wordt er een grapje gemaakt in een appgroep van het werk. Begint er eentje te klagen dat dat toch niet kan, zulke grapjes.SNEEUWVLOKJE!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wordt er een grapje gemaakt in een appgroep van het werk. Begint er eentje te klagen dat dat toch niet kan, zulke grapjes.SNEEUWVLOKJE!!!!!!!!!!
Pffffquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met moeite hoor. heb zelfs de wekker nog een half uur verzet
Omg, zo’n wereldverbeteraar ?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
bBalquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met moeite hoor. heb zelfs de wekker nog een half uur verzet
quote:
quote:
Kun je t grapje delen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
moet jij geen column gaan schrijven over je werk avonturenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was zo klunzig gisteren, iedereen elkaar telkens herinneren: "hey jongens, het is morgen vrijdag, we moeten gewoon werken!"
Iedereen was bij de ochtendmeeting, dus volgens mij heeft het gewerkt.
twee tieten met een papjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het hier nog altijd best wel rustig zelf eigenlijk na mijn vorige werkplek, maar mensen blijven dit soort dingen zeggenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet jij geen column gaan schrijven over je werk avonturen?
Tyf die debiel uit de groep dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Verwijderen, meteen je punt maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons krijg je dan te horen dat het de verkeerde app groep is. We hebben tegenwoordig een echte serieuze werkapp en eentje om te ouwehoerenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twee tieten met een papjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarom doettie moeilijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw..
die rent gillend weg na één week bij ons
mensen die het leven te serieus nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij ons krijg je dan te horen dat het de verkeerde app groep is. We hebben tegenwoordig een echte serieuze werkapp en eentje om te ouwehoerende meesten hebben geen humor
Zou uit de serieuze stappen. Als ze serieus willen zijn dan sturen ze maar een mailtje (die ik waarschijnlijk niet zal lezen).quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij ons krijg je dan te horen dat het de verkeerde app groep is. We hebben tegenwoordig een echte serieuze werkapp en eentje om te ouwehoerende meesten hebben geen humor
Lenny vriend.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou uit de serieuze stappen. Als ze serieus willen zijn dan sturen ze maar een mailtje (die ik waarschijnlijk niet zal lezen).
Wij hebben één groep. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor slap geouwehoer en om te melden dat je in de file staat of zo. Maar deze collega is redelijk humorloos.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Haha hier ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Full time autist en part time FOK!kerquote:
Harrie is VBLquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Harrie. die is nieuw.
Ab_Haagsterhaus kon ik wel al
werkt veel beter ook..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben één groep. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor slap geouwehoer en om te melden dat je in de file staat of zo. Maar deze collega is redelijk humorloos.
Ab_Haagsterhausquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Harrie. die is nieuw.
Ab_Haagsterhaus kon ik wel al
wielklem er op leggenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:42 schreef RockNijntje het volgende:
Serieuze appgroepen. Proberen sommige mensen ook te doen met de appgroep van het gebouw waarin ik woon, terwijl dat mijn inziens helemaal niet altijd nodig is. Beetje grappig doen met je buren lijkt me juist een band te scheppen. Het gaat voornamelijk over serieuze zaken, maar er wordt ook wel eens een grapje gemaakt, bijvoorbeeld over de Tesla die niet van een bewoner is maar altijd op twee (!) van onze parkeerplekjes wordt neergezet, met de streep exact midden onder de auto. Dingen als "hij staat er weer hoor
" of "ik dacht dat die dingen zichzelf konden parkeren
" worden dan wel eens gezegd. Op die opmerkingen gingen een paar mensen laatst slecht omdat het respectloos zou zijn. Uhm
...
Erg leuk verhaal!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:42 schreef RockNijntje het volgende:
Serieuze appgroepen. Proberen sommige mensen ook te doen met de appgroep van het gebouw waarin ik woon, terwijl dat mijn inziens helemaal niet altijd nodig is. Beetje grappig doen met je buren lijkt me juist een band te scheppen. Het gaat voornamelijk over serieuze zaken, maar er wordt ook wel eens een grapje gemaakt, bijvoorbeeld over de Tesla die niet van een bewoner is maar altijd op twee (!) van onze parkeerplekjes wordt neergezet, met de streep exact midden onder de auto. Dingen als "hij staat er weer hoor
" of "ik dacht dat die dingen zichzelf konden parkeren
" worden dan wel eens gezegd. Op die opmerkingen gingen een paar mensen laatst slecht omdat het respectloos zou zijn. Uhm
...
Bij mijn pa is het het tegenovergestelde. Er zit een zeer verwesterde Turk in zijn appgroep van werk en iedereen let een beetje op wat ze zeggen, maar zelf zit hij de hele dag racistisch te doen over zijn 'eigen volk' en moslims in het algemeenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha hier ook.
Sinds kort zit er een Syriër bij, die hebben we er al uitgetieft want die vond alles discriminerend.
*Geeft maandverbandje aan en stelt LL gerustquote:
baasquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mijn pa is het het tegenovergestelde. Er zit een zeer verwesterde Turk in zijn appgroep van werk en iedereen let een beetje op wat ze zeggen, maar zelf zit hij de hele dag racistisch te doen over zijn 'eigen volk' en moslims in het algemeen![]()
.
Wacht, wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wielklem er op leggen
beetje zout op het toch al vrij zure hedendaags leven moet wel kunnen
met dat klem rijden van afgelopen zaterdag blijkt wel dat wij geen zure 'vanachter de geraniums' groep app hebben
**smeert nog gauw een beetje honing op dat maandverbandjequote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Geeft maandverbandje aan en stelt LL gerust
Zo zorgzaamquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
**smeert nog gauw een beetje honing op dat maandverbandje
oh een auto heeft zich klem gereden tussen twee paaltjes afgelopen zaterdagnacht met een BGTV tot gevolgquote:
* Lenny_Leonard is erg teleurgesteld dat je deze fantastische functie niet gebruiktquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Geeft maandverbandje aan en stelt LL gerust
Die functie is cringe omdat hij je eigen username er voor zet.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
* Lenny_Leonard is erg teleurgesteld dat je deze fantastische functie niet gebruikt
@:donraja check deze truc
Wtfquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh een auto heeft zich klem gereden tussen twee paaltjes afgelopen zaterdagnacht met een BGTV tot gevolg
(werd met getrokken pistolen uit z'n auto gepraat via de luidspreker)
Bleek een achtervolging van uit België te zijn.
Ja, eens wel, zo onnodig ook tenzij je in minder dan vijf woorden wilt laten merken dat je echt heel erg ontevreden bent met je levenquote:
Dank voor je feedback. Ik neem dit mee achter de schermen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die functie is cringe omdat hij je eigen username er voor zet.
[..]
Wtf.
[..]
Ja, eens wel, zo onnodig ook tenzij je in minder dan vijf woorden wilt laten merken dat je echt heel erg ontevreden bent met je leven.
ja idd.. zou zulke mensen bijna met een touw het bos in sturen..quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, eens wel, zo onnodig ook tenzij je in minder dan vijf woorden wilt laten merken dat je echt heel erg ontevreden bent met je leven.
Ja maar heb nu zon bose koptelefoon dus probleem is opgelostquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal jij zocht toch zo'n setje laatst
https://tweakers.net/revi(...)urder-ook-beter.html
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb nu zon bose dus probleem is opgelostDie sony kon ik niet te lang ophebben zonder pijnlijke oren te krijgen :p
hoe is het met je vaatwassernis trouwensquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb nu zon bose koptelefoon dus probleem is opgelostDie sony kon ik niet te lang ophebben zonder pijnlijke oren te krijgen :p
Moet zo de afwas doen dus dan denk ik er weer aanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met je vaatwassernis trouwens
Minder hard zetten ?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar heb nu zon bose koptelefoon dus probleem is opgelostDie sony kon ik niet te lang ophebben zonder pijnlijke oren te krijgen :p
ik denk er ineens aan omdat ik 'm net aangezet hebquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet zo de afwas doen dus dan denk ik er weer aan
Mijn Sennheiser doet geen pijn, maar is wel heel warmquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je tochquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ibood.com/hom(...)me-kit-60-delig.html
wat is deze
Of heb je zulke grote oren?quote:
zijn ook van die grote schelpen toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Sennheiser doet geen pijn, maar is wel heel warm
ja is ff schakelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Enige nadeel van die noise cancelling dingen vind ik dat je dus dat gevoel heb uit en vliegtuigcabine t komen als je ze lang op hebt gehad.
Mijn philips idem, denk dat elke koptelefoon warm is bij meer dan 20 graden buitenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Sennheiser doet geen pijn, maar is wel heel warm
mI van bitterbal met dombo orenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook van die grote schelpen toch?
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je een reisbureau beschoten vannacht?
Ja kon niet slapen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je een reisbureau beschoten vannacht?
Iemand die geen voucher wilde ?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Euro-nieuws![]()
[ afbeelding ]
Wat is hier nieuw aan dan?
Euro's zijn lelijke generieke shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Gruj0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |