Oh, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik moet de hele dag nog wel bereikbaar zijn voor collega's ter ondersteuning
Ik heb nu nog 81%.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
Good meurning!
Nog een dagje en dan weekend![]()
59% oops
eyyy! jij wintquote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu nog 81%.
en goedemorgen
quote:
ola!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:56 schreef Prisha het volgende:
Ik ga aan de slag denk ik.
Oeh...hier komt een wazig zonnetje een beetje door.
je gaat goedquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk op de borst.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh jeeverkouden/hoesten?
Wel afstand gehouden?
Alle ramen tegen elkaar opengezet? Denk aan de aerosolen!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Druk op de borst.
Kortademig.
Heb net met ingehouden adem zijn telefoon ontsmet en daarna naar het toilet gesprint om mijn handen te scrubben.
Yep, ramen open, deurklinken ook al gepoetst.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Alle ramen tegen elkaar opengezet? Denk aan de aerosolen!
Vreselijk. Hopelijk is het gewoon een hartaanvalquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Druk op de borst.
Kortademig.
Heb net met ingehouden adem zijn telefoon ontsmet en daarna naar het toilet gesprint om mijn handen te scrubben.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, ramen open, deurklinken ook al gepoetst.
Het ga jullie goed
100%quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
Good meurning!
Nog een dagje en dan weekend![]()
59% oops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Heerlijk! Ik vind momenteel de wandeling naar de koffieautomaat al een duurloop zo ongeveerquote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ik wilde iedereen een hele goede morgen wensen enzo. Maar naar wat ik lees is het hier kennelijk een massale offday. Dus'; iedereen een goedekutmorgen gewenst.![]()
Over days off gesproken, ben vanochtend lekker vrij.Net even een lang rustig duurloopje gedaan, heerlijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
100%Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |